Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Frater Immortal

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5
16
Το παρακάτω κείμενο το βρήκα στην ιστοσελίδα http://el.rael.org/rael_content/rael_summary.php.  Ποιά είναι η γνώμη σας; έχει κάποια βάση αλήθειας;

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗ ΓΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ D.N.A.

Ίχνη αυτού του επικού αριστουργήματος της δημιουργίας μπορούν να βρεθούν σε όλες τις θρησκευτικές γραφές. Σε αυτές είναι που αναφέρθηκαν ο Μωϋσής, ο Ιησούς, ο Βούδας και ο Μωάμεθ. Τώρα είναι ώρα να τους καλωσορίσουμε.


ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ;

Στις 13 Δεκέμβρη 1973, ο Γάλλος δημοσιογράφος Ραέλ προσεγγίστηκε από έναν επισκέπτη από άλλον πλανήτη, και του ζητήθηκε να εγκαθιδρύσει μια Πρεσβεία για να καλωσορίσει αυτούς τους ανθρώπους πίσω στη Γη.

Το εξωγήινο ανθρώπινο πλάσμα ήταν γύρω στα τέσσερα πόδια σε ύψος (120εκ. Περίπου), είχε μακριά σκούρα μαλλιά, αμυγδαλωτά μάτια, σκουρόχρωμο δέρμα και ανέδιδε αρμονία και χιούμορ. Ο Ραέλ πρόσφατα τον περιέγραψε λέγοντας απλά πως, «εάν περπατούσε σε έναν δρόμο στην Ιαπωνία, ούτε που θα τον πρόσεχαν». Με άλλα λόγια, μοιάζουν σαν κι εμάς, κι εμείς μοιάζουμε σε εκείνους. Στην πραγματικότητα εμείς δημιουργηθήκαμε «κατ εικόνα τους» όπως εξηγείται στην Βίβλο.

Είπε στον Ραέλ ότι:

«Εμείς είμαστε εκείνοι που σχεδίασαν όλη την ζωή πάνω στη γη»
«Μας περάσατε για θεούς»
«Από εμάς εκπορεύονται οι κύριες θρησκείες σας»
«Τώρα που είστε αρκετά ώριμοι για να το κατανοήσετε αυτό, θα θέλαμε να έρθουμε σε επίσημη επαφή μέσω μιας πρεσβείας»

ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

Τα μηνύματα που υπαγορεύτηκαν στον Ραέλ εξηγούν πως η ζωή στην Γη δεν είναι το αποτέλεσμα μιας τυχαίας εξέλιξης, ούτε έργο κάποιου υπερφυσικού «Θεού». Είναι μια προμελετημένη δημιουργία, με τη χρήση DNA, από επιστημονικά εξελιγμένους ανθρώπους που έφτιαξαν τα ανθρώπινα πλάσματα κυριολεκτικά «κατ’ εικόνα» -- αυτό που μπορεί κάποιος να αποκαλέσει «επιστημονική δημιουργικότητα». Αναφορές σε αυτούς τους επιστήμονες και το έργο τους, καθώς και στο σύμβολό τους της αιωνιότητας μπορούν να βρεθούν στα αρχαία κείμενα πολλών πολιτισμών. Για παράδειγμα, στην Γένεση, την Βιβλική αφήγηση της δημιουργίας, η λέξη «Ελοχείμ» έχει παρερμηνευτεί σαν «Θεός» στον ενικό αριθμό, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια λέξη στον πληθυντικό αριθμό, που σημαίνει «εκείνοι που ήρθαν εξ ουρανού», και ο ενικός της είναι «Ελόχα» (γνωστή επίσης και ως «Αλλάχ»). Γηγενείς πολιτισμοί σε ολόκληρο τον κόσμο θυμούνται αυτούς τους «Θεούς» που ήρθαν από τον ουρανό, περιλαμβάνοντας αυτόχθονες από την Αφρική (Ντογκόν, Τβά, κτλ.) την Αμερική, την Ασία, την Αυστραλία, και την Ευρώπη.

Αφήνοντας την ανθρωπότητά μας να προοδεύσει από μόνη της, οι Ελοχείμ παρόλα αυτά διατήρησαν επαφή μαζί μας μέσω προφητών όπως ο Βούδας, ο Μωϋσής, ο Ιησούς, ο Μωάμεθ, κ.α., όλοι ειδικά επιλεγμένοι και εκπαιδευμένοι από αυτούς. Ο ρόλος των προφητών ήταν προοδευτικά να εκπαιδεύσουν την ανθρωπότητα, μέσω των Μηνυμάτων που δίδαξαν, κάθε φορά προσαρμοσμένα στον πολιτισμό και το επίπεδο κατανόησης της εποχής. Επίσης άφησαν ίχνη των Ελοχείμ ώστε να είμαστε ικανοί να τους αναγνωρίσουμε σαν τους Δημιουργούς μας και συνανθρώπους μας όταν θα έχουμε αρκετά εξελιχθεί επιστημονικά για να τους καταλάβουμε. Ο Ιησούς, που ο πατέρας του ήταν ένας Ελόχα, είχε την αποστολή να διαδώσει αυτά τα μηνύματα σε ολόκληρο τον κόσμο προετοιμάζοντας αυτήν την κρίσιμη εποχή στην οποία έχουμε το προνόμιο να ζούμε: την Εποχή Της Αποκάλυψης, όπως προφητεύτηκε.

17
ΟΤΟ / Ordo Templi Orientis (OTO)
« στις: Φεβρουαρίου 16, 2008, 11:21:19 »
Το ΟΤΟ, (Ordo Templi Orientis), το εσωτερικό αυτό τάγμα ξεκίνησε θεωρητικά από τον P. B Randoiph, συγγραφέα του βιλίου «Magia Sexalis», και έγινε διάσημο από τον Al. Crowley. Έκανε την εμφάνισή του στις αρχές του 20ου αιώνα και είχε σαν βάση στις διδασκαλίες του μαγικά, ερμητικά μυστικά αλλά και τη διδασκαλία της σεξουαλικής μαγείας στηριζόμενο στην σεξουαλικότητα με τη μέθοδο του Ταντρισμού, Bangali του αριστερού χεριού.

Ανάμεσα στις τελετουργίες του ΟΤΟ και σε ορισμένες μυστικές τελετές του Υπέρτατου Θυσιαστηρίου:
«Ο Θεουργός ενώνεται με το Yoni που αντιπροσωπεύει την Παγκόσμια Μητέρα, τη Σάκτι ή δύναμη εκδηλώσεως. Εκεί καταναλώνεται το αίμα για να κατασκευασθεί το Σώμα του Φωτός, διότι το αίμα περιέχει την Δύναμη της Ζωής, το Πράνα…. Σ΄ αυτά τα Τυπικά, το καλύτερο αίμα είναι το αίμα της Σελήνης. Το ελιξίριο Rubeus και οι έννοιες της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ, της Πορφυράς Γυναίκας συνδέονται στενά. Ας σημειώσουμε επ΄ ευκαιρία ότι το ερυθρό είναι συνώνυμο με το χρυσό στον συμβολισμό του Αλχημικού Πυρός…. Ο τόπος καύσεως είναι το Yoni της Πορφυράς Γυναίκας, μέσα από το οποίο ο Μύστης εκχέει ως και την τελευταία σταγόνα του αίματός του για να πετύχει, μέσω της εκστάσεως, την έσχατη απελευθέρωση. Εδώ μέσα σε αυτή την πρακτική, εδρεύει ο δεσμός μεταξύ του θανάτου, του αίματος και της αναγεννήσεως…».
Πηγές-Πληροφ.: http://www.oto-usa.org/, http://www.metafysiko.gr/index.php και δική μου έρευνα


18
Ναϊτικά Τάγματα / Τάγμα του Ναού (Ιππότες του Ναού)
« στις: Φεβρουαρίου 15, 2008, 15:00:25 »
Non nobis, Domine, non nobis
sed Nomini Tuo da gloriam
(Όχι σ΄ εμάς Κύριε, όχι σ΄ εμάς,
αλλά στ΄ Όνομά Σου πρόσφερε τη δόξα)
(Η πολεμική ιαχή των Ιπποτών του Ναού)
Οι Ιππότες του Ναού (Ναΐτες), (Templars) γνωστοί και ως Φτωχοί Συστρατιώτες του Χριστού και του Ναού του Σολομώντα (Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon) αποτέλεσαν το πρώτο μοναστικό στρατιωτικό τάγμα στην ιστορία. Το τάγμα αυτό ιδρύθηκε στον απόηχο της Α' Σταυροφορίας, το 1118 μ.Χ με σκοπό να βοηθήσει το χριστιανικό νέο Βασίλειο της Ιερουσαλήμ να διατηρηθεί ενάντια των μουσουλμάνων γειτόνων του και να εξασφαλίσει την ασφαλή και ελεύθερη προσέλευση του μεγάλου αριθμού των Ευρωπαίων προσκυνητών που συνέρρεαν στην Ιερουσαλήμ, μετά την κατάκτησή της από τους Σταυροφόρους. Το όνομά τους παραπέμπει στο ιστορικό αρχηγείο τους που βρίσκεται σε ένα τμήμα του Όρος του Ναού στην Ιερουσαλήμ, περιοχή που ονομαζόταν "Templum Salomonis". Η ονομασία αυτή πιθανολογείται ότι προέρχεται από το γεγονός ότι στο Όρος του Ναού βρισκόταν ο περίφημος ναός του Σολομώντα που χτίστηκε περίπου το 950 π.Χ και που αργότερα καταστράφηκε και ξαναχτίστηκε πολλές φορές. Το τμήμα αυτό οι Ιππότες του Ναού μετονόμασαν σε "Templum Domini" (Ναό του Θεού).

Οι Ναΐτες ήταν οργανωμένοι σαν μοναστικό τάγμα, ακολουθώντας έναν Κανόνα που έφτιαξε γι' αυτούς ο Άγιος Βερνάρδος του Κλερβό (Saint Bernard of Clairvaux). Το τάγμα διέθετε υψηλές διασυνδέσεις και γρήγορα εξελίχθηκε σε βασικό υποκινητή της διεθνούς πολιτικής την εποχή των Σταυροφοριών. Εγκαίρως, οι Ναΐτες προικίστηκαν με πολλές και εξαιρετικά ευνοϊκές γι' αυτούς Παπικές Βούλες (όπως το Omne Datum Optimum) που μεταξύ άλλων τους επέτρεπαν να επιβάλλουν φόρους και να εισπράττουν το φόρο της δεκάτης στις περιοχές που βρίσκονταν υπό τον άμεσο έλεγχό τους. Όλα αυτά τους βοήθησαν ώστε να επιτύχουν μία γρήγορη ενίσχυση της κοσμικής εξουσίας τους.

Κάθε χώρα είχε ένα Μάγιστρο (Master) του τάγματος και όλες οι χώρες ελέγχονταν από τον Μεγάλο Μάγιστρο (Grand Master). Το αξίωμα του Μεγάλου Μαγίστρου ήταν ισόβιο και τα βασικά του καθήκοντα ήταν να επιβλέπει τις δραστηριότητες του τάγματος στην Ανατολή και τις οικονομικές κτήσεις του τάγματος στη Δύση.

Υπήρχαν 4 κατηγορίες (μεραρχίες) αδελφών του Τάγματος:

Οι Ιππότες (Templars), που είχαν εξοπλισμό βαρέος ιππικού.
Οι Υπαξιωματικοί (Sergeants), που είχαν εξοπλισμό ελαφρού ιππικού και προέρχονταν από κατώτερη κοινωνική τάξη σε σχέση με τους ιππότες.
Οι Κτηματίες (Serving brothers - Rural brothers), που διαχειρίζονταν την περιουσία του τάγματος. Επίσης, υπήρχαν και οι frères de métiers οι οποίοι εκτελούσαν χειρονακτικές εργασίες.
Οι Ιερείς-Στρατιωτικοί (Chaplains), που ήταν χειροτονημένοι ιερείς για να καλύπτουν τις πνευματικές ανάγκες του τάγματος.
Κάθε ιππότης είχε στη διάθεσή του περίπου 10 άτομα σε θέσεις υποστήριξης. Κάποιοι αδελφοί του τάγματος ήταν αποκλειστικά αφοσιωμένοι στις τραπεζικές δραστηριότητες, αφού συχνά το τάγμα διαχειριζόταν πολύτιμα αγαθά από τους συμμετέχοντες στις Σταυροφορίες.

Μετά την Α' Σταυροφορία δημιουργείται το χριστιανικό βασίλειο της Ιερουσαλήμ με πρώτο βασιλιά τον Βαλδουίνο της Βουλώνης που έλαβε το όνομα Βαλδουίνος ο A'. Ως πρώτος Πατριάρχης εγκαθίσταται ο Δαιμβέρτος (Daimbert). Η μεγάλη απειλή για το βασίλειο αυτό ήταν οι Σαρακηνοί οι οποίοι νικήθηκαν κατά την Σταυροφορία αλλά δεν εξοντώθηκαν. Επιπροσθέτως οι Σαρακηνοί έλεγχαν ένα μεγάλο αριθμό οχυρών στην ευρύτερη περιοχή της Παλαιστίνης τα οποία οι χριστιανοί ήθελαν να καταλάβουν. Οι χριστιανοί ήταν δύσκολο να καταφέρουν να ελέγξουν ολόκληρη την περιοχή της Παλαιστίνης και όχι μόνο την πόλη της Ιερουσαλήμ. Συνεπώς, η ζωή σε εκείνη την περιοχή δεν είναι εύκολη ούτε για τους νέους κατοίκους, αλλά ούτε και για τους προσκυνητές που συρρέουν μαζικά από ολόκληρη την Ευρώπη.

Η ιστορία των Ιπποτών του Ναού είναι συνδεδεμένη με τον Κόμη Ούγο της Καμπανίας (Hugh of Champagne).Το 1104 ο κόμης επισκέπτεται την Ιερουσαλήμ με μία ακολουθία υποτακτικών σε αυτόν ιπποτών. To 1108 ο κόμης επιστρέφει στην Ευρώπη και το 1114 ξαναγυρνάει στην Ιερουσαλήμ συνοδευόμενος από τον υποτακτικό του ιππότη Ούγο ντε Παιν (Hugh of Payn). Άγνωστο παραμένει το αν ο Ούγος ντε Παιν ακολούθησε τον άρχοντά του στο πρώτο του ταξίδι. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Βαλδουίνου του Β' που στο μεταξύ είχε διαδεχτεί τον Βαλδουίνο τον Α' στο θρόνο της Ιερουσαλήμ, το 1118 μ.Χ, ο Ούγος ντε Παιν μαζί με άλλους 8 ιππότες παρουσιάστηκαν στο βασιλιά και του πρότειναν την ίδρυση μίας κοινότητας ιπποτών που θα ακολουθούσε τον κανόνα θρησκευτικού τάγματος και θα αφιερωνόταν στην προστασία των προσκυνητών. To ίδιο έπραξαν και με τον Πατριάρχη Βαρμούνδο του Πικινί (Warmund of Picquigny)που είχε διαδεχτεί τον Δαιμβέρτο. Είχαν σκεφτεί να ακολουθήσουν τον Κανόνα του Αγίου Αυγουστίνου (Augustine of Hippo). Η πρόταση αυτή έγινε δεκτή από το βασιλιά και τον Πατριάρχη. Οι 9 αυτοί ιππότες ήταν οι εξής:

Ούγος ντε Παιν (Hugh of Payns)
Γκοντφρέι ντε Σεντ-Ομέρ (Godfrey of Saint-Omer)
Αρσαμπώ ντε Σεντ-Ενιάν (Archambaud of Saint-Aignan)
Παιν ντε Μοντιντιέ (Payen of Montidier)
Τζεφρέ Μπισσώ (Geoffrey Bissot)
Ροσσάλ ή Ρολάντ [Rossal (ή Roland)]
Άντριου ντε Μοντμπαρ (Andrew of Montbard)
Γκοντμάρ (Gondemare)
Γκοντφρουά (Godfroi)
Οι ιππότες αυτοί, την ημέρα των Χριστουγέννων του 1119 μ.Χ. στο ναό του Αγίου Τάφου της Ιερουσαλήμ (Holy Sepulchre) ενώνονται με τους 3 κλασσικούς μοναστικούς όρκους για πενία, αγνότητα, υποταγή και έναν επιπλέον όρκο για προστασία των προσκυνητών, παρουσία του Πατριάρχη. Έτσι, λοιπόν, συγκροτείται ο πρώτος πυρήνα του Τάγματος των Φτωχών Ιπποτών του Χριστού. Αυτό είναι ένα τάγμα μοναστικό που τα μέλη του, όμως, διαθέτουν σπαθί και πανοπλία. Αρχικά ζούσαν ζητώντας ελεημοσύνη και για το λόγο αυτό έγιναν γνωστοί με αυτό το όνομα. Στο ξεκίνημά τους δεν φορούσαν κάποια ξεχωριστή ενδυμασία, αλλά τα απλά ρούχα του επαγγέλματος του καθενός. Ο βασιλιάς Βαλδουίνος Β' και ο Πατριάρχης τους δίνουν αμέσως χρηματική βοήθεια μέσω εκκλησιαστικών εισοδημάτων. Τους προσφέρουν, επίσης, κατάλυμα στο Όρος του Ναού, και πιο συγκεκριμένα σε ένα τμήμα του παλατιού που είχε φιάξει ο Βαλδουίνος ο Β' μέσα στο τέμενος Al-Aqsa (νότιο τμήμα του Όρους). Στο Όρος του Ναού πιστευόταν ότι βρίσκονται τα ερείπια του ναού του Σολομώντος. Έτσι, λοιπόν, το πλήρες τους όνομα διαμορφώνεται: The Poor Fellow-Soldiers of Jesus Christ and the Temple of Solomon. Όσον αφορά τις αρχικές προθέσεις των ιπποτών αυτών πιστεύεται ότι ενδέχεται απλώς να επιθυμούσαν να ιδρύσουν μία μονή ή μία αδελφότητα στην Παλαιστίνη. Ο Μιχαήλ της Συρίας, ένας ιστορικός της εποχής υποστηρίζει ότι ο Βαλδουίνος ήταν εκείνος που έπεισε τον Ούγο ντε Παιν και τους άλλους 8 να παραμείνουν μάχιμοι ιππότες. Αυτό γιατί είχε αντιληφθεί ότι ήταν πολύ δύσκολο να βάλει σε τάξη το βασίλειό του.

Η περίοδος της μεγάλης ισχύος των Ναιτών αρχίζει λίγο μετά την ίδρυσή τους όταν αποκτούν την υποστήριξη του Αγίου Βερνάρδου του Κλερβό ο οποίος υπήρξε και ο αναμορφωτής του μοναστικού τάγματος των Βενεδικτίνων. Ο Άγιος Βερνάρδος όταν αντιλαμβάνεται την ύπαρξη και τις προθέσεις του πρώτου πυρήνα των Ναϊτών διαισθάνεται ότι η ιδέα τους μπορεί να αξιοποιηθεί, και έτσι στηρίζει τους 9 πρώτους τυχοδιώκτες, αναγνωρίζοντάς τους επίσημα ως ένα στρατιωτικό και θρησκευτικό τάγμα και τους οποίους μεταμορφώνει σε Στρατιώτες του Χριστού (Militia Christi). Επίσης, ο Άγιος Βερναρδος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη σύνταξη του όρκου που έδιναν όλοι οι Ναΐτες, ένας όρκος που ονομάστηκε Κανόνας των Ναϊτών. Το 1128 μ.Χ συγκαλεί σύνοδο στην Τρουά της Γαλλίας για να καθορίσει τι ακριβώς είναι οι νέοι αυτοί μοναχοί-στρατιώτες, και μερικά χρόνια αργότερα γράφει το εγκώμιο αυτών των Στρατιωτών του Χριστού και ετοιμάζει τον Κανόνα που αποτελείται από 72 άρθρα, ο οποίος περιλαμβάνει εκτός από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά που θα διέπουν το τάγμα, και εξαντλητικές λεπτομέρειες που αφορούν τις καθημερινές δραστηριότητες των ιπποτών. Με τον κανόνα αυτό υιοθετείται και το φημισμένο λευκό ράσο, που προερχόταν από τους Κιστερκιανούς μοναχούς, προσθέτοντας σε αυτό έναν κόκκινο σταυρό. Ορισμένες ενδεικτικές υποχρεώσεις για τους ιππότες που περιλαμβάνονται στον κανόνα του τάγματος είναι οι εξής:

Απαγόρευση της συναναστροφής των ιπποτών με αφορισμένους ιππότες, αν όμως ένας από αυτούς έρθει ικέτης στο Ναό οφείλουν να τον δεχθούν χριστιανικά.
Η ενδυμασία του τάγματος είναι λευκοί μανδύες, απλοί και χωρίς γούνα, εκτός και αν είναι από αρνί ή κριάρι, απαγορεύονται τα λεπτά υποδήματα με τις ανασηκωμένες μύτες που ήταν τότε της μόδας.
Οι ιππότες επιβάλλεται να κοιμούνται με το πουκάμισο και τα εσώρουχα, σ'ένα στρώμα, με ένα σεντόνι και μία κουβέρτα.
Το φαγητό των ιπποτών διεξάγεται με σιωπή, σε κοινή γαβάθα για 2. Σίτιση με κρέας 3 φορές την εβδομάδα.
Μετάνοια τις Παρασκευές.
Εγερτήριο τα ξημερώματα, αν η δουλειά τους ήταν κοπιαστική τους παραχωρείται μία ακόμα ώρα ύπνος, όμως σε αντάλλαγμα πρέπει να πουν 13 Πάτερ ημών από το κρεβάτι τους.
Επίσης, ο κανόνας επιμένει ιδιαίτερα στον όρκο αγνότητας μιας και οι Ναΐτες ήταν μοναχοί που δεν ζούσαν σε μοναστήρια αλλά ζούσαν μέσα στον κόσμο και πολεμούσαν. Τονίζεται, λοιπόν, στον κανόνα ότι η συναναστροφή με γυναίκες είναι πολύ επικίνδυνη και ότι οι ιππότες δεν επιτρέπεται να ασπάζονται παρά μόνο τη μητέρα τους, την αδερφή τους και τη θεία τους...

Εύλογα γεννάται το ερώτημα ποιοί ήταν αυτοί που ίδρυσαν το τάγμα και αργότερα κατατάσσονταν σ' αυτό. Πιθανότατα ο Ούγο ντε Παιν και οι υπόλοιποι 8 πρώτοι να ήταν απλώς κάποιοι ιδεαλιστές που μαγεύτηκαν από το μυστικισμό της πρώτης σταυροφορίας. Αργότερα, όμως, το τάγμα προσελκύει άτομα που αναζητούν περιπέτειες μιας και το νέο βασίλειο της Ιερουσαλήμ είναι ένας πολλά υποσχόμενος τόπος εκείνη την εποχή. Κάποια άλλα μέλη προσελκύονται επειδή στην πατρίδα τους δεν έχουν πολλές προοπτικές ή βρίσκονται σε δυσμενή θέση και επιθυμούν να ξεφύγουν από μία δύσκολη κατάσταση, αφού το τάγμα παρέχει όχι μόνο σίγουρη κάλυψη των βιοτικών αναγκών των μελών του, αλλά και πλούσιες εμπειρίες σε ένα μακρινό τόπο...
Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου του 1307 πολλοί Ναΐτες στη Γαλλία συνελήφθησαν κατόπιν μυστικών εντολών του βασιλιά Φιλίππου Δ' του Ωραίου, ο οποίος εποφθαλμιούσε τα πλούτη τους. Ο τελευταίος με την υποστήριξη του Πάπα Κλήμη του Ε' ο οποίος κατήργησε το τάγμα, δήμευσε όλη τους την περιουσία (συμπεριλαμβανομένων και τεράστιων εκτάσεων γης). Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη του τάγματος, συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου Μεγάλου Μάγιστρου Ζακ ντε Μολέ (Jacques de Molay), υποβλήθηκαν σε βασανιστήρια και κάηκαν στην πυρά. Νεώτερες ανακαλύψεις έχουν φέρει στο φως έγγραφα της δίκης τα οποία φανερώνουν ότι παρά το γεγονός ότι είχαν κατηγορηθεί για αιρετικές δοξασίες κατά τις μυητικές τελετές τους, στη δίκη που έγινε έπεισαν τον Πάπα πως ήταν αθώοι και ότι η καταδίκη τους ήταν αποτέλεσμα της συκοφάντισής τους από τον βασιλιά Φίλιππο.

Το τραπεζικό σύστημα που οι Ναΐτες είχαν εγκαθιδρύσει στην Ευρώπη είχε ενοχλήσει την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, καθώς πολλοί ευγενείς υποστήριζαν τους Ναΐτες με τεράστια χρηματικά ποσά τα οποία θα μπορούσαν να κατέληγαν στα ταμεία της Εκκλησίας αν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές. Ύστερα από την εξόντωση των Ναϊτών, άλλα ιπποτικά τάγματα αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τις τραπεζικές τους δραστηριότητες...
Αν και πολλοί Ευγενείς, όπως προαναφέρθηκε, ήταν ευνοϊκά διατεθειμένοι απέναντι στους Ναΐτες, τους αποκήρυξαν φοβούμενοι τον αφορισμό από τον Πάπα. Από τις λίγες εξαιρέσεις ήταν ο Robert Bruce (Ρόμπερτ Μπρους) της Σκωτίας, ο οποίος είχε ήδη αφοριστεί. Κατά συνέπεια, αρκετοί Ναΐτες διέφυγαν στη Σκωτία. Πιστεύεται ότι το Σκωτικό Μασονικό Τάγμα έχει τις ρίζες του στο τάγμα των Ιπποτών του Ναού.

Μεγάλοι Μάγιστροι (Grand Masters) από το 1118 έως το 1314
Hughes de Payens (1118-1136)
Robert de Craon (1136-1146)
Everard des Barres (1146-1149)
Bernard de Tremelay (1149-1153)
André de Montbard (1153-1156)
Bertrand de Blanchefort (1156-1169)
Philippe de Milly (1169-1171)
Odo de St Amand|Odo (Eudes) de St Amand (1171-1179)
Arnaud de Toroge (1179-1184)
Gerard de Ridefort|Gérard de Ridefort (1185-1189)
Robert de Sablé (1191-1193)
Gilbert Horal (1193-1200)
Phillipe de Plessis (1201-1208)
Guillaume de Chartres (1209-1219)
Pedro de Montaigu|Pierre (Pedro) de Montaigu (1219-1230)
Armand de Périgord (1232-1244)
Richard de Bures (1245-1247)
Guillaume de Sonnac (1247-1250)
Renaud de Vichiers (1250-1256)
Thomas Bérard (1256-1273)
Guillaume de Beaujeu (1273-1291)
Thibaud Gaudin (1291-1292)
Jacques de Molay (1292-1314)


Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια:http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%80%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%9D%CE%B1%CE%BF%CF%8D



19
Αλχημεία / Απ: Re: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 20:54:43 »
Αντι να αναζητούμε την αθανασία στην αιωνιότητα είναι σοφότερο να την αναζητούμε στην ίδια την παροδικότητα.

Λέχθηκαν κάποια πράγματα για την Τάντρα που αποτελούν κυρίως την δυτική λαικευμένη εκδοσή της. Ένας Ταντρικός κάνει πολλά άλλα πράγματα πριν έρθει σε επαφή με μια Ιερή Πόρνη και η προετοιμασία ψυχική και σωματική απαιτεί μεγάλα χρονικά διαστήματα που είμαι σίγουρος οτι κανένας από εμάς δεν είναι σε θέση κάνει.Συμφωνω παραυτα με τον Frater Immortal οτι δεν πρόκειται για μαύρη μαγεία, πεποίθηση που έχει δημιουργηθεί και πάλι από τον τρόπο που ο δυτικός εσωτερισμός προσέγγισε την ανατολική πρακτική της τάντρα.

   
Ο άντρας στέκεται με σεβασμό μπροστά στη γυμνή γυναίκα και βιώνει το Κοσμικό Μυστήριο στο εσώτερο εαυτό του, εξυψώντας την σε μια ζωντανή θεά.
   Η γυναίκα με τη σειρά της νιώθει τον ίδιο σεβασμό μπροστά στον γυμνό άντρα και μέσω του νου της τον εξυψώνει σε θεό.
[/b][/color]

20
Κοινωνικοί Προβληματισμοί / Απ: Τεχνητή Ζωή
« στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 20:51:36 »
Μάλλον χρειάζομαι περισσότερη ανάλυση για τη σύνδεση αυτού του χωρίου της Γένεσης με το θέμα :-[
Σιγουρα χρειάζεται... εκεί κατι γίνεται...

21
Κοινωνικοί Προβληματισμοί / Απ: Τεχνητή Ζωή
« στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 15:13:38 »
Σημαντικά νέα :o

Πολλοί άνθρωποι, διαβάζοντας αυτά τα νέα, βλέπουν με λύπη την απόλυτη βλασφημία, τον άνθρωπο που θέλει να γίνει θεός. Προφανώς έχουν βάλει πολύ χαμηλά τον πήχυ της υπόστασης του θεού ::)

Καταραμένα στεγανά... :'(
καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ γῆς γῆς.
καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.

22
Μαρτινισμός / Απ: Μαρτινισμός
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 22:25:17 »
"Τυλιγμένος με το πέπλο του μυστηρίου, ένας έξοχος μύστης ο Louis-Claude de Saint-Martin (1743 - 1803), διέδοσε το φως του χριστιανικού μυστικισμού στην Ευρώπη. Έμεινε γνωστός στην μυστικιστική φιλοσοφία ως Άγνωστος Φιλόσοφος. Οι φιλοσοφικές και θεουργικές διδασκαλίες του ενσωματώθηκαν σε μυητικό σύστημα που εξελίχθηκε με την μορφή του Μαρτινιστικού Τάγματος...Ο ο Gerard Encausse (Παπύς)  μυήτε στον Μαρτινισμό από τον Henri Delaage ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ αφού έθεσα τα χέρια του επάνω του και τον καθαγίασε σύμφωνα με τον κανόνα... . Το 1886 ο Παπύς,  με τους  Stanislas de Guaita και τον Josephin Peladan ιδρύει το Μαρτινιστικό Τάγμα. Από εκεί και έπειτα ξεκινά την εσωτερική δράση του το μυστικιστικό αυτό Τάγμα.
ΕΛΛΑΔΑ
Στις 12-02-1982   μυήθηκε στο Παραδοσιακό Μαρτοινιστικό Τάγμα ο αείμνηστος Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης με δικαιοδοσία να δημιουργήσει τις  πρώτες επτάδες στην Ελλάδα και να τεθεί επικεφαλής της Ελληνόφωνης Δικαιοδοσίας. Με τις μυήσεις που έκανε δημιούργησε τον πυρήνα  και κατόπιν τις Επτάδες του Μαρτινιστικού Τάγματος στην Ελλάδα. Στην αρχή στην Αθήνα (Απολλώνιος ο Τυανεύς Νο 1), μετά Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα κλπ

'Επιθύμησα να κάνω το καλό αλλά δεν επιθύμησα να κάνω θόρυβο, γιατί ένοιωσα ότι ο θόρυβος δεν κάνει καθόλου καλό, και ότι το καλό δεν κάνει καθόλου θόρυβο'   Louis-Claude de Saint-Martin



Λίγα λόγια για τον Μαρτινιστή Δάσκαλο Τ.Κ. από: http://www.innerwork.gr/mart/akis.htm
Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης
 Ο Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης (1959-2007) ήταν Έλληνας, γεννήθηκε και έζησε στην Αθήνα, που αποτέλεσε την βάση των δραστηριοτήτων του. Εκδότης, πολύγλωσσος μεταφραστής, αρθρογράφος και προικισμένος ομιλητής & συντονιστής ομαδικών δραστηριοτήτων. Πολυτάλαντη και πολυσχιδής προσωπικότητα, αφιέρωσε την ζωή του στον «ασθενούντα» άνθρωπο και στις μεθόδους «θεραπείας» του. Ταξίδεψε πολύ, σε Δύση και Ανατολή.

Ο Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης μαθήτευσε πρακτικά, στις σημαντικότερες Δυτικές και Ανατολικές μορφές και ατραπούς πνευματικότητας. Πρωτοπόρος στην Ελλάδα, με τις άοκνες προσπάθειές του, με το μεταφραστικό και εκδοτικό του έργο, με την επίσημη εκπροσώπησή τους και με τις οργανωμένες δραστηριότητες - τις δικές του, των συνεργατών και των μαθητών του - έφερε σε ζωντανή λειτουργία, μια πληθώρα μυητικών ατραπών, που μόνον σε βιβλιογραφικές αναφορές συναντούσε ο ενδιαφερόμενος στην Ελλάδα. Το έργο του ουσιαστικά, δεν έχει γίνει ακόμη, γνωστό σ’όλη του την έκταση.

 Η συνεισφορά του Τ.Κ. στην Μαρτινιστική Παράδοση στην Ελλάδα, υπήρξε επίσης, καθοριστική και πρωτοπόρα, αφού αυτός πρώτος έφερε και οργάνωσε στην πράξη τις Μαρτινιστικές Γραμμές, που λειτουργούν ακόμη και σήμερα. Ενδεικτικά αναφέρουμε, με βάση το προσωπικό μας αρχείο, ότι:

 Στις αρχές της δεκαετίας του ’80, εργάστηκε για την εγκαθίδρυση του «Παραδοσιακού Μαρτινιστικού Τάγματος» (“Ordre Martiniste Traditionnel-O.M.T.”). Μυήθηκε κανονικά και παραδοσιακά στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας, στις 12&23.2.1982, από την Sar Benefatrix και στο Παρίσι στην Επτάδα «Μωϋσής», στις 2.3.1982 ανυψώθηκε σε S I I , από τον Sar Nicodeme. Μετέφρασε στα Ελληνικά όλη την ύλη των βαθμών και επιμελήθηκε την ίδρυση και λειτουργία των πρώτων Κύκλων & Επτάδων του Τάγματος στην Αθήνα, στην Θεσ/νίκη, στα Ιωάννινα και στην Λευκωσία.

 Στην συνέχεια, εργάστηκε εξ ίσου άοκνα και για το «Μαρτινιστικό Τάγμα των Ιπποτών του Χριστού», (“Ordre Martiniste des Chevaliers du Christ-O.M.C.C.”) με το μυητικό όνομα «Διδ.Maranatha» (29.3.1987, γραμμή του Armand Tousaint-Διδ.Raymond) και ίδρυσε την Ελληνική Μητέρα Στοά στην Αθήνα: «Το Αστρικό Φως».

Tο 2001 o Sar Gulion, που ίδρυσε πολλές Μεγάλες Στοές ανά τον κόσμο, ενέκρινε και την ίδρυση Περιφερειακής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας (Αθήνα, Ιωάννινα,  Θεσ/νίκη) για το «Μαρτινιστικό και Συναρχικό Τάγμα», (“Ordre Martiniste & Synarchique–O.M.&S.”) του οποίου επί κεφαλής τοποθετήθηκε ο Τ.Κ., με το μυητικό όνομα “Sar Hieronymous”, αφού του μεταβιβάστηκαν κανονικά και παραδοσιακά οι κατάλληλες εξουσίες από τον Sar Mikael.

Τα τελευταία χρόνια ο Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης, εργάστηκε για την επέκταση της Μαρτινιστικής Ατραπού στην Βαλκανική Χερσόνησο (Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία κ.α.).

Τα τελευταία δέκα περίπου χρόνια της ζωής του, αφιερώθηκε στο έργο της σύνθεσης διάφορων πνευματικών ατραπών που αναπτύχθηκαν μέχρι και τον 20 αι., με τον σύγχρονο κόσμο, την καθημερινή πραγματικότητα και τις εξελίξεις της επιστήμης σ’ όλους τους τομείς, με σκοπό την ανάπτυξη μιας πνευματικότητας λαϊκής και καθημερινής. Για την υλοποίηση του σκοπού αυτού, μαζί με τους συνεργάτες του και τους μαθητές του, διοργάνωνε συνθετικά σεμινάρια πνευματικότητας στην Ελλάδα και στην Βαλκανική Χερσόνησο.

Υπήρξε ο εμπνευστής και ο συν-ιδρυτής πολλών δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στον ίδιο σκοπό, όπως το μηνιαίο έντυπο περιοδικό «Οδοδείκτες» - που πρόσφατα μετατράπηκε στο ομώνυμο διαδικτυακό περιοδικό – και η «ΠΟΡΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ για την συνειδητοποίηση και την πραγμάτωση της ενότητας των ανθρώπων», «μια μη-κερδοσκοπική Αστική Εταιρεία, η οποία δρα από το 1998, μέσω ειδικά σχεδιασμένων φιλανθρωπικών προγραμμάτων, αφιερωμένη στην βοήθεια των ανθρώπων, κάθε ηλικίας, που πλήττονται από την αρρώστια, την εγκατάλειψη και την φτώχεια, οπουδήποτε πάνω στη Γη, προκειμένου αυτοί να ανακτήσουν την αυτάρκειά τους, την αξιοπρέπεια τους αλλά και την ενότητά τους.»

Ο Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης, ο άοκνος αυτός εργάτης της πνευματικότητας, εγκατέλειψε το σώμα του, μετά από ολιγοήμερη ασθένεια, εν μέσω των δραστηριοτήτων του, στις 16 Δεκεμβρίου 2007.

Οι συνεργάτες και οι μαθητές του σε ολόκληρο τον κόσμο, συνεχίζουν το Έργο που τους έχει εμπιστευθεί, για την συνειδητοποίηση και την πραγμάτωση της Ενότητας των Ανθρώπων.

Άρθρα του είναι αναρτημένα στο ηλεκτρονικό περιοδικό Ododeiktes.gr, όπως:

« Για την λαϊκή πνευματικότητα. »

« Βαδίζοντας στα μονοπάτια της Ζωής. »

« Τα σκυλιά γαβγίζουν, το καραβάνι προχωρά... » κ.α._

Sar Solaris
 

23
Κοινωνικοί Προβληματισμοί / Τεχνητή Ζωή
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 20:36:53 »
Τρία έως δέκα χρόνια εντατικών ερευνών θα χρειαστούν οι επιστήμονες για τη δημιουργία τεχνητής ζωής, με τη βοήθεια της οποίας ευελπιστούν να επιλύσουν σοβαρά προβλήματα, όπως η καταπολέμηση ανίατων και χρόνιων ασθενειών και η καταπολέμηση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Ο Μαρκ Μπεντό, επικεφαλής του ιταλικού Ιδρύματος «Ρrotolife», που συμμετέχει μαζί με άλλες οργανώσεις στην κούρσα για τη δημιουργία τεχνητής ζωής, εξηγεί πως η τεχνολογία που εφαρμόζεται για το εγχείρημα θα μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο με απρόβλεπτο τρόπο.

Το πρώτο κύτταρο συνθετικής ζωής, επισημαίνει ο Ιταλός Μπεντό, δημιουργείται από τις βασικές χημικές μονάδες του DNA και για να το δει κανείς θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μικροσκόπιο.
«Δημιουργώντας πρωτοκύτταρα οι επιστήμονες έχουν τη δυνατότητα να δουν από μία άλλη οπτική γωνία το σύμπαν», τονίζει ο Ιταλός επιστήμονας προσθέτοντας πως η έρευνα αναμένεται να ρίξει φως στη δημιουργία του σύμπαντος, αναθεωρώντας ή επιβεβαιώνοντας τις υπάρχουσες θεωρίες.
Για τη δημιουργία τεχνητής ζωής οι επιστήμονες πρέπει να ακολουθήσουν τρεις δρόμους… μετ εμποδίων.
Αρχικά να αποπειραθούν να δημιουργήσουν μία μεμβράνη, που θα μπορεί να κρατάει σε απόσταση ασφαλείας τα ελαττωματικά μόρια, επιτρέποντας την είσοδο μόνο στα υγιή, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να πολλαπλασιαστούν.
Επιπλέον απαιτείται η ανάπτυξη ενός γενετικού συστήματος που ελέγχει τις λειτουργίες του κυττάρου, καθιστώντας το ικανό για αναπαραγωγή και μετάλλαξη, προκειμένου να προσαρμοστεί στις όποιες περιβαλλοντικές αλλαγές. Τέλος κρίνεται απαραίτητη η ύπαρξη ενός μεταβολισμού που μπορεί να εξάγει πρώτες ύλες από το περιβάλλον, όπως τρόφιμα, και να τις μετατρέπει σε ενέργεια.
Αισιόδοξος για την πορεία των μέχρι τώρα ερευνών εμφανίζεται ο Τζακ Σόστακ στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, ο οποίος προβλέπει πως μέσα σε έξι μήνες οι επιστήμονες θα δώσουν στη δημοσιότητα στοιχεία που θα πιστοποιούν την επιτυχία του πρώτου εγχειρήματος - της δημιουργίας, δηλαδή, μιας κυτταρικής μεμβράνης με τη βοήθεια λιπαρών οξέων.
Μάλιστα, για τη δημιουργία ενός γενετικού συστήματος ο Αμερικανός επιστήμονας θεωρεί ότι αυτό είναι εφικτό αν τα δομικά στοιχεία του DNA, νουκλεοτίδια, χρησιμοποιηθούν σε σωστές αναλογίες, εφαρμόζοντας τη δαρβινική θεωρία.
DΝΑ
Για την ανάπτυξη ενός λειτουργικού γενετικού συστήματος ο Στιβ Μπένερ, χημικός βιολόγος από το Ιδρυμα Εφαρμοσμένης Μοριακής Εξέλιξης, θεωρεί άκρως απαραίτητη την προσθήκη οκτώ νέων βάσεων στο «γενετικό αλφάβητο» - υπενθυμίζεται ότι το DNA αποτελείται από τέσσερις βάσεις: αδενίνη, κυτοσίνη, γουανίνη και θυμίνη.

ΓΡΑΦΕΙ Η ΜΙΝΑ ΑΓΓΕΛΙΝΗ

Εφημερίδα Έθνος 21-8-2007

Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύθηκε στον ιστοχώρο disabled.gr



24
Μαρτινισμός / Απ: Μαρτινισμός
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 20:23:30 »
Σωστό...!!!

25
Μαρτινισμός / Μαρτινισμός
« στις: Φεβρουαρίου 11, 2008, 21:53:42 »
"Τυλιγμένος με το πέπλο του μυστηρίου, ένας έξοχος μύστης ο Louis-Claude de Saint-Martin (1743 - 1803), διέδοσε το φως του χριστιανικού μυστικισμού στην Ευρώπη. Έμεινε γνωστός στην μυστικιστική φιλοσοφία ως Άγνωστος Φιλόσοφος. Οι φιλοσοφικές και θεουργικές διδασκαλίες του ενσωματώθηκαν σε μυητικό σύστημα που εξελίχθηκε με την μορφή του Μαρτινιστικού Τάγματος...Ο ο Gerard Encausse (Παπύς)  μυήτε στον Μαρτινισμό από τον Henri Delaage ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ αφού έθεσα τα χέρια του επάνω του και τον καθαγίασε σύμφωνα με τον κανόνα... . Το 1886 ο Παπύς,  με τους  Stanislas de Guaita και τον Josephin Peladan ιδρύει το Μαρτινιστικό Τάγμα. Από εκεί και έπειτα ξεκινά την εσωτερική δράση του το μυστικιστικό αυτό Τάγμα.
ΕΛΛΑΔΑ
Στις 12-02-1982   μυήθηκε στο Παραδοσιακό Μαρτοινιστικό Τάγμα ο αείμνηστος Τριαντάφυλλος Κοτζαμάνης με δικαιοδοσία να δημιουργήσει τις  πρώτες επτάδες στην Ελλάδα και να τεθεί επικεφαλής της Ελληνόφωνης Δικαιοδοσίας. Με τις μυήσεις που έκανε δημιούργησε τον πυρήνα  και κατόπιν τις Επτάδες του Μαρτινιστικού Τάγματος στην Ελλάδα. Στην αρχή στην Αθήνα (Απολλώνιος ο Τυανεύς Νο 1), μετά Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα κλπ

'Επιθύμησα να κάνω το καλό αλλά δεν επιθύμησα να κάνω θόρυβο, γιατί ένοιωσα ότι ο θόρυβος δεν κάνει καθόλου καλό, και ότι το καλό δεν κάνει καθόλου θόρυβο'   Louis-Claude de Saint-Martin


26
Αγαπητή αδελφήRose777 και αδελφέ Ορφέα, συγχαρητήρια για αυτή σας την πανέμορφη προσπάθεια που ξεκινήσατε. Θα ήθελα και εγω να συμετάσχω στο ΑΜΡΑ, και φυσικά περιμένω την αίτηση εισδοχής.Ευελπιστώ να προσφέρω σε αυτή την πνευματική σας προσπάθεια, περιμένω με χαρά νέα σας.
Με φιλικούς χαιρετισμούς

27
Συμφωνώ για ίδρυση Πνευματικής Ακαδημίας, είναι φυσικά ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο αλλά αξίξει τον κόπο να προσπαθήσει-ουμε κάποιος-οι...

28
Αλχημεία / Re: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 30, 2007, 15:29:16 »
 Δεν μπορούμε παρά να κάνουμε μια τολμηρές υποθέσεις επάνω στους λεγόμενους μύθους και φυσικά για την φύση και την θέση των θεών της τότε ανθρωπότητας: Είχαν προέλθει -πιθανότατα- από ένα παλιότερο υπέρ – πολιτισμό, με ανώτατη τεχνολογία είχαν νικήσει το θάνατο, είχαν σαν σκοπό να επιτηρούν την γη και τους ανθρώπους της, και να επιβλέπουν την εξέλιξη τους. Ζούσαν φαίνεται μέσα σε ένα δορυφόρο (με την κωδική ονομασία "Όλυμπος"), που περιστρεφόταν γύρω από τη γη και επέβλεπαν τα πάντα επάνω στη υδρόγειο.

Το ιερατείο που τους υπηρετούσε στην  Ελλάδα διέδιδαν ότι ζούσαν στον όρος Όλυμπο, στην βόρεια Ευρώπη στη Βαλχάλα κλπ. Φυσικά οι ναοί που ήταν αφιερωμένοι σ΄ αυτούς, ήταν οι επίγειοι σταθμοί τους και πιθανόν ο πρωταρχικός σκοπός των σταδίων ήταν για την προσγείωση των ιπταμένων σκαφών τους.

Από περιγραφές των αρχαίων συγγραφέων γνωρίζουμε ότι οι θεοί είχαν ανθρώπινο χαρακτήρα και αδυναμίες. Ζούσαν στον Όλυμπο, όλοι μαζί και επέβλεπαν από εκεί τον κόσμο, δίνοντας λύσεις ή κάνοντας επεμβάσεις στη ζωή των ανθρώπων. Σε όλες τις μυθολογίες του κόσμου σε όλες τις παραδόσεις οι θεοί έχουν μια ξεχωριστή θέση. Έχοντας θαυμαστές δυνάμεις, τέλεια όπλα, καταπληκτικές πτητικές μηχανές, Φυσικά είχαν διδάξει τους θνητούς να κτίσουν της πρώτες κατοικίες τους να ιδρύσουν τις πρώτες πόλεις, να οργώσουν την γη, να σπείρουν, να φτιάξουν όπλα και άλλες πολλές γνώσεις και τεχνικές πρωτόγνωρες για τους ανθρώπους εκείνης της εποχής, έχοντάς τους όμως πάντα κάτω από την εξουσία τους και έχοντας επιβληθεί των ανθρώπων ανακατεύονται στις υποθέσεις τους, ερωτεύονται θνητούς και θνητές, γεννούν παιδιά και γενικά έχουν όλοι μαζί μια αλληλεξάρτηση.

Όσο για τον ερωτικό τομέα: απ΄ ότι φαίνεται τις περισσότερες φορές – γυναίκες και άνδρες θεοί – προτιμούσαν πολλές φορές, θνητούς ανθρώπους (άντρες ή γυναίκες), είτε να παντρευτούν είτε να έχουν μια πρόσκαιρη ερωτική εμπειρία. Εξ΄ άλλου στην ελληνική μυθολογία βρίσκουμε μια πληθώρα ημίθεων ή παιδιά θεών, που συχνά γίνονται αθάνατα μετά από παρέμβαση του θεού πατέρα ή της θεάς μητέρας τους.  Φαίνεται πως στον Ελλαδικό χώρο έχουν γεννηθεί τα περισσότερα παιδιά «θεών», παρά σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της γης!

29
Αλχημεία / Re: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 29, 2007, 18:04:40 »
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Φυσικά, προ αρχαιοτάτων ετών οι πρόγονοί μας είχαν δώσει τη σαφή ερμηνεία του μύθου, ο Μαλινόβσκι απλώς μας το ξαναθυμίζει.

Εκεί που θέλω να δοθεί προσοχή είναι στο ότι τα γραφόμενα στα αρχαία Ελληνικά κείμενα ΔΕΝ μπορούμε να τα δεχτούμε ως αληθινά με μια άμεση μετατροπή του συμβάντος στην πραγματικότητα. Υπάρχουν πολλές μεταφορές, κωδικοποιημένα μηνύματα κλπ και σίγουρα η "ελεύθερη μετάφραση" αυτών των κειμένων θα μας οδηγούσε μακριά από το τι πραγματικά αντιπροσωπεύουν.

Έτσι, ας μην παίρνουμε κυριολεκτικά τους αριθμούς γιατί και σε άλλα κείμενα όπου έχουν χρησιμοποιηθεί σε ηλικίες βλέπουμε ανθρώπους να ζουν 969, 640, 830 κλπ έτη :o
Yπάρχουν σημεία, παραπομπές αλλά και ολόκληρα κεφάλαια που δεν μπορούμε να τα αγνοήσουμε, παρά μόνο να τα δεχθούμε ως αληθινά και φυσικά (φαίνονται πως), είναι αληθινά...
Αυτά που φαίνονται και είναι δυσνόητα δεν είναι παρά 'έξωθεν επεμβάσεις' (απο διάφορα κέντρα), στα κείμενα για να 'θολώσουν τα νερά'... γιατί απλά κάποιοι δεν αντέχουν την αλήθεια που μας οδηγεί η ανάγνωση των αρχαίων κειμένων.
Πιστεύω πως είναι εύκολος ο αποσυμβολισμός (πολλών κειμένων).

30
Αλχημεία / Re: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 29, 2007, 16:04:00 »
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Με αυτή την οπτική, η Ελληνική μυθολογία θα ήταν όντως αυτό που θέλουν να την παρουσιάζουν, ένα παραμυθάκι για να κοιμηθούν τα μικρά παιδιά. Αλήθεια, αφού το παρα-μύθι συνιστά κάτι το πλασματικό, το φανταστικό, τότε τι συνιστά ο μύθος; ;)
[/quote
Ο Μπράτισλαβ Μαλινόβσκι στο βιβλίο του, «Ο μύθος στην πρωτόγονη ψυχολογία», αναφέρει ότι, «ο μύθος σε μια πρωτόγονη κοινωνία δηλαδή στην αρχική ζωντανή του μορφή δεν είναι απλά ένα παραμύθι που διηγείται κάποιος αλλά μια πραγματικότητα που κάποιος τη ζει από την φύση του, ο μύθος δεν είναι μία επινόηση σαν αυτές που διαβάζουμε στα μυθιστορήματα μας σήμερα αλλά μια ζωντανή πραγματικότητα που πιστεύουμε ότι συνέβη σε αρχέγονους καιρούς και ότι από τότε πάντα επηρέαζε και επηρεάζει τον κόσμο και την μοίρα των ανθρώπων. Αυτές οι ιστορίες δεν διατηρούνται ζωντανές από ματαιόδοξη περιέργεια ούτε σαν παραμύθια που επινοήθηκαν ούτε πάλι και σαν παραμύθια που είναι αληθινά για τους ντόπιους αντίθετα πρόκειται για την κατάφαση μιας πρωτότυπης μεγαλύτερης και πιο σπουδαίας πραγματικότητας που κυβερνάει την παρούσα ζωή τη μοίρα και το έργο της ανθρωπότητας και που η γνώση της δίνει από τη μια μεριά κίνητρα στον άνθρωπο για τελετουργικές και ηθικές πράξεις και από την άλλη οδηγίες για την επιτέλεσή τους…»

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5