Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Avaris

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 69
46
Καμπαλά / Απ: Η Μυστική Καμπάλα
« στις: Σεπτεμβρίου 05, 2007, 14:10:15 »
Κεφάλαιο VII

ΤΑ ΤΡΙΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΕΦΙΡΟΘ


2. "...Τα βιβλία των Ραβίνων δίνουν πολλές περίεργες ονομασίες στα Σεφιρόθ απο όπου μπορούμε να μάθουμε πολλά, γιατί οι λέξεις σε αυτά τα έργα έχουν ουσιαστική σημασία, αφού καμιά τους δε χρησιμοποιείται ελαφρά ή ανώφελα.

Η σημασία τους είναι αυστηρά καθορισμένη και είναι τόσο ακριβείς όσο και οι επιστημονικοί όροι...." (σ. 63)


47
Καμπαλά / Απ: Η Μυστική Καμπάλα
« στις: Σεπτεμβρίου 05, 2007, 14:07:19 »
Κεφάλαιο VII

ΤΑ ΤΡΙΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΕΦΙΡΟΘ



1. "...Εξετάσαμε επιγραμματικά την ανάπτυξη των τριών Θείων Εκπορεύσεων και μπορούμε τώρα να προχωρήσουμε σε μια βαθύτερη γνώση της φύσης και της σημασίας τους, μελετώντας τις αλληλεπιδράσεις τους.

Αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος μελέτης των Σεφιρόθ, γιατί μια Σεφίρα που εξετάζεται απο μόνη της στερείται σημασίας.

Το Δέντρο της Ζωής είναι ουσιαστικά  μια σύνθεση σχέσεων, τάσεων και αντανακλάσεων..." (σ. 63)


48
"...Ο Θεός κάνει ορατή την θέλησή Του στους ανθρώπους μέσω γεγονότων. Αυτά αποτελούν ένα δυσνόητο κείμενο γραμμένο σε μια μυστηριώδη γλώσσα.

Οι άνθρωποι τα ερμηνεύουν αμέσως  με βιασύνη, με λάθη, παραλείψεις και παρανοήσεις.

Διακρίνουμε μόνον ένα πολύ μικρό μέρος της καμπύλης του μεγάλου κύκλου! Ελάχιστες διάνοιες κατανοούν τη Θεϊκή γλώσσα. Οι πλέον οξύνοες, οι πλέον ήρεμοι, οι πιο εμβριθείς, αποκρυπτογραφούν αργά αυτά τα ιερογλυφικά και όταν φθάσουν στο τέλος του κειμένου  ίσως η ανάγκη να έχει προ πολλού περάσει.

Θα υπάρχουν τουλάχιστον είκοσι ερμηνείες τοιχοκολλημένες σε μια δημόσια πλατεία και βέβαια, οι περισσότερο λανθασμένες απο αυτές, θα είναι και οι πλέον αποδεκτές και περισσότερο δημοφιλείς.

Απο κάθε τέτοια μετάφραση δημιουργείται μια μεγάλη ομάδα και απο κάθε παρανόηση μια μικρότερη.

Κάθε μεγάλη ομάδα πιστεύει ή προσποιείται ότι κατέχει το μόνον αυθεντικό κείμενο, ενώ κάθε μικρότερη ομάδα πιστεύει ή προσποιείται ότι μόνον αυτή κατέχει το φως.

Επιπλέον, οι μικρές ομάδες είναι τυφλοί άνθρωποι που όμως σκοπεύουν ευθεία. Όποτε παρατηρείται έλλειψη λογικής στους ανθρώπους που υπεραμύνονται του δικαίου, τα λάθη μεταμορφώνονται σε άριστα βέλη που χτυπούν με μεγάλη ευστοχία και με όλη τη μεγάλη ισχύ που προέρχεται απο τον λανθασμένο λογισμό.

Αυτό, όπως ακριβώς ένα αδύνατο σημείο σε μια πανοπλία, σε κάνει τρωτό.

Συνεπώς, πολλές φορές θα στερούμαστε των απαραίτητων εφοδίων για να πολεμήσουμε το ανθρώπινο σφάλμα. Ο Ανταίος αντιστάθηκε πολύ χρόνο στον Ηρακλή, ενώ τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας ξεπηδούσαν τόσο συχνά όσο περισσότερο κόβονταν.

Είναι άτοπο να θεωρούμε ότι το Σφάλμα, τραυματισμένο, σφαδάζει απο τους πόνους και πεθαίνει στα πόδια αυτών που το λάτρεψαν.

Η Αλήθεια κατακτά αργά. Υπάρχει μια τρομερή ζωτική δύναμη στο Σφάλμα. Η Αλήθεια, τις περισσότερες φορές, περνάει απαρατήρητη απο τις μάζες.

Εάν ένα σφάλμα ηττηθεί για λίγο καιρό, ορθώνεται αμέσως και μάλιστα περισσότερο ζωντανό απο ποτέ.

Δεν πεθαίνει ούτε και όταν οι επινοητές του αποβιώσουν, ενώ τα πιο ηλίθια και πλέον παράλογα λάθη είναι αυτά με τη μεγαλύτερη μακροβιότητα...."

********************************************

Απο το βιβλίο "Αρχές και Φιλοσοφία των Ελευθεροτεκτόνων του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου", εκδ. Τετρακτύς


Ι. ΜΑΘΗΤΗΣ

Ο Κανόνας των Δώδεκα ιντσών και η κοινή Σφύρα


(σ. 36)

49
Ελευθεροτεκτονισμός / Απ: Α.Πάϊκ και Τεκτονισμός
« στις: Σεπτεμβρίου 05, 2007, 13:25:19 »
Ι. ΜΑΘΗΤΗΣ

Ο Κανόνας των Δώδεκα ιντσών και η κοινή Σφύρα


"...Ο Θεός κάνει ορατή την θέλησή Του στους ανθρώπους μέσω γεγονότων. Αυτά αποτελούν ένα δυσνόητο κείμενο γραμμένο σε μια μυστηριώδη γλώσσα.

Οι άνθρωποι τα ερμηνεύουν αμέσως  με βιασύνη, με λάθη, παραλείψεις και παρανοήσεις.

Διακρίνουμε μόνον ένα πολύ μικρό μέρος της καμπύλης του μεγάλου κύκλου! Ελάχιστες διάνοιες κατανοούν τη Θεϊκή γλώσσα. Οι πλέον οξύνοες, οι πλέον ήρεμοι, οι πιο εμβριθείς, αποκρυπτογραφούν αργά αυτά τα ιερογλυφικά και όταν φθάσουν στο τέλος του κειμένου  ίσως η ανάγκη να έχει προ πολλού περάσει.

Θα υπάρχουν τουλάχιστον είκοσι ερμηνείες τοιχοκολλημένες σε μια δημόσια πλατεία και βέβαια, οι περισσότερο λανθασμένες απο αυτές, θα είναι και οι πλέον αποδεκτές και περισσότερο δημοφιλείς.

Απο κάθε τέτοια μετάφραση δημιουργείται μια μεγάλη ομάδα και απο κάθε παρανόηση μια μικρότερη.

Κάθε μεγάλη ομάδα πιστεύει ή προσποιείται ότι κατέχει το μόνον αυθεντικό κείμενο, ενώ κάθε μικρότερη ομάδα πιστεύει ή προσποιείται ότι μόνον αυτή κατέχει το φως.

Επιπλέον, οι μικρές ομάδες είναι τυφλοί άνθρωποι που όμως σκοπεύουν ευθεία. Όποτε παρατηρείται έλλειψη λογικής στους ανθρώπους που υπεραμύνονται του δικαίου, τα λάθη μεταμορφώνονται σε άριστα βέλη που χτυπούν με μεγάλη ευστοχία και με όλη τη μεγάλη ισχύ που προέρχεται απο τον λανθασμένο λογισμό.

Αυτό, όπως ακριβώς ένα αδύνατο σημείο σε μια πανοπλία, σε κάνει τρωτό.

Συνεπώς, πολλές φορές θα στερούμαστε των απαραίτητων εφοδίων για να πολεμήσουμε το ανθρώπινο σφάλμα. Ο Ανταίος αντιστάθηκε πολύ χρόνο στον Ηρακλή, ενώ τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας ξεπηδούσαν τόσο συχνά όσο περισσότερο κόβονταν.

Είναι άτοπο να θεωρούμε ότι το Σφάλμα, τραυματισμένο, σφαδάζει απο τους πόνους και πεθαίνει στα πόδια αυτών που το λάτρεψαν.

Η Αλήθεια κατακτά αργά. Υπάρχει μια τρομερή ζωτική δύναμη στο Σφάλμα. Η Αλήθεια, τις περισσότερες φορές, περνάει απαρατήρητη απο τις μάζες.

Εάν ένα σφάλμα ηττηθεί για λίγο καιρό, ορθώνεται αμέσως και μάλιστα περισσότερο ζωντανό απο ποτέ.

Δεν πεθαίνει ούτε και όταν οι επινοητές του αποβιώσουν, ενώ τα πιο ηλίθια και πλέον παράλογα λάθη είναι αυτά με τη μεγαλύτερη μακροβιότητα...." (σ. 36)

50
ο χρόνος λειτουργεί πάντα υπέρ του κατηγορουμένου ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!
Ο χρόνος αμβλύνει τις αναμνήσεις και τη συναισθηματική φόρτιση που τις συνοδεύει.  Αυτό δε σημαίνει πως εμείς πρέπει να ξεχνάμε.  Ναι, είναι πιο δύσκολο να κινητοποιήσεις απλούς "συναισθηματικούς" ανθρώπους που ξεχνούν εύκολα. 

Οι αγκιλώσεις και η καθυστέρηση του δικαστικού συστήματος είναι γνωστές.  Τι άλλη επιλογή έχεις?  Να προχωρήσεις σε λυντσάρισμα όσο κρατάει ο πυρετός του συμβάντος?

Avaris δεν ξέρω τη λύση. 




Την ξέρεις!

Ο Αρχέγονος εαυτός σου, σου σφυροκοπάει κάθε τόσο τα όνειρά σου με αυτήν....

Απλά φοβάσαι την ορμή της....

Θεωρείς πως θα είναι πισωγύρισμα του πολιτισμού....(- πολιτισμός ....χα....μην ξεράσω....)...

Ποιά επανάσταση ήταν νηφάλια μη - βίαιη γραφειοκρατική πράξη?

Άσε την κοινωνική οργή να βγει στην επιφάνεια την "κατάλληλη στιγμή" και τότε η κοινωνία θα έχει πάρει την μύησή της και θα έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα μπροστά.

Η Γαλλική Επανάσταση μπορεί να έφερε στην εξουσία κτήνη σαν τον Μαρά αλλά ήταν και ένα τεράστιο πολιτιστικό βήμα μπροστά.


51
Ελευθεροτεκτονισμός / Απ: Α.Πάϊκ και Τεκτονισμός
« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2007, 11:46:26 »
Ι. ΜΑΘΗΤΗΣ

Ο Κανόνας των Δώδεκα ιντσών και η κοινή Σφύρα


"...Σε αυτού του είδους το καθήκον και εργασία μαθητεύει ο Μυημένος. Δεν πρέπει να θεωρεί πως δεν είναι δυνατόν να επιφέρει καμία αλλαγή και συνεπώς ν' απογοητεύεται, με αποτέλεσμα ν' αδρανεί.

Σε αυτή την έννοια θα πρέπει να δώσουμε σημασία στην καθημερινή μας ζωή. Πολλά μεγάλα έργα κατορθώνονται με τους μικρούς καθημερινούς αγώνες της ζωής.

Μας έχει ειπωθεί ότι υπάρχει μια σθεναρή ανδρεία, που αν και αφανής, αμύνεται θαρραλέα στο σκοτάδι, εναντίον της θανάσιμης εισβολής της φτώχειας και της χυδαιότητας.

Υπάρχουν ευγενικοί και μυστηριώδεις θρίαμβοι τους οποίους δεν τους αντικρύζει το ανθρώπινο μάτι, που δεν επιβραβεύονται απο κανέναν ούτε κι εορτάζονται με τυμπανοκρουσίες.

Η ζωή, η δυστυχία, η απομόνωση, η εγκατάλειψη, η φτώχεια, αποτελούν όλα πεδία μάχης που έχουν τους ήρωές τους, - αφανείς ήρωες που μερικές φορές είναι σπουδαιότεροι απο αυτούς που δοξάζονται.

Ο Τέκτων θα πρέπει να μάχεται με τον ίδιο τρόπο και με το ίδιο θάρρος εναντίον αυτών των εισβολών της φτώχειας και της χυδαιότητας, που μάχονται  όχι μόνο τους ανθρώπους, αλλά και τα έθνη.

Θα πρέπει να τα αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο, ακόμη και μέσα στο σκοτάδι, διαμαρτυρόμενος για τα κακώς κείμενα: να διαμαρτυρηθεί για τους σφετερισμούς της εξουσίας και για τις επιδρομές αυτής της Λερναίας Ύδρας που ονομάζεται Τυραννία.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο τιμητικό και εύγλωττα διατυπωμένο απο την εκφορά της αλήθειας σε στιγμές αγανακτήσεως. Είναι πιο δύσκολο για τους ανθρώπους να διατηρήσουν παρά να κερδίσουν την ελευθερία τους.

Οι διαμαρτυρίες υπέρ της Αληθείας είναι πάντοτε αναγκαίοι.

Το Δίκαιο πρέπει να διαμαρτύρεται συνεχώς εναντίον της αδικίας. Πραγματικά υπάρχει αιωνιότητα στο Δίκαιο.

Ο Τέκτων θα πρέπει να είναι ο Ιερέας και ο Στρατιώτης αυτού του Δικαίου..." (σ. 34)

52
Ελευθεροτεκτονισμός / Απ: Α.Πάϊκ και Τεκτονισμός
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2007, 15:10:48 »
Ι. ΜΑΘΗΤΗΣ

Ο Κανόνας των Δώδεκα ιντσών και η κοινή Σφύρα



"...Ο Τεκτονισμός έχει το δεκάλογό του, ο οποίος αποτελεί νόμο για τους μυημένους του. Οι Δέκα Εντολές του είναι οι παρακάτω:

Ι.   Ο Θεός είναι Αιώνιος,Παντοδύναμος, Πάνσοφος,Υπερτάτη ΔΙΑΝΟΙΑ και Ατελεύτητος Αγάπη.

     Θα Τον λατρέψεις, θα Τον σέβεσαι και θα Τον αγαπάς.

     Θα Τον τιμάς τηρώντας τας αξίας Του!

ΙΙ.  Η Θρησκεία σου πρέπει να σε ωθεί εις το να πράττεις το αγαθόν ως ευχαρίστησιν και ουχί ως καθήκον.

     Δια να αποκτήσεις την φιλίαν του σοφού ανδρός, οφείλεις να υπακούεις εις τας υποδείξεις του.

     Η ψυχή σου είναι αθάνατος. Δεν θα πράξεις τι, το οποίον θα την ευτελίσει.

ΙΙΙ. Θα μάχεσαι πάντοτε εναντίον του ελαττώματος.

     Δεν θα πράττεις εις τους άλλους ότι δεν επιθυμείς να πράττουν εις σε.

     Θα υποτάσσεσαι εις το πεπρωμένον σου και θα διατηρείς άσβεστον το φως της Σοφίας.

ΙV. Θα τιμάς τους γονείς σου.

     Θα σέβεσαι και θα αποτίης φόρον τιμής εις τους ηλικιωμένους (γέροντας).

     Θα καθοδηγείς τους νέους.

     Οφείλεις να προστατεύεις και να υπερασπίζεσαι την παιδικήν αθωότηταν.

V.  Οφείλεις να δίδεις χαρά εις την σύζυγόν σου και εις τα τέκνα σου.

     Θα αγαπάς την πατρίδα σου και θα υπακούεις εις τους νόμους της.

VI. Ο φίλος σου θα είναι δια σε, ο δεύτερος εαυτός σου.

     Η δυστυχία δεν θα σε αποξενώσει απο αυτόν.

     Οφείλεις να πράττεις εις την μνήμην του ότι θα έπραττες δια αυτόν, εαν έζη.

VII.Θα αποφεύγεις και θα απομακρύνεσαι απο ανειλικρινήν φιλίαν.

     Θα αποφεύγεις πάσαν υπερβολήν.

     Θα αποφεύγεις απο αιδώ κάθε τι, που θα αμαυρώσει την μνήμη σου.

VIII.Δεν θα επιτρέψεις να σε κατακυριεύσουν τα πάθη σου.

      Τα πάθη των άλλων θα γίνονται επωφελή μαθήματα δια σε.

      Θα είσαι επιεικής δια τα σφάλματα των άλλων.

ΙΧ.  Θα ακούς πολλά! Θα ομιλείς ολίγον. Θα πράττεις αγαθώς.

      Θα συγχωρείς τας αδικίας.         

      Θα ανταποδίδεις καλόν έναντι του κακού.

      Δεν θα χρησιμοποιείς επι κακώ ούτε την δύναμίν σου ούτε την υπεροχήν σου.

Χ.   Θα μελετήσεις τον άνθρωπον. Ούτως θα γνωρίσεις καλύτερον τον εαυτόν σου.

      Θα επιζητείς πάντοτε την αρετήν.

      Θα είσαι δίκαιος.

      Απόφυγε την αργία! ...."


 (σ. 32 -34)

"...Αυτά είναι τα ηθικά καθήκοντα ενός Τέκτονος.

Επίσης, αποτελεί καθήκον του Τεκτονισμού να βοηθήσει στην ανύψωση του ηθικού και διανοητικού επιπέδου της κοινωνίας, παρέχοντας γνώση, τροφοδοτώντας την με νέες ιδέες, υποβοηθώντας την διάνοια των νέων ν' αναπτυχθεί και θέτοντας σταδιακά το ανθρώπινο γένος σε αρμονία με το πεπρωμένο του, με την βαθμιαία διδασκαλία αξιωμάτων και την διακήρυξη θεμελιωδών νόμων..." (σ. 34)

53
Καμπαλά / Απ: Η Μυστική Καμπάλα
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2007, 12:36:51 »
"Οτζ Χιιμ, Το Δέντρο της Ζωής"

16.

"...Με τον ίδιο τρόπο που το Κέτερ ξεχύθηκε μέσα στο Χόχμα, έτσι και το Χόχμα ξεχύνεται μέσα στο Μπίνα, την Τρίτη Σεφίρα.

Οι Ατραποί που δημιουργούνται απο τις Εκπορεύσεις σε αυτά τα διαδοχικά ξεχειλίσματα παριστάνονται πάνω στο Δέντρο της Ζωής με μια Αστραπή ή με ένα Πύρινο Ξίφος.

Θα παρατηρήσατε στα διαγράμματα του Δέντρου ότι η Αστραπή πρέπει να προχωρήσει απο το Κέτερ προς τα δεξιά και κάτω για να φτάσει το Χόχμα.

Έπειτα στρέφεται σε μια οριζόντια πορεία προς τα αριστερά και προχωράει προς την αριστερή πλευρά, όπου θεμελιώνει το Μπίνα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα τριγωνικό σχήμα πάνω στο ιερόγλυφο που ονομάζεται το Τρίγωνο των Ουράνιων Σεφιρόθ ή η Πρώτη Τριάδα και χωρίζεται απο τα υπόλοιπα Σεφιρόθ με την Άβυσσο, που είναι αδιαπέραστη απο την ανθρώπινη συνείδηση.

Εδώ βρίσκονται οι ρίζες της ύπαρξης κρυμμένες απο τα μάτια μας...." (σ. 62)


54
Καμπαλά / Απ: Η Μυστική Καμπάλα
« στις: Σεπτεμβρίου 03, 2007, 12:29:59 »
"Οτζ Χιιμ, Το Δέντρο της Ζωής"

15.


"...Αυτή η καινούρια φάση αντιπροσωπεύει μια αλλαγή του τρόπου ύπαρξης. Όπως ακριβώς το Κέτερ αποκρυσταλλώνεται  απο το Απεριόριστο Φως, έτσι και το Χόχμα αποκρυσταλλώνεται απο το Κέτερ σε ένα καινούριο είδος ύπαρξης.

Έτσι δημιουργεί ένα νέο σύστημα δράσεων και αντιδράσεων που έχουν πάψει  πια να είναι απλές, αλλά στρέφονται και γίνονται σύνθετες και εφαπτομενικές.

Έχουμε τώρα δύο είδη ύπαρξης, την απλότητα του Κέτερ και τη σχετική συνθετότητα του Χόχμα. Και οι δύο είναι τόσο απλές, ώστε δε θα μπορούσαν να διατηρήσουν κανένα γνωστό είδος ζωής. Παρ' όλα αυτά αντιπροσωπεύουν τους προγόνους της οργανικής ζωής.

Μπορούμε να πούμε ότι το Κέτερ είναι η πρώτη δραστηριότητα της εκδήλωσης. Είναι μια κατάσταση καθαρού γίγνεσθαι ή Ρασίθ Χα Γκιλγκαλίμ, οι Πρώτοι Στροβιλισμοί, όπως ονομάζεται απο τους Καμπαλιστές - η Πρωταρχική Κίνηση, όπως ονομάζεται απο τους Αλχημιστές.

Το Χόχμα, η δεύτερη Σεφίρα, ονομάζεται απο τους Ραβίνους Μαζλόθ, η Σφαίρα του Ζωδιακού Κύκλου. Εδώ έχουμε την ιδέα του κύκλου με τα τμήματά του.

Η Δημιουργία έχει κινηθεί προς τα εμπρός.

Απο το αρχέγονο Αυγό έχει αναπτυχθεί ο Ουροβόρος Όφις, όπως αναφέρει η Μπλαβάτσκι στα ανεκτίμητα έργα της, το Μυστικό Δόγμα και η Αποκαλυμμένη Ίσιδα...." (σ. 61)


55
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα απο το παραπάνω, το "νομικό παράθυρο" που καταστρέφει το περιβάλλον της Ελλάδας λέγεται

ΧΡΗΣΙΚΤΗΣΙΑ.


Το δικαίωμα δηλαδή κάποιου, όταν χρησιμοποιεί πάνω απο 20 χρόνια μια έκταση να δύναται να την "ιδιοποιηθεί".

Ίσως αυτό να ήταν κάτι απαραίτητο στην μετεπαναστατική Ελλάδα ή και ακόμη στις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα όταν οι ακτήμονες ήταν μια τεράστια χαίνουσα πληγή για την Ελληνική κοινωνία.

Τώρα όμως, είναι "κοινωνική γάγγραινα" και το "κλειδί" για την καταστροφή.

Διότι δεν έχει παρά να πάει κάποιος με 5 μάρτυρες στο δικαστήριο και να "καταχραστεί" μια δασική (καμένη) έκταση.

Γιατί άραγε εξακολουθεί να "υφίσταται"?

Γιατί ο Νομοθετικός κόσμος της χώρας ενώ το γνωρίζει δεν το καταργεί?


56
Διάβαζα σε μια εφημερίδα πριν καιρό, σε ανύποπτο χρόνο, περιγραφή ενός απο τους πιο συνήθης τρόπους νομιμοποίησης (οικοπεδοποίησης) μιας καμμένης δασικής έκτασης.

Σε πρώτη φάση, ένας αγρότης (που συνορεύει με την καμένη έκταση) αρχίζει να την "εκμεταλλεύεται αγροτικά". Την καλλιεργεί δηλαδή. πχ σιτηρά, Ελαιόδεντρα, κηπευτικά, κλπ

Μετά, το "κύκλωμα της νομιμοποίησης" χρησιμοποιεί τον παρακάτω τρόπο.

Ζητούν απο έναν άλλον πολίτη (που είναι φυσικά κι αυτός στο κόλπο) να κάνει μήνυση στον αγρότη που καλλιέργησε την καμμένη έκταση.

Στην μήνυση ο πολίτης ισχυρίζεται πως η έκταση του ανήκει και πως ο αγρότης καταχράται   την ιδιοκτησία του την οποία ισχυρίζεται (ο πολίτης) πως την χρησιμοποιεί επι σωρεία δεκαετιών.

Στην εκδίκαση της μήνυσης ο πολίτης πάει άνευ μαρτύρων για να είναι "ανίσχυρη" η μήνυσή του.

Αντιθέτως, ο "αγρότης" πηγαίνει με "μάρτυρες" που πιστοποιούν πως ο αγρότης την χρησιμοποιεί πάππου προς πάππου επι 60 χρόνια ας πούμε.

Έτσι, το δικαστήριο είναι "υποχρεωμένο" να "κατοχυρώσει" την "αγροτική - πλέον - ιδιοκτησία" στον αγρότη.

Έτσι, "νομιμοποιήθηκε" σε πρώτο στάδιο η ιδιοκτησία της δασικής έκτασης μετατρεπόμενη σε πρώτη φάση σε αγροτική ιδιοκτησία.


Είναι ελεύθερο πλέον το πεδίο για να μετατραπεί σε "οικόπεδο" η "αγροτική - πρώην δασική - έκταση".


Κάπως έτσι θυμάμαι αυτά που διάβασα στην εφημερίδα - καθόσον δεν είμαι και νομικός για να αναπτύξω σωστά αυτό το "δαιμόνιο δικαστικό θρύλερ".


Το ερώτημα είναι:

Οι δικαστές , οι δικηγόροι, οι αρχιτέκτονες , πολιτικοί μηχανικοί, αγρότες, υπάλληλοι πολεοδομιών κλπ κλπ που "νοιώθουν" , "διαισθάνονται" , "γνωρίζουν" τι "συμβαίνει , έστω και αν νομικά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, ή φοβούνται
να τα καταγγείλουν ανοιχτά κι επώνυμα, γιατί δεν καταγγέλουν "ανώνυμα" - πχ σε Blogs - αυτές τις υποθέσεις?

Και επιτέλους, οι αρχές πότε θα αρχίσουν να εξετάζουν με προσοχή τις "ανώνυμες καταγγελίες"?

57
Όποιος έχει συμμετάσχει σε δασοπυρόσβεση ξέρει πως η φωτιά δεν σβήνεται απο άτομα.

Το "θερμικό κύμα" σε αναγκάζει να στέκεσαι απλώς σε μεγάλη απόσταση ανήμπορος και να βλέπεις με πόνο καρδιάς τα πεύκα να καίγονται σαν λαμπάδα.

Άλλες φορές, η ίδια η μορφολογία του εδάφους (ορεινή) δεν σου επιτρέπει καμία προληπτική παρέμβαση της τελευταίας στιγμής.

Κι εκείνη τη στιγμή συνειδητοποιείς πως το μόνο που μπορεί να "δράσει καίρια" είναι το αεροσκάφος και το ελικόπτερο.

Αλλά ποτέ δεν έρχεται.

Παρακαλάς στο τηλέφωνο αλλά ποτέ δεν φτάνουν. Ποτέ δεν είναι αρκετά.

Όταν διαμαρτύρεσαι στα media, η απάντηση και απο τις δύο κυβερνήσεις ήταν και είναι πως έχουμε τον μεγαλύτερο στόλο στην ΕΕ.

Το ότι αυτό δεν είναι αρκετό λόγω εξαιρετικά πολλών πυρκαιών κάθε χρόνο, δεν τους λέει τίποτα.

Επιμένουν πως 19 αεροπλάνα και καμιά δεκαριά ελικόπτερα είναι αρκετά.

Ο πολίτης γνωρίζει πως θα θέλαμε τουλάχιστον 100 αεροπλάνα. Για να μην πω 200. Για να μην πω καλύτερα ελικόπτερα Σουκόρσκι που δεν χρειάζεται μια θάλασσα απο δίπλα για να ανεφοδιαστεί.

Αλλά αυτά στοιχίζουν κάποια δις.

Κι αυτά δεν υπάρχει πολιτική βούληση να τα δώσουν.

Προτιμούν να τα δίνουν σε "μαγειρεμένες συμβάσεις του δημοσίου" και μίζες.

Αλλά όχι σε αεροπλάνα πυρόσβεσης.

Το δάσος βλέπεις δεν έχει φωνή να διαμαρτυρηθεί. Ούτε ψηφίζουν τα ζώα του.

Η όποια εκδίκηση της φύσης θα έλθει τόσο μακροχρόνια που οι τωρινοί κυβερνήτες θα έχουν προλάβει να αποβιώσουν και η ιστορία να ξεχάσει το
ανοσιούργημά τους κατά της φύσης.

Τα παιδιά μας είναι αυτά που θα το πληρώσουν.

Αλλά οι "καρεκλοκένταυροι" με το σήμα του δολαρίου στο βλέμμα και στον εγκέφαλο, τι να νοιώσουν γι' αυτό?

Όσον αφορά τους "πυροπαθείς"?

Μόλις φύγουν οι κάμερες απο εκεί, θα τους ξεχάσει κι ο Θεός. Όπως τους σεισμοπαθείς του '99 που ακόμη είναι σε κοντέηνερ. Ή τους πλημμυροπαθείς του Κηφισσού (Μοσχάτο , κλπ) .Ή όπως τόσους και τόσους Έλληνες που έχουν υποφέρει απο φυσικές καταστροφές.

Όπως γίνεται πάντα.

Λέμε πως θα τα δούμε όλα μετά την καταστροφή. Ψύχραιμα και με νηφαλιότητα.

Τίποτα. Άλλοθι για να ξεχαστεί το ζήτημα.

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

58
Τόσο το παραπάνω κείμενο ("Ονομάστε τους Φονιάδες") όσο και τα δύο επόμενα που θα ακολουθήσουν πιο κάτω, τα απέστειλα στο Ραδιοφωνικό Σταθμό ΑΝΤ1, ο οποίος και αποφάσισε να τα εκφωνήσει τις κρίσιμες ημέρες των πυρκαιών 28, 29 και 30 Αυγούστου 07 .

Μακάρι, κάποιοι απο τους εκατοντάδες χιλιάδες των ακροατών του να "προβληματίστηκαν" και να πράξουν τα "δέοντα" ο καθένας απο το μετερίζι του.

Ώστε να μην "ξεχάσουμε" για μια ακόμη φορά.


59
Γενικά θέματα προβληματισμού / Απ: Τέχνη η "Ευτυχία"?
« στις: Σεπτεμβρίου 02, 2007, 11:25:27 »
Ο άνθρωπος απο τη φύση του κυνηγάει την "ευχαρίστηση - ηδονή".



                                                                             Υλική (σωματική) , Ψυχική , Πνευματική.



Άραγε, η κατάκτηση της (θεωρητικά) "απόλυτης ευχαρίστησης" * είναι συνώνυμο της "Ευτυχίας"?



Ή μήπως η "Ευτυχία" είναι "κάτι άλλο"?





* και άραγε υφίσταται η έννοια "απόλυτη ευχαρίστηση"? ή μήπως ο άνθρωπος όσες "ευχαριστήσεις - ηδονές" και να κατακτήσει θα θέλει πάντοτε ακόμη περισσότερες?





60
Ελευθεροτεκτονισμός / Απ: Α.Πάϊκ και Τεκτονισμός
« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2007, 14:41:46 »
Ι. ΜΑΘΗΤΗΣ

Ο Κανόνας των Δώδεκα ιντσών και η κοινή Σφύρα



"...Ο Τεκτονισμός έχει το δεκάλογό του, ο οποίος αποτελεί νόμο για τους μυημένους του. Οι Δέκα Εντολές του είναι οι παρακάτω:

Ι.   Ο Θεός είναι Αιώνιος,Παντοδύναμος, Πάνσοφος,Υπερτάτη ΔΙΑΝΟΙΑ και Ατελεύτητος Αγάπη.

     Θα Τον λατρέψεις, θα Τον σέβεσαι και θα Τον αγαπάς.

     Θα Τον τιμάς τηρώντας τας αξίας Του!

ΙΙ.  Η Θρησκεία σου πρέπει να σε ωθεί εις το να πράττεις το αγαθόν ως ευχαρίστησιν και ουχί ως καθήκον.

     Δια να αποκτήσεις την φιλίαν του σοφού ανδρός, οφείλεις να υπακούεις εις τας υποδείξεις του.

     Η ψυχή σου είναι αθάνατος. Δεν θα πράξεις τι, το οποίον θα την ευτελίσει.

ΙΙΙ. Θα μάχεσαι πάντοτε εναντίον του ελαττώματος.

     Δεν θα πράττεις εις τους άλλους ότι δεν επιθυμείς να πράττουν εις σε.

     Θα υποτάσσεσαι εις το πεπρωμένον σου και θα διατηρείς άσβεστον το φως της Σοφίας.

ΙV. Θα τιμάς τους γονείς σου.

     Θα σέβεσαι και θα αποτίης φόρον τιμής εις τους ηλικιωμένους (γέροντας).

     Θα καθοδηγείς τους νέους.

     Οφείλεις να προστατεύεις και να υπερασπίζεσαι την παιδικήν αθωότηταν.

V.  Οφείλεις να δίδεις χαρά εις την σύζυγόν σου και εις τα τέκνα σου.

     Θα αγαπάς την πατρίδα σου και θα υπακούεις εις τους νόμους της.

VI. Ο φίλος σου θα είναι δια σε, ο δεύτερος εαυτός σου.

     Η δυστυχία δεν θα σε αποξενώσει απο αυτόν.

     Οφείλεις να πράττεις εις την μνήμην του ότι θα έπραττες δια αυτόν, εαν έζη.

VII.Θα αποφεύγεις και θα απομακρύνεσαι απο ανειλικρινήν φιλίαν.

     Θα αποφεύγεις πάσαν υπερβολήν.

     Θα αποφεύγεις απο αιδώ κάθε τι, που θα αμαυρώσει την μνήμη σου.

VIII.Δεν θα επιτρέψεις να σε κατακυριεύσουν τα πάθη σου.

      Τα πάθη των άλλων θα γίνονται επωφελή μαθήματα δια σε.

      Θα είσαι επιεικής δια τα σφάλματα των άλλων.

ΙΧ.  Θα ακούς πολλά! Θα ομιλείς ολίγον. Θα πράττεις αγαθώς.

      Θα συγχωρείς τας αδικίας.         

      Θα ανταποδίδεις καλόν έναντι του κακού.

      Δεν θα χρησιμοποιείς επι κακώ ούτε την δύναμίν σου ούτε την υπεροχήν σου.

Χ.   Θα μελετήσεις τον άνθρωπον. Ούτως θα γνωρίσεις καλύτερον τον εαυτόν σου.

      Θα επιζητείς πάντοτε την αρετήν.

      Θα είσαι δίκαιος.

      Απόφυγε την αργία! ...."


 (σ. 32 -34)

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 69