Αποστολέας Θέμα: Δρώμενα και Εσωτερισμός  (Αναγνώστηκε 4369 φορές)

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Δρώμενα και Εσωτερισμός
« στις: Μάιος 26, 2007, 14:15:14 »
Στο άκουσμα της λέξης "Σαμανισμός" ή "Βουντού" ή "Ανιμισμός", ίσως το πρώτο που έρχεται στο νου είναι η εικόνα του "Μάγου" να χορεύει σε έναν ξέφρενο ρυθμό ακολουθούμενος σταδιακά και απο άλλους. Η έντονη Μουσική (συνήθως κύμβαλα, τύμπανα και "συριχτοί ήχοι" πχ γκάιντα), οι (πότε ρυθμικές και πότε μη) κραυγές της ομήγυρης, το σκοτάδι και οι φωτιές, ενίοτε το αλκοόλ ή τα παραισθησιογόνα δημιουργούν μια κατάσταση που σταδιακά οδηγεί σε μια "έκσταση".

Ανάλογες καταστάσεις συναντάμε και στις Διονυσιακές λατρείες φυσικά. Οι ξέφρενη συμπεριφορά των Μαινάδων έμεινε παροιμιώδης.

Πλην του ότι, στα εκεί Δρώμενα, προστίθονταν και το "στοιχείο του αίματος".

Η "κίνηση", ο "χορός", η "μουσική" (και γενικότερα οι "ήχοι"), η "(θεατρική) αναπαράσταση" ήταν πάντα στοιχεία που χρησιμοποιούνταν εντονότατα για να επιφέρουν «εσωτερικές μεταστοιχειώσεις» στον άνθρωπο.

Στις αφηγήσεις του Καστανέντα, ο Μάγος Σακατέκα προκαλεί ισχυρότατα «Εσωτερικά Αποτελέσματα» στους άλλους χρησιμοποιώντας τον χορό του.

Σε κάποιες φυλές της Ινδονησίας, οι Μάγισσες χορεύοντας κάνουν τους γύρω τους να τις αντιλαμβάνονται λες και τους μιλάνε στην γλώσσα τους. Με τον χορό τους περιγράφουν απίστευτης λεπτομέρειας πράγματα. Σαν μια υψηλότατου βαθμού παντομίμα. Μόνο που είναι τόσο εξελιγμένη που είναι σαν να μιλάει απ’ ευθείας στο νου του Δέκτη.

Παρεμπιπτόντως, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την γνωστή μας «Παντομίμα». Ένας καλός ηθοποιός – χειριστής της, μπορεί να «πει» πολλά πολλά πράγματα μέσα από αυτήν.

Και όσο πιο πολύ «βιώσει» τον «ρόλο» του, τόσο πιο «πολλά θα πει».

Εκεί ακριβώς πατάνε όσες Μυστικές Παραδόσεις χρησιμοποιούν το «θεατρικό Δρώμενο» για να «προσεγγίσουν τη Γνώση». Εκεί πλέον, το «Θεατρικό Δρώμενο» μετονομάζεται σε «Τελετουργικό Τυπικό».

Η «Κίνηση», τα «χρώματα», οι «Ήχοι», οι «Διάλογοι», τα «αρώματα» και τα «θυμιάματα», ενίοτε η «Μουσική», το «επιβλητικό περιβάλλον» , τα «Σύμβολα» και τα «Στημένα Ξαφνικά Γεγονότα» δημιουργούν συνθήκες που βοηθούν την «Μετατροπή της Συνειδητότητας του Ατόμου».

Είναι αξιοθαύμαστο πόσο «επιρρεπής» είναι ο Ψυχισμός του Ανθρώπου σε αυτά τα «Εξωτερικά Δρώμενα».

Και πόσο εύκολα «δύναται να κατευθυνθεί προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις». Ανάλογα τα «Δρώμενα».

Αυτή τη «Συνθήκη Σχέσεων» γνωρίζει ο Εσωτεριστής και την χρησιμοποιεί αιώνες τώρα προσπαθώντας να την κάνει «εργαλείο» του.

Αυτή τη «Συνθήκη Σχέσεων» δυστυχώς, γνωρίζει και η Βιομηχανία Διασκέδασης και φροντίζει για το ακριβώς αντίθετο.

Δημιουργεί  «άθλια υποπροιόντα» (πχ μουσική, κινηματογράφος, κλπ) που στοχεύουν στα κατώτερα ένστικτα του ανθρώπου (πχ βία, σεξ, κλπ).

Έτσι, τα πάντα γύρω μας είναι πλημμυρισμένα από «Δρώμενα» κατώτερης «δονητικότητας» και «δημιουργικότητας».

Και η προσπάθεια του Εσωτεριστή φυσικά είναι πως θα πλαισιώσει την ζωή του από «Θετικά, Δημιουργικά Δρώμενα».


Μέσα σε όλα τα παραπάνω, δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει και το Tai Chi Chuan. Το επονομαζόμενο "Ο Διαλογισμός στην Κίνηση".

Ή ακόμη και η "εν είδη Χορογραφίας" Σειρά Κινήσεων των Πολεμικών Τεχνών (πχ Κάτας) που σκοπό έχουν να συνδυάσουν την Κατάλληλη Εξωτερική Κίνηση με τον Κατάλληλο Ψυχισμό του Μαχητή. Ή καλύτερα μέσω της Εξωτερικής Κίνησης να "προκαλέσουν" Εσωτερικές Διεργασίες" και "Μεταστοιχειώσεις" στον εκπαιδευόμενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2007, 14:59:53 από Avaris »
Avaris
Veritas Vos Velirabit

LordPayens

  • Μηνύματα: 64
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Δρώμενα και Εσωτερισμός
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 26, 2007, 19:08:57 »
...αυτή η συνθήκη των σχέσεων είναι που οδηγεί τον πολεμιστή-μοναχό ορκισμένο σε σιωπή, την ύστατη στιγμή να κατευθύνει την κραυγή του πέρα από τ'άστρα και προς όλη την ανθρωπότητα. Η κραυγή δικαιοσύνης δεν είναι κραυγή αγανάκτησης αλλά κραυγή αποκατάστασης των διαστρεβλωμένων σχέσεων.

LordPayens

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Δρώμενα και Εσωτερισμός
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 28, 2007, 10:40:16 »
...αυτή η συνθήκη των σχέσεων είναι που οδηγεί τον πολεμιστή-μοναχό ορκισμένο σε σιωπή, την ύστατη στιγμή να κατευθύνει την κραυγή του πέρα από τ'άστρα και προς όλη την ανθρωπότητα. Η κραυγή δικαιοσύνης δεν είναι κραυγή αγανάκτησης αλλά κραυγή αποκατάστασης των διαστρεβλωμένων σχέσεων.

LordPayens

Πόσο δίκαιο έχεις φίλε μου LordPayens.....

Τα πάντα είναι θέμα "αποκατάστασης" των "διαστρεβλωμένων Σχέσεων"......

Ας πάρουμε το παιδί στο σχολείο.....

Κάνει απο την μία Μάθημα Ιστορίας και Φιλοσοφίας.....

Βγαίνοντας απο την αίθουσα, τα πάντα γύρω του - για να γίνει αποδεκτός και να "επιβιώσει" - απαιτούν γνώσεις ποδοσφαίρου, ραπ ή σκυλομουσικής, ικανότητες "βίας" και γενικά οτιδήποτε άλλο υλιστικό ή αισθησιακό, πάντως σίγουρα όχι γνώσεις Ιστορίας και φιλοσοφίας.....βλέπεις, στα μπαράκια δεν θα συζητήσουν για διαφορές μεταξύ "Υλισμού και Ιδεαλισμού", ούτε γιατί έχασαν οι Πέρσες των εκατομμυρίων στρατιωτών τον υπεραιωνόβιο πόλεμο με τους ελάχιστους Έλληνες....

Θα μιλήσουν για τα νέα playstation και φυσικά για τις καμπύλες της J.Lopez, της Sakira και της Beyonce....(ισχυρότατο και μη εύκολα ανταγωνίσιμο Εξωτερικό Δρώμενο, δεν νομίζετε?)

Αντίστοιχα "Εξωτερικά Δρώμενα" λοιπόν προωθούν αντίστοιχες "εσωτερικές μεταστοιχειώσεις" στον "δέκτη"....

Εκεί ακριβώς πιστεύω  πως είναι το "μεγάλο στοίχημα του "Εσωτεριστή"....

Πως θα καταφέρει να "μετατρέψει" τον γύρω "εγγύς μικρόκοσμό" του σε ένα σύνολο "θετικώς δονούντων εξωτερικών Δρώμενων" ώστε να "επηρεάζει αντίστοιχα θετικά και την Εσωτερική του Μεταστοιχείωση"......

πχ

εαν πάρω το βράδυ να δω μια ταινία βίας, αμέσως έχω μπροστά μου ένα "βίαιο δρώμενο"....που "επηρεάζει" αντίστοιχα τον Ψυχισμό μου....

εαν πάρω όμως μια κωμωδία, αμέσως αλλάζω το Εξωτερικό Δρώμενο και αντιστοίχως προκαλώ "θετικές μεταστοιχειώσεις και στον Ψυχισμό μου".....


Αντιστοίχως,

πως θα επηρεαστεί ο ψυχισμός του δέκτη εαν πάει ας πούμε να δει έναν αγώνα "street fight" (ξύλο χωρίς διαιτησία μέχρις αίματος και τελικής πτώσεως - ενίοτε αναπηρίας ή θανάτου) και αν αντιθέτως πάει να δει ένα "θεατρικό έργο"?





Avaris
Veritas Vos Velirabit

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Δρώμενα και Εσωτερισμός
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 28, 2007, 10:44:19 »
Όσον αφορά τα "Εσωτερικά Δρώμενα" που χρησιμοποιούνταν ως Μυητικές Διαδικασίες σε διάφορες Μυστικές Παραδόσεις της Αρχαιότητας, χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω:

(Ενδιαφέρον απόσπασμα απο το βιβλίο "Η Μεγάλη Απεσταλμένη", εκδ. Κέδρος, σ. 400, σχετικό με τις "Έντεχνες Βιωματικές Διαδικασίες" των Αρχαίων Μυστικών Στοών....)



"....Οι κρίσεις και οι δοκιμασίες είναι αναπόφευκτες απο την ώρα που θα ελκυστεί κανείς μέσα στο μαγνητικό πεδίο της Ιεράς Γνώσης και αυτό φαίνεται να ισχύει όχι μόνο για τα άτομα, αλλά και για τις ομάδες και τις οργανώσεις.....


.....Γιατί αμφιβολίες και άθλιες υποψίες φαίνεται να ταλανίζουν κάθε υποψήφιο για τη Μαθητεία?

Φίλε μου στις Αποκρυφιστικές Στοές της Αρχαιότητας, ο Νεόφυτος υποβαλλόταν σε μια σειρά τρομακτικές δοκιμασίες της σταθερότητάς του, του θάρρους του και της νοημοσύνης του.

Με ψυχολογικές εντυπώσεις υποστηριζόμενες απο μηχανικά και χημικά μέσα, τον έκαναν να νομίζει πως πέφτει σε γκρεμούς, πως συνθλίβεται απο βράχους, πως περπατάει πάνω σε εναέριες αραχνοϋφαντες γέφυρες, πως περνάει μέσα απο φωτιά, πως πνίγεται σε νερό και πως δέχεται επίθεση άγριων θηρίων.

Αυτό ήταν μια ανάμνηση και ένα πρόγραμμα δανεισμένο απο τα αιγυπτιακά μυστήρια.....Αλλά σήμερα (σημ. αναφέρεται περίπου στο 1880) η διάδοση της επιστήμης έχει καταστήσει αυτές τις δοκιμασίες απαρχαιωμένες.

Ο Υποψήφιος τώρα δέχεται επιθέσεις αποκλειστικά στην ψυχολογική πλευρά της φύσης του....(σημ. "εγκατάλειψη του κλασσικού "πονάω-γνωρίζω" και "στροφή" προς την Διανοητική - Ψυχολογική "Μεθόδευση" που λέγαμε πριν άραγε?)

Η πορεία της "Δοκιμασίας" στην Ευρώπη και στην Ασία είναι αυτή της Ράτζα - Γιόγκα και τα αποτελέσματά της είναι να αναπτυχθεί κάθε σπέρμα Καλού και Κακού μέσα του....(να σημειωθεί πως "αυτά" δίνονται απο έναν απο τους "Διδασκάλους" που επικαλείται η Μπλαβάτσκι, στα πλαίσια των διδασκαλιών της Θεοσοφικής Εταιρείας και δεν είναι "γενικοί κανόνες προς ναυτιλομένους"....σίγουρα όμως υπάρχουν "κοινά στοιχεία" προς "σκέψη και προβληματισμό"...)

Ο κανόνας είναι  άκαμπτος και κανένας δεν γλιτώνει, είτε γράψει ένα γράμμα σε μας, είτε διατυπώσει μια ισχυρή επιθυμία για απόκρυφη επικοινωνία και σχέση στις μυστικές σκέψεις της καρδιάς του.

Όπως η βροχή δεν μπορεί να γονιμοποιήσει τον βράχο, έτσι και η Απόκρυφη Διδασκαλία δεν έχει αποτέλεσμα στον μη δεκτικό νου....

Κι όπως το νερό αναπτύσσει τη ζέστη της καυστικής ασβέστου, έτσι και η διδασκαλία ανασκαλεύει κάθε δυνατότητα μέσα του, την οποία δεν υποπτεύεται.....

Η αναπόφευκτη δοκιμασία λοιπόν φέρνει στην επιφάνεια τα άξια και ανάξια μέλη μιας ομάδας ή τις άξιες και ανάξιες ιδιότητες ενός ατόμου......"

Avaris
Veritas Vos Velirabit

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Δρώμενα και Εσωτερισμός
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 14, 2007, 17:00:34 »
Θυμάμαι την εικόνα του Ιησού με το ακάνθινο στεφάνι (εν είδη Βασιλικού Στέμματος) και τον Κόκκινο Μανδύα (εν είδη Βασιλικού Μανδύα).....

Ουσιαστικά, προσπάθησαν να "παρωδήσουν" την Εικόνα του ως Επίγειου Βασιλέα.....

Θέλοντας να δείξουν στα πλήθη πόσο "αδύναμος" ήταν.....

Δια της "Παρωδίας" λοιπόν ευτελισμός ενός Υψηλού Ιδανικού.....

Άριστοι μαθητές τέτοιων και ανάλογων τεχνικών οι Χριστιανοί κατόπιν έπραξαν το ίδιο έγκλημα ξανά και ξανά χιλιάδες φορές στην κατοπινή ιστορία τους "παρωδώντας τους Εθνικούς", τους "παγανιστές" και γενικά κάθε Φιλοσοφικό αντίπαλό τους....

Άραγε, η "Δημοσία Παρώδηση" (η διακωμώδηση)  ενός "ιερού θεσμού", ή ενός "τελετουργικού", ή μιας "Ιερής" ή "Συμβολικής Λέξης Δύναμης", έχει την ικανότητα "αχρήστευσης" της ισχύος αυτών?
Avaris
Veritas Vos Velirabit

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Re: Δρώμενα και Εσωτερισμός
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 12, 2007, 13:18:29 »

   Ως "Εκπαιδευτικά Δρώμενα" στον Εσωτερισμό ορίζεται οτιδήποτε λαμβάνει χώρα στον "Μακρόκοσμο του Ζηλωτή" και το οποίο αυτός καλείται να μεταστοιχειώσει σε "Εμπειριωμένη Γνώση".

Δεν είναι δυνατόν όμως ο Νεόφυτος πχ του 1ου βαθμού να "εμπειριωθεί" μεταστοιχειώνοντας ορθά ένα "Δρώμενο" πχ 10ου βαθμού.

Γι' αυτό και καλείται το "Σχήμα" στο οποίο ανήκει να ελέγχει όσο το δυνατόν αρτιότερα, τουλάχιστον τα "Δρώμενα" που λαμβάνουν χώρα "εντός του Οίκου του".

Ο Λόγος φυσικά είναι εμφανής. Ο Ζηλωτής (ιδίως οι Νεόφυτοι) άθελά του έχει ηρωοποιήσει τα "του Οίκου του"....δηλαδή, Δομές, διδασκαλίες, εκφορά λόγου, συμπεριφορές, άτομα (διδασκάλους) και πράξεις τους και πάει λέγοντας....

Συνεπώς, τα "εντός του Οίκου Δρώμενα" θα πρέπει να είναι εξαιρετικά υψηλής ποιοτικής στάθμης...ώστε να κάνουν καλό και όχι κακό στον Ψυχισμό του Νεόφυτου....

Εαν το Σχήμα και οι Διδάσκαλοι - Ηγήτορες, είναι "Μονολιθικά" και Δογματικά (πολύ δε περισσότερο "ανήθικα"), τότε η επιρροή των "Δρώμενων" προς τα "κάτω", προς τους Νεόφυτους θα είναι ολέθρια....


Κρίμα που είδαμε το έργο αυτό να επαναλαμβάνεται......

Avaris
Veritas Vos Velirabit