Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - livelove

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Παράθεση
7. Πολυθεϊσμός
Η αποδοχή και λατρεία πολλών θεών ταυτόχρονα με διαβαθμισμένες ή μη εξουσίες που ως σύνολο θεών αποτελούν το «πάνθεον».

9. Πανθεϊσμός
Η αποδοχή της ύπαρξης του Θεού, ο οποίος ως θεολογική προσέγγιση είναι συνώνυμος (ταυτίζεται) με το υλικό σύμπαν.

τελικά
και το ενθεϊσμός καλό ακούγεται (κάπου το πήρε το αυτί μου..) έν με την έννοια του ενός αλλά και του εντός :D

ενθεϊσμός ή πανθεϊσμός? θα μπορούσε να είναι ένα δίλημμα...
αλλά δεν είναι χιχιχιχιιχ
αφού..
έν το πάν

ο καθένας με τον πόνο του, ε... 8)

47
Το παραθέτω, διότι πολύ μου άρεσε....!!!

του Ευγένιου Φούντα
"Να λοιπόν γιατί αποσιωπούνται οι πηγές, παραχαράσσοντας τα γεγονότα, οδηγώντας την ελληνική σκέψη στο πυρ το εξώτερο και τον ελληνικό λόγο στη χρησιμότητα μόνο του εργαλείου. Γιατί άλλως θα απεδεικνύετο ότι οι πρόγονοί μας, αιώνες πριν από την έλευση του Χριστού, όχι μόνο γνώριζαν την ηθική και την αγάπη, αλλά και τις εφήρμοζαν στον καθημερινό τους βίο και μάλιστα σε πλατιές πληθυσμιακές ομάδες, αφού το μαντείο ήταν προσπελάσιμο για όλους, άρα και τα αποφθέγματα.
Ας δούμε όμως αυτά τα επιγράμματα, που διαλύουν το πνευματικό σκότος και αναδεικνύουν τη σαφή αντιγραφή:

ΤΟΥ ΧΙΛΩΝΟΣ:
«Τα μεν υψηλά ταπεινούν, τα δε ταπεινά υψούν»(Διογένης Λαέρτιος, Α, γ, 69).
«Πας ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται» (Κατά Λουκάν, ιδ. 7-11).

ΤΟΥ ΧΙΛΩΝΟΣ:
«Τον τελευτηκότα μακάριζε» (Στοβαίου Ανθολογία Γ, παρ. 79ε).
«Μακάριοι οι νεκροί» (Αποκάλυψη Ιωάννου ιδ, 13).

ΤΟΥ ΧΙΛΩΝΟΣ:
«Πρεσβύτερον σέβου» (Συλλογή Δημητρίου Φαληρέως παρά Στοβαίου Γ, 74γ).
«Πρεσβυτέρω μη επιπλήξης» (Απόστολος Παύλος Α΄Προς Τιμόθεον, ε, 1).

ΤΟΥ ΘΑΛΗ:
«Αγάπα τον πλησίον» (Γνωμ. Γ. Φιλάρετος, σελ. 53).
«Όσα νεμεσός των πλησίον αυτός μη ποιεί» (Συλλογή Δημ. Φαληρέως παρά Στοβαίου Α΄, παρ. 79ε).
«Αγαπήσης τον πλησίον σου ως σεαυτόν» (Κατά Ματθαίον, κβ, 39).

ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:
«Μη ψεύδου αλλ' αλήθευε» (Συλλογή Δημ. Φαληρέως παρά Στοβαίου Α΄, παρ. 79ε).
«Μη ψεύδεσθε εις αλλήλους» (Επιστ. Απ. Παύλου εις Κολοσσαείς γ΄ 9).

ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:
«Όρκω μη χρω» (Εις Χρυσολωράν, σελ. 64)

Ομοίως ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ:
«Μηδέ ομνύναι θεούς&» (Διογένης Λαέρτιος, Ηα, παρ. 22).
«Μη ομόσαι όλως& μήτε εν τω ουρανώ& μήτε εν τη γη» (Κατά Ματθαίον Ε΄ 34-38).

ΤΟΥ ΘΑΛΗ:
«Ένιοι δε και αυτών πρώτον (τον Θάλητα) ειπείν φασίν αθανάτους τας ψυχάς» (Διογ. Λαέρτιος Α.α παρ. 24).
«Και μη φοβηθήτε αποκτεινόντων το σώμα, την δε ψυχήν μη δυναμένους αποκτείναι» (Κατά Ματθαίον, ι.28).

ΤΟΥ ΒΙΑ:
«Αφροσύνη μη προσδέχου» (Συλλογή Δημ. Φαληρέως παρά Στοβαίου, τόμος Α, σελ. 109, παρ. 79).
Παραβολή του ¶φρονος Πλουσίου, Κ. Διαθήκη.

ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:
«Κριτής μη καθήσο. Ει δε μη, τω ληφθέντι εχθρός έση».
«Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε», Κ. Διαθήκη.

ΤΟΥ ΧΙΛΩΝΟΣ
«Τί εστί πλούτος; Θησαυρός κακών, εφόδιον ατυχημάτων, χορηγία πονηρίας»;
«Μη θησαυρίζετε θησαυρούς επί της γης!» Παραβολή.

ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:
«Γονείς αίδου».
«Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου», Αγ. Γραφή.

ΤΟΥ ΘΑΛΗ:
«Ειρήνην αγάπα».
«Ειρήνη υμίν». Γνωστή ρήση του Ιησού.

ΤΟΥ ΒΙΑ:
«Περί θεών λέγε ως είσιν».
«Αποδώσατε τα του θεού, τω θεώ». Ιησούς.

ΤΟΥ ΠΙΤΤΑΚΟΥ:
«Αργός μη ίσθι, μηδ' αν πλουτής».
«Ο μη εργαζόμενος μηδέ εσθιέτω». Απ. Παύλος.

ΤΟΥ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ:
«Διαβολήν μίσει».

«Ου κατηγορήσεις τον πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή». Αγ. Γραφή.
ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:

«Άρχεσθαι μαθών, άρχειν επιστήση».
«Ουχ ούτω δε έσται εν υμίν, αλλ' ος θέλει γενέσθαι μέγας εν υμίν, αλλ' ος θέλει γενέσθαι μέγας εν υμίν, έσται διάκονος υμών». (Κατά Μάρκον, ι.42, 45).

ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:
«Τα σπουδαία μελέτα».
«Ερευνάτε τας γραφάς». Κ. Διαθήκη.

ΤΟΥ ΣΟΛΩΝΟΣ:
«Μη ψεύδου αλλ' αλήθευε».
«Ου ψευδομαρτυρήσεις&». Αγ. Γραφή.

ΤΟΥ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ:
«Αρχούσιν είκε».
«Αποδώσατε τα του καίσαρος τω καίσαρι&». Κ. Διαθήκη.

Αλλά η διδασκαλία των Ελλήνων φιλοσόφων διδάσκει τους λαούς της οικουμένης και οι ρήσεις τους εμφανίζονται και πάλι στα λόγια του Ιησού.

ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ:
«Ου τα πάντα τοις πάσι ρητά».
«Μη δώτε τα άγια τοις κυσί, και θέτετε τους μαργαρίας ενώπιον των χοίρων».

ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ:
«Τί σε στενοχωρεί, φίλε, δώσε μου μέρος από τις φροντίδες σου, για να σε ξελαφρώσω».
«Δεύτε πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι καγώ αναπαύσω υμάς».

ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ:
«Κι αν ακόμα σε βρίσουν κι αν εξευτελίσουν ή σε χαστουκίσουν μη θυμώνεις».
«Όστις σε ραπίσει επί της μιας σιαγόνας, στρέψον αυτού και την άλλην».

ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ:
«Καταφέρετε να βλέπετε τον χειρότερο εχθρό σας σαν φίλο σας με την ίδια λαχτάρα».
«Αγαπάτε τους εχθρούς υμών».

.....


Και θα κλείσουμε αυτή την αναφορά με ένα ρητό, ταυτόχρονα και ένα μήνυμα με παντοδαπούς αποδέκτες.

«Έχουσιν γνώσιν οι φύλακες».


48
Ε ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

α) Έπου Θεώ
β) Νόμω πείθου
γ) Θεούς σέβου
δ) Γονείς σέβου
ε) Ηττώ υπέρ δικαίου
στ) Γνώθι μαθών
ζ) Ακούσις νόει
η) Σ' αυτόν ίσχε
θ)Φρονεί θνητά
ι) Εσίαν τίμα
ια) Άρχε σε αυτού
ιβ)Φίλοις βοήθει
ιγ) Θυμού κράτει
ιδ)Φρόνησιν άσκει
ιε)Πρόνοιαν τίμα
ιστ)Όρκω μη χρώ
ιζ)Φιλίαν αγάπα
ιη)Παιδείας αντέχου
ιθ)Δόξαν δίωκε
κ)Σοφίαν ζήτει
κα)Καλόν το λέγε
κβ)Ψέγε μηδένα
κγ)Επαίνει αρετή
κδ)Πράττε δίκαια
κε)Φίλοις ευνόει
κστ)Εχθρούς αμύνου
κζ) ευγένειαν άσκει
κη)Κακίας απέχου
κθ)Κοινός γίνου
λ)Ίδια φύλαττε
λα)Αλλοτρίων απέχου
λβ)Εύφημος ίσθι
λγ)Άκουε πάντα
λδ)Φίλω χαρίζου
λε)Χρόνου φείδου
λστ)Όρα το μέλλον
λζ)Ύβριν μίσει
λη)Ικέτας αιδού
λθ)Υιούς παίδευε
μ)Έχουν χαρίζου
μα) Δόλου φοβού
μβ)Ευλόγει πάντας
μγ)Φιλόσοφος γίνου
μδ)Όσια κρίνε
με)Γνούς πράττε
μστ)Φόνου απέχου
μζ)Εύχου δυνατά
μη)Σοφοίς χρω
μθ)Ήθος δοκίμαζε
ν)Λαβών απόδος
να)Υφορώ μηδένα
νβ)Τέχνη χρω
νγ)Ο μέλλεις δος
νδ)Ευεγερσίας τίμα
νε)Φθόνει μηδενί
νστ)Φυλακήν πρόσεχε
νζ)Ομοίοις χρω
νη)Διαβολήν μίσει
νθ)Δικαίως κτω
ξ)Αγάθους τίμα
ξα)Κριτήν γνώθι
ξβ)Γάμους κράτει
ξγ)Τύχην νόμιζε
ξδ)Εγγύην φεύγε
ξε)Πάσι διαλέγου
ξστ)Ελπίδα αίνει
ξζ)Δαπανών άρχου
ξη)Κτώμενος ήδου
ξθ)Αισχύνην σέβου
ο)Χάριν εκτέλει
οα)Ευτυχίαν εύχου
οβ)Τύχην στέργε
ογ)Ακούων όρα
οδ)Εργάζου κτητά
οε)Έριν μίσει
οστ)Όνειδος έχθαιρε
οζ) Γλώσσαν ίσχε
οη)Ύβριν αμύνου
οθ)Κρίνε δίκαια
π)Χρώ χρήμασι
πα)Αδωροδόκητος δοκίμαζε
πβ)Αιτιώ παρόντα
πγ)Λέγε ειδώς
πδ)Βίας μη έχου
πε)Αλύπως βίου
πστ)Ομίλει πράως
πζ)Φιλοφρόνει πάσιν
πη)Υιοίς μη καταθάρρει
πθ)Γλύττης άρχε
S)Σ' αυτόν ευ ποιεί
Sα)Ευπροσήγορος γίνου
S β)Αποκρίνουν εν καιρώ
Sδ)Πράττε αμετανοήτως *δια καλές πράξεις*
Sε)Αμαρτάνων μετανόει
Sστ) Οφθαλμού κράτει
Sζ) Βολεύου χρήσιμα
Sη) Επιτέλει συντόμως
Sθ)Φιλίαν φύλαττε
ρ)Ευγνώμων γίνου
ρα)Ομόνοιαν δίωκε
ρβ)Άρρητα μη λέγε
ργ)Το κρατούν φοβού
ρδ)Καιρόν προσδέχου
ρε)Έχθρας διάλυε
ρστ)Γήρας προσδέχου
ρζ)Επί ρώμη μη καυχώ
ρη)Ευφημίαν άσκει
ρθ)Απέχθειαν φεύγε
ρι)Πλούτι δικαίως
ρια)Δόξαν μη λείπε
ριβ)Κακίαν μίσει
ριγ)Κινδύνευε φρονύμως
ριδ)Χρησμούς θαύμασε
ριε)Ους τρέφεις αγάπα
ριστ)Απόντι μη μάχου
ριζ)Πρεσβύτερον σέβου
ριη)Νεώτερον δίδασκε
ριθ)Πλούτω απίστει
ρκ)Σε αυτόν αιδού
ρκα)Μη άρχε υβρίζων
ρκβ)Προγόνου στεφάνου
ρκγ)Επι νεκρω μη γέλα
ρκδ)Ατυχούντι συνάχθου
ρκε)Χαρίζου ευλαβώς
ρκστ)Εξ' ευγενών γέννα
ρκζ)Επαγγέλου μηδενί
ρκη)Τύχη μη πίστευε
ρκθ)Τελεύτα άλυπος
ρκλ)Μέτρον άριστον
ρλα)Αδικείαν μίσει
ρλβ)Ευσέβειαν φύλαττε
ρλγ)Ηδονής κραττείν
ρλδ)Βίαν μηδέν πράττειν
ρλε)Τέκνα παιδεύειν
ρλστ)Μη θρασύνου
ρλζ)Νόμοις πείθου
ρλη)Μελέτει το παν
ρλθ)Γαμείν μέλλον καιρόν γνώθι
ρμ)Μη επί παντί λύπου
ρμα)Πίνων αρμόζες
ρμβ)Πέρας επιτελεί μη αποδειλιών
ρμγ)Το συμφέρον θηρώ
ρμδ)Θνήσκε υπερ Πατρίδος
ρμε)Τω βίω μάχου
ρμστ)Ευ πάσχε θνητός
ρμζ)Παις ων κόσμιος ίσθι,ηβών εγκρατής,μέσος δίκαιος,πρεσβύτερος σοφός.

49
Παράθεση
Η Ροδοσταυρική Ουτοπία είναι ένας φάρος πνευματικών και ανθρωπιστικών ιδεωδών, δεν μοιάζει όμως σε τίποτα με αυτό που θεωρητικά μπορεί να μετατραπεί η ανθρωπότητα μέσω του "Μυστικού", μια ανθρωπότητα που θα αποτελείται μόνον από πλούσιους, από επιτυχημένους επαγγελματίες, από ευτυχισμένους οικογενειάρχες και από άπειρες κενές θέσεις πάρκινγκ!

χιχιχιχι...
είπες ΟΥΤΟΠΙΑ και δεν εχασα ευκαιρία....

..μια ανθρωπότητα που θα αποτελείται μόνον από πλούσιους, από επιτυχημένους επαγγελματίες, από ευτυχισμένους οικογενειάρχες και από άπειρες κενές θέσεις πάρκινγκ
αυτό ναι μπορεί να ειναι ουτοπία...και θα παραμένει όσο δεν υφίσταται, όπως είπες..."ένας φάρος πνευματικών και ανθρωπιστικών ιδεωδών" εντός των ανθρώπων...

θυμάμαι ένα άλλο βιβλίο που είχα διαβάσει κάποτε σχετικά...
Στο ΜΥΣΤΙΚΟ λοιπον, ως βιβλίο...(το οποίο δεν έχω διαβάσει, αλλά εννοειται πως --μετα απο τοσο καιρο--   ;D εμπιστεύομαι και σέβομαι την κρίση σου και οχι μονο) αντιπροτείνω το "Οι Δώδεκα Νόμοι του Πνεύματος"...κάπως καλλίτερο μου κάνει, για τον νόμο της έλξης...
Αλλά το καλλίτερο από όλα...δεν ειναι καν βιβλίο...
είναι όπως είπες...
ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ
και
ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ...

50
Ενδιαφέρων ο δικτυακός τόπος που παρέθεσε ο Ορφέας...

Αλλά...μόλις που προέκυψε..οτι αν είναι έτσι...

προκειται για λάθος διεκδικησεις απο πλευράς μας...

Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να διεκδικούμε τα εδάφη όπου είναι Έλληνες...και όχι απλά το όνομα...

καλά...
ένα αστειάκι έκανα! ;D

51
Για να μην ξεχνιώμαστε, δείτε ΕΔΩ τις βλέψεις της Βουλγαρίας για τη Μακεδονία μας. Το μενού περιλαμβάνει μοίρασμα όλης της βόρειας Ελλάδας σε Τουρκία (καταλαμβάνει τη Θράκη), Βουλγαρία (καταλαμβάνει τη Μακεδονία) και Αλβανία (καταλαμβάνει την Ήπειρο), όλα αυτά στον 3ο Βαλκανικό πόλεμο που ονειρεύονται περί το 2013, με τις ευλογίες της Αμερικής και με τελικό αποτέλεσμα την εξαφάνιση ολόκληρου του Ελληνικού έθνους (ο θάνατος της Ελλάδας όπως το αποκαλούν). Φυσικά, ούτε λόγος για διεθνείς συνθήκες (Βουκουρέστι κλπ.).

θέλουν να μας αφανίσουν;
εδαφικά; από τον χάρτη;
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ....
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ
Αλλά έιναι το μόνο που μπορούν -ίσως- να κατορθώσουν...Η φωτιά καίει γύρω τους, η φωτιά τους καίει τα πάντα...

Αλλά... η Φωτιά καίει μέσα μας...και καίει ΑΚΟΜΑ!!! Και δεν καταστρέφει, δεν αφανίζει.
Μόνο ζεσταίνει και ΚΥΡΙΩΣ ΦΩΤΙΖΕΙ...

52
Λες να επικαλεστούν και τον Saussure..? ;D
Να...ας πούμε...οτι ένα αντικείμενο συνδέεται με ένα όνομα - σημαίνων και σημαινόμενον- και ή σχέση που τα ενώνει είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ...!!!
Η σχέση ανάμεσα στη μορφή και το περιεχόμενο...είναι επίσης ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ???
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΤΕ....

53
χτες βράδυ...άκουσα να λένε οτι πρόκειται για τον "ήλιο" της Βεργίνας....
αλλά πάντα "αστέρι" το γνώριζα...Και ήλιος και αστέρι...Αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει διαφορά..(η ου΄σια του μία έιναι ούτως ή άλλως)
τέλος πάντων...

λοιπόν..

άκουσα και ότι υπάρχει ένα "θέμα" που συζητείται...ανά τον "κόσμο"...

λέει ότι...
Ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήτο Έλλην...

ακόμα...λέει ότι οι Έλληνες ήταν ένα φύλο...που ανέβηκε από τη Σαχάρα....

(πώς είχα την "εντύπωση" ότι κατήλθον κατα μία έννοια από τον ουρανό...;;; ::))

Ένας πολιτικός μας στην Βουλή....
Βρήκε τη λύση

κάπου άκουσα να λέει --ανάμεσα σε άλλα βέβαια--

"Γεωγραφία για όλες τις χρήσεις".....!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D

μίλα για να σε καταλαβαίνουν, όχι για να μιλάς....!!!



Λοιπόν...έψαξα και βρήκα ένα γράμμα που έστειλα το περασμένο φθινόπωρο...σε κάποιον φίλο...και το παραθέτω ως ΑΝΕΚΔΟΤΟ.

"...Βρήκα μες το σπίτι ένα παλιο κέρμα, των 100 δρχ. Φρίκη σου λέω. Απο τη μια το έμβλημα της Βεργίνας, από την άλλη η προτομή του Μ.Αλέξανδρου, μάλλον προφιλ. Και ανεγράφετο: Μέγας Αλέξανδρος-Βασιλευς των Μακεδόνων...Χαχαχα...
Αυτοι (ΟΛΟΙ) πριν λίγα χρόνια έκοβαν νομίσματα στο όνομα της Μακεδονίας...Τώρα δεν πάνε να κόψουν το λαιμό τους- λέω εγώ τώρα...
Να σου πω...Στη δουλειά.Τουρίστες μιλούν μια γλώσσα άγνωστη. Τί γλώσσα μιλάνε άραγε αναρωτιέται ανυποψίαστα ο υπάλληλος, ΞΕΝ-αγός...Ένας αυθόρμητος διάλογος...ακολουθεί

-"Excuse me, sir. Where are you from?"
-From Macedonia.
-Ωραία, τότε μιλάτε Ελληνικά!! (είπα με ενθουσιασμό....τρομάρα μου--αυτη μου την αντίδραση θα ήθελα να την έχω σε video)
-Excuse me? I did not understand?
-You speak Greek then, don't you?
-I don' t understand.
-Where are you from?
-From Macedonia,
-From Macedonia, WHERE?
Με κοιτάει καλά-καλά...
- Macedonia. ok. WHERE? Kavala, Thessaloniki, Drama??
Με κοιτάει...Κουνάει τα χέρια..Δεν καταλαβαίνει..
Και λέω..
-Do you speak Greek?
-No.
Do you speak English?
-A little.
-What language do you speak...?
Μου λέει μια γλώσσα που δεν θυμάμαι, να πω την αλήθεια, διότι είχα ήδη κάψει το μυαλό μου.(για την ακρίβεια, μου έιχε πει το όνομα της γλώσσας μιας χώρας...αλλά όχι της Γιουγκοσλαβίας...)

Απομακρύνομαι δρασκελίζοντας. Προσπαθούσα να διατηρήσω την υπομονή και ψυχραιμία μου. Διότι άρχιζα να πιστεύω οτι με δουλεύει...Ή ό,τι έιναι τρελός
Επιστρέφω...και ξαναρωτώ...μιά απ' τα ίδια..

Και λεει εν τέλει...δόξα τω θεω...είπε
-This language we speak in FYROM....
-In FYROM.... μουρμουρίζω εγώ...Εμ, πες το έτσι άνθρωπέ μου να συνεννοηθούμε...
Όχι...δεν τον έβρισα..Απλά τον λυπήθηκα.. Λυπήθηκα κι εμένα"...

Αυτό είναι ένα πραγματικό γεγονός. Μετά από αυτό...δεν ήξερα τί να πώ. Σοκαρίστηκα ομολογώ.
Δεν ήξερα με ποιον να τα βάλω.
Βέβαια...σκέφτηκα να τα βάλω με τον εαυτό μου...που δεν έχω καταλάβει τί μου γίνεται και δεν έχω καμιά επαφή με τον κόσμο...και μου είχε διαφύγει....οτι υπάρχει κι άλλη Μακεδονία...
Μέχρι και την τελευταία στιγμή δεν μου έιχε περάσει απ'το μυαλό οτι έιναι από τα Σκόπια...
Σκέφτόμουν για ώρα οτι αυτός θα νόμιζε οτι το έκανα επίτηδες...για ευνόητους λόγους, οτι δηλαδή οτι έκανα οτι δεν καταλαβαίνω...Θέλω να πώ..ντράπηκα κιόλας...αισθάνθηκα άσχημα...που μάλλον τον έκανα να αισθανθεί..άβολα..Που να 'ξερε όμως ...(τώρα όμως που το ξανασκέφτομαι...αφού ήταν από την Μακεδονία...θα κατανόησε οτι ντράπηκα, μια και ως μακεδόνας και έλληνας..θα γνωρίζει για την ελληνική φιλοξενία...)Βλέπεις, δεν μπορούσα και να συνεννοηθώ...Ελπίζω να καταλαβε οτι "δεν υπήρχε πρόβλημα" από τη στάση μου...Τέλος πάντων..Ενα όμως έιναι βέβαιο, αυτός ο άνθρωπος δεν θα ξεχάσει ποτέ την έκπληξη που ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο μου, με τα μάτια διάπλατα και το στόμα να χάσκει...

Τώρα σκέφτομαι...
οτι αυτός ο άνθρωπος έλεγε την καταγωγή του και το πίστευε...Εγώ άκουσα να μιλά με "όνομα" για την καταγωγή του και θεώρησα οτι μιλά για την πατρίδα μου...

Και τελικά...αναρωτήθηκα και αναρωτιέμαι...

Είναι τόσο εύκολο να πιστέψει και να θεωρήσει κανείς πατρίδα του έναν τόπο που φέρει μια νέα "ονομασία" άλλη από αυτή που γνώρισε ως πατρίδα του ;
και ύστερα...
Είναι τόσο δύσκολο να αποδεχτεί κανείς οτι η ονομασία που φερει ένας τόπος που θεωρεί πατρίδα του μπορεί και ΣΗΜΑΙΝΕΙ και έναν άλλον τόπο (που δεν θεωρεί πατρίδα του);

Και όπως συνηθίζω να λέω...
Δεν ξέρω. Δεν ξέρω. Δεν ξέρω. Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν ξέρω.


{λες αυτό να εννοούν όταν λένε "γεωγραφία για όλες τις χρήσεις.... ::)




54
έχω πρόβλημα....

είδα χτες για πρώτη φορά τη σημαία τους...(μάλλον..-δεν νομίζω οτι επρόκειτο για πανό-αλλά ό,τι και να 'ταν..το ίδιο είναι)

Γενικά δεν βλέπω τηλεόραση χρόνια τώρα...
Τί ήθελα και στάθηκα μπροστά σε αυτό το κουτί...

Και είδα την σημαία..κατακόκκινη και στο κέντρο το αστέρι της Βεργίνας...
Το κόκκινο δεν με πείραξε τόσο...(κόκκινο πανί..χαχα) Δεν ξέρω κι εγώ πώς κάνω χιούμορ τώρα... ;D
..αλλά το άστρο... :'(

Αυτό με το αστέρι...αλήθεια μέσα μου ΠΟΝΕΣΕ...
περίεργο ίσως...

έχω πρόβλημα;;;

55
Γκουρτζίεφ / Απ: Το εγχειρίδιο ενός καλού κλέφτη
« στις: Φεβρουαρίου 29, 2008, 00:27:04 »
Παράθεση
Σύμφωνα με τον Γκουρτζίεφ, υπάρχουν 3 τρόποι για να πάρεις κάτι χωρίς να το επιστρέψεις, να το πάρεις για να γίνει δικό σου δηλαδή

καλά λέει ο Γκουρτζίεφ... :-\
Αλλά το να πάρεις κάτι, χωρίς να το επιστρέψεις....
Με όποιο τρόπο κι αν το πάρεις...
Είτε χρειαστεί να το επιστρέψεις ή όχι
αυτό...
δεν σημαίνει και οτι είναι δικό σου....

Ας μην γελιόμαστε, ε! ;)

Θέλω να πω...
τί είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ;;;;;;;;;



56
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Φεβρουαρίου 23, 2008, 16:37:09 »

Αγαπητέ Suida...

ΕΚΙΝΗΘΗ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ...

Εκεί που έιναι το ΤΕΛΟΣ είναι και η ΑΡΧΗ...!!

 :)


57
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Φεβρουαρίου 23, 2008, 04:13:27 »
Επίσης ανέφερα...κάποια στιγμή...

Παράθεση
Αρχές δίνει....ηθικές βάσεις...Ιδέες...ο Πλάτωνας...που ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ...τότε ακολουθουν "διαρκείς, πλουραλιστικές διεργασίες, με βελτιώσεις και διορθώσεις σφαλμάτων".

που τελικα οδηγουν στην ΙΔΕΑ-λιστική ΠΟΛΙΤΕΙΑ του Πλάτωνα.

Έχω κάνει --ίσως ανάμεσα σε άλλα >:(--
ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ.... >:( >:(
δεν έπρεπε να πώ ....."που τελικά οδηγούν στην ΙΔΕΑ-λιστική ΠΟΛΙΤΕΙΑ του Πλάτωνα...

Δεν οδηγούν...

Απλά ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ή ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ακόμα καλλιτερα!!.... :) :) :)

58
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2008, 23:46:44 »
Λάθος διατύπωση...
Οι άνθρωποι στην Πολιτεία του Πλάτωνα ..θα λογόκριναν τους εαυτόυς τους...

Αλήθεια συγνώμη...

το "κοινωνία" προκλάλεσε σύγχυση....
Γιατι φαίνεται σαν να εννοώ την κοινωνία στην οποία χρονικα εζησε ο Πλατων!!

59
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2008, 22:59:01 »
Παράθεση
Παράθεση από: clarion στις Σήμερα στις 03:40

Και εν πάσει περιπτώσει με σκληρότητα θα έλεγα:

Και επιπλέον εμείς οι Έλληνες, έστω λόγω μακρινής συγγένειας, να μην το επιτρέπουμε και να μην επικαλούμαατε κυρίους όπως ο Πόπερ...


Αλλά παρακάτω,


Παράθεση από: clarion στις Σήμερα στις 16:23

Δεν θεωρώ οτι πρέπει να επιβάλλεται λογοκρισία.


Τι από τα δύο ;;;;

Απάντησα....
Δεν θεωρώ οτι πρέπει να επιβάλλεται λογοκρισία.
και συνέχιζα....

"Και τελικά, ακόμα κι αν έτσι φαίνετα ο Πλάτωνας δεν μιλά για λογοκρισία, όπως την αντιλαμβανόμαστε σήμερα.
Οι άνθρωποι στην κοινωνία του Πλάτωνα....θα λογόκριναν τους εαυτούς τους!!"



Παράθεση
Καλύτερα ορισμένοι κύριοι όπως ο Πόπερ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟνα μιλούν για τον Πλάτωνα.
Με συγχωρείτεε....
αλλά δεν ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑ ΚΑΤΙ   ;D

Το να μην μπαίνει στον κόπο...σημαίνει απλώς οτι --τρόπον τινα ΠΑΡΟΤΡΥΝΤΙΚΑ---
ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟ...με την βάση που έχει θέσει στην θεωρία του...

ΔΙΟΤΙ

ΚΑΚΟΥΡΓΕΙ...
;)




60
Αλχημεία / Απ: Ερωτική Αλχημεία
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2008, 16:23:05 »
Παράθεση
Επίσης, μια έστω πρόχειρη ματιά στην ιστορία της Αθήνας στα χρόνια του Πλάτωνα, καταδεικνύει ότι, ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ

 :-X Ναι υπήρχαν οι "ανάλογοι" της εποχής. Αλλά οι όροι που χρησιμοποιούνταν, τα ονόματα που υπήρχαν για να περιγράψουν αυτό που ήταν αυτοί τότε και ο τροπος με τον οποίον υπήρξαν, εύλογα, δεν έχει καμία σχέση με την εποχή που γράφει ο Πόπερ.Αυτο θέλω να πώ.
Αναφέρει κανείς πχ τον Περικλή ως "Πρόεδρο της Δημοκρατίας" ή την Βουλή Εκκλησία του Δήμου; Επίσης έχουμε σήμερα ολιγαρχικούς ή Απέλλα, είλωτες ή πληβείους;; ;)

Παράθεση
αποφεύγοντας -ως έχουμε υποχρέωση- την κριτική στην προσωπική ζωή, στα προσωπικά δεδομένα και στην εν γένει μείωση ή προσβολή της προσωπικότητας του καθενός.
'

Δεν θεωρώ οτι μειώνω την προσωπικότητα ή ό,τι κρίνω την προσωπική ζωή ή δεδομένα του κ. Πόπερ.
Αυτό εξ ορισμού δεν μπορώ να το κάνω. Πολύ απλά διότι δεν τον γνωρίζω. Και να τον γνώριζα, πάλι δεν θα μπορούσα να το κάνω.
Τώρα το κατα πόσο μια θέση του με ωθει στο να βγαλω συμπεράσματα για την προσωπικότητά του έιναι ένα άλλο ζήτημα.
Αλλά δεν νομίζω στα γραφόμενά μου διαφαίνεται κάπου οτι εκφράζω τα συμπεράσματά μου για την προσωπικότητα, προσωπική ζωή ή προσωπικά δεδομένα του κ.Πόπερ. Αν το έκανα, ας μου καταδειχτεί πώς ακριβώς. Και θα ανακαλέσω. Αλλά κυρίως θα μετανοήσω.
Κρίνω απλώς αυτό που ισχυρίστηκε. Τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Μίλησε για τον Πλάτωνα, για τον ρόλο της Πολιτείας και για την κοινωνία και κρινω τί έιπε πάνω σε αυτά τα θέματα.

Παράθεση
Ο Πλάτωνας δυστυχώς, ήταν σφοδρά αναμεμειγμένος με την επιβολή του ολοκληρωτισμού στην Αθήνα (της τυρρανίας των τριάκοντα) και συμμέτοχος και συνένοχος των εγκλημάτων που διαπράχθηκαν ενάντια στην ίδια την πατρίδα του, ενάντια στον Αθηναϊκό λαό (1500 δημοκρατικοί εκτελεσθένετες από τους ολιγαρχικούς, σε σύνολο 50.000 περίπου ψηφοφόρων Αθηναίων).

Φυσικά και ήταν σφοδρά αναμεμειγμένος . Όλοι οι πολίτες ήταν. Πόσο μάλλον ο Πλάτωνας και όλοι οι άλλοι φιλόσοφοι..Όλοι ήταν συνένοχοι.
Δεν θα περίμενα ποτέ ο Πλάτωνας να κάθεται κάτω από ένα δέντρο και να παρατηρεί τα γεγονότα.  ::)
Και ίσως ίσως να ισχύει το
Όταν έχεις αυγά, φτιάχνεις ομελέτα. Όταν έχεις αλέυρι φτιάχνεις ψωμί. Δεν μπορείς με αυγά να φτιάξεις ψωμί, ούτε με αλεύρι ομελέτα....
Ανάλογα με το τί έχεις εργάζεσαι. Αναλογο έιναι και το έργο σου.

Αλλά ξαναλέω...οτι δεν ίσχυε τότε η Πολιτεία του Πλάτωνα.  Τυραννία είχαν οι δύστυχοι.
Το οτι έζησε στα χρόνια εκεινα ο Πλάτων δεν σημαίνει οτι η Πολιτεία, το έργο του "προωθεί ολοκληρωτικά καθεστώτα"
Μάλλον το εν λόγω έργο του ήταν η απάντηση/λύσεις. Αυτά έβλεπε και γι'αυτό ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ και γι'αυτο ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ και τελικά έγραψε ό,τι έγραψε.
Επίσης το οτι ήταν ενεργός πολίτης, επίσης δεν σημαίνει οτι ήταν ο ο 1ος, ο 2ος ο 5ος ή ο 30ος τύραννος.
Εκτός λοιπόν αν ο Πλάτωνας ήταν ο 31ος....και μας το κρατά κρυφό η ιστορία. 8)

 ;)
Και θα επιμείνω...ο Πλάτωνας λογικά θα σκεφτόταν:
"Η εξέλιξη της ανθρώπινης κοινωνίας είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήσουμε στα χέρια των τυράννων"

Παράθεση
Η ίδια ιστορία επαναλήφθηκε στα χρόνια της ναζιστικής εποχής, στα κατοχικά χρόνια, όπου οι δοσίλογοι ευθύνονταν για μερικές χιλιάδες εκτελέσεις πατριωτών δημοκρατικών πεποιθήσεων.

Η ίδια...Ποτέ δεν έιναι η ίδια.
Παρόμοια ιστορία επαναλαμβάνεται και σήμερα... :'(

Παράθεση
αλλά στα φιλοσοφικά έργα που ενέπνευσαν, επηρέασαν και συνεχίζουν να επηρεάζουν εφαρμογές καταστολής, επιβολής, περιορισμού δικαιωμάτων και άρνησης του αναφαίρετου δικαιώματος της πλειοψηφίας του Δήμου να αποφασίζει για την τύχη του ίδιου και της πολιτείας του.

"Ενέπνευσαν" ????????????????????????????????????????
Αυτό το αποκλείω....

Επηρέασαν και συνεχίζουν να επηρεάζουν...
Έχω ήδη πει την άποψη μου σχετικά:
Όλοι αυτοί έκαναν και κάνουν κάτι άλλο....!!!!! Και απλως επηρεάζονται.

Παράθεση
..στην ιδανική πολιτεία του Πλάτωνα, η συντριπτική πλειοψηφία του Δήμου, που απαρτίζει την τρίτη τάξη, δεν έχει δικαίωμα να συμμετέχει στις αποφάσεις της πολιτείας (για το καλό τους ...βέβαια !) Φυσικά, δεν συζητάμε για δικαίωμα να εκλέγει ποιός θα τον κυβερνά ! Αυτό είναι αποκλειστικό προνόμιο των φυλάκων !  Έλεος.... Τελικά, ποιός θα μας φυλάξει από τους ....φύλακες....

Λογική σκέψη. Κι εγώ την έκανα.

ΑΛΛΑ ΑΜΕΣΩΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑ... ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΟΣΕΣ ΑΡΧΕΣ....

Παράθεση
Σε μια ευνομούμενη δημοκρατία, η ελευθερία της έκφρασης, η ελευθερία του λόγου είναι από τις βασικές ελευθερίες που οφείλει να αποτελεί συστατικό της. Τώρα, αν υπερασπίζεται κάποιος, ότι πρέπει να επιβάλλεται λογοκρισία, είμαστε μαζί του στο δικαίωμά του να εκφράζει την οποιαδήποτε θέση ή άποψη

Δεν θεωρώ οτι πρέπει να επιβάλλεται λογοκρισία. Και τελικά, ακόμα κι αν έτσι φαίνετα ο Πλάτωνας δεν μιλά για λογοκρισία, όπως την αντιλαμβανόμαστε σήμερα.
Οι άνθρωποι στην κοινωνία του Πλάτωνα....θα λογόκριναν τους ευατούς τους!!
Οι φύλακες, ως διδάσκαλοι θα φρόντιζαν να γίνεται αυτό αν και όπως μπορούσαν..με σοφία και αγάπη...μια και οι ίδιοι θα λογόκριναν τον εαυτό τους επίσης.
Επαναλαμβάνω ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΒΑΣΕΙ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΕΤΗΣ

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10