Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - etidorhpa

Σελίδες: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 34
166
ευχαριστω αδ.Rose,πιστευω πως τωρα που θα ιδρωνουμε ολοι στα γραφεια μας ..(παραλιες 8)),η στηλη θα γνωρισει δοξες!! :D

+n-

167
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Steven Wilson
« στις: Ιουλίου 29, 2009, 00:00:41 »
απο το προσφατο προσωπικο του αλμπουμ...
insurgentes
http://www.youtube.com/watch?v=JCXMofHD76s

και φυσικα αξιζουν και τα υπολοιπα (αρκετα) project του..

Porcupine Tree
No Man
Blackfield
Bass Communion
κ.α.
χαρισματικος και πολυγραφοτατος....




+n-


169
[zougla.gr]


Ο σκοταδισμός ο οποίος διακατέχει μερίδα των εκπροσώπων της Εκκλησίας της Ελλάδας δεν έχει τέλος. Η Ιερά Σύνοδος με διάβημά της στον υπουργό Πολιτισμού, Αντώνη Σαμαρά, ζητά να λογοκριθεί το βίντεο - animation του διάσημου σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά και να απαλειφθούν συγκεκριμένες σκηνές.

Το βίντεο προβάλλεται στο νέο Μουσείο Ακρόπολης και αναδεικνύει τις επεμβάσεις και τις καταστροφές που υπέστη ο Παρθενώνας στο πέρασμα των αιώνων.

Αυτό που ενόχλησε τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου είναι η σκηνή κατά την οποία ρασοφόροι καταστρέφουν το ειδωλολατρικό μνημείο. Συγκεκριμένα, χριστιανοί της περιόδου εκείνης με την ανάλογη ένδυση – σκηνή που τοποθετείται στον 8ο αιώνα μ.Χ.– φαίνονται να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα. Γεγονός που είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο!



Η Εκκλησία διά των εκπροσώπων της, όμως, αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί εντόνως για την προσβολή που υφίσταται. Με διάβημά της ζητά από τον αρμόδιο υπουργό, Αντώνη Σαμαρά, να κοπεί η επίμαχη –αμαρτωλή- σκηνή. Ο υπουργός, αφού δέχτηκε τους εκπροσώπους της Εκκλησίας, διευκρίνισε ότι το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, οι αρμόδιοι θα προχωρήσουν σε επανόρθωση, καθώς το μουσείο δε διχάζει, ούτε σκανδαλίζει. Τελικά, όπως αποδείχτηκε, πρυτάνευσε ο σκοταδισμός, με αποτέλεσμα την περικοπή της επίμαχης σκηνής. Αυτό φαίνεται και από την ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα ο πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, Δημήτρης Παντερμαλής, ευθυγραμμιζόμενος με τον υπουργό και τους δεσπότες.

Απολαύστε την ανακοίνωση – ρεσιτάλ καθωσπρεπισμού του Δ. Παντερμαλή:

«Το Μουσείο της Ακρόπολης, για ενημέρωση των επισκεπτών του, δημιούργησε ένα video 13 λεπτών, στο οποίο παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική και ο γλυπτός διάκοσμος του Παρθενώνα. Στη συνέχεια γίνεται απαρίθμηση των περιπετειών του μνημείου από την αρχαιότητα έως τα νεώτερα χρόνια: Ο εμπρησμός του 3ου μ.Χ. αιώνα, η απολάξευση των μετόπων στα παλαιοχριστιανικά χρόνια, ο βομβαρδισμός του Morosini το 1687 και ο διαμελισμός των γλυπτών από τον Elgin στις αρχές του 19ου αιώνα.

Για την απόδοση των καταστροφών η ομάδα εργασίας δανείστηκε ένα απόσπασμα ενός λεπτού και 40 δευτερολέπτων από ένα ντοκιμαντέρ του Κ. Γαβρά. Ορισμένοι εξέλαβαν τις μικρές μορφές (σε κινούμενα σχέδια) που αναρριχώνται σε κλίμακες για να φτάσουν τις μετόπες του Παρθενώνα ως ρασοφόρους και όχι ως ανθρώπους της εποχής. Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης αυτού του είδους και δεδομένου ότι η μεν περίοδος καταστροφής είναι πέραν κάθε αμφιβολίας, αλλά οι συνθήκες άγνωστες, κρίθηκε σκόπιμο να παραμείνει –ασφαλώς – η αναφορά στο γεγονός ως είχε και να εκπέσει ένα πλάνο 12 δευτερολέπτων το οποίο έτσι και αλλιώς δεν έχει σχέση με την ουσία των πραγμάτων και ασφαλώς δεν αποτελεί κανενός είδους λογοκρισία».
Οι κ.κ. Σαμαράς και Παντερμαλής, ευθυγραμμιζόμενοι με τις μεσαιωνικές απόψεις εκπροσώπων της Εκκλησίας της Ελλάδος, συναίνεσαν δυστυχώς σε αυτήν τη λογοκρισία. Για άλλη μία φορά, ο φανατισμός, η μισαλλοδοξία και ο παραλογισμός, ως παράγωγα του θρησκευτικού συναισθήματος, υπερισχύουν της γνώσης, της λογικής και της τέχνης.
Είναι φανερό ότι στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης το σημαντικότερο μουσείο που φιλοξενεί τμήματα ενός μνημείου, την παγκόσμια πολιτιστική μας κληρονομιά, διοικείται από ρασοφόρους σκοταδιστές.

Γαβράς: Η Εκκλησία αρνείται την πραγματικότητα. Ό,τι απεικονίζεται σ' αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο.

Ο γνωστός σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς προέβη σε μία ενδιαφέρουσα δήλωση πριν την επίσημη ανακοίνωση του κ. Παντερμαλή: «Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φιλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ό,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων».

Και συνεχίζει: «Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Έλγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις, ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δε με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!»

Η Ιερά Σύνοδος μπορεί να αποφάσισε για το ζήτημα αυτό να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, όλοι όμως ξέρουμε ότι διαθέσιμοι επιστήμονες που θα μπορέσουν να «βαφτίσουν» το άσπρο – μαύρο πάντα θα υπάρχουν.

Λίγα λόγια για το βίντεο που προβλήθηκε στη Νέα Υόρκη το 2003

Το βίντεο - animation, του Κώστα Γαβρά (σε μουσική Μ. Μάτσα) προβλήθηκε στο σύνολό του, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας. Το ελληνικό κράτος, μέσω του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού, πλήρωσε χιλιάδες ευρώ για το συγκεκριμένο έργο, που προβλήθηκε στις 20 Μαΐου 2003 ως μέρος της παράστασης «Όλα γύρω είναι φως» στη Μητροπολιτική Όπερα της Ν. Υόρκης. Θεωρήθηκε τότε το πλέον κατάλληλο, προκειμένου να κατατοπίσει τους ξένους και ιδιαίτερα τους μη ειδικούς για το τι συνέβη στο μνημείο. Μέχρι σήμερα τι άλλαξε;


Μπορειτε να δειτε και το βιντεο :
www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54735&cid=4


+n-

170
[tvxs.gr]

«Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες» δηλώνει χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς, αναφορικά με την απαίτηση της ορθόδοξης εκκλησίας να λογοκριθεί η 13 λεπτών ταινία του για το Νέο Μουσείο Ακρόπολης.

«Αιχμή του δόρατος» έχει σταθεί μία σηκηνή του βίντεο στην οποία εμφανίζονται ρασοφόροι να σφυροκοπούν τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
Η εν λόγω εικόνα συνοδεύεται από ένα ακουστικό μήνυμα που αναφέρει τα ακόλουθα ιστορικά στοιχεία:
«Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο».
Το ενημερωτικό φιλμ του αναγνωρισμένου σκηνοθέτη, προβάλλεται στον προθάλαμο της γυάλινης αίθουσας με τα γλυπτά του Παρθενώνα.

Με επιστολή του στα ΜΜΕ ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς επισημαίνει:

«Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα - ότι η σταδιακή 'συρρίκνωση' του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Eλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας.

Στη σκηνή που κόπηκε βλέπουμε μερικούς βανδάλους 'παλαιοχριστιανούς' να καταστρέφουν τα γλυπτά που κοσμούσαν το αέτωμα του ναού θεωρώντας τα είδωλα και αναπαραστάσεις ακολασίας. Φαίνεται ότι ο ελληνικός κλήρος ζήτησε στη Διοίκηση του Μουσείου της Ακρόπολης όπου προβάλλεται η ταινία να κόψει αυτή τη σκηνή.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται: οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών ( Droits d'Auteur) απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Καταλήγοντας ο σκηνοθέτης σημειώνει:

«Θέλω να κάνω σαφές το εξής:ο κύριος σκοπός της ταινίας μου είναι να αποδειχθεί ότι ο λόρδος Eλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους : ο αγοραστής - δηλαδή ο κλεπταποδόχος - ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

....-----..... tvxs.gr (24/07/09)

.....Ο Κώστα Γαβράς από το Παρίσι δήλωσε :«Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φίλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων.

Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Ελγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Οσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!»



+n-

171
Το αν η Τεχνη γινεται για την Τεχνη η οχι,ειναι μια μεγαλη κουβεντα...

Ειδικοτερα η μουσικη ,λειτουργει μεταστοιχειακα σε διαφορα επιπεδα,με πιο προφανες το στιχο..
Στην Ελλαδα κυριως,τεινουμε να ταυτισουμε ενα τραγουδι με το στιχο του,αφηνοντας την συνθεση στην ακρη...

Συνθετικα αλλα και στιχουργικα,(sorry), ο Ασιμος,δεν εχει να πει και πολλα..υπαρχει Τεχνη  (και μαλιστα εκεινο τον καιρο υπηρχαν πολλοι που δεν λουφαξαν,μιλαμε για την εποχη που 9 στους 10,επαιζαν ξυλο με την ασφαλεια,υπηρχε εντονη κινητικοτητα ιδεων και ρευματων..τελος παντων...),υπαρχει λοιπον Τεχνη που μιλαει σε ενα βαθυτερο επιπεδο και καιει σαν φωτια....που φαινεται πως δεν βγηκε αβασανιστα στο 10λεπτο...

Τονιζω για να μην παρεξηγηθω...δεν κρινω αρνητικα τον Ασιμο...θεωρω οτι ειναι στο σωστο μονοπατι,αλλα -εκφραστικα-στην αρχη του..

..............απλως η αποψη μου αδελφε μου...χωρις να σημαινει οτιδηποτε....
+n-

172
Νομιζω πως ο Ασιμος,εχει υπερτιμηθει αρκετα στις μερες μας...
Δεν αμφισβητω (βασικα με αφηνει τελειως αδιαφορο) το εργο του-αν και ειμαι τελειως αντιθετος με την φιλοσοφια της στρατευμενης τεχνης..δεν την θεωρω καν τεχνη-και την ‘αντιστασιακη-αγωνιστικη’ του φυση,αλλα δεν ηταν και καμμια διαννοια...θυμαμαι τα τελευταια χρονια της σχολης μου στα Εξαρχεια,περνωντας απο το σπιτι του,παντα μετα απο διαφορες συζητησεις,εκνευριζομαστε στην ισοπεδωτικα απλουστευτικη* και χωρις ιχνος φαντασιας προσεγγιση του....
Ο Σιδηροπουλος (αλλος υπερτιμημενος μυθος και αυτος...ροκ  αλλοθι μιας γενιας ολοκληρης),ηταν αρκετα πιο ψαγμενος και πιο δημιουργικος...αλλα ενταξει,μην φανταστουμε καμμια τρελλη πρωτοπορια...

Οσο για το 'Εσωτερισμος'.....,μηπως συγχεουμε τους κοινωνικους αγωνες με τον Εσωτερισμο?
Θελω να πω,πως σιγουρα σε καποιο σταδιο,ο Εσωτεριστης νοιωθει την αναγκη να αγωνισθει κοινωνικα,αλλα δεν σημαινει πως καθε κοινωνικος αγωνιστης εχει ασχοληθει και με τον Εσωτερο εαυτο του....


*μην ακουσω κανενα : ‘αδελφε μου ,το να εισαι απλος ειναι κατορθωμα πλεον για την εποχη μας',και τοιαυτα ηθικοπλαστικα... :P

+n-

173
Αποσυμβολισμός / Απ: Θάνατος!
« στις: Ιουλίου 23, 2009, 16:01:22 »
Βιντεο ντοκουμεντο-αποδειξη αναστασης σε ομαδικη επικληση!!

http://www.youtube.com/watch?v=f4M3Nw8B2qg




+n-

174
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Απ: PETER GABRIEL
« στις: Ιουλίου 23, 2009, 15:24:36 »
Με τις  θερμοκρασιες των ημερων...


'THE RHYTHM OF THE HEAT'


Looking out the window
I see the red dust clear
High up on the red rock
Stands the shadow with the spear

The land here is strong
Strong beneath my feet
it feeds on the blood
it feeds on the heat

The rhythm is below me
The rhythm of the heat
The rhythm is around me
The rhythm has control
The rhythm is inside me
The rhythm has my soul

The rhythm of the heat
The rhythm of the heat
The rhythm of the heat
The rhythm of the heat

Drawn across the plainland
To the place that is higher
Drawn into the circle
That dances round the fire
We spit into our hands
And breathe across the palms
Raising them up high
Help open to the sun

Self-conscious, uncertain
I'm showered with the dust
The spirit enter into me
And I submit to trust

Smash the radio
No outside voices here
Smash the watch
Cannot tear the day to shreds
Smash the camera
Cannot steal away the spirits
The rhythm is around me
The rhythm has control
The rhythm is inside me
The rhythm has my soul

http://www.youtube.com/watch?v=rzwMe-3XVn4

+n-

175
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Απ: PETER GABRIEL
« στις: Ιουλίου 23, 2009, 11:58:01 »
 'Mercy Street'
(for poet anne sexton)

Looking down on empty streets, all she can see
Are the dreams all made solid
Are the dreams all made real

All of the buildings, all of those cars
Were once just a dream
In somebodys head

She pictures the broken glass, she pictures the steam
She pictures a soul
With no leak at the seam

Lets take the boat out
Wait until darkness

Lets take the boat out
Wait until darkness comes


Nowhere in the corridors of pale green and grey
Nowhere in the suburbs
In the cold light of day

There in the midst of it so alive and alone
Words support like bone

Dreaming of mercy st.
Wear your inside out

Dreaming of mercy
In your daddy's arms again

Dreaming of mercy st.
swear they moved that sign

Dreaming of mercy
In your daddys arms

Pulling out the papers from the drawers that slide smooth
Tugging at the darkness, word upon word

Confessing all the secret things in the warm velvet box
To the priest-hes the doctor
He can handle the shocks

Dreaming of the tenderness-the tremble in the hips
Of kissing marys lips

Dreaming of mercy st.
Wear your insides out

Dreaming of mercy
In your daddys arms again

Dreaming of mercy st.
swear they moved that sign
Looking for mercy
In your daddys arms

Mercy, mercy, looking for mercy
Mercy, mercy, looking for mercy

Anne, with her father is out in the boat
Riding the water

........Riding the waves on the sea


http://www.youtube.com/watch?v=4gu-OQcZXU8


+n-

176
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Απ: PETER GABRIEL
« στις: Ιουλίου 23, 2009, 11:51:01 »
'Don't give up'
(with Kate Bush)

In this proud land we grew up strong
We were wanted all along
I was taught to fight, taught to win
I never thought I could fail

No fight left or so it seems
I am a man whose dreams have all deserted
Ive changed my face, Ive changed my name
But no one wants you when you lose

Dont give up
cos you have friends
Dont give up
Youre not beaten yet
Dont give up
I know you can make it good

Though I saw it all around
Never thought I could be affected
Thought that wed be the last to go
It is so strange the way things turn

Drove the night toward my home
The place that I was born, on the lakeside
As daylight broke, I saw the earth
The trees had burned down to the ground

Dont give up
You still have us
Dont give up
We dont need much of anything
Dont give up
cause somewhere theres a place
Where we belong

Rest your head
You worry too much
Its going to be alright
When times get rough
You can fall back on us
Dont give up
Please dont give up

got to walk out of here
I cant take anymore
Going to stand on that bridge
Keep my eyes down below
Whatever may come
And whatever may go
That rivers flowing
That rivers flowing

Moved on to another town
Tried hard to settle down
For every job, so many men
So many men no-one needs

Dont give up
cause you have friends
Dont give up
Youre not the only one
Dont give up
No reason to be ashamed
Dont give up
You still have us
Dont give up now
Were proud of who you are
Dont give up
You know its never been easy
Dont give up
cause I believe theres the a place
Theres a place where we belong


http://www.youtube.com/watch?v=DjwrnSbic1Q

+n-

177
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Απ: PETER GABRIEL
« στις: Ιουλίου 23, 2009, 11:45:56 »
  'Red  Rain'


Red rain is coming down
Red rain
Red rain is pouring down
Pouring down all over me

I am standing up at the waters edge in my dream
I cannot make a single sound as you scream
It cant be that cold, the ground is still warm to touch
This place is so quiet, sensing that storm

Red rain is coming down
Red rain
Red rain is pouring down
Pouring down all over me

Well Ive seen them buried in a sheltered place in this town
They tell you that this rain can sting, and look down
There is no blood around see no sign of pain

Hay ay ay no pain
Seeing no red at all, see no rain

Red rain is coming down
Red rain
Red rain is pouring down
Pouring down all over me

Red rain-
Putting the pressure on much harder now
To return again and again
Just let the red rain splash you
Let the rain fall on your skin
I come to you defences down
With the trust of a child

Red rain is coming down
Red rain
Red rain is pouring down
Pouring down all over me

And I cant watch any more
No more denial
Its so hard to lay down in all of this
Red rain is coming down
Red rain is pouring down

Red rain is coming down all over me
I see it
Red rain is coming down
Red rain is pouring down

Red rain is coming down all over me
Im bathing in it
Red rain coming down
Red rain is coming down
Red rain is coming down all over me
Im begging you
Red rain coming down
Red rain coming down
Red rain coming down
Red rain coming down

Over me in the red red sea
Over me
Over me
Red rain

http://www.youtube.com/watch?v=n7m7Q9VwYqw


+n-

178
Η Στοά.΄. της Τέχνης / PETER GABRIEL
« στις: Ιουλίου 23, 2009, 11:40:10 »
"In Your Eyes"

love ..
I get so lost, sometimes
days pass and this emptiness fills my heart

when I want to run away
I drive off in my car
but whichever way I go
I come back to the place you are

all my instincts, they return
and the grand facade, so soon will burn
without a noise, without my pride
I reach out from the inside

in your eyes
the light the heat

in your eyes
I am complete

in your eyes
I see the doorway to a thousand churches

in your eyes
the resolution of all the fruitless searches

in your eyes
I see the light and the heat

in your eyes
oh, I want to be that complete
I want to touch the light
the heat I see in your eyes

love,.. I don't like to see so much pain
so much wasted and this moment keeps slipping away

I get so tired of working so hard for our survival
I look to the time with you to keep me awake and alive

and all my instincts, they return
and the grand facade, so soon will burn

without a noise, without my pride
I reach out from the inside

in your eyes
the light the heat

in your eyes
I am complete

in your eyes
I see the doorway to a thousand churches

in your eyes
the resolution of all the fruitless searches

in your eyes
I see the light and the heat

in your eyes
oh, I want to be that complete
I want to touch the light,
the heat I see in your eyes

in your eyes in your eyes
in your eyes in your eyes
in your eyes in your eyes

http://www.youtube.com/watch?v=knLKyScgXIs

+n-

179
Anton Lavey,performing 'Harlem Nocturne',on one of his many keyboards...and talking about card reading,fortune telling,and intelligence..

http://www.youtube.com/watch?v=6FEV2F55g6A

Και αυτο ειναι το βιντεο που εχει και την περιφημη βολτα με τα λιονταρια στο super market…


http://www.youtube.com/watch?v=Tf8HzGLAaXc




παντως υπαρχει μια εκφραση που λεει η πιτσιρικαρια,και κολλαει απολυτα στον A.LaVey….’poser’ :P

εκανε τα παντα για να τραβηξει την προσοχη..


(depressed sexual feelings maybe??)

+n-

180

Τα συναισθηματα και τα ερωτηματα που προκαλει το παρακατω βιντεο,ειναι πολλα...

Ποσο γνωριζουμε τελικα το επιπεδο της συνειδησης των ζωων?

Ποσο εχουμε αποστασιοποιηθει απο την ‘ενοχη’ της δολοφονιας?

Γιατι και πως εγινε να ειμαστε εμεις οι θυτες και οχι τα θυματα?

Ποσο ευκολο τελικα ειναι να παιρνουμε θεση για οτιδηποτε,ενω το ιδιο το γεγονος εξελισσεται εκατομμυρια φορες,καθημερινα,συνθλιβοντας καθε εννοια λογικης..


http://www.youtube.com/watch?v=LUkHkyy4uqw


+n-

Σελίδες: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 34