Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Frater Immortal

Σελίδες: [1] 2 3 ... 5
1
Αλχημεία / Η απαρχές της Ελληνικής αλχημείας
« στις: Ιουλίου 31, 2010, 14:08:23 »
Κατ΄ αρχάς, οι απαρχές της αλχημείας θα πρέπει να αναζητηθούν μέσα από την Ελληνική μυθολογία. Η Μήδεια και οι Κίρκη είναι ας πούμε οι πρόδρομοι της αρχαιότατης αυτής τέχνης. Η Μήδεια όπως φαίνεται είχε ασχοληθεί με την αλχημεία αφού οι περιγραφές του Διόδωρου αλλά και του Απολλώνιου είναι πολύ κατατοπιστικές: «Στο παλάτι του Αιήτη ζει μια κοπέλα που έμαθε απ΄ τη θεά Εκάτη όλη την τέχνη της παρασκευής φίλτρων από τα βότανα που δίνει η γη κι ο απέραντος πόντος. Με τα φίλτρα αυτά μπορεί να δαμάσει τη δύναμη της ακάματης φωτιάς, να σταματήσει, στη στιγμή, την ορμητική ροή των ποταμών, να αιχμαλωτίσει τα΄ άστρα και το ιερό φως του φεγγαριού…», (Διόδωρου, Ιστορική βιβλιοθήκη Δ, 45-54, Ι, 10). Είχε μάλιστα στην κατοχή της, το Προμηθεικό φίλτρο, απόσταγμα που είχε η ίδια παρασκευάσει, και χάριζε την αφθαρσία σε όποιον αλειφόταν! « Δεν κινδυνεύει να πληγωθεί από χάλκινο όπλο, ούτε να καεί απ΄ την ορμή της φωτιάς. Ολόκληρη τη μέρα θριαμβεύει σε δύναμη και σφρίγος. Αυτό το βοτάνι πρωτοφύτρωσε τότε που ο σαρκοφάγος αετός πότιζε τις πλαγιές του Καυκάσου με το θεϊκό αίμα του άμοιρου Προμηθέα. Το άνθος του, σε ύψος μια πήχης περίπου, έμοιαζε στο χρώμα στον κρόκο της Κωρύκου, κι άνθιζε ταυτόχρονα σε δυο δίδυμους μίσχους. Η υπόγεια ρίζα του έμοιαζε με φρεσκοκομμένη σάρκα. Ο χυμός του, θύμιζε το μαύρο χυμό της ορεινής βελανιδιάς. Η Μήδεια, για να ετοιμάσει το φίλτρο της, το είχε συλλέξει μέσα σ΄ ένα όστρακο της Κασπίας Θάλασσας, αφού λούστηκε εφτά φορές σ΄ αστείρευτο νερό κι επικαλέστηκε τη Βριμώ την τροφό των διδύμων, τη βριμώ τη Νυχτοπερπατούσα, την Αρχόντισσα των νεκρών και του κάτω κόσμου. Για να το βρει, είχε βγει μια κατάμαυρη νύχτα, ντυμένη με σκούρο πανωφόρι. Την ώρα που ξερίζωνε την τιτάνεια ρίζα του, η Σκοτεινή Γη μούγκριζε και έτρεμε συθέμελα, όπως μούγκριζε κι αυτός ο ίδιος, ο γιος του Ιαπετού, από τους πόνους που του ξέσκιζαν την καρδιά…», (Απολλώνιος Ρόδιος, Αργοναυτικά Γ, στ. 828-865). Η Μήδεια μέσω των τεχνικών αλλά και των γνώσεων που κατείχε παρουσιάζεται σαν μια μυημένη στην αλχημεία αλλά ταυτόχρονα κατέχει το μυστικό της σωματικής αθανασίας. Με τις γνώσεις που είχε, καταφέρνει να βοηθήσει τον Ιάσονα να πάρει το «Χρυσόμαλλο Δέρας», ταυτόχρονα έρχεται σε ρήξη με τον πατέρα της Αιήτη που είχε σαν επακόλουθο να την καταδιώκουν τα πλοία των Κόλχων έως τα παράλια της Ελλάδας!  Αλλά και η Ελένη η κόρη του Τυντάρεω της Σπάρτης, είχε ασχοληθεί με την συλλογή βοτάνων και παρασκευή διάφορων σκευασμάτων που είχαν θεραπευτικούς σκοπούς, (Ομήρου «Οδύσσεια», δ, 219-232). Ο Διόδωρος μάλιστα αναφέρει την Ελένη σαν τέλεια γνώστρια αυτής της επιστήμης (Διόδωρου, Ιστορική Βιβλιοθήκη Α, 25-26). Η Κίρκη άλλη μια ερευνήτρια παρουσιάζεται από τον Όμηρο σαν μάγισσα που έχει τη δύναμη να μεταμορφώνει τους συντρόφους του Οδυσσέα σε χοίρους! Η Κίρκη φαίνεται είναι μια ικανή παρασκευάστρια φίλτρων αλλά και να κατέχει την δύναμη να μεταμορφώνει τους ανθρώπους σε ζώα. Πιθανόν είχε την γνώση αλλά και τους τρόπους μέσω κάποιας διαδικασίας να επεμβαίνει και να κατορθώνει κάτι που έως την σημερινή εποχή είναι ακατόρθωτο! Μετά από αυτή την περίοδο που λανθασμένα έχουμε ονομάσει μυθολογική, θα πρέπει να αναζητηθεί στους Έλληνες φιλόσοφους της αρχαιότητας που ασχολήθηκαν διεξοδικά με την έρευνα της φύσης και των στοιχείων της -γη, νερό, φωτιά, αέρας αλλά και αιθέρας- οι απαρχές αλλά και η βάση της αλχημείας . Οι έρευνες τους φυσικά δεν εξαντλήθηκαν όμως εκεί, αλλά συμπεριέλαβαν και την έρευνα της προέλευσης του σύμπαντος!
•Ο Θαλής τον 6ο αιώνα π.Χ. διετύπωσε τη θεωρία σχετικά με την ύλη που όπως έλεγε όλες οι ουσίες προέρχονταν από το νερό. Το νερό ήταν η αρχή αλλά και το τέλος της ύλης.
•Ο Ηράκλειτος (544-485 π.Χ.) φιλόσοφος από την Έφεσο υποστήριζε ότι μέσα στην ύλη τα πάντα βρίσκονται σε κίνηση «πάντα χωρεί», και ότι η φωτιά αποτελεί το βασικό στοιχείο της φύσης. «Πυρ αείζωον» όπως το ονόμαζε.
•Ο Παρμενίδης (540-475 π.Χ.), εκπρόσωπος της Ελεατικής Σχολής, υποστήριζε ότι το ον (αυτό που υπάρχει) είναι ένα και συνεχές χωρίς αρχή και τέλος.
•Ο Αναξιμένης (6ος αιώνας π.Χ.) υποστήριζε ότι ο αέρας αποτελεί βασικό στοιχείο της ύλης.
•Ο Εμπεδοκλής (495 π.Χ.) διετύπωσε τη θεωρία ότι η αρχική ύλη που το σύμπαν προήλθε είναι τετραπλής σύστασης αποτελούμενη από νερό, φωτιά, γη και αέρα. Είναι άξιο αναφοράς ότι ο συγκεκριμένος φιλόσοφος είχε  καταφέρει να διδαχθεί τεχνικές αλλά και φάρμακα που θεράπευαν αρρώστιες άλλα που ανέτρεπαν την διαδικασία του γήρατος, πράγμα που φαίνεται από το παρακάτω απόσπασμα προς ένα από τους υποψήφιους μαθητές του, από το βιβλίο του «Περί φύσεως» (114=111 D-K): «Και φάρμακα όσα υπάρχουν για τις αρρώστιες και τα γηρατειά θα μάθεις γιατί σ΄ εσένα όλα αυτά εγώ θ΄ αποκαλύψω…».
•Ο Αριστοτέλης (384 π.Χ.) διετύπωσε την άποψη ότι η ύλη αποτελείται από τέσσερα στοιχεία και τα οποία έχουν σαν βασικές ιδιότητες το θερμό, υγρό, ξηρό και ψυχρό. Το ψυχρό και ξηρό σχηματίζουν τη γη. Το υγρό και θερμό τον αέρα και το ψυχρό και υγρό το νερό.
•Ο Ζήνων ο Κιτιεύς (342-270 π.Χ.) είχε την θεωρία ότι μέσω της εκπύρωσης δημιουργήθηκε ο κόσμος.
•Ο Λεύκιππος και ο μαθητής του Δημόκριτος διετύπωσαν την θεωρία ότι όλα τα όντα αποτελούνται από υλικά άτομα και κενό –πλησίασαν όπως φαίνεται την κβαντική φυσική – που μέσω του στροβιλισμού τους παρήγαγαν διάφορες καταστάσεις της ύλης όπως φωτιά, νερό, αέρα. Θεωρούνται οι ιδρυτές της σύγχρονης ατομικής επιστήμης
 Οι θεωρίες αλλά και η πρακτική που διετύπωσαν οι Έλληνες φιλόσοφοι για την ύλη και το σύμπαν ήταν η απαρχή για την γέννηση της αλχημείας στη νέα εποχή. « Με βάση αυτές τις θεωρίες για την γέννηση της ύλης, και ανάλογα με το ποια θεωρητική κατεύθυνση ακολουθούσε ο κάθε ερευνητής, όλοι οι μεταγενέστεροι Έλληνες Αλχημιστές, και κατόπιν οι Ευρωπαίοι συνεχιστές του μεσαίωνος στα μυστήρια της Αλχημείας (και οι Άραβες για λίγο χρονικό διάστημα, μετά την κατάκτηση της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου), προσπαθούσαν να βρουν την κατάλληλη μέθοδο με την οποία θα κατόρθωναν, απομονώνοντας την πρωταρχική ύλη, από την οποία γεννήθηκε το σύμπαν να αποκτήσουν την συνταγή εκείνη (την φιλοσοφική λίθο, όπως την ονόμαζαν, την σύνθεση του χημικού τύπου, όπως θα λέγαμε σήμερα), με την οποία όλα τα μέταλλα θα ανάγονταν στην αρχική ύλη, από την οποία προήλθαν… ο Έλληνες φιλόσοφοι μύστες της Αλχημείας, έκαναν πειράματα επί τη βάσει των οποίων διετύπωναν τις θεωρίες τους…», («Τα μυστήρια της αλχημείας», Θ. Μαργαρίτης)

2
Κοινωνικοί Προβληματισμοί / ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ
« στις: Ιανουαρίου 13, 2009, 09:00:00 »

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ Ο ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ...
http://genia700euro.pblogs.gr/

3
Αγαπητέ Frater Immortal,

δεν έχουμε βρει... στα Ελληνικά... 'Ομως επειδή έχουμε στόχο μέσα στο 2009 να μεταφράσουμε κάποια ξένα βιβλία εσωτερισμού και μαγείας, αν υπάρχει κάποιο βιβλίο που σε ενδιαφέρει συγκεκριμμένα, μπορείς να μας ενημερώσεις έτσι ώστε να δοθεί προτεραιότητα.


Σε ευχαριστώ για την προτεραιότητα, αλλά αν και όποτε μπορείς... προτιμώ κάποια αλχημικά κείμενα ή βιβλία και κάποια που να αναφέρονται στις δυνάμεις της Γιόγκα του Πατάντζαλι (Σίντις)...

4
Θα ήθελα να ρωτήσω τη αγαπητή αδελφή Rose αν υπάρχουν  ηλεκτρονικά βιβλία Εσωτερισμού και Μαγείας στα Ελληνικά.

5
Ο Μάθερς (που γεννήθηκε το 1854 πέθανε το 1918), το 1888, με τον Ανώτατο Μάγο του Ροδοσταυρικού Κύκλου της S.R.I.A. Γουίλλιαμ Ρ. Γούντμαν και τον Τέκτονα- Ροδόσταυρο Γουίν Γ. Γουέστκοτ  ιδρύεται το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής.
Η Χρυσή Αυγή δίνει πολύ μεγάλη σημασία στην πρακτική πλευρά της μαγείας το σύστημα τελετουργικής μαγείας που αναπτύσσει βασίζεται σε 4 άξονες: τη δύναμη της θέλησης την κατευθυνόμενη φαντασία, το αστρικό, και την θεωρία των αναλογιών
Το Τάγμα της Χρυσής Αυγής δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μαγεία, την αστρολογία και την αλχημεία. Οι τελετουργίες μύησης, οι τίτλοι των τελεταρχών και (το ιεραρχικό) σύστημα μοιάζουν πολύ με τα αντίστοιχα στοιχεία του Τεκτονισμού και του Ροδοσταυρισμού. Το Τάγμα συνδέεται επίσης  με την εσωτερική παράδοση της Καβάλα.
Με το πέρασμα του χρόνου  αρχίζουν στο Τάγμα της Χρυσής Αυγής να παρουσιάζονται διαφωνίες και σχίσματα. Ο Μάθερς διαφωνεί με την πρακτική του Τάγματος και ιδρύει στο Παρίσι ένα νέο εσωτερικό τάγμα, το Δεύτερο Τάγμα της Rosae Rubeae et Aureae Cruci πού εμφαίνετε να έχει  σχέση του με το Ροδοσταυρισμό.
 Το μυητικό τελετουργικό του νέου Τάγματος που ίδρυσε ι ο Μάθερς στηρίζεται στο μύθο του Χριστιανού Ροδόσταυρου. Πολλά μέλη της Χρυσής Αυγής εγγράφονται στο νέο Τάγμα του Μάθερς αλλά και πάλι . αρχίζουν διάφορες έριδες να διακρίνονται   και  στο Δεύτερο Τάγμα. Ο Μάθερς κυκλοφορεί ένα έγγραφο με το οποίο προσπαθεί να δείξει στους παραλήπτες του ότι ο ίδιος είναι ο αρχηγός του Τάγματος.
Το 1898 ο Μάθερς δέχεται για να γίνει μέλος του Τάγματος της Χρυσής Αυγής ο Άλιστερ Κρόουλυ, τον οποίο μάλιστα κάνει μέλος το 1900 στο Δεύτερο Τάγμα του.
 Όταν γίνονται αναταραχές και το Δεύτερο Τάγμα της . Rosae Rubeae et Aureae Cruci,  θέτει τους  Μάθερς και Κρόουλυ εκτός Τάγματος
Ο Μάθερς καταφέρετε εναντίον των μελών του Τάγματος που τον είχε αποβάλει αλλά οι διαμάχες έχουν τόσο πολύ  φουντώσει και μέσα στο Τάγμα της Χρυσής Αυγής, που την οδηγούν σε διάσπαση σε τρεις ομάδες, μία από τις οποίες με το όνομα Alpha-Omega, παραμένει πιστή στο Μάθερς.




7
Αλχημεία / Απ: Ερωτικά (σωματικά) Ελιξίρια
« στις: Νοεμβρίου 06, 2008, 16:09:02 »
Αγαπητέ Frater Immortal

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά.  Τα βλέπω όμως άσχετα (για να μην πω αντίθετα) με τον υγιή εσωτερισμό.  Κατά τη γνώμη μου ο υγιής εσωτερισμός αποσκοπεί στην ανύψωση της ψυχής και του πνεύματος του ανθρώπου και είναι σύμφωνος με τους φυσικούς νόμους.

Αυτά που γράφεις ίσως πράγματι αναζωογονούνε το σώμα και επιμηκύνουνε τη ζωή.  Με πιο τρόπο όμως συμβάλουνε στην ανύψωση του πνεύματος?  Με την παράταση της ζωής?  Κι αυτό είναι άσχετο.  Διότι και ένας δολοφόνος αν του παρατείνουμε τη ζωή, θα έχει την ευκαιρία να προξενήσει περισσότερο κακό στην ανθρωπότητα.

Όσο για τους φυσικούς νόμους?  Εγώ είμαι υπέρ της υγιεινής διατροφής και γυμναστικής.  Πιστεύω ότι αυτά είναι σύμφωνα με τη φύση.  Το να πίνω όμως αντρικό σπέρμα και αίμα από έμμηνο ρύση?  Γιατί δεν αναφέρεις και το αίμα από σφαγμένο βρέφος?  Από ότι ξέρω αυτό έχει την υψηλότερη ενέργεια.

Δεν θα απαντήσω στα άλλα που γράφεις αγαπητέ αδελφέ και φίλε, αλλά πιστεύω η παράταση της ζωής, μας κάνει να γίνουμε σοφότεροι μαζεύοντας εμπειρίες, και φυσικά αν ασχολούμαστε με την ανέλιξη μας έχουμε την δυνατότητα να ανελιχτούμε και ίσως καταφέρουμε να δομήσουμε ένα Σώμα Φωτός και να υπερβούμε τον θάνατο...

8
Αλχημεία / Ερωτικά (σωματικά) Ελιξίρια
« στις: Νοεμβρίου 04, 2008, 15:40:15 »
Είναι βέβαιο ότι το σώμα μας, αυτός ο μεγαλειώδης οργανισμός είναι ένα τελειότατο εργαστήριο μεταστοιχείωσης.
Ο ανθρώπινος νους κάτω από κάποιες «ιδιαίτερες  συνθήκες» μπορεί να μετουσιώσει τις ουσίες που εκκρίνει ο οργανισμός μας  σε ελιξίρια  ώστε αυτές οι ουσίες να έχουν ισχυρές αναζωογονητικές και αντιγηραντικές ιδιότητες.

Αίμα
 Θεωρείται η ζωική αρχή, η αναζωογονητική δύναμη, ορισμένοι σαμάνοι από τη Σιβηρία πίνουν το αίμα από τα ζώα που έχουν θυσιαστεί. Το αίμα σε πολλές μαγικές ομάδες παίζει σπουδαίο ρόλο γιατί: «Εκεί καταναλώνεται το αίμα για να κατασκευασθεί το Σώμα του Φωτός, διότι το αίμα περιέχει την Δύναμη της Ζωής, το Πράνα…. Σ΄ αυτά τα Τυπικά, το καλύτερο αίμα είναι το αίμα της Σελήνης.
Το ελιξίριο Rubeus και οι έννοιες της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ, της Πορφυράς Γυναίκας συνδέονται στενά. Ας σημειώσουμε επ΄ ευκαιρία ότι το ερυθρό είναι συνώνυμο με το χρυσό στον συμβολισμό του Αλχημικού Πυρός…. Ο τόπος καύσεως είναι το Yoni της Πορφυράς Γυναίκας, μέσα από το οποίο ο Μύστης εκχέει ως και την τελευταία σταγόνα του αίματός του για να πετύχει, μέσω της εκστάσεως, την έσχατη απελευθέρωση. Εδώ μέσα σε αυτή την πρακτική, εδρεύει ο δεσμός μεταξύ του θανάτου, του αίματος και της αναγεννήσεως…», («Μαγεία» Μισέλ Μονρώ, εκδ. «Aldebaran»).
Το «Δευτερονόμιο», 12:23,  διαβεβαιώνει ότι: «Το αίμα είναι ζωή», αλλά και ο ευαγγελιστής Λουκάς, 22:20,  μας λέει μέσα από τα λόγια του Ιησού πως: «Αυτό το ποτήρι είναι η νέα διαθήκη, που επισφραγίζεται με το αίμα μου το οποίο χύνεται για χάρη σας…».

Ελιξίριο της Ζωής από σωματικά υγρά
Παρασκευάζεται με βάση τις σωματικές εκκρίσεις των υγρών του σώματος, (σάλιο, αίμα. σπέρμα, βλέννα από το γυναικείο ερωτικό όργανο, αίμα περιόδου, ούρα, δάκρυα κλ).
Διάφορες μαγικοθρησκευτικές ομάδες χρησιμοποιούν τις σωματικές εκκρίσεις για να επιτύχουν κάποιους συγκεκριμένους σκοπούς, όπως η «Λίγκα της Ευχαριστίας», που έμφανίστηκε στης Βρυξέλλες και μέσω του Ιππότη Glement de Saint Marcp ισχυρίζεται πως η θεία ευχαριστία επιτυγχάνεται μόνο μέσω του σπέρματος και του αίματος… Το 1930, ο G. Lakhovsky ιδρυτής της μαγικής ομάδας «Λίγκα της Ευχαριστίας» υποστήριξε ότι η σπερματοφαγία είναι ένα μέσο που μπορεί να μας οδηγήσει στην αιώνια νεότητα!

Γλυκιά Πηγή ή Νεφριτένιο Υγρό
Είναι το σάλιο που εκκρίνετε από μια σεξουαλικά ερεθισμένη γυναίκα έχοντας χρώμα διαφανές και οι ιδιότητες του σάλιου και οι ιδιότητες που έχει το μετατρέπει σε ελιξίριο. Φαίνετε πως οι  αλκαλικές και τονωτικές ιδιότητες (φυσικά με την κατάποσή του), ισχυροποιούν το αίμα.

Ροδακινένιος χυμός της Αθανασίας ή Λευκό Χιόνι ή Ουσία του Κοραλιού
 Είναι μια αδιόρατη έκκριση από  ουσίες από τα ερωτικά διεγερμένα στήθη μιας γυναίκας. Το χρώμα του είναι λευκό, η δε γεύση του είναι ευχάριστη και γλυκιά. Πίνοντας το «Λευκό Χιόνι» η κυκλοφορία του αίματος στις γυναίκες βελτιώνεται και αυτό έχει σαν συνέπεια  μια ευεργετική επίδραση σ΄ ολόκληρο τον οργανισμό του ζευγαριού. Το υγρό αυτό δημιουργείται κατά την ώρα της ερωτικής διέγερσης, γιατί με αυτόν τον τρόπο μέσω του συναισθήματος και τις λεπτές διασυνδέσεις του στήθους με τη μήτρα και το αδενικό σύστημα μπορεί να παράγει από το στήθος της  διάφορες εκκρίσεις που μοιάζουν και θυμίζουν το μητρικό γάλα. Πολλά ανατολικά κείμενα αναφέρουν περιπτώσεις ανθρώπων που έζησαν αναρίθμητα χρόνια γιατί έπιναν τις ανανεωτικές  και αναζωογονητικές  εκκρίσεις του Λευκού Χιονιού. 

Νέκταρ του Λωτού ή Υγρό της Σελήνης ή Χυμοί της Γυναίκας
 Είναι το υγρό Νέκταρ που προέρχεται από το γυναικείο ερωτικό όργανο. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι είναι γλυκόγευστο και δημιουργείτε κατά την φάση του οργασμού, «Και εκκρίνεται από το ανάκτορο του Γιν, βαθειά μέσα στη μήτρα της γυναίκας. Η πύλη του είναι συνήθως κλειστή, αλλά όταν η γυναίκα διεγείρεται στη διάρκεια της ερωτικής πράξεις…η εσωτερική αυτή Πύλη ανοίγει. Όταν φτάνει στο απόγειο της ηδονής το γιατρικό αρχίζει να εκκρίνεται και ρέει ελεύθερα προς τα κάτω. Για να μπορέσει ο άντρας ν΄ απορροφήσει αυτό το γυναικείο υγρό, θα πρέπει ν΄ αποτραβήξει το ερωτικό του όργανο, αφήνοντας μέσα στη γυναίκα ένα ελάχιστο μέρος του…», («Το Μεγάλο Ελιξίριο των Τριών Κορυφών»). Οι εκκρίσεις αυτές, είναι αρκετά ισχυρές γιατί περιέχουν ωοθηκικές ορμόνες, μεταλλικά άλατα και αμινοξέα που αν απορροφηθούν με τον κατάλληλο τρόπο εξισορροπούν την απώλεια του σπέρματος. «Πρόσφατα μόνο η Δυτική σεξολογία παραδέχτηκε το γεγονός ότι όταν μια γυναίκα έχει οργασμό παράγει εκκρίσεις διαφορετικές από εκείνες που χαρακτηρίζουμε «σεξουαλικά λιπαντικά». Φαίνεται ότι οι εκκρίσεις αυτές προέρχονται από τη μήτρα και τη «λανθάνουσα προστατική» περιοχή…», («Σεξουαλικά μυστικά», Ν. Ντάγκλας-Π. Σλίνγερ, εκδ. «Μπουκουμάνης»). 

Κόκκινο Χιόνι ή Ροδακινένια Ροή
 Είναι η εμμηνόρροια, όπου η γυναίκα ξαναγίνεται νέα όπως η σελήνη κάθε μήνα. Το αίμα της περιόδου έχει οιστρογόνα, υπολείμματα επιθηλίου της μήτρας, λεκιθίνες, εκφυλισμένα ενδομήτρια κύτταρα, πλούσιες συγκεντρώσεις  ανόργανων  στοιχείων όπως σίδηρος, φώσφορος  αρσενικούχες ενώσεις κτλ.
Μια γυναίκα κατά την διάρκεια της  εμμηνόρροιας της, την ώρα του έρωτα,παίρνει ενεργητικό ρόλο, καθισμένη πάνω στον ερωτικό της σύντροφο που είναι ξαπλωμένος ανάσκελα  και κάνει έρωτα αδειάζοντας το αίμα της περιόδου επάνω στο ερωτικό του όργανο. Με αυτό τον τρόπο πολλές φορές παύει να νιώθει ενοχλήσεις και ο άντρας δέχεται την αναζωογονητική δύναμη του αίματός της, που αποροφά τις ιδιότητές του απο την άκρη του πέους του.

Ελιξίριο από αποσταγμένο Σπέρμα
 Η συγκεκριμένη μέθοδος απόσταξης του αντρικού σπέρματος για την δημιουργία ελιξιρίου αθανασίας, αναφέρεται σε διάφορα ταοϊστικά και ινδικά κείμενα και προφανώς προορίζετε για την ανανέωση γηρασμένων οργανισμών και αποτροπής του γήρατος.

Νέκταρ (του σάλιου)
Είναι το εμπλουτισμένο με ενέργεια και διάφορες ορμόνες σάλιο, που συλλέγεται με την κατάλληλη επαφή της γλώσσας στον ουρανίσκο. Οι κινέζοι ταοϊστές χώριζαν το νέκταρ του σάλιου σε τρεις κατηγορίες: Το απλό νέκταρ που συλλέγεται συγκεντρώνοντας το νου μας ανάμεσα στα μάτια και ακουμπώντας τη γλώσσα μας στον ουρανίσκο. Το ελιξίριο, που μέσω κάποιων ασκήσεων ενεργοποιούνται οι ερωτική αδένες και έτσι έχουμε εμπλουτισμό του σάλιου με ορμόνες και στην τρίτη περίπτωση έχουμε τις δυο παραπάνω μεθόδους και επιπλέον μέσω κάποιων ανώτερων ασκήσεων (Μικροκοσμικής-Μακροκοσμικής Τροχιάς), εμπλουτισμό του σάλιου με συμπαντική ενέργεια. Οι ταοϊστές ονόμαζαν αυτό το υγρό που συνέλεγαν στο στόμα, «Χρυσό Ελιξίριο».






9
Ενστάσεις - Προτάσεις / Απ: Chat
« στις: Νοεμβρίου 03, 2008, 19:36:59 »
Καλή πρόταση, αλλά θα υποβαθμιστεί η σελίδα, μαλλον.
Γιατί?

10
Ενστάσεις - Προτάσεις / Chat
« στις: Νοεμβρίου 03, 2008, 19:19:46 »
Θα ήταν χρήσιμο να είχαμε on-line επικοινωνία με την προσθήκη chat την σελίδα του amra?
Παρακαλώ θα ήθελα την γνώμη σας

11
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Απ: Ποιηση και εσωτερισμος
« στις: Νοεμβρίου 01, 2008, 16:40:43 »
Όρθια ακόμα, μπροστά σε σένα που σκαμπανεβάζεις
άπληστε διδάσκαλε, διδάσκαλε στην ευσέβεια .
μεγάλε διδάσκαλε της τελετουργίας
που έτσι με γδύνει και με ντύνει
απο την έσταση του βλέμματός σου

Μυητική και ιερή, υπέρτατη γιορτή
το σώμα σου είναι το καταφύγιο και η άφθαρτη βάρκα μου
που με οδηγεί από λάμψη σε λάμψη....

(μέρος ένός ποιήματος της Κατρίν Ντών)

12
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ http://www.ivf.gr/pressroom_95.html

Υπερφάρμακο από την κατάψυξη...
Εφημερίδα "Πρώτο Θέμα", Κυριακή 24 Απριλίου 2005
Δρ. Ελένη Κοντογιάννη, Εμβρυολόγος-Γενετίστρια
Επιστημονική Διευθύντρια "IVF & Genetics"   

 H επανενεργοποίηση του αμυντικού συστήματος «καταργεί» ασθένειες

ΤΗΣ ΗΡΑΣ ΒΟΤΣΗ

Είσαι επαγγελματίας μπασκετμπολίστας που πληρώνεται πολλά εκατομμύρια ευρώ και τραυματίζεις τον μηνίσκο σου πριν από το κρισιμότερο παιχνίδι της ομάδας σου. Κάνεις μια ενδοφλέβια ένεση με τα βλαστικά κύτταρά σου, αυτά εντοπίζουν μόνα τους τη βλάβη και την αποκαθιστούν. Τώρα, θα παίξεις στον τελικό!

Χρειάζεσαι αλλαγή μιτροειδούς βαλβίδας σε έξι μήνες; Κανένα πρόβλημα. Δίνεις τις διαστάσεις σου στον γενετιστή σου και αυτός με τη σειρά του σου φτιάχνει μια καινούρια από τα βλαστικά σου κύτταρα, τα οποία οι γονείς σου είχαν προνοήσει να σου φυλάξουν όταν γεννήθηκες.

Φαίνεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά σε μερικά χρόνια, σε λιγότερα απ' όσα πιστεύετε, μπορεί να είναι πραγματικότητα με τη βοήθεια των βλαστικών κυττάρων. Τα βλαστικά κύτταρα είναι αρχέγονα και πολυδύναμα, που σημαίνει ότι είναι αυτά που δεν έχουν διαφοροποιηθεί και έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε όλα τα όργανα του ανθρώπινου σώματος.

Επίσης, έχουν την ικανότητα να επανενεργοποιήσουν το αμυντικό σύστημα του οργανισμού, επιτρέποντάς του να πολεμήσει αρκετές ασθένειες όπως: κακοήθειες (οξεία λεμφοκυτταρική λευχαιμία, οξεία μυελογενής λευχαιμία, χρόνια μυελοκυτταρική λευχαιμία, μυελοδυσπλαστικό σύνδρομο, νευροβλάστωμα, Ν on- Hodgkin λέμφωμα), αιμοσφαιρινοπάθειες/διαταραχές αίματος (απλαστική αναιμία, σύνδρομο Evans, δρεπανοκυτταρική αναιμία, θαλασσαιμία και άλλες), κληρονομικές μεταβολικές ασθένειες και ανοσοανεπάρκειες.

Όλα τα παραπάνω είναι εφικτό να θεραπευτούν σήμερα, αρκεί να προνοήσετε να φυλάξετε τα βλαστικά κύτταρα του νεογέννητου παιδιού σας.

Μέχρι πρόσφατα, στην περίπτωση κάποιας κακοήθειας του αίματος, όπως για παράδειγμα ορισμένες μορφές λευχαιμίας, οι γιατροί δεν είχαν άλλη επιλογή από την αναζήτηση του συμβατού δότη για τη μεταμόσχευση μυελού των οστών. Σήμερα, με τη λήψη βλαστικών κυττάρων από τον ομφάλιο λώρο, τη στιγμή της γέννησης, αποφεύγεται το χάσιμο χρόνου μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος δότης (οι πιθανότητες να βρεθεί συμβατό μόσχευμα κυμαίνονται από 1 στις 40.000 έως 1 στις 400.000!) και βεβαίως η περίπτωση απόρριψης του μοσχεύματος από τον οργανισμό. Ο ασθενής λαμβάνει τα ίδια του τα κύτταρα, επομένως υπάρχει συμβατότητα 100%.

«Συχνά, όταν υπάρχει ανάγκη να βρεθεί ο κατάλληλος δότης για ένα παιδί που έχει λευχαιμία, μπορεί να περάσουν μήνες μέχρι να ελεγχθούν οι συγγενείς και οι φίλοι. Αυτός ο χρόνος, όμως, είναι πολύτιμος, γιατί η ασθένεια μπορεί να φτάσει σε πιο προχωρημένο στάδιο. Κάθε φορά που βλέπω στην τηλεόραση κάποια έκκληση για να βρεθεί δότης θλίβομαι, γιατί περνάει πολύτιμος χρόνος, παρότι ο κόσμος δείχνει εξαιρετικό εθελοντικό πνεύμα. Αντιθέτως, αν υπάρχουν κρυοσυντηρημένα βλαστικά κύτταρα, όχι μόνο υπάρχει απόλυτη συμβατότητα αλλά και άμεση πρόσβαση, ώστε μόλις ανιχνεύσουμε την ασθένεια και χρειάζεται μεταμόσχευση, να μπορεί να γίνει αμέσως», μας λέει η εμβρυολόγος-γενετίστρια κυρία Ελένη Κοντογιάννη. Υπάρχει μία και μοναδική ευκαιρία να ληφθούν τα βλαστικά κύτταρα του παιδιού και αυτή είναι η στιγμή του τοκετού.

«Σήμερα υπάρχουν γύρω στα 40 νοσήματα - από καρκίνο μέχρι μεταβολικά νοσήματα - στα οποία είναι αναγνωρισμένη η θεραπευτική αξία των κυττάρων και αυτό δεν είναι αμφισβητήσιμο. Έχουν γίνει παγκοσμίως 3.500 μεταμοσχεύσεις», τονίζει ο μαιευτήρας-γυναικολόγος κ. Ιάκωβος Σούσης.

 

«Η Αναγεννητική Ιατρική είναι το μέλλον»
«Ένας ολόκληρος κλάδος της Ιατρικής, η Αναγεννητική Ιατρική ( Regenerative Medicine) έχει δημιουργηθεί βασιζόμενος στις εφαρμογές των βλαστικών κυττάρων, σε βαθμό που μερικοί γιατροί, άνθρωποι διορατικοί, με ευρύτητα πνεύματος, να λένε ότι στα επόμενα δέκα χρόνια η Ιατρική θα βασίζεται πολύ παραπάνω στη Γενετική και στα βλαστικά κύτταρα από οπουδήποτε αλλού. Στο Hammersmith, 300 επιστήμονες δουλεύουν full- time πάνω στη χρήση και τη λειτουργία των βλαστικών κυττάρων. Ο καθηγητής Χειρουργικής του Πανεπιστημίου του Cambridge, Michael Pedersen, αυτή τη στιγμή διευθύνει ένα sciense park (πάρκο επιστημών) που χρηματοδοτείται αδρά και σκοπό έχει να καλλιεργήσει τρισδιάστατα βλαστικά κύτταρα μέχρι να καταφέρει να φτιάξει βαλβίδες για καρδιές κατά παραγγελία. Σε πέντε με οκτώ χρόνια θα αρχίσει να εφαρμόζεται στον άνθρωπο και κάποια στιγμή ίσως να γίνει ρουτίνα. Αν υλοποιηθεί το ένα τοις χιλίοις από αυτά που ερευνούμε, πάλι θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη επιστημονική ανακάλυψη του αιώνα», λέει ο κ. Σούσης.

Η διαδικασία είναι απολύτως ασφαλής και ανώδυνη τόσο για τη μητέρα όσο και για το νεογέννητο μωρό. Το κόστος είναι μηδαμινό συγκριτικά με τα μελλοντικά οφέλη μιας τέτοιας ενέργειας (1.375 ευρώ στην « Cryo- Save» που περιλαμβάνει την ειδική συσκευασία συλλογής του δείγματος αίματος, μεταφορά, επεξεργασία καθώς και τη φύλαξη και κρυοσυντήρηση στα εργαστήρια της εταιρείας στο εξωτερικό για τα επόμενα 20 χρόνια). Ήδη πραγματοποιούνται έρευνες που σχετίζονται με τις εφαρμογές των βλαστικών κυττάρων για την αντιμετώπιση εκφυλιστικών ασθενειών του εγκεφάλου, όπως η νόσος Αλτσχάιμερ, η νόσος του Πάρκινσον και η Σκλήρυνση κατά Πλάκας, για τη μερική αποκατάσταση των τραυμάτων του νωτιαίου μυελού που προκαλούν παράλυση, αλλά και για την παραγωγή καρδιακών, ηπατικών και επιθηλιακών κυττάρων προς μεταμόσχευση.

Από τον ομφάλιο λώρο στη θυρίδα
Η « Cryo- Save» είναι η πρώτη εταιρεία που ιδρύθηκε στην Ευρώπη πραγματοποιώντας την πρώτη φύλαξη βλαστικών κυττάρων του ομφάλιου λώρου το 2000. Στα επιτεύγματά της συγκαταλέγεται η φύλαξη βλαστικών κυττάρων των ενηλίκων, από τον μυελό των οστών, το 2003.

Κι εδώ ερχόμαστε στο ερώτημα που απασχολεί τους περισσότερους: Μπορούν τα βλαστοκύτταρα του παιδιού σας ή τα δικά σας να χρησιμοποιηθούν σε πειράματα; «Αυτό που γίνεται με τα βλαστοκύτταρα είναι το αντίστοιχο μια θυρίδας. Είναι σαν να αποθηκεύουμε ένα ποσόν χρημάτων, στα οποία μόνο εμείς έχουμε πρόσβαση. Στην περίπτωσή μας, τα κρυοσυντηρημένα βλαστικά κύτταρα του παιδιού αποτελούν ιδιοκτησία των γονέων ή των νόμιμων κηδεμόνων του και μπορούν να αναζητηθούν μόνο από αυτά τα άτομα και κατόπιν γραπτής αίτησής τους. Άλλωστε, έρευνες έχουν γίνει πολύ πριν ξεκινήσει η κατάψυξη των βλαστοκυττάρων με πλακούντες από τα νοσοκομεία, οι οποίοι ούτως ή άλλως πετιούνται μετά τον τοκετό», μας ενημερώνει η κυρία Κοντογιάννη και προσθέτει: «Με αυτή τη λογική κάποιος δεν πρέπει να δίνει αίμα σε κανένα νοσοκομείο ή μικροβιολογικό εργαστήριο».

Τα βλαστικά κύτταρα φαίνονται να είναι η μεγάλη ελπίδα της ανθρωπότητας στην αέναη μάχη με τις ασθένειες. Η επιστήμη εστιάζει σε διάφορους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν.

Ήδη υπάρχουν εφαρμογές στην Καρδιοχειρουργική, σε πειραματικό στάδιο, σε Αυστρία, Αμερική, Γαλλία, Βραζιλία και Αγγλία. Μάλιστα, τα πρώτα αποτελέσματα της κλινικής εφαρμογής είναι τόσο θεαματικά, ώστε οι ειδικοί να οραματίζονται την κατάργηση της μεταμόσχευσης καρδιάς ίσως και μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Η μέθοδος βασίζεται στην εξαγωγή βλαστικών κυττάρων από τον μυελό των οστών του ασθενούς και στην τοποθέτησή τους στην αριστερή κοιλία της καρδιάς, με στόχο την ανάπλαση του ιστού στην περιοχή και την αποκατάσταση της αντλητικής της λειτουργίας. Εδώ, η λήψη των κυττάρων από τον ασθενή λύνει τα γνωστά προβλήματα απόρριψης που εμφανίζονται στις κλασικές μεταμοσχεύσεις και επιπλέον ο τραυματισμένος καρδιακός μυς αναγεννάται, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούνται αγγεία τα οποία τον τροφοδοτούν.

 

[ back ]
 
 
 

13
http://video.google.com/videoplay?docid=-5165231031895551470

Προσοχή ίσως για τα μικρά παιδιά, να είναι ιδιαίτερα σοκαριστικό

14
Αλχημεία / Αλχημεία
« στις: Νοεμβρίου 01, 2008, 12:01:32 »
-«Τι είναι αυτά τα πράγματα; Ρώτησε ο φρουρός.
-  Η φιλοσοφική λίθος και το ελιξήριο της μακροζωίας. Είναι το μεγάλο έργο των αλχημιστών. Όποιος πιει αυτό το ελιξήριο δε θα αρρωστήσει ποτέ κι ένα θρύψαλο απ΄ αυτό το λίθο μετατρέπει οποιοδήποτε μέταλλο σε χρυσάφι…»
(Paulo Coelho, «ο Αλχημιστής»).

Η αλχημεία ήταν και είναι μια μυστηριώδης επιστήμη, που έχει αρχέγονες ρίζες και ήταν μια από τις βασικές ενασχολήσεις διαφόρων ανθρώπων, που θα μπορούσαμε να τους ονομάσουμε «φυσικούς φιλόσοφους», «ερμητιστές», «φιλόσοφους της ύλης» ή απλά αλχημιστές. Οι αλχημιστές προσπαθούσαν να πραγματώσουν ή να φέρουν σε πέρας το «Μεγάλο Έργο». Μεγάλο έργο ονόμαζαν μετά από μια μακρόχρονη και επίπονη εργασία την δημιουργία της  φιλοσοφικής λίθου και του ελιξιρίου της αθανασίας.
Για τους φυσικούς αυτούς φιλόσοφους αυτό ήταν σκοπός και πρωταρχικός στόχος, παράλληλα όμως στόχευαν και στην αύξηση των νοητικών τους δυνάμεων γιατί υπάρχουν  δυο μέρη  στην εργασία του μεγάλου έργου, το ένα είναι το υλικό και το άλλο είναι το νοητικό μέρος του έργου. Και τα δυο όμως αλληλοσυμπληρώνονται. « Για΄ αυτόν τον λόγο, τα μυστήρια της Αλχημείας θα μείνουν για πάντα μυστήρια στον επιστήμονα αυτόν που δεν έχει στην κατοχή  του την πνευματική δύναμη…» («Μαγεία Λευκή και Μαύρη», Φ. Χάρτμαν, εκ. «Δίδυμοι»).
 Όποιος απ΄ αυτούς είχε πραγματώσει το Μεγάλο Έργο, θεωρείτο πως κατείχε απεριόριστες δυνάμεις – σωματικές και νοητικές - και ήταν ικανός να μεταστοιχειώνει και να κατασκευάζει χρυσό από κατώτερα μέταλλα, να θεραπεύει όλες τις ασθένειες, αλλά το κυριότερο ήταν ότι κατέχει το μυστικό της σωματικής αθανασίας και την τελειοποίσή του σε μια υπερ-ανθρωπη οντότητα που πλησιάζει τις δονήσεις των ανώτερων όντων. 
«…Ύστερα θα διατηρήσει αυτό το νερό στη σκιά και θα το προφυλάξει από τις αλλαγές της θερμοκρασίας. Αυτό το νερό θα πρέπει να έχει εξαιρετικές χημικές και θεραπευτικές ιδιότητες. Είναι το παγκόσμιο διαλυτικό και το παραδοσιακό ελιξήριο της μακροζωίας, το ελιξήριο του Φάουστ…
Ο αλχημιστής μας έχει τώρα πια στην κατοχή του ένα ορισμένο αριθμό απλών αγνώστων στη φύση σωμάτων και μερικά μπουκαλάκια με αλχημικό νερό, ικανό όμως να μακραίνει σημαντικά τη ζωή του ανανεώνοντας τους ιστούς…
Αυτή η ουσία αγγίζοντας το μαλακωμένο γυαλί, διασκορπίζεται στο εσωτερικό, δίνοντάς του ένα ρουμπινί χρώμα με μαβιές ανταύγειες στο σκοτάδι. Αυτό το γυαλί κοπανισμένο μεσ΄  στο γουδί από αχάτη δίνει τη σκόνη, που τα αλχημιστικά κείμενα την ονομάζουν ¨Φιλοσοφική Λίθ層 (Πάουελς-Μπερζιέ, «Η αυγή των Μάγων»).
Ο Υδράργυρος, το Θειάφι και το Αλάτι –των αλχημιστών - ήταν τα βασικά υλικά όπως μας τα παραδίνουν τα γραπτά των αρχαίων αυτών φιλοσόφων. Πιθανόν όμως να πρόκειται για αλληγορικές ονομασίες και τα υλικά να είναι τελείως διαφορετικά. Και αυτό για το φόβο της μετάδοσης του ύψιστου αυτού μυστικού στις τάξεις των αμύητων αλχημιστών –ναι, υπήρχαν και αυτοί – αλλά και σε όλους όσους ενδιαφέρονταν μόνο για τα πλούτη. Μέσα στο εργαστήριο λοιπόν ο ερμητιστής φιλόσοφος για την επιτυχία στο μεγάλο έργο, ακλουθούσε τα εξής επτά στάδια: Πυράκτωση (Calcination), Σήψη (Putrefaction), Διάλυση (Solution), Απόσταξη (Distillation), Συναίρεση (Congestion), Εξάχνωση (Sublimation), Συμπύκνωση (Coagulation). Όλο αυτό το έργο συντελείται με την μεταστοιχείωση και το τελικό υλικό που έπαιρναν, οι αλχημιστές είναι η φιλοσοφική λίθος.
Για τους ερευνητές της ερμητικής τ τέχνης ισχύουν περίπου τα εξής φαινόμενα:
•   Η ύλη είναι μια.
•   Η ύλη «ρέει» προς την εξέλιξη.
•   Όλα τα απλά σώματα, είναι σώματα που έχουν φτάσει σε διαφορετικό στάδιο της εξέλιξης τους.
•   Επειδή το φαινόμενο της εξέλιξης στη φύση επαναλαμβάνεται μπορούμε να επαναλάβουμε το ίδιο στο εργαστήριο, αρκεί να ισχύουν τα ίδια φαινόμενα και οι ίδιες συνθήκες της φύσης.
•   Το αποτέλεσμα θα είναι μια μεταμόρφωση.
•   Το υλικό που θα πάρουμε θα έχει φτάσει σε ένα ιδιαίτερο στάδιο εξέλιξης.
Ένα απλό σώμα μεταβάλετε σε άλλο απλό σώμα αλλά με διαφορετικές ιδιότητες, για την επιτυχία του έργου, ο αλχημιστής-φιλόσοφος, έπρεπε να μιμηθεί τους τρόπους της φύσης, αυτό το ονόμαζαν Μέγα Έργο –ήταν μια μίμηση του έργου της φύσης -  που και αυτό είχε - για να ολοκληρωθεί - τρεις φάσεις.
Αλλά ας δούμε πως κατασκευάζεται η φιλοσοφική λίθος από τους μυημένους στην Τέχνη αλχημιστές. Με κάποια συγκεκριμένη εργασία, εξάγουν από τον κοινό υδράργυρο μια ζύμη, που την ονομάζουν υδράργυρο των φιλοσόφων. Με αυτή το υλικό που έχουν πάρει από τον υδράργυρο το απλώνουν επάνω σε ασήμι και από εκεί παίρνουν την ζύμη του ασημιού. Το ίδιο γίνεται και επάνω στον χρυσό και παίρνουν τη ζύμη του. στην αλχημεία οι ζύμες από τον υδράργυρο, ασήμι και χρυσό λέγονται ψυχές των αντίστοιχων μετάλλων. Παίρνουν τις ζύμες (ψυχές) των τριών μετάλλων και τις τοποθετούν σε ένα δοχείο σε σχήμα αυγού με επίμηκες λαιμό. Το δοχείο αυτό κλείνεται ερμητικά και τοποθετείται μέσα σε φούρνο (αθάνωρ). Με συγκεκριμένη θερμοκρασία  για μεγάλο χρονικό διάστημα το μίγμα ψήνετε μέσα σε αυτόν τον φούρνο. Η προσεκτική παρατήρηση εκ μέρους των αλχημιστών της ύλης μέσα στο ερμητικά κλειστό δοχείο, που θερμαίνεται στον φούρνο αποκαλύπτει διάφορες αλλαγές χρωμάτων στο μίγμα.
Στην αρχή γίνεται μαύρη και μοιάζει να έχει σαπίσει, οι αλχημιστές της έχουν μάλιστα δώσει το όνομα  «κεφάλι κόρακα». Κατόπιν αλλάζει χρώμα και ακολουθεί ένα λαμπερό λευκό. Σε αυτή την κατάσταση η ύλη που έχει παραχθεί, έχει τη δυνατότητα να μεταστοιχειώσει κατώτερα μέταλλα σε ασήμι. Ένας έμπειρος αλχημιστής θα συνεχίσει την εργασία αυτή και το λευκό χρώμα θα εξαφανισθεί, το μίγμα θα αρχίσει να παίρνει διάφορα χρώματα, που θυμίζουν τα χρώματα του φάσματος. Θα εμφανιστούν τα χρώματα μπλε, πράσινο, κίτρινο πορτοκαλί και στο τέλος η ύλη μέσα στο θερμαινόμενο δοχείο θα πάρει ένα βαθύ σκούρο - κόκκινο χρώμα. Αυτό είναι ένα δείγμα ότι το Μ Έργο πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του. Αν πάρουμε δέκα γραμμάρια από αυτό το υλικό μπορούμε να μεταστοιχειώσουμε σε χρυσό είκοσι γραμμάρια μετάλλου. Η εργασία αυτή έχει διάρκεια ενός χρόνου περίπου.
Συνεχίζοντας αυτή την εργασία για να τελειοποιηθεί η φιλοσοφική λίθος, παίρνουμε  υδράργυρο των φιλοσόφων, τον αναμιγνύουμε μαζί της και βάζουμε το μίγμα στο δοχείο, ερμητικά κλεισμένο μέσα στον φούρνο. Κατά  τη διάρκεια αυτής της εργασίας εμφανίζονται τα ίδια χρώματα που προανέφερα. Ο χρόνος που απαιτείτε τώρα για την ολοκλήρωση αυτής της φάσης της εργασίας, είναι περίπου τρεις μήνες, όταν ετοιμαστεί η λίθος μεταστοιχειώνει κατώτερα μέταλλα σε χρυσό, δέκα φορές περισσότερο από το βάρος της. Η τελειοποίηση της λίθου όμως απαιτεί συνέχεια της εργασίας, αφού θα χρειαστεί να συνεχιστεί αυτή η διεργασία για ακόμη μια φορά. Το χρονικό όριο πλησιάζει τον ένα μήνα και η φιλοσοφική λίθος που προέκυψε μεταστοιχειώνει χίλιες φορές κατώτερα μέταλλα από το βάρος της. Αλλά και τώρα ακόμα χρειάζεται μια ακόμη φορά να την ξαναθερμάνουμε, η λίθος που προκύπτει μπορεί να μεταστοιχειώσει ποσότητα δέκα χιλιάδες φορές ποσότητα περισσότερη από το βάρος της σε χρυσό! Και με αυτόν τον τρόπο πραγματώνεται το Μεγάλο Έργο «η φιλοσοφική λίθος αποτελεί μια δραστική συμπύκνωση της Ζωής σε μια μικρή ποσότητα ύλης και δρα σαν ζύμη στα αντικείμενα που τοποθετείτε…» («Πραγματεία επί των απόκρυφων επιστημών», Papus, εκδ. «Τετρακτύς»).   
Το θεμέλιο της θεωρίας της αλχημείας ήταν - είναι ακόμη – η ενότητα της ύλης, που είναι και βασικό αξίωμα της σημερινής επιστήμης.

15
Ο χώρος κατοικίας τους, προσδιορίζεται -απο τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς- στα έσχατα βορεινά σύνορα του τότε γνωστού κόσμου της αρχαιότητας. Πιθανότατα όμως να ο τόπος καταγωγής και κατοικίας των Υπερβορίων να ήταν ένας άλλος πλανήτης σε  κάποιο άλλο πλανητικό σύστημα ή και πιθανό στο πλανητικό σύστημα  που είναι και η γη μας.

Στην  Υπερβοραία (Θούλη) ή στον πλανήτη των αθαάνατων Υπερβορίων, επικρατούσε συνεχώς η άνοιξη, οι καρποί της γης ωρίμαζαν πολύ γρήγορα και οι κάτοικοι της ήταν δίκαιοι, ειρηνικοί και ευσεβής. Ζούσαν ευτυχισμένοι για χιλιετίες  χωρίς να πεθαίνουν. Μόνο αν οι ίδιοι το αποφάσιζαν έθεταν τέρμα στη ζωή τους, πέφτοντας από ένα ψηλό βράχο στην θάλασσα, πράξη που έκαναν  ηθελημένα.

Οι Υπερβόριοι ήταν ο αγαπημένος λαός του "θεού" Απόλλωνα και μάλιστα ο ίδιος όσο καιρό δεν έλειπε σε ταξίδια κατοικούσε μαζί τους μένοντας στον κυκλικό ναό του που ήταν στη μέση της πρωτεύουσας των Υπερβόρειων. Η παράδοση  μάλιστα λέει ότι η μητέρα του, Λητώ είχε γεννηθεί στους Υπερβόρειους και κατόπιν αναχώρησε για την Δήλο όπου και γέννησε τον Απόλλωνα και την Άρτεμη.

 Στη Δήλο μάλιστα τιμούσαν τα «ιερά αντικείμενα» του Απόλλωνα που προέρχονταν από τους Υπερβόρειους. Τα «ιερά αντικείμενα» μεταφέρθηκαν τυλιγμένα σε άχυρα  και στάχυ σταριού από δύο νεαρές Υπερβόρειες κοπέλες, την Λαοδίκη και την Υπερόχη. τις συνόδευαν μάλιστα πέντε άνδρες για φρουρά..οι δυο αυτές ιέρειες πέθαναν στη Δήλο και μάλιστα όπου ο κόσμος τους απέδιδε θεικές τιμές. Δεν μπορώ να υποθέσω τίποτε άλλο παρά το ότι τα «ιερά αντικείμενα» ήταν τελειότατα όπλα τα οποία και χρησιμοποιούσε ο Απόλλωνας σε μάχες με αντιπάλους του .Όσο για το θάνατο των δύο Υπερβόρειων γυναικών μπορώ να υποθέσω ότι εάν  τελικά συνέβη θα είχε σχέση με την αλλαγή του κλίματος, της τροφής και της αλλαγής του τρόπου ζωής ήταν όπως φαίνεται ένας ηθελημένος θάνατος προσφέροντας την υπηρεσία τους προς τον Απόλλωνα.

Αναφέρονται ακόμα άλλες δύο Υπερβόρειες κοπέλες, ή Άργη και η Ώτις που είχαν έρθει στη Δήλο από την εποχή που γέννησε η Λητώ. Ένας ακόμη ονομαστός Υπερβόρειος και ιερέας του Απόλλωνα ήταν ο Άβαρις  Λέγεται πως το μαντείο των Δελφών είχε ιδρυθεί από τον Υπερβόρειο Ωλήν και ήταν ο πρώτος μάλιστα προφήτης του Απόλλωνα. Όταν το μαντείο εδέχθηκε επίθεση από τους Γαλάτες, εμφανίστηκαν δυο οπλισμένοι Υπερβόρειοι, ο Λαόδικος και ο Υπέροχος –τα ονόματα μας παραπέμπουν στα ονόματα της  Λαοδίκης και της Υπερόχης – και με τα όπλα που διέθεταν έτρεψαν σε φυγή του Γαλάτες, (Παυσ. 1, 4,4.).

Ο Ηρόδοτος, ο Εκαταίος ο Αβδηρίτης και άλλοι πολλοί έλληνες συγγραφείς κατά την κλασσική εποχή κυρίως, θεωρούσαν ότι οι Υπερβόριοι και η χώρα τους ήταν υπαρκτή.  Είναι βέβαια γνωστό, ότι ο θαλασσοπόρος, ωκεανογράφος, αστρονόμος, Πυθέας, ξεκίνησε από την Μασσαλία έφθασε στην Γροιλανδία, την Ισλανδία και μάλιστα σε ένα διάγραμμα αναφέρεται με το όνομα Θούλη η Γρολανδία, αλλά  το εντυπωσιακότερο είναι ότι επάνω στο διάγραμμα υπάρχει ένα βέλος που δείχνει ένα θαλάσσιο «δρόμο» προς τα ανατολικά! Υποθέτω πως ο Πυθέας έφθασε στην Υπερβορέα αλλά κατά περίεργο τρόπο στο έργο του «Πυθέου περίπλους», ελάχιστα αποσπάσματα  -μόνο 33 - έχουν διασωθεί και έτσι δεν έχουμε καμία πληροφόρηση για το εάν κατάφερε να τελικά να φτάσει στο τελευταίο βόρειο άκρο του κόσμου.


Σελίδες: [1] 2 3 ... 5