Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Frater Immortal

Σελίδες: 1 [2]
16
Γενικά θέματα προβληματισμού / M A T R I X
« στις: Ιουνίου 20, 2007, 21:10:43 »
Mετά το τέλος 20ου αιώνα και την είσοδο του 21ου αιώνα μια αόρατη, πανίσχυρη, παγκόσμια αυτοκρατορία άπλωσε τα ορατά και αόρατα πλοκάμια της σ’ ολόκληρο τον πλανήτη.

Η Αυτοκρατορία του Μάτριξ είναι η πιο ισχυρή, η πιο βίαιη και ταυτόχρονα η πιο εξελιγμένη και εκλεπτυσμένη που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. Πρόκειται για μια νέα μορφή απεριόριστη κυριαρχίας, η οποία μεταμορφώνει σταδιακά τον κόσμο μας σε μια πλανητικών διαστάσεων αόρατη φυλακή, «Μια φυλακή για το μυαλό μας».

Το Μάτριξ βρίσκεται παντού και γύρω μας. Έξω από το παράθυρό σας ή μέσα στις οθόνες της τηλεόρασής σας. ‘Ίσως και μέσα  στις λέξεις αυτού του κειμένου. Κυρίως βρίσκεται μέσα στο μυαλό μας, στις σκέψεις μας, ακόμη και στις πιο απόκρυφες  φαντασιώσεις μας.
Έχει δυστυχώς εισχωρήσει κι εγκατασταθεί στον εγκέφαλό μας. Και πιθανόν έχει  επανασχεδιάσει τον τρόπο σκέψης μας. Ο εγκέφαλος μας έχει πάψει να είναι ένα αυτόνομο εργαλείο σκέψης και φαντάζει  σαν  ένα τυποποιημένο προϊόν με τη «γλώσσα προγραμματισμού» που έχει ενσταλάξει μέσα του το Μάτριξ.

Και φαίνεται πως δεν χρησιμοποιείται πλέον για να σκέφτεται αλλά γίνεται «εργαλείο» και  «ξενιστής» διαφόρων «εγκεφαλικών ιών»  που το εθίζουν ακόμη περισσότερο  στην υποταγή του στο Μάτριξ. Το μυστήριο είναι πως η νοημοσύνη που διαθέτουμε δέχεται με ευκολία αυτή της μορφή ολοκληρωτικής υποταγής.

Ο ίδιος ο κόσμος του Μάτριξ, είναι ένας κόσμος παραισθήσεων, οι άνθρωποι ζουν και κινούνται σε αυτόν, χωρίς να υποψιάζονται την πραγματική «ψεύτικη» κατάστασή του. Οι μηχανές στο Μάτριξ «απομυζούν» για δικό τους συμφέρον την ενέργεια και τη ζωή των ανθρώπων δίνοντας τους μια ψεύτικη ευχαρίστηση και ευδαιμονία.

 Η ψεύτικη αυτή κατάσταση «βολεύει» πολλούς ανθρώπους. ‘Έτσι δεν   θέλουν όλοι οι άνθρωποι να ξεφύγουν από το Μάτριξ. Δεν είναι όλοι έτοιμοι να αντικρούσουν την φοβερή πραγματικότητα.

Η ελευθερία μας δέχεται μια επίθεση από την απελαύνουσα αυτοκρατορία του Μάτριξ. Μια  επίθεση, που βλέπουμε να κλιμακώνεται μέρα με την ημέρα, εισδύοντας σε όλο και βαθύτερα επίπεδα του νου μας.

Αν και οι πρώτες γραμμές άμυνας έχουν πιθανόν  διασπαστεί, υπάρχει πάντα η ελπίδα να αφυπνιστούν οι υπνωτισμένες διανοητικές μας δυνάμεις και να ανακόψουν αυτή την μεθοδευμένη επίθεση.

Αν μάλιστα οι εγκέφαλοι μας γίνουν και συνειδητοποιημένοι φορείς αντίστασης, τότε μπορεί η κατάσταση να αναστραφεί και αυτή η νέα μορφή κυριαρχίας, που ονομάζεται Μάτριξ, να  αρχίσει να υποχωρεί.

 Ο μεγαλύτερος ακήρυκτος πόλεμος όλων των εποχών θα κριθεί στα πεδία μάχης του εγκεφάλου μας και του νου μας.

17
Αλχημεία / Ερωτική Αλχημεία
« στις: Ιουνίου 15, 2007, 20:10:20 »
Οι απαρχές του (αρχέγονου) μαγικού, τελετουργικού ερωτισμού, φαίνεται πως ξεκίνησαν από τις ίδιες τις γυναίκες, τις «Ιερές Πόρνες» όπως ονομάζονταν, που μέσα από πανάρχαιες ερωτικές πρακτικές λάτρευαν το γυναικείο και ανδρικό ερωτικό όργανο. Οι ερωτικές αυτές πρακτικές φαίνεται πως ξεκίνησαν μέσα από ναούς της Ελλάδας, της Ινδίας, της Κίνας κ.α..
« Η Τέχνη του Έρωτα είναι η πρώτη απ΄ όλες τις τέχνες γιατί όταν ασκείται σωστά, φέρνει τον άνθρωπο κοντά στην Αθανασία…», Σου- Νου- Τσίνγκ.

Ινδικά και Κινέζικα  κείμενα, βεβαιώνουν ότι μπορεί κάποιος να πετύχει την βιολογική αθανασία και την απελευθέρωση, δια μέσου ενεργειακών ερωτικών τεχνικών  που εφαρμόζονται στη διάρκεια του σωματικού έρωτα.

Ο τελετουργικός έρωτας  είναι το μέσο για να φτάσει κανείς στην απόλυτη ένωση και αρμονία με το σύντροφό του αλλά και με τη ίδια τη φύση και το σύμπαν. Στην Τάντρα και το Ταο ο οργασμός δεν είναι ο κεντρικός σκοπός κάθε σεξουαλικής ένωσης. Αντίθετα η ανταλλαγή ενεργειών και η σωματονοηκή ένωση οδηγούν στην έκσταση που είναι και το ζητούμενο της απόλυτης αίσθησης μέσα από την πράξη  του έρωτα. Οι εραστές που εξασκούν την  Τάντρα γιόγκα ή άλλες παρεμφερείς τεχνικές δεν έχουν λόγο να ξοδέψουν το ερωτικό τους απόθεμα.

Η ερωτική πρακτική της μη-εκσπερμάτωσης   «αποταμιεύει» και μετασχηματίζει το σπέρμα και τα γυναικεία ερωτικά υγρά σε ενέργεια υψηλών δονήσεων, αφού  υγρά των γεννητικών οργάνων αντιπροσωπεύουν μια υψηλή συγκέντρωση πολύτιμων συστατικών διατήρησης της ζωής και δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα ξοδεύουμε ασυλλόγιστα… στην πραγματικότητα όμως ο «οργασμός» δεν είναι κατά κανένα τρόπος κάτι συνώνυμο με την «εκσπερμάτωση».

Στο σύμπαν τίποτα δεν πεθαίνει , τουλάχιστον όχι έτσι όπως το εννοούμε και αυτό είναι η Αρχή Διατήρησης της ενέργειας. Στον άντρα και τη γυναίκα η μεγαλύτερη απώλεια συμβαίνει όταν το σπέρμα και τα ωάρια βγαίνουν έξω από το σώμα. Η οργασμική ενέργεια περιέχει στα υγρά της τα καλύτερα υλικά του ανθρώπινου σώματος..

Στην (συνηθισμένη) ερωτική πράξη οι άντρες χάνουν περισσότερη ενέργεια από τις γυναίκες, αφού το σπέρμα κυλάει προς τα έξω. Μέσω των τεχνικών της Τάντρα και ερωτικού Ταό το ζευγάρι καταφέρνει να επιτυγχάνει με την ερωτική ισορροπία του Νερού (Γυναίκα –Γιν) και της Φωτιάς (Άντρας-Γιανγκ). Η ‘ισορροπία’ επιτυγχάνεται όταν το ζευγάρι καταφέρνει να κάνει έρωτα για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει απώλεια ερωτικών υγρών.

Αλληγορικά αυτή ερωτική πράξη συμβολίζεται με την ένωση του Σίβα (Άντρας, Λίνγκαμ ή Πέος) με την Παρβάτι (Γυναίκα, Γιόνι ή Αιδοίο). Αν το ζευγάρι εμβαθύνει σε αυτές τις ερωτικές τεχνικές και δεν σπαταλά ασύστολα, τα ζωτικά του υγρά, ανυψώνει τη Δύναμη της Κουνταλίνης,  που βρίσκεται στη βάση της σπονδυλικής στήλης.

Αυτό έχει σαν συνέπεια να  μεταλλάσει σε νέα τα θνητά του κύτταρα και με τον καιρό δημιουργείτε το αθάνατο σώμα ή σώμα του Κεραυνού. Αυτό φυσικά επιτυγχάνετε μέσω μιας εσωτερικής ερωτικής Αλχημικής  τεχνικής που επιτυγχάνει την ενστάλλαξη  του «Χρυσού ελιξιρίου της αθανασίας» στο σώμα του ζευγαριού.

 Σαν αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας το ζευγάρι βιώνει την Απελευθερωτική Ανύψωση, την Υπερβατικότητα και εντέλει τη Θέωση. Οι ερωτικές αυτές τεχνικές εφαρμόζεται από άντρες και γυναίκες που το βρίσκουν απόλυτα φυσιολογικό, να βρίσκουν ευτυχία στη σαρκική επαφή και από τη στιγμή που πριν ή κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, επεμβαίνει ο οραματισμός και  η φαντασία, το ζευγάρι βρίσκεται ιδιαίτερα κοντά στο στόχο του αυτό που η ανατολική Ερωτική Παράδοση  ονομάζει Ερωτική Αλχημεία ή  Μαγικό Έρωτα.

Η εκτέλεση της Ερωτικής Αλχημείας, έχει σαν αποτέλεσμα την αναζωογόνηση, τη φυσική α ν α γ έ ν ν η σ η του οργανισμού του ζευγαριού. Αν είναι πραγματικά έμπειρο, θ α   ξ α ν α ν ι ώ σ ε ι  δ ι α   μ έ σ ο υ   τ ο υ  έ ρ ω τα  και μπορεί να νικήσει το θάνατο και τα γηρατειά. 
Αυτή είναι η τελική νίκη, η δυνατότητα να φτάσουν στον υπεράνθρωπο…

Πρακτική της Ερωτικής Αλχημείας

Ο άντρας στέκεται με σεβασμό μπροστά στη γυμνή γυναίκα συγκεντώνεται και βιώνει το Κοσμικό Μυστήριο στο εσώτερο εαυτό του, εξυψώντας την ερωτική του σύντροφο σε μια ζωντανή θεά γιατί «Κάθε γυναίκα γυμνή ενσαρκώνει την προκρίτι. Θα πρέπει λοιπόν να την αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο θαυμασμό και την ίδια απόσταση που δείχνουμε παρατηρώντας τα αδιαπέραστα μυστικά της φύσης, την απεριόριστη ικανότητα της δημιουργίας. Η τελετουργική γυμνότητα της γιογκίν, έχει μια εσωτερική μυστική αξία. Αν μπροστά στη γυμνή γυναίκα δεν αισθάνεσαι στα βαθύτερα  σου είναι, την ίδια τρομακτική συγκίνηση που νιώθεις μπρος στην αποκάλυψη του κοσμικού Μυστηρίου – δεν υπάρχει τελετουργία, δεν υπάρχει παρά μια βέβηλη πράξη με όλες τις συνέπειες που γνωρίζουμε…», («Η Γιόγκα», Mircea Eliade, Εκδ. «Ι. Χατζηνικολή»).

Η γυναίκα με τη σειρά της νιώθει τον ίδιο σεβασμό μπροστά στον γυμνό άντρα και μέσω του νου της τον εξυψώνει σε θεό.Στη συνέχεια το ζευγάρι απομακρύνει κάθε άσκοπη- περιττή σκέψη και χάνει τη συνείδηση των  σωμάτων τους και τη συναίσθηση του εξωτερικού κόσμου. Εν συνεχεία ακολουθεί το ερωτικό αγκάλιασμα. Οι κινήσεις είναι ήρεμες, απαλές και το μεγαλύτερος μέρος αφιερώνεται στο αγκάλιασμα των δυο σωμάτων με κυρίαρχη τη διείσδυση του αντρικού οργάνου μέσα στο γυναικείο όργανο και τίποτε άλλο.

Η ερωτική ένωση γίνεται μεταξύ δύο «θεών» και ο ερωτάς τους στοχεύει στην απόκτηση της υπέρτατης ευδαιμονία και στην ικανότητα να πραγματοποιήσουν την «αλήθεια του σώματος» και να  γίνουν ικανοί να συμμετάσχουν στην «κοινωνία» με την Συμπαντική Νοημοσύνη.

Ο άντρας κάθεται επάνω σε ένα χαλί ή στρώμα με τα πόδια του σταυρωμένα (σε στάση λωτού). Η γυναίκα κάθεται επάνω στον ερωτικό της σύντροφο με τέτοιο τρόπο ώστε οι γάμπες της να του τυλίγουν τη μέση. Με αυτό τον τρόπο καθίσματος το Λίνγκαμ του εισχωρεί μέσα στο Γιόνι εύκολα  και με αυτό τον τρόπο ενώνονται ερωτικά. Η ερωτική αυτή πράξη κρατάει πολύ χρόνο και το ζευγάρι προσπαθεί να αφήσει τη φύση και την ερωτική ενέργεια να δράσει χωρίς τη μεσολάβηση του Εγώ, χωρίς επιθυμία, χωρίς αναλυτική συνείδηση .

Έξαλλου η Αγάπη δεν επιθυμεί τίποτα, δεν ζητάει τίποτα και δεν απαιτεί τίποτα. Είναι επιβεβλημένο και αναγκαίο κατά τη διάρκεια αυτής της Ιερής Ερωτικής Πράξης να μην υπάρχει ζωτική επιθυμία. Όσο συνεχίζεται το ερωτικό αγκάλιασμα και το αρσενικό και θηλυκό όργανο βρίσκεται το ένα μέσα στο άλλο στο σημείο αυτό του σώματος των δυο εραστών –με τον παρατεταμένο έρωτα και χωρίς την εκκριση ερωτικών υγρών  -  αναπτύσσεται «θερμότητα» λόγω της τριβής των ερωτικών οργάνων (του Λίνγκαμ-Πέους και Γιόν-Αιδοίο). Η θερμότητα αυτή ερωτικών οργάνων τα διαπερνά και επιδρά στη βάση της σπονδυλικής στήλης.

Σε αυτό το σημείο βρίσκεται η δύναμη της Κουνταλίνι ή Δύναμη του Φιδιού του κάθε ανθρώπινου όντος. Με τη βοήθεια του σαρκικού έρωτα και τη θερμότητα που αναπτύσσει σε αυτή την περιοχή, ρεύματα ενέργειας διαπερνούν τη συγκεκριμένη περιοχή. Με την πάροδο του χρόνου και την εντατική εξάσκηση στην «Ιερή Ερωτική Ένωση», η «Δύναμη του Φιδιού» ενεργοποιείται και σιγά-σιγά αρχίζει και ανυψώνεται από την βάση της σπονδυλικής στήλης προς τα επάνω. Η δύναμη αυτή, περνάει στα νευρικά πλέγματα δεξιά και αριστερά της σπονδυλικής στήλης ενεργοποιώντας και δυναμώνοντας όλα τα όργανα τους σώματος  που είναι συνδεδεμένα με τα νευρικά αυτά πλέγματα.

Η υπερ-δύναμη αυτή απελευθερώνει τεράστια ποσά ενέργειας προς όφελος του οργανισμού εντέλει καταλήγει στον εγκέφαλο των δυο εραστών. Εκεί συμβαίνουν θαυμαστές μεταβολές που οι ασκούμενοι στον μαγικό ερωτισμό τις προσλαμβάνουν σαν κατάργηση του γραμμικού χρόνου, σταμάτημα της σκέψης, καθάρισμα και απέραντη διαύγεια του νου, «αγκάλιασμα» και «σκόρπισμα» στην απειροσύνη του σύμπαντες. Αν το ζευγάρι ασκηθεί με αυτόν τον τρόπο στον σαρκικό έρωτα χωρίς να υπάρχει εκροή  σπέρματος και ερωτικής βλέννας, τα σώματα τους σιγά-σιγά θα ανανεωθούν, θα αρχίσουν να γίνονται απρόσβλητα από ασθένειες και με την πάροδο του χρόνου τα κύτταρα τους θα αρχίσουν να αλλάζουν. Η φύση θα φροντίσει να αντικατασταθούν όλα τα παλιά κύτταρα με νέα, δυνατά, καθαρά που πιθανότατα στο DNA τους, θα είναι εγγεγραμμένη η εντολή της βιολογικής αθανασίας. 



Προειδοποίηση: η τεχνική που περιγράφεται παραπάνω θα ήταν σκόπιμο να εκτελεστεί μετά από μακρά προετοιμασία των ενδιαφερόμενων και αφού έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα. Η άνοδος της δύναμης της Κουνταλίνι μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αν δεν έχουμε προετοιμασθεί κατάλληλα.. Διάφορες ασκήσεις, διαλογισμός, ελαφρά νηστεία προετοιμάζουν το έδαφος ώστε το σώμα να είναι έτοιμο να δεχθεί αυτά τα ποσά ενέργειας που διαφορετικά ίσως δώσουν τα αντίθετα αποτελέσματα.
Παρακαλώ συγχωρήστε μου τυχόν λάθοι ή παραλείψεις που φυσικά περιμένω να τα συμπληρώσετε ή να τα διορθώσετε.











18
Αλχημεία / Ο αθάνατος Ταξιδιώτης
« στις: Ιουνίου 06, 2007, 18:35:14 »
 Ο Κόμης Σαιν Ζερμαίν (Rackoczi), γεννήθηκετο πιθανόν το 1696, στο Leutmeritz της Βοημίας. Ήταν τέλειος αλχημιστής, πολύγλωσσος, καλλιτέχνης, χημικός, μουσικός και εξαιρετικά μορφωμένος. Ο ίδιος ισχυριζόταν πως είχε βρει το ελιξίριο της αθανασίας και κατείχε το μυστικό της διαρκούς νεότητας.   
΄Έδινε την εντύπωση πως έμεινε στάσιμος στα σαράντα του χρόνια, η κατασκευή χρυσού γι΄ αυτόν, είχε γίνει ρουτίνα. Έλεγε ιστορίες που είχαν πρωταγωνιστή τον εαυτό του πριν από χίλια και δυο χιλιάδες χρόνια αφήνοντας άναυδους τους ανθρώπους. Έζησε μια πολυτάραχη ζωή υπηρετώντας την νομιμότητα και την δικαιοσύνη και βοηθώντας φτωχούς και αναξιοπαθούντες. Ταξίδεψε σε όλη την Ευρώπη, στην Αφρική και πήγε δύο φορές στη Ινδία εργαζόμενος πάντα για την εκπλήρωση ενός συγκεκριμένου σχεδίου.  Είναι βέβαιο ότι ο Κόμης Σαιν Ζερμαίν ήταν κάτοχος κάποιου μυστηριώδους ελιξιρίου που παρέτεινε απεριόριστα τη ζωή  του « Ήταν κάτοχος του ελιξιρίου της μακροζωίας, το οποίο χρησιμοποιούσε και κατά συνέπεια ήταν πολύ μεγαλύτερος απ’  ότι φαινόταν, αυτά είναι γεγονότα βεβαιωμένα… αν έτσι είχαν τα πράγματα, ο Σαίν-Ζερμαίν σίγουρα θα κατείχε και το ελιξίριο της μακροζωίας, πράγμα που δικαιολογεί τα όσα διέδιδαν για την υπερηλικία του…», (« Ο θησαυρός των Αλχημιστών», J. Sadoul, εκδ. «Νέος σταθμός»).
Για την βοήθεια μάλιστα των ανθρώπων που ήταν φτωχοί και είχαν ανάγκη ιατρικής περίθαλψης είχε συνθέσει μάλιστα ένα ελιξίριο της υγείας το οποίο μοίραζε δωρεάν στους φτωχούς και χάρη στο οποίο κατά την μαρτυρία του πρίγκιπα Charles Hesse παρέτεινε και την δική του ζωή. Ο κόμης φυσικά δεν έδινε το ελιξίριο της αθανασίας, αλλά κάποιο σκεύασμα που θεράπευε τις ασθένειες και παρέτεινε πιθανόν την ζωή κάποιων ανθρώπων. Ειδικά για το ελιξίριο της αθανασίας γράφει το βιβλίο των Πάουελς-Μπερζιέ «Η αυγή των Μάγων»: «Αυτό το νερό θα έχει καταπληκτικές χημικές και ιατρικές ιδιότητες. Θα είναι ένα διαλυτικό για τα πάντα, και το ελιξίριο της ζωής, το αθάνατο νερό του Φάουστ…», το πραγματικό αυτό σκεύασμα θα το είχε για προσωπική του χρήση. Ο Σαιν Ζερμαίν λόγω της φήμης που είχε, είχε  αποκτήσει την εμπιστοσύνη όλων των ηγετών της Ευρώπης αλλά και το μίσος ορισμένων που τον θεωρούσαν εμπόδια στα σκοτεινά τους σχέδια.
 Δεν υπάρχει επιβεβαιωμένη ημερομηνία θανάτου του, αλλά με το παρακάτω ιδιόχειρο γράμμα του ο Βολτέρος μας λύνει την απορία απευθυνόμενος προς τον Βασιλιά Φρειδερίκο ΙΙ, στις 22 Νοεμβρίου 1745, η επιστολή αυτή βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο: «O Δούκας του Σουα σέλ ο Κόμης Κούνιτζ και ο Μίστερ Πιτ δεν μου αποκαλύπτουν το μυστικό τους. Υποτίθεται ότι είναι γνωστό μονάχα σε ένα κύριο Σαιν Ζερμαίν ο οποίος έχει γευματίσει με τους Πατέρες του Συμβουλίου του Τρέντ τον πολύ παλιό καιρό και πιθανόν θα έχει την τιμή να συναντήσει την Μεγαλειότητά Σας σε περίπου πενήντα χρόνια από τώρα. Ο άνθρωπος είναι αθάνατος και πάνσοφος….»
 Τον συναντούμε το 1790 στην Αίγυπτο κατά την διάρκεια της εκστρατείας του Ναπολέοντα. Το 1835 εμφανίζεται ξανά στο Παρίσι. Υπάρχει ακόμη μια « Ιστορική αναφορά στον Κόμη του Σαιν Ζερμαίν, έγινε το 1822, την παραμονή πιθανόν της αναχώρησής του για την Ινδία. Ο συγγραφέας Τ. Ληντμήτερ ισχυρίστηκε ότι συνάντησε τον κόμη στο Παρίσι το 1926 και ο Γκάι Μπάλαρντ στην Καλιφόρνια το 1930. Ο Κόμης συνέχισε να εμφανίζεται σποραδικά στο Παρίσι τις δεκαετίες του ΄30 και του ΄40, ενώ εμφανίστηκε ακόμη και στη γαλλική τηλεόραση το 1972(!), μεταμφιεσμένος ως παρτιζάνος με το ψευδώνυμο Ρισάρ Σανφραί. Η εσωτερική παράδοση μας μεταφέρει ότι επισκέφθηκε το Ανατολικό Θιβέτ και επέστρεψε στην Ευρώπη το 1999. Η Ε. Π. Μπλαμβάσκυ αναφέρεται στον Σαιν Ζερμαίν στο βιβλίο της «Θεοσοφικό Γλωσσάριο» και «Έχει σχέση με την επανεμφάνισιν επί της σκηνής του Κόμητος του Αγίου Γερμανού, του ανθρώπου που δεν πεθαίνει, εις το προσεχές μέλλον. Η προφητεία αυτή δεν εξετελέσθη ακόμη…», (Α. Φ. Χαλά, «Αποκρυφισμός-Θεοσοφία, τα επτά γένη της ανθρωπότητος», εκδ. «Βιβλιοθήκη νέας εποχής»).

Σελίδες: 1 [2]