Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Frater Immortal

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5
46
Αλχημεία / Απ: Φιλοσοφική Λίθος!
« στις: Ιουνίου 16, 2007, 13:06:31 »
http://www.levity.com/alchemy/johnreid.html
Σε αυτο το σάϊτ γραφει για την κατασκευή τησ Φιλοσοφικής Λίθου, δυστυχώς δεν γνωρίζω αγγλικά αν κάποια -ος θέλει μπορεί να βρεί αυτό το σημείο και να το μεταφράσει

47
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 16, 2007, 12:39:51 »
'Μιλάω' πάντα για το ανθρώπινο δυναμικό που βρίσκεται 'εν υπνώσει' και πως μπορούμε να το 'ξυπνήσουμε'... Φυσικά δεν έχει σχέση ούτε με μαύρη, ούτε με γκρι ή άλλους είδους μαγεία. Εχει πάντα, μα πάντα σχέση με ανθρώπινη ενέργεια και τον χειρισμό της και τίποτα περισσότερο.

48
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 16, 2007, 10:09:02 »
"Όταν η ερωτική πράξη είναι τέλεια ολοκληρωμένη, η γυναίκα και ο άντρας ενώνονται σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξής τους, οι σωματικές και νοητικές τους δυνάμεις πολλαπλασιάζονται και με αυτόν τον τρόπο κάθε ευχή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί…
 Στην ουσία στη διάρκεια της ερωτικής πράξης μια γυναίκα και ένας άντρας σχηματίζουν μια μονάδα και αυτή η ένωση γίνεται πράξη συμπαντική και θεϊκή, αλχημικά το ανθρώπινο σώμα γίνεται το εργαστήριο που θα συντελεστεί η μεταστοιχείωση που μέσω της φωτιάς- κουνταλίνι θα καταφέρει να παράγει τη εσωτερική φιλοσοφική λίθο και το χρυσό ελιξίριο της αθανασίας…"

49
Αλχημεία / Απ: Φιλοσοφική Λίθος!
« στις: Ιουνίου 15, 2007, 21:02:37 »
Eυχαριτώ πολύ την soror Rose 777, για όλα όσα μου έγγραψε. Είμαι απλά ένας μικρός και ασήμαντος αναζητητής της αλήθειας και τιποτα περισσότερο. Θελώ απλά να καταθέσω την άποψή μου και τίποτα περισσότερο.
Όσο για το AMORC, είναι το Τάγμα που του ωφείλω σχεδόν τα πάντα, όσ΄ αναφορά την όποια ανέλιξη μου επάνω στο δύσκολο μονοπάτι που βαδίζουμε όλοι μας.
Ειλικρινά χαιρομαι που σας βρήκα και χαίρομαι που υπάρχετε

50
Αλχημεία / Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 15, 2007, 20:10:20 »
Οι απαρχές του (αρχέγονου) μαγικού, τελετουργικού ερωτισμού, φαίνεται πως ξεκίνησαν από τις ίδιες τις γυναίκες, τις «Ιερές Πόρνες» όπως ονομάζονταν, που μέσα από πανάρχαιες ερωτικές πρακτικές λάτρευαν το γυναικείο και ανδρικό ερωτικό όργανο. Οι ερωτικές αυτές πρακτικές φαίνεται πως ξεκίνησαν μέσα από ναούς της Ελλάδας, της Ινδίας, της Κίνας κ.α..
« Η Τέχνη του Έρωτα είναι η πρώτη απ΄ όλες τις τέχνες γιατί όταν ασκείται σωστά, φέρνει τον άνθρωπο κοντά στην Αθανασία…», Σου- Νου- Τσίνγκ.

Ινδικά και Κινέζικα  κείμενα, βεβαιώνουν ότι μπορεί κάποιος να πετύχει την βιολογική αθανασία και την απελευθέρωση, δια μέσου ενεργειακών ερωτικών τεχνικών  που εφαρμόζονται στη διάρκεια του σωματικού έρωτα.

Ο τελετουργικός έρωτας  είναι το μέσο για να φτάσει κανείς στην απόλυτη ένωση και αρμονία με το σύντροφό του αλλά και με τη ίδια τη φύση και το σύμπαν. Στην Τάντρα και το Ταο ο οργασμός δεν είναι ο κεντρικός σκοπός κάθε σεξουαλικής ένωσης. Αντίθετα η ανταλλαγή ενεργειών και η σωματονοηκή ένωση οδηγούν στην έκσταση που είναι και το ζητούμενο της απόλυτης αίσθησης μέσα από την πράξη  του έρωτα. Οι εραστές που εξασκούν την  Τάντρα γιόγκα ή άλλες παρεμφερείς τεχνικές δεν έχουν λόγο να ξοδέψουν το ερωτικό τους απόθεμα.

Η ερωτική πρακτική της μη-εκσπερμάτωσης   «αποταμιεύει» και μετασχηματίζει το σπέρμα και τα γυναικεία ερωτικά υγρά σε ενέργεια υψηλών δονήσεων, αφού  υγρά των γεννητικών οργάνων αντιπροσωπεύουν μια υψηλή συγκέντρωση πολύτιμων συστατικών διατήρησης της ζωής και δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα ξοδεύουμε ασυλλόγιστα… στην πραγματικότητα όμως ο «οργασμός» δεν είναι κατά κανένα τρόπος κάτι συνώνυμο με την «εκσπερμάτωση».

Στο σύμπαν τίποτα δεν πεθαίνει , τουλάχιστον όχι έτσι όπως το εννοούμε και αυτό είναι η Αρχή Διατήρησης της ενέργειας. Στον άντρα και τη γυναίκα η μεγαλύτερη απώλεια συμβαίνει όταν το σπέρμα και τα ωάρια βγαίνουν έξω από το σώμα. Η οργασμική ενέργεια περιέχει στα υγρά της τα καλύτερα υλικά του ανθρώπινου σώματος..

Στην (συνηθισμένη) ερωτική πράξη οι άντρες χάνουν περισσότερη ενέργεια από τις γυναίκες, αφού το σπέρμα κυλάει προς τα έξω. Μέσω των τεχνικών της Τάντρα και ερωτικού Ταό το ζευγάρι καταφέρνει να επιτυγχάνει με την ερωτική ισορροπία του Νερού (Γυναίκα –Γιν) και της Φωτιάς (Άντρας-Γιανγκ). Η ‘ισορροπία’ επιτυγχάνεται όταν το ζευγάρι καταφέρνει να κάνει έρωτα για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει απώλεια ερωτικών υγρών.

Αλληγορικά αυτή ερωτική πράξη συμβολίζεται με την ένωση του Σίβα (Άντρας, Λίνγκαμ ή Πέος) με την Παρβάτι (Γυναίκα, Γιόνι ή Αιδοίο). Αν το ζευγάρι εμβαθύνει σε αυτές τις ερωτικές τεχνικές και δεν σπαταλά ασύστολα, τα ζωτικά του υγρά, ανυψώνει τη Δύναμη της Κουνταλίνης,  που βρίσκεται στη βάση της σπονδυλικής στήλης.

Αυτό έχει σαν συνέπεια να  μεταλλάσει σε νέα τα θνητά του κύτταρα και με τον καιρό δημιουργείτε το αθάνατο σώμα ή σώμα του Κεραυνού. Αυτό φυσικά επιτυγχάνετε μέσω μιας εσωτερικής ερωτικής Αλχημικής  τεχνικής που επιτυγχάνει την ενστάλλαξη  του «Χρυσού ελιξιρίου της αθανασίας» στο σώμα του ζευγαριού.

 Σαν αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας το ζευγάρι βιώνει την Απελευθερωτική Ανύψωση, την Υπερβατικότητα και εντέλει τη Θέωση. Οι ερωτικές αυτές τεχνικές εφαρμόζεται από άντρες και γυναίκες που το βρίσκουν απόλυτα φυσιολογικό, να βρίσκουν ευτυχία στη σαρκική επαφή και από τη στιγμή που πριν ή κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, επεμβαίνει ο οραματισμός και  η φαντασία, το ζευγάρι βρίσκεται ιδιαίτερα κοντά στο στόχο του αυτό που η ανατολική Ερωτική Παράδοση  ονομάζει Ερωτική Αλχημεία ή  Μαγικό Έρωτα.

Η εκτέλεση της Ερωτικής Αλχημείας, έχει σαν αποτέλεσμα την αναζωογόνηση, τη φυσική α ν α γ έ ν ν η σ η του οργανισμού του ζευγαριού. Αν είναι πραγματικά έμπειρο, θ α   ξ α ν α ν ι ώ σ ε ι  δ ι α   μ έ σ ο υ   τ ο υ  έ ρ ω τα  και μπορεί να νικήσει το θάνατο και τα γηρατειά. 
Αυτή είναι η τελική νίκη, η δυνατότητα να φτάσουν στον υπεράνθρωπο…

Πρακτική της Ερωτικής Αλχημείας

Ο άντρας στέκεται με σεβασμό μπροστά στη γυμνή γυναίκα συγκεντώνεται και βιώνει το Κοσμικό Μυστήριο στο εσώτερο εαυτό του, εξυψώντας την ερωτική του σύντροφο σε μια ζωντανή θεά γιατί «Κάθε γυναίκα γυμνή ενσαρκώνει την προκρίτι. Θα πρέπει λοιπόν να την αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο θαυμασμό και την ίδια απόσταση που δείχνουμε παρατηρώντας τα αδιαπέραστα μυστικά της φύσης, την απεριόριστη ικανότητα της δημιουργίας. Η τελετουργική γυμνότητα της γιογκίν, έχει μια εσωτερική μυστική αξία. Αν μπροστά στη γυμνή γυναίκα δεν αισθάνεσαι στα βαθύτερα  σου είναι, την ίδια τρομακτική συγκίνηση που νιώθεις μπρος στην αποκάλυψη του κοσμικού Μυστηρίου – δεν υπάρχει τελετουργία, δεν υπάρχει παρά μια βέβηλη πράξη με όλες τις συνέπειες που γνωρίζουμε…», («Η Γιόγκα», Mircea Eliade, Εκδ. «Ι. Χατζηνικολή»).

Η γυναίκα με τη σειρά της νιώθει τον ίδιο σεβασμό μπροστά στον γυμνό άντρα και μέσω του νου της τον εξυψώνει σε θεό.Στη συνέχεια το ζευγάρι απομακρύνει κάθε άσκοπη- περιττή σκέψη και χάνει τη συνείδηση των  σωμάτων τους και τη συναίσθηση του εξωτερικού κόσμου. Εν συνεχεία ακολουθεί το ερωτικό αγκάλιασμα. Οι κινήσεις είναι ήρεμες, απαλές και το μεγαλύτερος μέρος αφιερώνεται στο αγκάλιασμα των δυο σωμάτων με κυρίαρχη τη διείσδυση του αντρικού οργάνου μέσα στο γυναικείο όργανο και τίποτε άλλο.

Η ερωτική ένωση γίνεται μεταξύ δύο «θεών» και ο ερωτάς τους στοχεύει στην απόκτηση της υπέρτατης ευδαιμονία και στην ικανότητα να πραγματοποιήσουν την «αλήθεια του σώματος» και να  γίνουν ικανοί να συμμετάσχουν στην «κοινωνία» με την Συμπαντική Νοημοσύνη.

Ο άντρας κάθεται επάνω σε ένα χαλί ή στρώμα με τα πόδια του σταυρωμένα (σε στάση λωτού). Η γυναίκα κάθεται επάνω στον ερωτικό της σύντροφο με τέτοιο τρόπο ώστε οι γάμπες της να του τυλίγουν τη μέση. Με αυτό τον τρόπο καθίσματος το Λίνγκαμ του εισχωρεί μέσα στο Γιόνι εύκολα  και με αυτό τον τρόπο ενώνονται ερωτικά. Η ερωτική αυτή πράξη κρατάει πολύ χρόνο και το ζευγάρι προσπαθεί να αφήσει τη φύση και την ερωτική ενέργεια να δράσει χωρίς τη μεσολάβηση του Εγώ, χωρίς επιθυμία, χωρίς αναλυτική συνείδηση .

Έξαλλου η Αγάπη δεν επιθυμεί τίποτα, δεν ζητάει τίποτα και δεν απαιτεί τίποτα. Είναι επιβεβλημένο και αναγκαίο κατά τη διάρκεια αυτής της Ιερής Ερωτικής Πράξης να μην υπάρχει ζωτική επιθυμία. Όσο συνεχίζεται το ερωτικό αγκάλιασμα και το αρσενικό και θηλυκό όργανο βρίσκεται το ένα μέσα στο άλλο στο σημείο αυτό του σώματος των δυο εραστών –με τον παρατεταμένο έρωτα και χωρίς την εκκριση ερωτικών υγρών  -  αναπτύσσεται «θερμότητα» λόγω της τριβής των ερωτικών οργάνων (του Λίνγκαμ-Πέους και Γιόν-Αιδοίο). Η θερμότητα αυτή ερωτικών οργάνων τα διαπερνά και επιδρά στη βάση της σπονδυλικής στήλης.

Σε αυτό το σημείο βρίσκεται η δύναμη της Κουνταλίνι ή Δύναμη του Φιδιού του κάθε ανθρώπινου όντος. Με τη βοήθεια του σαρκικού έρωτα και τη θερμότητα που αναπτύσσει σε αυτή την περιοχή, ρεύματα ενέργειας διαπερνούν τη συγκεκριμένη περιοχή. Με την πάροδο του χρόνου και την εντατική εξάσκηση στην «Ιερή Ερωτική Ένωση», η «Δύναμη του Φιδιού» ενεργοποιείται και σιγά-σιγά αρχίζει και ανυψώνεται από την βάση της σπονδυλικής στήλης προς τα επάνω. Η δύναμη αυτή, περνάει στα νευρικά πλέγματα δεξιά και αριστερά της σπονδυλικής στήλης ενεργοποιώντας και δυναμώνοντας όλα τα όργανα τους σώματος  που είναι συνδεδεμένα με τα νευρικά αυτά πλέγματα.

Η υπερ-δύναμη αυτή απελευθερώνει τεράστια ποσά ενέργειας προς όφελος του οργανισμού εντέλει καταλήγει στον εγκέφαλο των δυο εραστών. Εκεί συμβαίνουν θαυμαστές μεταβολές που οι ασκούμενοι στον μαγικό ερωτισμό τις προσλαμβάνουν σαν κατάργηση του γραμμικού χρόνου, σταμάτημα της σκέψης, καθάρισμα και απέραντη διαύγεια του νου, «αγκάλιασμα» και «σκόρπισμα» στην απειροσύνη του σύμπαντες. Αν το ζευγάρι ασκηθεί με αυτόν τον τρόπο στον σαρκικό έρωτα χωρίς να υπάρχει εκροή  σπέρματος και ερωτικής βλέννας, τα σώματα τους σιγά-σιγά θα ανανεωθούν, θα αρχίσουν να γίνονται απρόσβλητα από ασθένειες και με την πάροδο του χρόνου τα κύτταρα τους θα αρχίσουν να αλλάζουν. Η φύση θα φροντίσει να αντικατασταθούν όλα τα παλιά κύτταρα με νέα, δυνατά, καθαρά που πιθανότατα στο DNA τους, θα είναι εγγεγραμμένη η εντολή της βιολογικής αθανασίας. 



Προειδοποίηση: η τεχνική που περιγράφεται παραπάνω θα ήταν σκόπιμο να εκτελεστεί μετά από μακρά προετοιμασία των ενδιαφερόμενων και αφού έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα. Η άνοδος της δύναμης της Κουνταλίνι μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αν δεν έχουμε προετοιμασθεί κατάλληλα.. Διάφορες ασκήσεις, διαλογισμός, ελαφρά νηστεία προετοιμάζουν το έδαφος ώστε το σώμα να είναι έτοιμο να δεχθεί αυτά τα ποσά ενέργειας που διαφορετικά ίσως δώσουν τα αντίθετα αποτελέσματα.
Παρακαλώ συγχωρήστε μου τυχόν λάθοι ή παραλείψεις που φυσικά περιμένω να τα συμπληρώσετε ή να τα διορθώσετε.











51
Αλχημεία / Απ: Φιλοσοφική Λίθος!
« στις: Ιουνίου 14, 2007, 21:25:14 »
Αγαπητέ Frater Immortal,

θα ήθελα πολύ να μας εξηγήσεις σε ποιο πείραμα αναφέρεσαι...  :) και επίσης να μας το περιγράψεις, μια και δεν υπάρχουν πλέον μυστικά από κανέναν, και όλα βρίσκονται υπό το Φως του Υδροχοϊστικού ρεύματος για να ξεκαθαρίσουν...

Το γνωστό "Αλχημικό πείραμα", παραγωγής "Αλχημικού χρυσού", και όχι πραγματικού χρυσού, περιγράφεται και σε ένα από τα βιβλία του Stanislas De Guaita, "Το πρόβλημα του κακού στο αστρικό πεδίο".

Ουσιαστικά αποτελεί μία ένωση Θείου (Αφροδίτη) και Υδράργυρου (Ερμή), δηλαδή Θειούχο Υδράργυρο ('Aλας-Φιλοσοφική λίθος-Ερμαφρόδιτο).

Σύμφωνα επίσης και με τον Αλχημικό γάμο του Κρίστιαν Ροζενκρόιτς, αποτελεί το πάντρεμα του 'Ανιμους και της 'Ανιμας, του 'Ηλιου και της Σελήνης, του αρσενικού και του θηλυκού, της λογικής και του συναισθήματος, του συνειδητού και του υποσυνειδήτου, και όλων των εσωτερικών δίπολων, ή σταυρών, με αποτέλεσμα την Εναρμόνιση, δηλαδή το Ρόδο.

Είναι αξιοσημείωτο μάλλιστα, πως κατά την διάρκεια του πειράματος, η λίθος αλλάζει χρώματα ανάλογα με την φάση εξέλιξής της, και αλληγορικά αντιστοιχεί στις σφαίρες της Καμπάλας, μέχρι να φτάσει στην Ολοκλήρωση ή απλά στην Τελείωση.

Το παραγόμενο του πειράματος είναι Θειούχος Υδράργυρος και όχι Χρυσός, λόγω του ότι στο εξελικτικό επίπεδο που βρισκόμαστε, δεν μπορούμε ποτέ απόλυτα εμείς οι άνθρωποι να τελειοποιήσουμε την Χρηστότητα, αλλά μόνο να την προσεγγίσουμε.

Με τις καλύτερες ευχές για Βαθειά Γαλήνη


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Rose,
ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ (ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΘΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣΣΤΟ ΣΑΪΤ), ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΕΙΜΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΣ... Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΛΧ. ΠΕΙΡΑΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ  ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΤΗ ΕΙΔΑ.

ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΥΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΦΙΑΛΗ ΜΕ ΜΑΚΡΥ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΕΡΜΗΤΙΚΑ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΙΑΛΗ  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑΝ  ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΑΜΠΤΗΡΑ ΕΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ "ΒΡΑΖΟΥΝ" ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΆΖΟΥΝ ΧΡΩΜΑΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΟΛΟ ΥΛΙΚΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΛΑΜΠΕΡΗ ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΑΖΑ.

ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΩΡΙΜΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΟΧΕΙΟ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥΣ -ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΕ- ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΙΑ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑΣ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ "ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ" ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ.

ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ, ΟΤΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΑΛΧΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΥΨΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΧΗΜΙΣΤΕς ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ

52
Αλχημεία / Απ: Φιλοσοφική Λίθος!
« στις: Ιουνίου 10, 2007, 13:49:15 »
Αγαπητέ Frater Immortal,

θα ήθελα πολύ να μας εξηγήσεις σε ποιο πείραμα αναφέρεσαι...  :) και επίσης να μας το περιγράψεις, μια και δεν υπάρχουν πλέον μυστικά από κανέναν, και όλα βρίσκονται υπό το Φως του Υδροχοϊστικού ρεύματος για να ξεκαθαρίσουν...

Το γνωστό "Αλχημικό πείραμα", παραγωγής "Αλχημικού χρυσού", και όχι πραγματικού χρυσού, περιγράφεται και σε ένα από τα βιβλία του Stanislas De Guaita, "Το πρόβλημα του κακού στο αστρικό πεδίο".

Ουσιαστικά αποτελεί μία ένωση Θείου (Αφροδίτη) και Υδράργυρου (Ερμή), δηλαδή Θειούχο Υδράργυρο ('Aλας-Φιλοσοφική λίθος-Ερμαφρόδιτο).

Σύμφωνα επίσης και με τον Αλχημικό γάμο του Κρίστιαν Ροζενκρόιτς, αποτελεί το πάντρεμα του 'Ανιμους και της 'Ανιμας, του 'Ηλιου και της Σελήνης, του αρσενικού και του θηλυκού, της λογικής και του συναισθήματος, του συνειδητού και του υποσυνειδήτου, και όλων των εσωτερικών δίπολων, ή σταυρών, με αποτέλεσμα την Εναρμόνιση, δηλαδή το Ρόδο.

Είναι αξιοσημείωτο μάλλιστα, πως κατά την διάρκεια του πειράματος, η λίθος αλλάζει χρώματα ανάλογα με την φάση εξέλιξής της, και αλληγορικά αντιστοιχεί στις σφαίρες της Καμπάλας, μέχρι να φτάσει στην Ολοκλήρωση ή απλά στην Τελείωση.

Το παραγόμενο του πειράματος είναι Θειούχος Υδράργυρος και όχι Χρυσός, λόγω του ότι στο εξελικτικό επίπεδο που βρισκόμαστε, δεν μπορούμε ποτέ απόλυτα εμείς οι άνθρωποι να τελειοποιήσουμε την Χρηστότητα, αλλά μόνο να την προσεγγίσουμε.

Με τις καλύτερες ευχές για Βαθειά Γαλήνη

Σιγουρα θα σου-σας, πω, μίλησα για κάποιο πειραμα 'μετατροπης' και θα το περιγράψω όπως το ειδα...

53
Αλχημεία / Απ: Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 10, 2007, 13:47:22 »
Διαλέγω από τη γνωστή λίστα των αποφθεγμάτων ένα που πιστεύω ταιριάζει απόλυτα στην πραγματική υπόσταση της αθανασίας:

Ο μόνος τρόπος για να παραμείνεις αθάνατος είναι να διαιωνίσεις τις σκέψεις και τις απόψεις σου, να τις δεις να ζουν μέσα στο μυαλό, τις σκέψεις και τις πράξεις κάποιων άλλων ανθρώπων. Τίποτε άλλο δεν μπορεί να παραμείνει αιώνιο. Τα υλικά αγαθά χάνονται και μαζί τους κι εσύ!
Μα και αυτά θα παραποιηθούν και θα αλλοιωθούν με το περασμα του χρόνου.

Μπορεί όμως και να βελτιωθούν! Ίσως εσύ αποτελέσεις αύριο-μεθαύριο μία πνευματική βάση πάνω στην οποία κάποιοι άλλοι θα στηριχτούν και θα βελτιωθούν. Όλα εξαρτώνται από τον άνθρωπο-φορέα πάνω στην πνευματική ποιότητα του οποίου θα καλλιεργηθεί η δική σου πνευματικότητα. Μπορεί όπως σωστά λες να εκφυλλιστεί, μπορεί όμως και να ανθίσει. Μέσα σε όλα αυτά όμως, ως προς την ανθρώπινη αθανασία, ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές ::)

 Μια διεισδυτική ματιά στις θέσεις του πρωτοπόρου της ιατρικής του νου /σώματος Ντήπακ Τσόπρα. Η αθανασία είναι καθαρά ζήτημα αντίληψης. Με τη διαφορά ότι η αντίληψη πρέπει να είναι άχρονη. Για να συμβεί αυτό πρέπει να αλλάξουμε δραστικά τον τρόπο που σκεπτόμαστε, κι από το Εγώ να κινηθούμε στην απειροσύνη…Ο δρ. Τσόπρα είναι ένας από τους ολοένα και περισσότερους σήμερα γιατρούς που ασκούν την ιατρική νου / σώματος, δηλαδή αυτούς που ζητούν να θεραπεύσουν όχι μόνο το σώμα ενός ασθενή, αλλά και το νου και τα αισθήματά του…

Στο τελευταίο βιβλίο του Αγέραστο Σώμα, Άχρονος Νους: Η Κβαντική Εναλλακτική Λύση για το Γήρας (Ageless Body, Timeless Mind: The Quantum Alternative of Growing Old) o Tσόπρα θέτει για πρώτη φορά σε επιστημονική βάση το θέμα της αθανασίας, μεταφέροντας έτσι τις ιδέες του για υγεία και ζωτικότητα στο βασίλειο της μακροζωίας. Από το βιβλίο αυτό παραθέτω ορισμένα χαρακτηριστικά αποσπάσματα. Όταν αρχίσετε να νιώθετε τον χρόνο σαν αιωνιότητα, τότε, επειδή ο νους και το σώμα είναι αδιαχώριστα, το σώμα θα γίνει άφθαρτο, θα σταματήσει δηλαδή η διαδικασία της φθοράς, της γήρανσης. Γιατί όταν σταματάει ο χρόνος, σταματάει και το βιολογικό ρολόι…

Σήμερα ως είδος, βρισκόμαστε σε μια ενδιαφέρουσα φάση της εξέλιξής μας. Ο Τζόνας Σαλκ την ονομάζει ‘’ μεταβιολογική εξέλιξη’’ , δηλαδή μια φάση που είναι πέρα από τη βιολογία. Τι είναι η μεταβιολογική εξέλιξη; Είναι η εξέλιξη της συνείδησης. Αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε ότι αντιλαμβανόμαστε. Κανένα άλλο είδος δεν έχει την ιδιότητα της επίγνωσης, αν και στην πραγματικότητα οι περισσότεροι άνθρωποι δεν την έχουν, παρά μόνο λίγοι υψηλά εξελιγμένοι. Πάντως πριν μπορέσουμε να αλλάξουμε το σώμα μας, πρέπει να το γνωρίσουμε. Θεωρητικά είμαστε το μόνο είδος που μπορεί να επηρεάσει συνειδητά τους μηχανισμούς γήρανσης.

Έχουμε φτάσει σ’ ένα στάδιο της εξέλιξής μας, όπου πρέπει να είμαστε αρκετά τολμηροί ώστε να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τη σωματική μας αθανασία, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να μπει στη λίστα των επιλογών μας. Χρειάζεται να δούμε το σώμα μας σαν μια συνεχιζόμενη φυσική διαδικασία την οποία μπορούμε να ελέγξουμε. Πρέπει να αλλάξουμε την ιδέα που έχουμε για το τι είναι γήρας. Αν γνωρίζω ότι το βιολογικό μου δυναμικό είναι 130 χρόνια, τότε δεν θεωρώ τον εαυτό μου μεσήλικα παρά μετά τα 65, και θεωρώ ότι τώρα βρίσκομαι στα πρώτα χρόνια της νιότης. Μια από τις σημαντικότερες αρχές της ιατρικής νου / σώματος είναι ότι οι προσδοκίες ότι θα είσαι γερός και δυνατός σε μεγάλη ηλικία, τότε θα είσαι…

Το να πιστεύουμε ότι τα γηρατειά είναι κάτι το αναπόφευκτο είναι ένας μύθος. Κανείς δεν πεθαίνει από γηρατειά. Οι άνθρωποι πεθαίνουν από τις ασθένειες που συνοδεύουν τα γηρατειά και τις οποίες μπορούν να αποφύγουν. Επίσης το να λέμε ότι το γήρας είναι αμετάκλητο είναι ένας άλλος μύθος… Στους ανθρώπους, υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η άσκηση και ο διαλογισμός μπορούν να γυρίσουν προς τα πίσω τους δείκτες του βιολογικού ρολογιού-την πυκνότητα των οστών, τη δύναμη των μυών, την πίεση του αίματος, την αεροβική ικανότητα και άλλα… Το βιολογικό γήρας μπορεί να επηρεαστεί μόνο από αλλαγές στην διατροφή. Αν πάρει κανείς βότανα που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικούς παράγοντες, θα δει σημάδια καθυστέρησης του γήρατος.

Το ίδιο θα συμβεί αν επηρεάσει το περιβάλλον του. Λέγεται ότι οι άνθρωποι μεγαλώνουν, γερνάνε και πεθαίνουν επειδή βλέπουν άλλους ανθρώπους να γερνάνε και να πεθαίνουν. Γινόμαστε ότι βλέπουμε. Το γήρας δεν είναι κάτι φυσιολογικό. Πώς ορίζετε εσείς το φυσιολογικό; Υπάρχουν άνθρωποι που είναι βιολογικά 40 χρονών και χρονολογικά 80. Υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που είναι 20 χρονών και η βιολογία τους δείχνει ότι είναι 50 ή 60. Έτσι λοιπόν τι είναι φυσιολογικό; Αυτό που ονομάζουμε φυσιολογικό γήρας είναι η ψυχοπαθολογία του μέσου όρου. Δεν πρέπει όμως να συγχέουμε τον μέσο όρο με το φυσιολογικό γιατί υπάρχουν τόσες εξαιρέσεις…

Πρέπει να ελευθερωθούμε από την κοινωνική ύπνωση. Δεχόμαστε πολλά πράγματα χωρίς να αναρωτιόμαστε αν είναι σωστά. Βλέποντας τους ανθρώπους γύρω μας να γερνούν, πιστεύουμε ότι η φθορά είναι μία μοιραία ή μια φυσική διαδικασία. Αυτή όμως είναι ανθρώπινη επιλογή και όχι νόμος της φύσης. Αλλάζοντας τις επιλογές μας, μεταβάλλουμε και το αποτέλεσμα..

Μήπως έχουμε ξεχάσει ότι είμαστε αθάνατοι;

Το ερώτημα που θέτει ο Τσόπρα δεν είναι καθόλου ρητορικό. Οι γενιές καθώς διαδέχονται η μια την άλλη, μεταβιβάζουν ορισμένα κλισέ που γίνονται αποδεκτά χωρίς να εξεταστούν σε βάθος. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια πλύση εγκεφάλου, για μια στρέβλωση της φύσης, για έναν μοιραίο εφησυχασμό της συνείδησης που μας οδηγεί στο θάνατο. Ωστόσο, επαναπρογραμματίζοντας τον νου και αλλάζοντας την αντίληψη μας για τα γηρατειά, επηρεάζουμε αντιστρεπτικά το βιολογικό μας ρολόι..»

Επέμβαση - τροποποίηση, για χωρισμό και μόνον παραγράφων...

54
Αλχημεία / Απ: Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 10, 2007, 09:14:19 »
Διαλέγω από τη γνωστή λίστα των αποφθεγμάτων ένα που πιστεύω ταιριάζει απόλυτα στην πραγματική υπόσταση της αθανασίας:

Ο μόνος τρόπος για να παραμείνεις αθάνατος είναι να διαιωνίσεις τις σκέψεις και τις απόψεις σου, να τις δεις να ζουν μέσα στο μυαλό, τις σκέψεις και τις πράξεις κάποιων άλλων ανθρώπων. Τίποτε άλλο δεν μπορεί να παραμείνει αιώνιο. Τα υλικά αγαθά χάνονται και μαζί τους κι εσύ!
Μα και αυτά θα παραποιηθούν και θα αλλοιωθούν με το περασμα του χρόνου.

55
Αλχημεία / Απ: Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 10, 2007, 09:10:09 »
Αγαπητέ Frater Immortal,

καταρχήν θα ήθελα να σε καλωσορίσω και εγώ με την σειρά μου, και εύχομαι να βρεις αυτό που επιθυμείς ανάμεσά μας.  Το θέμα της υλικής αθανασίας που έθιξες με αγγίζει ιδιαίτερα, μια και εγώ είχα πέσει θύμα τέτοιων θεωριών στο παρελθόν, και έφερα σε κίνδυνο την ζωή μου.

Το συμπέρασμά μου, μετά από επίπονη και επικίνδυνη έρευνα, είναι πως δεν υπάρχει υλική αθανασία, οι Ροδόσταυροι ποτέ δεν πρέσβευαν κάτι τέτοιο, και αν απλώνονται τέτοιες φήμες, είναι λόγω άγνοιας, εντυπωσιασμού, ή καθαρά απάτης.

Με τις καλύτερες ευχές για Βαθειά Γαλήνη

Aγαπητή μου φίλη σου εύχομαι κάθε ευτυχία.
Εχω ασχοληθεί πολλά -πολλά χρόνια με πολλά θέματα επάνω στον εσωτερισμό κλπ ΑΠΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΖΩΗ (ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗ...
Δεν μπορώ να ξερω που έπεσες θύμα κάποων θεωρειών επάνω στο θέμα της υλικής αθανασίας και φυσικά χαίρομαι που υπάρχεις και τωρα μιλάμε μαζί.
Αν θες να σου μιλήσω προσωπικά ακολουθώ ένα πρόγραμμα καθημερινών ασκήσεων που ο ίδιος έχω προσαρμόσει και εφαρμόζω στη ζωή μου. Φυσικά δεν τις κρατώ για τον εαυτό μου και μόνο.
Δεν αποζητώ να εντυπωσιάσω ή να προτίθεμαι να εξαπατήσω κάποιον ή κάποιους.
Με ανέλιξη και χαρά





56
Αλχημεία / Απ: Φιλοσοφική Λίθος!
« στις: Ιουνίου 08, 2007, 21:24:27 »
Αγαπητέ Frater Immortal,

η Φιλοσοφική Λίθος, και το Ελιξίριο της Ζωής, αποτελούν αλληγορικές έννοιες, που αντιπροσωπεύουν την μέγιστη κατανόηση και συναισθηματική ωριμότητα που θα μπορούσε να πετύχει ο άνθρωπος. Σε εκείνο το στάδιο ο άνθρωπος γίνεται Σοφός, Γνώστης της Αλήθειας, Ψυχικά Δυνατός, Αγωνιστής του Δικαίου, Ανθρωπιστής, και επομένως είναι καταλύτης μεταστοιχείωσης οποιουδήποτε γεγονότος ή ψυχισμού από αρνητικό σε θετικό, μέσα στα όρια των φυσικών νόμων.

Με τις καλύτερες ευχές για Βαθειά Γαλήνη

Eναι και αυτό που γράφεις δηλαδή η εσωτερική Αλχημεία αλλά να ξέρεις ότι η άλλη όψη είναι η εξωτερική Αλχημεία. Αυτό τυο λέω γιατί σε διαβεβαιώ ότι είμουν παρών σε αλχημικό 'πείραμα' και είδα τα αποτελέσματα...

57
Αλχημεία / Απ: Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 08, 2007, 16:59:49 »
«Θα σκύψουμε με ευλάβεια πάνω από το εργαστήριό μας και θα επικαλεστούμε τη βοήθεια της Μητέρας Φύσης… θα αρχίσουμε το Έργο μας και η φύση θα μας αποκαλυφθεί σ΄ όλο το μεγαλείο της. η πεμπτουσία της ίδιας της Ζωής θα μας φανερωθεί και η ουσία του Νου θα μετουσιωθεί και θα γίνει το Ελιξίριο της Αθανασίας…και τότε μέσα μας θα προβάλει ο Αθάνατος Άνθρωπος…θα γνωρίσουμε τη μέρα που η ζωή δεν θα έχει τέλος…».
Εμένα για αλληγορικά μου ακούγονται αυτά.

Eίμαι της άποψης ότι είναι υλική και παράλληλα νοητική (η εξέλιξη)...

58
Αλχημεία / Απ: Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 07, 2007, 15:46:29 »
Aν και η παρουσίασή σου για τον κόμη είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα, μιλώντας από προσωπική άποψη, θα έλεγα ότι δεν πείθομαι από τα δρώμενα που αναφέρονται στον κόμη. Μου φαίνεται εξαιρετικά περίεργο το ότι από τόσους και τόσους που προσπάθησαν να φτιάξουν το ελιξίριο της αθανασίας, μόνον ένας και μοναδικός κατάφερε να το παρασκευάσει.

Μου προκαλεί επίσης εντύπωση η μεθοδολογία της ανακοίνωσης-διακύρηξης της ζωής αυτού του κόμη. Θέλω να πω ότι αν τελικά όντως φτιάχτηκε αυτό το ελιξίριο, τότε γιατί να μην προτατευθεί αυτή η "ανακάλυψη" από το ευρύ κοινό, γιατί να μην μετατραπεί πλέον σε κρυφή πληροφορία που θα γίνεται γνωστή μόνον σε μερικούς μυημένους, αντί να αρχίσουν όλοι να το αναζητούν; Και αν τελικά υπάρχουν μόνον ελάχιστοι που γνωρίζουν την (υποτιθέμενη) ύπαρξή του, τότε θεωρώ σίγουρο πως ο κόμης αυτός δεν θα είναι ο μόνος αθάνατος.

Άρα, από τη μια μεριά δεν μου κάθεται καλά η μοναδικότητα του γεγονότος και από την άλλη δεν μου κάθεται καλά η τόσο ευρεία ανακοίνωση ενός τόσο σημαντικού θέματος. Επίσης, ακόμα με βασανίζει το ερώτημα αν για εμένα είναι τόσο σημαντική η αθανασία του σώματος. Αν θα επέλεγα δηλαδή την υλοποίηση της αθανασίας της ψυχής μέσα από μια σειρά συνειδησιακών καταστάσεων ή αποκλειστικά μέσα από την αιώνια "στολή" του ανθρώπινου σώματος. Μάλλον για το πρώτο με βλέπω ::)
«Θα σκύψουμε με ευλάβεια πάνω από το εργαστήριό μας και θα επικαλεστούμε τη βοήθεια της Μητέρας Φύσης… θα αρχίσουμε το Έργο μας και η φύση θα μας αποκαλυφθεί σ΄ όλο το μεγαλείο της. η πεμπτουσία της ίδιας της Ζωής θα μας φανερωθεί και η ουσία του Νου θα μετουσιωθεί και θα γίνει το Ελιξίριο της Αθανασίας…και τότε μέσα μας θα προβάλει ο Αθάνατος Άνθρωπος…θα γνωρίσουμε τη μέρα που η ζωή δεν θα έχει τέλος…».

59
Αλχημεία / Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 06, 2007, 18:35:14 »
 Ο Κόμης Σαιν Ζερμαίν (Rackoczi), γεννήθηκετο πιθανόν το 1696, στο Leutmeritz της Βοημίας. Ήταν τέλειος αλχημιστής, πολύγλωσσος, καλλιτέχνης, χημικός, μουσικός και εξαιρετικά μορφωμένος. Ο ίδιος ισχυριζόταν πως είχε βρει το ελιξίριο της αθανασίας και κατείχε το μυστικό της διαρκούς νεότητας.   
΄Έδινε την εντύπωση πως έμεινε στάσιμος στα σαράντα του χρόνια, η κατασκευή χρυσού γι΄ αυτόν, είχε γίνει ρουτίνα. Έλεγε ιστορίες που είχαν πρωταγωνιστή τον εαυτό του πριν από χίλια και δυο χιλιάδες χρόνια αφήνοντας άναυδους τους ανθρώπους. Έζησε μια πολυτάραχη ζωή υπηρετώντας την νομιμότητα και την δικαιοσύνη και βοηθώντας φτωχούς και αναξιοπαθούντες. Ταξίδεψε σε όλη την Ευρώπη, στην Αφρική και πήγε δύο φορές στη Ινδία εργαζόμενος πάντα για την εκπλήρωση ενός συγκεκριμένου σχεδίου.  Είναι βέβαιο ότι ο Κόμης Σαιν Ζερμαίν ήταν κάτοχος κάποιου μυστηριώδους ελιξιρίου που παρέτεινε απεριόριστα τη ζωή  του « Ήταν κάτοχος του ελιξιρίου της μακροζωίας, το οποίο χρησιμοποιούσε και κατά συνέπεια ήταν πολύ μεγαλύτερος απ’  ότι φαινόταν, αυτά είναι γεγονότα βεβαιωμένα… αν έτσι είχαν τα πράγματα, ο Σαίν-Ζερμαίν σίγουρα θα κατείχε και το ελιξίριο της μακροζωίας, πράγμα που δικαιολογεί τα όσα διέδιδαν για την υπερηλικία του…», (« Ο θησαυρός των Αλχημιστών», J. Sadoul, εκδ. «Νέος σταθμός»).
Για την βοήθεια μάλιστα των ανθρώπων που ήταν φτωχοί και είχαν ανάγκη ιατρικής περίθαλψης είχε συνθέσει μάλιστα ένα ελιξίριο της υγείας το οποίο μοίραζε δωρεάν στους φτωχούς και χάρη στο οποίο κατά την μαρτυρία του πρίγκιπα Charles Hesse παρέτεινε και την δική του ζωή. Ο κόμης φυσικά δεν έδινε το ελιξίριο της αθανασίας, αλλά κάποιο σκεύασμα που θεράπευε τις ασθένειες και παρέτεινε πιθανόν την ζωή κάποιων ανθρώπων. Ειδικά για το ελιξίριο της αθανασίας γράφει το βιβλίο των Πάουελς-Μπερζιέ «Η αυγή των Μάγων»: «Αυτό το νερό θα έχει καταπληκτικές χημικές και ιατρικές ιδιότητες. Θα είναι ένα διαλυτικό για τα πάντα, και το ελιξίριο της ζωής, το αθάνατο νερό του Φάουστ…», το πραγματικό αυτό σκεύασμα θα το είχε για προσωπική του χρήση. Ο Σαιν Ζερμαίν λόγω της φήμης που είχε, είχε  αποκτήσει την εμπιστοσύνη όλων των ηγετών της Ευρώπης αλλά και το μίσος ορισμένων που τον θεωρούσαν εμπόδια στα σκοτεινά τους σχέδια.
 Δεν υπάρχει επιβεβαιωμένη ημερομηνία θανάτου του, αλλά με το παρακάτω ιδιόχειρο γράμμα του ο Βολτέρος μας λύνει την απορία απευθυνόμενος προς τον Βασιλιά Φρειδερίκο ΙΙ, στις 22 Νοεμβρίου 1745, η επιστολή αυτή βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο: «O Δούκας του Σουα σέλ ο Κόμης Κούνιτζ και ο Μίστερ Πιτ δεν μου αποκαλύπτουν το μυστικό τους. Υποτίθεται ότι είναι γνωστό μονάχα σε ένα κύριο Σαιν Ζερμαίν ο οποίος έχει γευματίσει με τους Πατέρες του Συμβουλίου του Τρέντ τον πολύ παλιό καιρό και πιθανόν θα έχει την τιμή να συναντήσει την Μεγαλειότητά Σας σε περίπου πενήντα χρόνια από τώρα. Ο άνθρωπος είναι αθάνατος και πάνσοφος….»
 Τον συναντούμε το 1790 στην Αίγυπτο κατά την διάρκεια της εκστρατείας του Ναπολέοντα. Το 1835 εμφανίζεται ξανά στο Παρίσι. Υπάρχει ακόμη μια « Ιστορική αναφορά στον Κόμη του Σαιν Ζερμαίν, έγινε το 1822, την παραμονή πιθανόν της αναχώρησής του για την Ινδία. Ο συγγραφέας Τ. Ληντμήτερ ισχυρίστηκε ότι συνάντησε τον κόμη στο Παρίσι το 1926 και ο Γκάι Μπάλαρντ στην Καλιφόρνια το 1930. Ο Κόμης συνέχισε να εμφανίζεται σποραδικά στο Παρίσι τις δεκαετίες του ΄30 και του ΄40, ενώ εμφανίστηκε ακόμη και στη γαλλική τηλεόραση το 1972(!), μεταμφιεσμένος ως παρτιζάνος με το ψευδώνυμο Ρισάρ Σανφραί. Η εσωτερική παράδοση μας μεταφέρει ότι επισκέφθηκε το Ανατολικό Θιβέτ και επέστρεψε στην Ευρώπη το 1999. Η Ε. Π. Μπλαμβάσκυ αναφέρεται στον Σαιν Ζερμαίν στο βιβλίο της «Θεοσοφικό Γλωσσάριο» και «Έχει σχέση με την επανεμφάνισιν επί της σκηνής του Κόμητος του Αγίου Γερμανού, του ανθρώπου που δεν πεθαίνει, εις το προσεχές μέλλον. Η προφητεία αυτή δεν εξετελέσθη ακόμη…», (Α. Φ. Χαλά, «Αποκρυφισμός-Θεοσοφία, τα επτά γένη της ανθρωπότητος», εκδ. «Βιβλιοθήκη νέας εποχής»).

60
Αλχημεία / Απ: Φιλοσοφική Λίθος!
« στις: Ιουνίου 05, 2007, 09:57:43 »
Aγαπητέ φίλε,
οι πραγματικοί αλχημιστές γιατί υπήρξαν και ψευδό-αλχημιστές προσπαθούσαν με πάθος να κατασκευάσουν τη φιλοσοφική λίθο και το ελιξίριο της αθανασίας. Όπως έγραψε ο Benedictus Gigulus το 1607, τον 15ο αιώνα μ.Χ. υπήρχαν περίπου δέκα πέντε αλχημιστές που ήταν κάτοχοι της φιλοσοφικής λίθου., «Συναντούμε τις ίδιες δοξασίες στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη: συγκεκριμένοι ερμητιστές και αλχημιστές είχαν την φήμη πως ζούσαν αιώνια, χωρίς όμως να αναγνωρίζονται από τους συγχρόνους τους. (ένα καλό παράδειγμα είναι η περίπτωση του Νίκολας Φλάμελ)…», («Αλχημεία», εκδ. «Ανιχνευτές»).  Μια αινιγματική χαρισματική προσωπικότητα ήταν ο φιλόσοφος- αλχημιστής Francis Bacon, που λέγεται μάλιστα πως είναι στην πραγματικότητα ο συγγραφέας των έργων που υπογράφοντα με το όνομα του Σαίξπηρ. Ασχολήθηκε με πάθος με την αλχημεία και είχε μεγάλες επιτυχίες. Σκηνοθέτησε μια κηδεία στην Αγγλία το 1626 και έφυγε κρυφά στην Ολλανδία και εκεί αφιερώθηκε στην αλχημεία. Εικάζεται πως σε ηλικία 104 ετών πέθανε, αλλά «Στον τάφο του στην εκκλησία του Αγίου Μιχαήλ στο St. Albans, βρέθηκε μια κούκλα από μόλυβδο…». Ο F. Bacon είναι ένας αλχημιστής που πιθανόν μέσω κάποιας αλχημιστικής φόρμουλας κατάφερε να βρει τον τρόπο να παραμείνει στη ζωή. Ο Παράκελσος, ο Μπλαίζ ντε Βιζενέρ, ο Κόμης Σεν Ζερμέν, ο Αλασάνδρος Καλιόστρο, ο Νικόλας Φλαμέλ και η Περνέλ, ο Ραυμόνδος Λούλλος, ο Αρτέφιος κ. α. υπήρξαν ικανότατοι αλχημιστές και για πολλούς απ΄ αυτούς κυκλοφορεί η φήμη ότι κατάφεραν –όπως έχω προαναφέρει- να κατακτήσουν την σωματική αθανασία. Ο Francis Barrett στο βιβλίο του «Magus or celestial intelligencer» γράφει χαρακτηριστικά στον υπό μύηση μαθητή του Μουσαίο για την αλχημεία: «Συνεπώς, εσύ νέε, που δεν έχεις παρά λίγα χρόνια να ζήσεις, μελέτησε το πώς να φτάσεις τη λίθο που διδάσκουμε θα παρατείνει την ομορφιά της νιότης σου, ακόμα και αν ζήσεις αιώνες…».Αρκετά σοβαρές νύξεις, κάνει και η Ε. Μπλαβάτσκυ είχε φαίνεται, ασχοληθεί με την αλχημεία γιατί όπως αναφέρει σε βιβλία της: «Το ελιξίριο είναι κρυμμένο σε κάθε άνθος, σε κάθε πέτρα και σε κάθε ορυκτό σε ολόκληρη τη γη… η αλχημική αποσύνθεση του καθαρού αέρα θα μας έδινε τη ζωή και το ελιξίριό της…» («Μυστική Δοξασία» Ε. Μπλαβάτσκυ, Τόμ. Ι, σελ.806) αλλά δεν μένει εκεί αφού αποκαλύπτει με το παρακάτω απόσπασμα τα εξής: «Εκείνος που θα μεταμόρφωνε αλλοτροπικώς το αδρανές οξυγόνο σε Όζον ως τον βαθμό της αλχημιστικής δραστηριότητας, επαναφέροντας το στην αγνή του ουσία θα ανακάλυπτε ένα υποκατάστατο του ελιξιρίου της μακροζωίας και θα μπορούσε να το χρησιμοποίηση για πρακτικούς λόγους…» («Μυστική Δοξασία», Ε. Μπλαβάτσκυ, Τόμ. Ι, σελ. 202). «Υπάρχει ένα γερμανικό βιβλίο με τον τίτλο «Συλλογή Ιστορικών καταγραφών, σχετικά με ορισμένα αξιοσημείωτα περιστατικά της ζωής μερικών επιζώντων Ειδικών». Αυτό το βιβλίο τυπώθηκε το 1780…Τώρα, αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν ένας απόλυτα ικανός Αλχημιστής, και δεν μπορούσε να φτιάξει χρυσό ή το Ελιξίριο της Ζωής, γιατί, καθώς είπε, δεν μπορούσε να βρει μια γυναίκα αρκετά α γ ν ή και συγχρόνως πρόθυμη να τον βοηθήσει στην εργασία του. γιατί, καθώς είναι γνωστό σ΄ όλους τους Αλχημιστές, για την επίτευξη της ανώτατης διαδικασίας, απαιτείται η συνεργασία του αρσενικού και του θηλυκού στοιχείου. Έτσι, αυτό το πρόσωπο δεν μπορούσε να φτιάξει καθαρό χρυσό μπορούσε όμως ν΄ αλλάξει την φύση των μετάλλων… Επέμενε, ότι θα μπορούσε να κάνει τον εαυτό του να ζήσει χίλια χρόνια, αν είχε βρει το κατάλληλο πρόσωπο να τον βοηθήσει στην αλχημική εργασία του». ( «Μαγεία Λευκή και Μαύρη», Φραντς Χάρτμαν, εκδ. «Δίδυμοι»).
Είμαι φυσικά της άποψης ότι ο συνδυασμός ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5