Αποστολέας Θέμα: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!  (Αναγνώστηκε 26310 φορές)

livelove

  • Μηνύματα: 144
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #15 στις: Μαΐου 01, 2007, 14:24:05 »
Απο κάτι που είχα διαβάσει παλιότερα θυμάμαι κι εγω οτι η προσωπικότητα του φέρεται και ως μυθική ή αλληγορική.
(Νομίζω του Waite το "The real history of the Rosicrucians",1887 ή ΄τελος πάντων κάτι βασισμένο εκεί)

Πααρόλα αυτά λέγεται οτι ο τάφος του ξεσκεπάστηκε ενω ροδόσταυροι τρίτης γενιάς ανακατασκεύαζαν έναν απο τους μυστικούς υπόγειους χώρους τους. Το σώμα του ήταν άθικτο κτλ κτλ.

"The Chemical Nuptials of Christian Rosen Kreuze,"   δημοσιέυτηκε ανώνυμα στο Στρασβούργο το 1616. Απο αυτό Ιδρυτής φαίνεται ο Father Rosycross.

Γενικά αν το μελετήσει κανεις το θέμα θα δει οτι οι απόψεις κάτι περισσότερο απο απλά διϊστανται...
Καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του.
Κάπου μου φαίνεται και λογικό.
Για σκεφτείτε να ηταν όλα τόσο ξεκάθαρα!!


The opposite of a correct statement is a false statement. But the opposite of a profound truth may well be another profound truth

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #16 στις: Μαΐου 01, 2007, 17:20:06 »
Χμμμ ??? Δεν βρίσκω κάτι το ιδιαίτερο στο προφίλ του Χείρωνα. Μπορεί όμως και να κάνω λάθος. Στο δικό μου μυαλό και προφίλ κοσμοθέασης, ένας πραγματικός μύστης ήταν ο Ερμής ο Τρισμέγιστος. Για αυτόν τι γνώμη έχεις; Αν και από πολλούς αμφισβητείται ακόμη και η ιστορικότητά του, εμένα δεν με απασχολεί καθόλου κάτι τέτοιο. Πιστεύω πως πρέπει να επιμείνουμε στις διδαχές του αλλά και στο ότι παρουσιάζεται ως μέγας πάροχος γνώσης την αρχαία Αίγυπτο.

Δεν ξέρω αλλά ίσως τελικά ο απόλυτος ορισμός ενός μύστη είναι (και αυτό) ένα αρχέτυπο που προσπαθούμε να "αγγίξουμε". Έχουμε αποδόσει δηλαδή σε ένα πρόσωπο ορισμένες ιδιότητες-χαρακτηριστικά και δράσεις που αντιπροσωπεύουν έναν "επί γης θεό". Ταυτόχρονα δεν είναι απαραίτητο αυτή η εικόνα να υλοποιηθεί σε κάποιο ιστορικό πρόσωπο. Μας αρκεί που τον διατηρούμε ως πνευματική υπόσταση, ως σημείο αναφοράς, ως φάρο στο εσωτερικό μας ταξίδι και προσπαθούμε να φτάσουμε όχι σε αυτόν αλλά στα όσα αντιπροσωπεύει. Είμαι κατά της προσωπολατρείας και υπέρ της ιδεολατρείας βλέπετε ::)
Χείρωνας: Θεός, αδελφός του Δία, Πλούτωνα και Ποσειδώνα, με τους οποίους μοιράστηκε τον κόσμο και αποδέχθηκε το γήινο Πήλιο.
(Βλέπουμε ότι για την πρώιμη Ελληνική, την Ορφική κοσμοαντίληψη, το μυστήριο της θεότητας ΔΕΝ είναι μία κολωβομένη και ανισσόροπη τριάδα που γεννά τον διπολισμό με την αναγκαστική ύπαρξη του "άλλου" πόλου,
αλλά μία ισορροπημένη ΤΕΤΡΑΔΑ που οδηγεί στην εναρμόνηση. Μυστήριο που συμφωνεί απόλυτα και με την αρχετυπική επίγνωση, αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα).

Ο Χείρωνας, απαρνήθηκε την γαλήνια θεϊκή κατάσταση και προτίμησε την βάσανο του Γήινου πεδίου, για να προσφέρει στον άνθρωπο. Να διδάξει -ήταν διδάσκαλος όλων των γνωστών ηρώων- να θεραπαυσει κάθε νόσον και μαλακίαν- είναι το κατ' εξοχήν αρχέτυπο του θεραπαυτή- και το σπουδαιότερο, θυσίασε την αθανασία του για χάρη του βασανιζόμενου στην ύλη ανθρώπου, για να τον απελευθερώσει από τα μαρτύριά του, δείχνοντάς του και βοηθώντας τον στην ατραπό τη θέωσής του.
Αντίστοιχη μορφή ο Μποντισάτβα του Βουδισμού.
Αυτό είναι το Αρχέτυπο του Διδασκάλου,
ατυτό θεωρώ ως πρότυπο μέτρο για τον Μύστη...

Όσο για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο, είναι ένα άλλο μυθολογικό πρόσωπο-δημιούργημα της ύστερης μεταχριστιανικής εποχής, (γύρω στο 300 μ.Χ.) που βέβαια το βάθος των διδασκαλιών των Ερμητικών στέκεται σε δυσθεώρατο ύψος, όμως δεν σχετίζεται ΚΑΘΟΛΟΥ με Αιγυπτιακές, σύγχρονες ή αρχαίες παραδόσεις-γνώσεις, καθώς είναι ο Ερμητισμός, απόρροια των Νεοπλατωνικών και των Νεοπυθαγόρειων με επιρροές από διδασκαλίες της εγγύτερης ανατολής (Βαβυλωνιακές, χαλδαϊκές, μιθραϊκές).
Τα Ερμητικά ως σύγχρονα και του Γνωστικισμού και της αναγεννημένης Αλχημείας του Ζώσιμου του Πανωπολίτη, λειτουργούν φυσικά ως συγκοινωνούντα δοχεία με τις εσωτερικές αυτές διδασκαλίες...

Παράθεση
author=Ορφέας link=topic=103.msg727#msg727 date=1177940599]

Ο C.Rosencroix και αυτός ως φανταστικό πρόσωπο, απορρίπτεται.

 ???

Δεν είναι πραγματικό, ιστορικό πρόσωπο?

Συγγνώμη, τον Ροδοσταυρισμό ποιός τον ίδρυσε?


Θα προσπαθήσουμε όταν το επιτρέψει ο χρόνος, να ίστορήσουμε την ροδοσταυρική ιστορία, όπως έχει καταγραφεί από τους πιο σοβαρούς μελετητές.
Κυκλοφορεί στα Ελληνικά και μια καλή εξιστόρηση, το βιβλίο, "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΩΝ" του fr.Wittemans.

Όχι, δεν είναι ιδρυτής του Ροδοσταυρισμού ο C.Rosencroix, ο οποίος για την πλειονότητα των αξιόπιστων ερευνητών θεωρείται μυθολογική μορφή, για κάποιους άλλους, όπως ο Wait, θεωρείται απλά αναδιωργανωτής του ήδη υπάρχοντος Ροδοσταυρισμού.

Το μυθιστόρημα του Ρόδου, του Guillaume de Lorrain, γραμμένο το 1260, εκατό χρόνια περίπου πριν την γέννηση του C.Rosencroix, όπως και η "θεία κωμοδία" του Δάντη, είναι σταθμοί που χαρακτηρίζουν τις καταστάσεις εκείνης της εποχής.

Το πρώτο είναι μια σάτυρα για τους μεγάλους και τους εκκλησιαστικούς της εποχής και μια καλυμένη αποκάλυψη του Ερμητισμού και της Αλχημείας και το δεύτερο, όπως γράφει ο Ελιφάς Λεβί, είναι μια γνωστικιστική εφαρμογή της διδασκαλίας της Καμπαλα στα χριστιανικά δόγματα. Ο παράδεισος αναπαρίσταται από μια σειρά κύκλων μοιρασμένων δια του σταυρού που φέρει στο μέσο του το ρόδο.
Έχουμε εδώ το σύμβολο του ρόδου κα του σταυρού με τις διάφορες σημασίες, κύρια εσωτερικής διδασκαλίας των αρχαίων μυστηρίων συνδυασμένων με τον σταυρό, της σταυρωμένης στον κόσμο αγάπης και της αποκαλύψεως του πνεύματος στην ύλη.

Ένα ακόμα βιβλίο, το "μυθιστόρημα του ρόδου" του Arnoldus Villanova, μαθητή του Lulius, κυκλοφόρησε το 1243.
Ο Arnoldus Villanova είχε ιδρύσει και μια εσωτερική μυητική εταιρεία που μνημονεύεται με το όνομα Physicorum, όπως την μνημονεύει και ο Raymonde Lulle.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, η πλειονότητα των εσωτεριστών διδασκάλων της εποχής, αναφέρονται ως Ροδόσταυροι, όπως ο Roger Bacon (1214-1294) ή ο Nicolas Flamel (1330-1413), ο διάσημος αυτός εσωτεριστής ιατρός που συνέγραψε το "Μυστικό Ρόδο", αφιερωμένο μάλλιστα στην Αφροδίτη...
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #17 στις: Μαΐου 02, 2007, 12:14:51 »
Αγαπητέ Ορφέα,

έθεσες τον Χείρωνα ως "Μοντέλο Μύστη".

Ουσιαστικά δηλαδή, θεωρείς ως Μοναδικό Μύστη, μια  "Θεότητα".

 Συνεπώς, Μύστη θεωρείς μόνον αυτόν που ταυτόχρονα είναι και Θεότητα. (Ή μήπως κάποιον που κατόρθωσε να "γίνει Θεός"?)

Αλλά και ο Χείρωνας είναι Μυθολογικό πρόσωπο όμως όπως οι άλλοι που απέρριψες λόγω ακριβώς της "Μυθολογικής τους Υπόστασης".

Εξακολουθεί λοιπόν να παραμένει μόνον ο Βούδας ως υπαρκτό ιστορικό πρόσωπο.

Είναι όμως έτσι?

Σίγουρα δεν υπήρξαν άλλοι?

Ως  "Βούδας"  θεωρείται άλλωστε ένα επίπεδο Συνειδητότητας. Που συν τοις άλλοις θεωρείται "εφικτό" και "πραγματώσιμο" απο τόσα και τόσα "Δομημένα Μονοπάτια έτοιμων Τεχνικών" Εσωτερικής Ανάπτυξης.

Και για να θεωρούνται εφικτά, σημαίνει πως κάποιοι άλλοι περπάτησαν ήδη αυτά τα "Εσωτερικά Μονοπάτια" και γνωρίζουν για "τι μιλάνε"....

Επίσης, κάθε Μονοπάτι, Σχολή, Θρησκεία ή Τάγμα έχει τους δικούς του "Αγίους" (υπό την έννοια του ατόμου "Υψηλής Συνειδητότητας"). Και όλοι αυτοί κατέκτησαν Υψηλότατες Βαθμίδες Συνειδητότητας.

Εν κατακλείδι, τι είναι αυτά που επέτυχε ο Βούδας και που αρνούμαστε να δεχτούμε ότι τα έχουν επιτύχει και πολλοί άλλοι ακόμη απο κάθε χώρο του Μυστικισμού και του Αποκρυφισμού?

Ποιά είναι αυτά τα στάνταρντς?

Τι είναι αυτό εν τέλλει στο οποίο "απέτυχε" η Fortune ώστε να κρίνεις φίλε μου πως δεν ήταν "Μύστης"?
Avaris
Veritas Vos Velirabit

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #18 στις: Μαΐου 02, 2007, 13:19:39 »
Παράθεση
Αγαπητέ Ορφέα,

έθεσες τον Χείρωνα ως "Μοντέλο Μύστη".
Avaris

Ακριβώς, πρότυπο
και μέτρο σύγκρισης για κάθε "επίδοξο" Μύστη...

Παράθεση
Ουσιαστικά δηλαδή, θεωρείς ως Μοναδικό Μύστη, μια  "Θεότητα".
Συνεπώς, Μύστη θεωρείς μόνον αυτόν που ταυτόχρονα είναι και Θεότητα. (Ή μήπως κάποιον που κατόρθωσε να "γίνει Θεός"?)
Κατ' εμέ, όλοι οι άνθρωποι είναι θεοί.

Παράθεση
Αλλά και ο Χείρωνας είναι Μυθολογικό πρόσωπο όμως όπως οι άλλοι που απέρριψες λόγω ακριβώς της "Μυθολογικής τους Υπόστασης".
Δεν υποστήριξα ότι ο Χείρωνας ήταν μύστης, αλλά μόνον ένα μυθολογικό πρόσωπο και ουσιαστικά ένα αρχέτυπο.
Το Αρχέτυπο κυριολεκτικά του Μύστη που είναι το πρότυπο μέτρο ή όπως το παραθέτεις -το μοντέλο- με το οποίο συγκρίνεται και κρίνεται ο επίδοξος Μύστης.

Παράθεση
Εξακολουθεί λοιπόν να παραμένει μόνον ο Βούδας ως υπαρκτό ιστορικό πρόσωπο.

Είναι όμως έτσι?

Σίγουρα δεν υπήρξαν άλλοι?
Από τον κατάλογο που παρέθεσες, μόνον αυτόν δεν κατάφερα να βγάλω απ' έξω...
Το αν  υπήρχαν και υπάρχουν και άλλοι Μύστες, δεν αμφιβάλλω καθόλου γιαυτό,
αλλά εστιαστήκαμε όμως μόνον στα ονόματα που παρέθεσες.

Παράθεση
Εν κατακλείδι, τι είναι αυτά που επέτυχε ο Βούδας και που αρνούμαστε να δεχτούμε ότι τα έχουν επιτύχει και πολλοί άλλοι ακόμη απο κάθε χώρο του Μυστικισμού και του Αποκρυφισμού?

Ποιά είναι αυτά τα στάνταρντς?

Τι είναι αυτό εν τέλλει στο οποίο "απέτυχε" η Fortune ώστε να κρίνεις φίλε μου πως δεν ήταν "Μύστης"?

Ως "δικηγόρος του διαβόλου", δεν εξετάζω τα όσα επιτυγχάνει, αλλα σε πόσα αποτυγχάνει κάποιος.

Το "μηδένα προ του τέλους μακάριζε" του Σόλωνα, με προσανατολίζει στην ζωή-δράση αλλά και στο τέλος κάποιου, όπως η ιστορία Σόλωνα - Κροίσου αναφέρεται.

Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες της ζωής και του έργου της Φόρτσιουν, να υπενθυμίσω τον τρόπο του θανάτου της που εσύ φίλε μου μας πληροφόρησες, ο οποίος υποδηλώνει ότι η αγαπημένη μου κατά τάλλα υψηλά μυημένη εσωτερίστρια, στα τελευταία της ζωής της είχε βιώσει την ματαιότητα και αναρρωτούνταν έντονα τι και εαν όλα αυτά ωφελούν σε κάτι, όντας αποκομμένη πλέον από την πηγή της έμπνευσής της.
Αυτό δυστυχώς υποδεικνύει η ασθένειά της που κατ' εμέ, ήταν και η τραγική εκδήλωση του ψυχισμού της.
Ας αναπαύεται η ψυχή της...
Πολλά χιλιόμετρα "ατραπό" μας διάνοιξε με το έργο της...
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

LordPayens

  • Μηνύματα: 64
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #19 στις: Μαΐου 03, 2007, 03:08:45 »
Αγαπητέ Ορφέα,

Συγνώμη άλλα οφείλω να διαφωνήσω. Η εικόνα που έχω για τον μύστη είναι εντελώς διαφορετική.

Θεωρείς το πρότυπο του μύστου ως ένα αψεγάδιαστο πρότυπο, το απόλυτου και του τέλειου, χωρίς να περιλαμβάνεις στον μύστη το χαρακτηριστικό της τραγικότητας. Ακριβώς ο θάνατός της είναι που με κάνει να την θεωρώ πραγματική μύστη. Να σου θυμίσω το σύμβολο του τεθραυσμένου τριγώνου ή του δευτέρου Ναού. Ειλικρινά πιστεύω ότι η τραγικότητα και η ατέλεια είναι που κάνουν έναν μεγάλο μύστη. Μια συνειδητή ατέλεια που εκφράζεται την τελευταία ώρα. Μια συνειδητή ατέλεια που ολοκληρώνει το τέλειον.

Φιλικά,
LordPayens

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #20 στις: Μαΐου 03, 2007, 11:23:50 »
Αγαπητέ Ορφέα,

Συγνώμη άλλα οφείλω να διαφωνήσω. Η εικόνα που έχω για τον μύστη είναι εντελώς διαφορετική.

Τι πιο ωραίο από το να δούμε μίαν άλλη ακόμα εικόνα, η όψη της οποίας σίγουρα θα μας κάνει πιο πλούσιους !
Σου είμαι υποχρεωμένος πάντως όταν διαφωνείς, καθότι δεν είμαι της ομοφωνίας αλλά της ομού-αποδοχής της σύνθεσης της πολυφωνίας...

Παράθεση
Θεωρείς το πρότυπο του μύστου ως ένα αψεγάδιαστο πρότυπο, το απόλυτου και του τέλειου, χωρίς να περιλαμβάνεις στον μύστη το χαρακτηριστικό της τραγικότητας.

Μάλλον μου αποδίδεις προθέσεις και απόψεις που δεν εξέφρασα...

Παρότι το πρότυπο του Μύστη στην εικόνα του Χείρωνα, είναι πολύ υψηλό, δεν είναι όμως ούτε το αψεγάδιαστο, ούτε το απόλυτο, ούτε το τέλειο και μια αναδρομή στη μυθολογία των Κενταύρων θα το επιβεβαιώσει.

Όσο για το χαρακτηριστικό της τραγικότητας, όχι μόνον δεν λείπει, αλλά σε σύγκριση με άλλους μύθους, ο θανάσιμος τραυματισμός του διδασκάλου Χείρωνα από τον πιο αγαπημένο του μαθητή, τον Ηρακλή, αλλά συνάμα και το αγιάτρευτο τραύμα που δεν θεραπεύεται και ταλαιπωρεί βάναυσα τον Χείρωνα, που υποφέρει αφάνταστα, στερούμενος την θεραπεία και την καταπράυνση, αλλά -το χειρότερο- στερούμενος της δυνατότητας να απαλλαγεί από το μαρτύριό του με τον θάνατο, όμως είναι αθάνατος και απλά ....υποφέρει...

Δεν νομίζω όμως ότι κάποια τραγωδία η μύθος ξεπερνούν σε τραγικότητα την μυθολογία που χαρακτηρίζει τον Χείρωνα...

Δεν έχω βέβαια την απαίτηση να γνωρίζει ο καθένας κάθε μύθο των προγόνων μας και μάλλον είναι δικό μου το λάθος που δεν παρουσίασα από την αρχή της αναφοράς μου στον Χείρωνα, την μυθολογία που τον χαρακτηρίζει...

Παράθεση
Ειλικρινά πιστεύω ότι η τραγικότητα και η ατέλεια είναι που κάνουν έναν μεγάλο μύστη. Μια συνειδητή ατέλεια που εκφράζεται την τελευταία ώρα. Μια συνειδητή ατέλεια που ολοκληρώνει το τέλειον.

Σαυτό βέβαια, δεν μπορώ παρά μόνον να συμφωνήσω ...

Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

LordPayens

  • Μηνύματα: 64
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #21 στις: Μαΐου 03, 2007, 15:12:02 »
Αγαπητέ Ορφέα,

Το λάθος ήταν δικό μου διότι είχα λησμονήσει τον μύθο. Σ'ευχαριστώ για την υπενθύμιση.

Φιλικά,
LordPayens
-----------
Ne Plus Ultra

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #22 στις: Μαΐου 05, 2007, 10:37:18 »

Αναρωτιέμαι.....

Άραγε, ο Ιάκωβος του Μολέ, τελευταίος - και Μαρτυρικός - Μάγιστρος των Ναϊτών, ήταν Μύστης?

Ρωτάω ιδίως γι' αυτόν, λόγω της ιδιαίτερα "φορτισμένης" θέσης του στην Ιστορία των Ταγμάτων.

Ίσως όμως θα έπρεπε να ρωτήσω εαν γενικά οι Μάγιστροι των Ναϊτών ήταν Μύστες.

Avaris
Veritas Vos Velirabit

Trithemius

  • L.V.X.
  • Μηνύματα: 1.225
  • Karma: 0
  • Enflame thyself in prayer... Invoke often...
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #23 στις: Μαΐου 05, 2007, 12:46:11 »
Έχω την εντύπωση πως ακόμα δεν έχει δοθεί ο ορισμός του "μύστη" και κατά συνέπεια κάνουμε εικασίες ::)
...spes mea in mentem est...

Avaris

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 1.254
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #24 στις: Μαΐου 23, 2007, 14:03:33 »
Έχω την εντύπωση πως ακόμα δεν έχει δοθεί ο ορισμός του "μύστη" και κατά συνέπεια κάνουμε εικασίες ::)

Γι'αυτό και η κάθε "ομάδα"/ "Τάγμα"  χρησιμοποιεί αυτόν τον "τίτλο" κατά το δοκούν......

Πως τόλεγε εκείνο το παιγνίδι ο Ορφέας στο "Είμαι ΟΚ, είσαι ΟΚ" ?

"Το δικό μου παιγνίδι είναι καλύτερο απο το δικό σου"?

Ναι....κάπως έτσι...

Σαν να λέμε....

Ο "δικός μου" είναι Μύστης....


....και είναι "δυνατότερος απο τον δικό σου".....


Πως λέγαμε πιτσιρικάδες...."ο δικός μου είναι ο Superman και νικάει τον δικό σου τον Batman..." ;)


Προφανώς, είναι απο τα "χωράφια" που δεν "σηκώνει" πολλές πολλές επεξηγήσεις και περιγραφές.....

Υπομονή λοιπόν φίλε Anon, μέχρι τη μέρα που θα είμαστε "έτοιμοι" να "βιώσουμε την απάντηση" .... "κάπως αλλιώς"....
Avaris
Veritas Vos Velirabit

Trithemius

  • L.V.X.
  • Μηνύματα: 1.225
  • Karma: 0
  • Enflame thyself in prayer... Invoke often...
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #25 στις: Μαΐου 23, 2007, 16:18:55 »
Κι όμως, ο ορισμός μπορεί να είναι σαφής και σύντομος. Δεν είναι ανάγκη να τον βιώσεις πρώτα για να μάθεις τι σημαίνει. Στη δική μου οπτική, ο μύστης, είναι ο μυημένος στα μυστήρια και τους κοσμικούς νόμους, εκείνος που έχει αποκτήσει σημαντική γνώση για το πως λειτουργεί το σύμπαν, εκείνος που έχει δει πίσω από το "πέπλο", εκείνος που έχει την ικανότητα πλέον να ζει απόλυτα εναρμονισμένος με το σύμπαν γιατί πολύ απλά γνωρίζει τι του γίνεται. Φυσικά, όλα αυτά έχουν και "πλειοτροπική" δράση ;)
...spes mea in mentem est...

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #26 στις: Μαΐου 25, 2007, 11:48:24 »
Κι όμως, ο ορισμός μπορεί να είναι σαφής και σύντομος. Δεν είναι ανάγκη να τον βιώσεις πρώτα για να μάθεις τι σημαίνει. Στη δική μου οπτική, ο μύστης, είναι ο μυημένος στα μυστήρια και τους κοσμικούς νόμους, εκείνος που έχει αποκτήσει σημαντική γνώση για το πως λειτουργεί το σύμπαν, εκείνος που έχει δει πίσω από το "πέπλο", εκείνος που έχει την ικανότητα πλέον να ζει απόλυτα εναρμονισμένος με το σύμπαν γιατί πολύ απλά γνωρίζει τι του γίνεται. Φυσικά, όλα αυτά έχουν και "πλειοτροπική" δράση ;)

Μ' αρέσει που ο ορισμός σου είναι σαφής και σύντομος !!!!

Με την προϋπόθεση βέβαια ότι για να κατανοηθεί η πλήρης ενοιολογική του σημασία χρειάζεται νάχεις τον Σωκράτη να σου κάνει φροντιστήριο και όσο για το σύντομος,
μόνον η ανάλυση της ύλης ως γνωστικά κεφάλαια, απαιτεί κανα δυο τόμους,
ή το να δεις πίσω από το πέπλο, μόνο ως περιγραφική προσέγγιση δεν αρκεί μια ζωή,
όσο για το τι σημαίνει να ζεις -και απόλυτα μάλλιστα- εναρμονισμένος με την φύση,
αν αρχίσουμε την ανάλυση των όρων "εναρμονισμένος" και "φύση",
χρειαζόμαστε δεκαριά φόρα να γράφουμε συζητάμε παράλληλα....

Τόσο σαφής και σύντομος ο ορισμός !!!!
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

El Morya

  • Homo Astohastous
  • Μηνύματα: 96
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Μύστης,Φόνος και Κάρμα!
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 28, 2007, 21:15:32 »
Νομίζω πως κάπως αλλιώς πρέπει να ερμηνευσουμε το οτι ο μυστης ακόμα και αν σκοτώσει δεν δημιουργεί κάρμα.

Η πραγματική δράση -και οχι η δραστηριοτητα(κάρμα) που είναι απλη αντιδραση στα εξωτερικα δεδομένα-δεν δημιουργει καμια συσσωρευση καρματος. H δράση και η δραστηριότητα έχουν μια λεπτή διαφορά που ορίζεται από την ύπαρξη ή την μη ύπαρξη της συνείδησης. Η δράση είναι πάντα δημιουργική και είναι ανταπόκριση στην κατάσταση που αντιμετωπίζουμε,σε αντίθεση με την δραστηριότητα που δεν ενδιαφέρεται για την κατάσταση αλλά την χρησιμοποιεί σαν πρόφαση για να αντιδράσει στην εσωτερική ανυσηχία.Π.χ οταν πεινάμε,τρώμε αυτό είναι δράση.Αν φάμε περισσότερο απο όσο έχουμε ανάγκη,αυτό είναι δραστηριότητα και ο κατάλογος είναι μακρύς όπως καταλαβαίνεις. Το αποτέλεσμα σε όλο αυτό είναι η ενέργεια μας να κατασπαταλιέται και να κινούμαστε ασυνείδητα. Όταν λέω ασυνείδητα δεν εννοώ το να μην γνωρίζεις τι πράγματα έκανες κατα την διαρκεια της μέρας αλλά αν είχες συνείδηση την στιγμη που τα έκανες και σαφώς αυτή η συνείδηση έχει μια διαφορετική ποιότητα τέτοια που δεν επιτρέπει την συνέχεια της δραστηριότητας. Η δράση όσο και αν φαίνεται οτι δρα εξωτερικά σε κάποιο ερεθισμα στην ουσία κινεί την ενεργεια μας προς τα μεσα σε αντίθεση με την δραστηριότητα που κινείται πάντα προς τα έξω. Μπορούμε στον εαυτό μας να τα δούμε όλα αυτα και να τα ξεχωρίσουμε με κάποιο πολύ ευκολο τρόπο. Η δραστηριότητα είναι πάντα προκατασκευασμένη, χρειάζεται χρόνο,μελέτη και σκέψη πριν συμβεί,ενώ η δράση είναι άμεση χωρίς να κάνει χρήση παρελθοντικών δεδομένων, ανταποκρίνεται στην κατάσταση της παρούσας στιγμής και γι αυτό δεν δημιουργεί κάρμα,δηλαδη -(μια από τις ερμηνειες περι κάρματος) - δράση που οφείλεις να ξεπληρωσεις στις επόμενες ζωές(δεν πιστευω σε αυτές) γιατί σε αυτην απλά κοιμόσουν (δραστηριότητα) κτλ. Δεν μπορούμε ωστόσω να πούμε οτι απλά θα ξεφορτωθούμε την δραστηριότητα γιατι εμείς δεν μπορούμε να την διώξουμε μέσω της θέλησης είτε με χρήση γιόγκας, διαλογισμού ή κατι άλλο γιατι και όλα αυτά κάλλιστα μπορεί να είναι μια μορφή δραστηριότητας.
Η δράση του Βούδα προέρχεται από την "αδράνεια" δηλαδή την μη- δραστηριότητα και γι αυτό δεν δημιουργεί κάρμα. Η εισαγωγή της ηθικής στην έννοια του κάρματος νομίζω οτι δεν βοηθά ιδιαιτερα στην κατανόηση  του αποφθέγματος.