Αποστολέας Θέμα: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....  (Αναγνώστηκε 37277 φορές)

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 14:44:42 »

    1. ΑΙΣΧΙΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ &21

"Εάν κάποιος Αθηναίος εκδίδεται ως ομοφυλόφιλος, να μην επιτρέπεται σε αυτόν να εκλέγεται ως ένας εκ των εννέα αρχόντων, ούτε να αναλαμβάνει το αξίωμα του ιερέως, ούτε να γίνεται σύνδικος του Δήμου, ούτε να αναλαμβάνει κανένα απολύτως αξίωμα, ούτε στο εσωτερικό ούτε στο εξωτερικό, ούτε κληρωτό ούτε αιρετό, ούτε να εκλέγεται σε διπλωματική αποστολή, ούτε να εκφέρει την γνώμη του, ούτε να εισέρχεται στα δημόσια ιερά, ούτε να έχει δικαίωμα να φέρει στεφάνι στις εορτές όπου συνηθίζεται αυτό, ούτε να περιφέρεται στα περιαντήρια που βρίσκονται μέσα στην αγορά. Εάν δε κάποιος κάνει κάτι από αυτά και εφόσον αποδειχθεί δικαστικώς, να τιμωρείται με θάνατο".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 17:23:09 »

    2. ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΚΑΤΑ ΑΝΔΡΟΤΙΩΝΟΣ & 21

"Δεν επιτρέπεται στους ομοφυλόφιλους, ούτε να ομιλούν, ούτε να γράφουν".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #2 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 17:26:45 »

    3. ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ, ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΙΙ 13

"Εάν κάποιος επιθυμούσε το σώμα μικρού παιδιού, αυτό εθεωρείτο τόσο αισχρό, όσο και το να επιθυμεί κάποιος αδελφός το σώμα του αδελφού του ή κάποιος γονέας το σώμα του παιδιού του".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 17:31:28 »

    4. ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΑ 7, 237 C - ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΤΥΡΙΟΣ 20, 8, D, E.

"Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των Νέων, δεν έχει καμιά σχέση με σωματικές επαφές. Όποιος Νέος επιχειρήσει να ασελγήσει εις βάρος άλλου, θα αποστερείται δια βίου τα πολιτικά του δικαιώματα".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #4 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 17:39:48 »

    5. ΑΙΣΧΥΝΟΥ, ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ 12.

"Οι Διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν από την δύση του. Να μην επιτρέπεται σε όσους έχουν ηλικία μεγαλύτερη από τα παιδιά να εισέρχονται στα σχολεία, όταν μέσα υπάρχουν παιδιά, εκτός αν πρόκειται για τον αδελφό, τον υιό και τον γαμβρό του Διδασκάλου. Εάν κάποιος παραβεί αυτήν την απαγόρευση και εισέλθει εις το σχολείο, θα τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επι κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν, επ' ουδενί λογο, σε κανέναν ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά στις εορτές του Ερμή. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί, ο επι κεφαλής της παλαίστρας είναι ένοχος παραβάσεως του Νόμου "Περί Διαφθοράς των Ελεύθερων Παίδων"".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #5 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 17:43:42 »

    6. ΑΙΣΧΙΝΟΥ, ΝΟΜΟΣ ΣΟΛΩΝΟΣ, ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ 16.

"Εάν κάποιος ωθήσει σε ασέλγεια ελεύθερο παίδα, να καταγγέλεται ενώπιον των Θεσμοθετών από εκείνον που κατέχει την κηδεμονίαν του παιδός, αφού προηγουμένως αναγράψει στην μήνυση την ποινή που θεωρεί άγια για τον δράστη. Αν δε ο μηνυθείς καταδικασθεί, να παραδοθεί στους Ένδεκα και να θανατωθεί αυθημερόν".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #6 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 19:37:33 »

    7. ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ, ΝΟΜΟΣ ΣΟΛΩΝΟΣ - ΚΑΤΑ ΜΗΔΕΙΟΥ & 17.

Όποιος παρακινεί σε ακολασία παιδί ή γυναίκα ή άνδρα ελεύθερο ή δούλο ή παρανομεί εις βάρος κάποιου από αυτούς να καταγγέλεται από οποιονδήποτε Αθηναίο έχει το επίτιμο δικαίωμα, στους θεσμοθέτες. Οι δε θεσμοθέτες μέσα σε τριάντα μέρες από την καταγγελία είναι υποχρεωμένοι να εισάγουν σε δίκη τον κατηγορούμενο ενώπιον της Ηλιαίας, εφόσον οι δημόσιες ασχολίες το επιτρέπουν. Σε αντίθετη περίπτωση να δικαστεί στην πρώτη ευκαιρία. Αφότου δικαστεί από την Ηλιαία και αν κριθεί ένοχος, καταδικάζεται σε φυλάκιση ή πρόστιμο. Εάν το αδίκημα όμως είναι σοβαρό, τότε να παραδοθεί στους ένδεκα και να θανατωθεί αυθημερόν".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 03, 2009, 19:44:23 »

    8. ΑΙΛΙΑΝΟΥ ΠΟΙΚΙΛΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΙΙΙ 12.

"Ο Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε καμία σχέση με τις αισχρότητες. Εάν ποτέ κάποιος νέος τολμούσε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος του ή εάν κάποιος άλλος έφηβος επιχειρούσε να ασελγήσει εις βάρος κάποιου άλλου, δεν συνέφερε κανέναν από τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη, αφού σε τέτοια περίπτωση ή εξορίζονταν εφ όρου ζωής από την Σπάρτη, ή έχαναν την ζωή τους".
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #8 στις: Δεκεμβρίου 04, 2009, 11:12:07 »
αυτο που καταλαβαινω  απο τα παραπανω,ειναι πως, αν και οι αρχαιοι μας προγονοι,ειχαν φτασει την φιλοσοφια και την ελευθερια της σκεψης σε σπουδαια για την εποχη τους επιπεδα,παρ'ολα αυτα υπηρχαν αρκετοι με (σημερα θα τις λεγαμε φασιζουσες),αποψεις επιβολης συμπεριφορων,οι οποιοι ειχαν προβλημα με την διαφορετικοτητα και το δικαιωμα αυτοδιαθεσης του καθ'ενος....κριμα..ας ελπισουμε οι σημερινοι Ελληνες να τους ξεπερασουν σε αυτο το θεμα...

+n-
through these fires.....

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #9 στις: Δεκεμβρίου 04, 2009, 11:14:18 »

    2. ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΚΑΤΑ ΑΝΔΡΟΤΙΩΝΟΣ & 21

"Δεν επιτρέπεται στους ομοφυλόφιλους, ούτε να ομιλούν, ούτε να γράφουν".

αυτο μου ακουγεται πολυ κρυπτο-ομοφυλοφιλικο... ::)


+n-
through these fires.....

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 04, 2009, 12:55:57 »
αυτο που καταλαβαινω  απο τα παραπανω,ειναι πως, αν και οι αρχαιοι μας προγονοι,ειχαν φτασει την φιλοσοφια και την ελευθερια της σκεψης σε σπουδαια για την εποχη τους επιπεδα,παρ'ολα αυτα υπηρχαν αρκετοι με (σημερα θα τις λεγαμε φασιζουσες),αποψεις επιβολης συμπεριφορων,οι οποιοι ειχαν προβλημα με την διαφορετικοτητα και το δικαιωμα αυτοδιαθεσης του καθ'ενος....κριμα..ας ελπισουμε οι σημερινοι Ελληνες να τους ξεπερασουν σε αυτο το θεμα...

+n-

    Η ανεκτικότητα απέναντι στην διαφορετικότητα του καθενός, όπως και η μη επέμβαση στα του οίκου και της κρεβατοκάμαρας κάθε ανθρώπου, είχαν φτάσει σε ζηλευτά επίπεδα, όχι μόνον για εκείνη την εποχή αλλά και για τα σημερινά δεδομένα. Έχοντας όμως ως υπέρτατη αξία την εναρμόνιση με την Φύση και ως ύβρη την εναντίωση στον ίδιο τον ρυθμό της ζωής, ορθότατα δεν ανέχονταν δημόσιες συμπεριφορές υβριστικές ενάντια στο φυσιολογικό.

    Ποτέ κανένας δεν κατακρίθηκε για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, ούτε ακόμα και για τις παρεκκλίσεις του, αν αυτές περιορίζονταν ως όφειλαν στον προσωπικό χώρο του καθενός. Μάλιστα, πολλοί άνδρες και πολλές γυναίκες της αρχαιότητας, τιμήθηκαν από τις πολιτείες, παρότι ήταν γνωστό ότι στην κρεβατοκάμαρά τους συμπεριφέρονταν όχι με τους κοινά αποδεκτούς τρόπους.

    Το θέμα της ανεκτικότητας απέναντι στην διαφορετικότητα και του σεβασμού των προσωπικών δεδομένων του καθενός, αν το δούμε στην συγκυρία της τότε εποχής, φανερώνει ότι το κλίμα όχι μόνον ήταν προοδευτικό αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί επαναστατικό, ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα. Πουθενά κανένας Νόμος της εποχής εκείνης δεν επέβαλε συμπεριφορές στην προσωπική ζωή του καθενός. Δικαιολογημένα όμως και πολύ ορθά ο Νόμος ήταν αυστηρότατος για την παιδεραστία και την μαστροπεία, όπως και για οποιαδήποτε δράση που υπέθαλπε ή προωθούσε τέτοια ειδεχθή εγκλήματα. Η έννοια της κόσμιας δημόσιας συμπεριφοράς είναι παρούσα σε κάθε εποχή και σε κάθε πολιτισμό και το μόνο που αλλάζει είναι τι θεωρείται κόσμιο. Αυτή η έννοια ποτέ δεν θεωρήθηκε ούτε θεωρείται φασίζουσα ή ότι προσπαθεί να επιβάλει συμπεριφορές. Φασίζουσες και απαράδεκτες από την μία είναι οι συντηρητικές και ξεπερασμένες απόψεις, όπως και απαράδεκτες από την άλλη είναι οι ακραίες αρρωστημένες προκλητικές συμπεριφορές, οι οποίες επικαλούνται ένα διαστρεβλωμένο δικαίωμα στην διαφορετικότητα. Η αντίθεσή μας στο δήθεν δικαίωμα κάποιων να είναι παιδεραστές, δεν νομίζω ότι μας κατατάσσει σε αυτούς που δεν ανέχονται την διαφορετικότητα, ούτε φανταζόμαστε ότι μας καθιστά φασίστες….

    Η ουσία των όσων κατατέθηκαν σχετικά με την ηθική και τους Νόμους στην αρχαιότητα για την ομοφυλοφιλία, βρίσκεται στην αδιαμφισβήτητη τεκμηρίωση ότι η ομοφυλοφιλία δεν ήταν δημόσια αποδεκτή, όσο δε για την παιδεραστία ήταν απόλυτα καταδικαστέα και επέσυρε αυτόματα την ποινή του θανάτου. Παρουσιάσθηκαν τα αποσπάσματα παραπάνω, ως απόδειξη της διαστρέβλωσης και αλλοίωσης που επιχείρησαν και πέτυχαν κατά κανόνα να περάσουν κάποιοι, περί δήθεν σεξουαλικών ακροτήτων και παρεκκλίσεων στην αρχαία Ελλάδα. Πρώτος και κύριος αισχρός συκοφάντης βέβαια, το ιουδαιοχριστιανικό μόρφωμα της πλάνης και της απάτης, το οποίο κατάφερε για αιώνες να θεωρούμε περίπου ως δεδομένο ότι οι πρόγονοί μας ήταν πόρνοι, κύναιδοι και έκφυλοι. Κατάφεραν να δεχόμαστε ως αληθινό δεδομένο ότι δήθεν στον στρατό της Σπάρτης οι μισοί ήταν ενεργητικοί ομοφυλόφιλοι και οι άλλοι μισοί παθητικοί. Αυτήν την αισχρή προπαγάνδα των αληθινών σεξουαλικά διεστραμμένων - όπως είναι οι πολλοί των ρασοφορεμένων - καταδεικνύουμε, καταγγέλλοντας παράλληλα  την ως συνήθως και για μια ακόμη φορά διαστρέβλωση και παραποίηση της αλήθειας….
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 04, 2009, 13:00:00 από Ορφέας »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #11 στις: Δεκεμβρίου 04, 2009, 18:38:57 »
Η έννοια της κόσμιας δημόσιας συμπεριφοράς είναι παρούσα σε κάθε εποχή και σε κάθε πολιτισμό και το μόνο που αλλάζει είναι τι θεωρείται κόσμιο. Αυτή η έννοια ποτέ δεν θεωρήθηκε ούτε θεωρείται φασίζουσα ή ότι προσπαθεί να επιβάλει συμπεριφορές. Φασίζουσες και απαράδεκτες από την μία είναι οι συντηρητικές και ξεπερασμένες απόψεις, όπως και απαράδεκτες από την άλλη είναι οι ακραίες αρρωστημένες προκλητικές συμπεριφορές, οι οποίες επικαλούνται ένα διαστρεβλωμένο δικαίωμα στην διαφορετικότητα. Η αντίθεσή μας στο δήθεν δικαίωμα κάποιων να είναι παιδεραστές, δεν νομίζω ότι μας κατατάσσει σε αυτούς που δεν ανέχονται την διαφορετικότητα, ούτε φανταζόμαστε ότι μας καθιστά φασίστες….

Υπάρχει μια λεπτή γραμμή, ανάμεσα στην Ελευθερία έκφρασης, και στο να είμαστε μία Κοινωνία Χάους χωρίς Νόμους και Όρια.  Η Εναρμόνιση με τους Φυσικούς Νόμους, η Κατανόηση της Φύσης μας, του Φυσιολογικού και της Δυσαρμονίας, είναι Σοφία και όχι Συντηρητισμός που οδηγεί στον Φασισμό.

Σίγουρα το Πνεύμα είναι Ελεύθερο αλλά η ύλη βάζει περιορισμούς... Ανάμεσα σε αυτούς τους δύο Κόσμους χρειάζεται να βρούμε την μέση οδό...

Η ομοφυλοφιλία αποτελεί μία ψυχολογική δυσαρμονία, διότι δεν είναι φυσιολογική.  Διότι απλά δύο ομόφυλοι δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν, και έτσι προς τι η σεξουαλική επαφή, αν όχι λόγω ορμονικής ή ψυχολογικής δυσαρμονίας?

Σίγουρα με τίποτα δεν πρέπει να φτάνουμε στο άλλο άκρο να κυνηγάμε αυτά τα άτομα είτε δικαστικά είτε με ψυχοφάρμακα, όμως, όντως αποτελεί μία ψυχολογική ασθένεια, όπως και οι ψυχώσεις, με επιδράσεις και στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. 

Δυστυχώς η ομοφυλοφιλία στις μέρες μας είναι μαγκιά και μόδα, και έτσι παρασύρονται αρκετοί συνάνθρωποί μας, προς την ομοφυλοφιλική διαστροφή, όπως και με τα ναρκωτικά.

Είναι σημαντική η επικράτηση του φυσιολογικού, διότι έχουμε παρασυρθεί σε πολλές ψυχολογικές διαστροφές και δυσαρμονίες λόγω της ανεκτικότητας μας προς την διαφορετικότητα.  Δεν μπορούμε να επιβάλλουμε φασιστικά έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, όμως μπορούμε να ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ για την Εναρμόνισή μας με τους Φυσικούς Νόμους και για το τι σημαίνει Φυσιολογικός τρόπος ζωής...

Η κατανόηση της Φύσης μας δεν είναι Συντηρητισμός... αλλά Σοφία.
   
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 04, 2009, 18:41:46 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #12 στις: Δεκεμβρίου 04, 2009, 21:05:57 »
Έχοντας όμως ως υπέρτατη αξία την εναρμόνιση με την Φύση και ως ύβρη την εναντίωση στον ίδιο τον ρυθμό της ζωής, ορθότατα δεν ανέχονταν δημόσιες συμπεριφορές υβριστικές ενάντια στο φυσιολογικό.

Το να θεωρουμε ως φυσιολογικο αυτο που θεωρουμε εμεις ορθο,δεν σημαινει πως ειναι και ετσι απαραιτητα.
Ας μην μπουμε στην συζητηση σχετικα με το αν η ομοφυλοφιλια υπαρχει η οχι στην φυση και για το αν ειναι ανωμαλια η διαταραχη κλπ.
Εδω και πολλα χρονια ακουγονται επιστημονικες αποψεις,οι οποιες στηριζουν την μια η την αλλη πλευρα.
Εδω ομως θιγονται τα εξης θεματα:

1.- Μπαινουν στο ιδιο τσουβαλι η ομοφυλοφιλια και η παιδεραστια.
     Η παιδεραστια οπως και ο βιασμος,ειναι καθαρα εγκληματικες ενεργειες που θα πρεπει να καταδικαζονται ως τετοιες..φυσικα η παιδεραστια [η οποια
     εμπεριεχει και το στοιχειο του βιασμου],ειναι ειδειχθεστερη.

2.- Το να απαγορευεται στους ομοφυλοφιλους να μιλουν και να γραφουν,δεν εχει να κανει με συμπεριφορα σε δημοσιο χωρο..αλλωστε εξαρταται τι θεωρουμε ακραια συμπεριφορα σε δημοσιο χωρο..αν για παραδειγμα ενα ομοφ/λο ζευγαρι φιληθει σε δημοσιο χωρο ειναι απρεπης συμπεριφορα? γιατι τοτε το ιδιο εξυπακουεται και το ετερ/λο ζευγαρι....

3.- Αν θεωρησουμε πως δεν υπαρχει ομοφυλοφιλια στην φυση,τοτε αυτοματα θεωρουμε πως ο ανθρωπος δεν αποτελει κομματι της.
     Δυστυχως ομως,ο ανθρωπος ειναι μερος της φυσης,εχει ελευθερη βουληση,αρα,αν καποιος ειναι ομοφυλ/ος τοτε και η ομοφυλ/λια υπαρχει στη φυση
4.- Η αποψη πως η ομοφυλοφιλια ειναι δυσαρμονια,γιατι δεν εχει στοχο την αναπαραγωγη,ειναι βαθεια χριστιανικη και ως τετοια δεν μπορω να την δεχθω.
     Αν ολες οι ενεργειες της φυσης ειχαν ως στοχο την αναπαραγωγη,τοτε θα υπηρχε ο μηχανισμος να μην υπαρχουν ομοφυλοφιλοι,στειροι κλπ..
     Η η επιθυμια για σεξ στον ανθρωπο θα ερχοταν δυο-τρεις φορες στην ζωη του,οταν επροκειτο να τεκνοποιησει...
     Μαλλον ομως το σεξ ειναι η ενεργεια που ενδιαφερει την φυση..
     
5.- Η διαφορετικοτητα (ως προς τα παντα),δεν ειναι κατι που αποτελει θεμα συζητησης.
     Αν εγω διαφωνω με την ομοφυλοφιλια,μπορω απλα να μην ειμαι ομοφυλοφιλος,δεν ειναι κατι που πρεπει να συναποφασιστει.


Καταννοω πως οι αναφορες ειχαν να κανουν πιο πολυ με το κομματι που εχει να κανει με κατηγοριες απο χριστιανους εναντιον του αρχαιου ελληνικου πνευματος,
αλλα νομιζω πως το να το δουμε ποδοσφαιρικα,[δηλαδη να φερουμε αποδειξεις οτι η  ομοφυλοφιλη συμπεριφορα ηταν κατακριτεα στην αρχαια ελλαδα],μαλλον βαζει τα λαθος επιχειρηματα..
θα μπορουσε να ειπωθει για παραδειγμα,πως δεν ειναι η ομοφυλοφιλια που βλαπτει,αλλα η βλακεια...

+n-
     
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 04, 2009, 21:08:30 από etidorhpa »
through these fires.....

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #13 στις: Δεκεμβρίου 05, 2009, 00:16:43 »
Έχοντας όμως ως υπέρτατη αξία την εναρμόνιση με την Φύση και ως ύβρη την εναντίωση στον ίδιο τον ρυθμό της ζωής, ορθότατα δεν ανέχονταν δημόσιες συμπεριφορές υβριστικές ενάντια στο φυσιολογικό.
Το να θεωρουμε ως φυσιολογικο αυτο που θεωρουμε εμεις ορθο,δεν σημαινει πως ειναι και ετσι απαραιτητα.

    Δεν υποστηρίχθηκε το ότι θεωρούμε ορθό είναι και φυσιολογικό, αλλά τονίσαμε ακριβώς το αντίθετο: ότι είναι φυσιολογικό είναι ταυτόχρονα και ορθό.

1.- Μπαινουν στο ιδιο τσουβαλι η ομοφυλοφιλια και η παιδεραστια.
     Η παιδεραστια οπως και ο βιασμος,ειναι καθαρα εγκληματικες ενεργειες που θα πρεπει να καταδικαζονται ως τετοιες..φυσικα η παιδεραστια [η οποια  εμπεριεχει και το στοιχειο του βιασμου],ειναι ειδεχθεστερη.

    Αυτό που εμείς σήμερα θεωρούμε εγκληματικό δεν είναι απαραίτητα το ίδιο με αυτό που θεωρούσαν ως τέτοιο σε άλλες εποχές. Αυτό μου θυμίζει την κανονιστική επιβολή του ιουδαιοχριστιανικού δόγματος πάνω στις αλήθειες των επιστημών, οι οποίες όφειλαν να προσαρμοστούν απόλυτα στις δήθεν αποκαλυπτικές αλήθειες του.

   
2.- Το να απαγορευεται στους ομοφυλοφιλους να μιλουν και να γραφουν,δεν εχει να κανει με συμπεριφορα σε δημοσιο χωρο..αλλωστε εξαρταται τι θεωρουμε ακραια συμπεριφορα σε δημοσιο χωρο..αν για παραδειγμα ενα ομοφ/λο ζευγαρι φιληθει σε δημοσιο χωρο ειναι απρεπης συμπεριφορα? γιατι τοτε το ιδιο εξυπακουεται και το ετερ/λο ζευγαρι....

    Η απαγόρευση ομιλίας και γραφής είναι φανερό ότι δεν αναφέρεται γενικά σε αυτά (είναι προφανές ότι ΚΑΙ θα ομιλούσαν ΚΑΙ θα έγραφαν όποτε το ήθελαν). Αναφέρεται στην συμπεριφορά τους στην αγορά της πόλης, όπου τους απαγορεύονταν ο λόγος – αγόρευση και δεν τους επιτρέπονταν η γραφή – ψηφοφορία. Με λίγα λόγια τους στερούσαν τα πολιτικά δικαιώματα.

    Για το θέμα το τι θεωρούμε ΕΜΕΙΣ ακραία συμπεριφορά, δεν συζητάμε αυτό, αλλά το γεγονός το τι θεωρούσαν ΕΚΕΙΝΟΙ ακραία συμπεριφορά σε δημόσιο χώρο. Φρονώ ότι γνωρίζουμε πως το τι είναι ηθικό, δεν παραμένει εσαεί το ίδιο, αλλά μεταβάλλεται όντας σε συνάρτηση με την εποχή και το πολιτισμικό επίπεδο των κοινωνιών. Ακόμη, δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι την ομοφυλοφιλία με την ετεροφυλοφιλία. Αν το φιλί ομοφυλόφιλων σε δημόσιο χώρο κρίνεται ως ανάρμοστο, είναι παράλογο να υποστηρίζουμε ότι το ίδιο εξυπακούεται και για το ετεροφυλόφιλο ζευγάρι. (Σήμερα το φιλί δημόσια από ένα ζευγαράκι αγοριού – κοριτσιού, είναι κάτι αποδεκτό και όμορφο ως φυσιολογικό. Το φιλί όμως της «Μαντόνα» π.χ., με την «Σπίαρς», ξεσήκωσε σάλο αντιδράσεων).


3.- Αν θεωρησουμε πως δεν υπαρχει ομοφυλοφιλια στην φυση,τοτε αυτοματα θεωρουμε πως ο ανθρωπος δεν αποτελει κομματι της.
     Δυστυχως ομως,ο ανθρωπος ειναι μερος της φυσης,εχει ελευθερη βουληση,αρα,αν καποιος ειναι ομοφυλ/ος τοτε και η ομοφυλ/λια υπαρχει στη φυση

    Έξυπνο το λογοπαίγνιο – σόφισμα, όμως παραβαίνει τους αυστηρούς κανόνες της Λογικής.

    Η Φύση είναι ουσιαστικά οι ενστικτώδεις τάσεις και λειτουργίες, η ικανοποίηση των οποίων επιτελείται με συγκεκριμένο τρόπο και για συγκεκριμένο σκοπό, ο οποίος όταν υπηρετείται, χαρίζει ευχαρίστηση. Η ανάδυση της συνείδησης στον άνθρωπο, μια διαδικασία απόλυτα φυσιολογική ως συνέπεια της εξελικτικής πορείας της ζωής, συνοδεύτηκε με την εμφάνιση της φαντασίας και της βούλησης. Η βούληση κατέχει το κέντρο της σφαίρας των επιθυμιών οι οποίες εκφράζουν σε μιαν ανώτερη σφαίρα τις ενστικτώδεις ανάγκες. Η σφαίρα των επιθυμιών μαζί με την Φαντασία, ανάγονται σε μια ακόμη πιο ανώτερη σφαίρα, την σφαίρα της νόησης. Η νόηση πιέζεται να βρει τρόπους να ικανοποιήσει τις επιθυμίες οι οποίες με την σειρά τους ωθούνται από τις ανάγκες της κατώτερης σφαίρας των ενστίκτων. (Ουσιαστικά βέβαια τα ένστικτα είναι μόνον Ένα, η ανάγκη για ζωή). Στην πράξη λοιπόν, ο σκοπός είναι η ικανοποίηση των αναγκών, η ικανοποίηση δηλαδή του φυσιολογικού που είναι η ικανοποίηση των ενστίκτων. Η Φύση όμως έδωσε την ελευθερία στην νόηση να επιλέγει τα μέσα και τον τρόπο να την υπηρετήσει έμμεσα, ικανοποιώντας άμεσα τις επιθυμίες. Για την ορθή νόηση όμως η Φύση μερίμνησε ώστε να αποκαλύπτεται, παρότι φαινομενικά «φιλεί κρύπτεσθαι» (αγαπάει να κρύβεται). Στο ευχάριστο παιχνίδι της ανακάλυψης η Φύση διδάσκει το φυσιολογικό και ο υγιής νους παρατηρώντας την και μελετώντας την, καλείται να εναρμονιστεί με τον παγκόσμιο ρυθμό της. Η ελευθερία της συνείδησης φυσιολογικότατα έχει την δυνατότητα ακόμα και να λειτουργήσει αντίθετα στην φύση (με το αντίστοιχο βέβαια τίμημα). Αν λοιπόν κάποιος επιλέξει την παρά – φύση ομοφυλοφιλία ,την οποία φυσιολογικά δύναται να επιλέξει, παραβαίνει την Φύση και για τον λόγο αυτό οφείλει να αποδέχεται και τις συνέπειες.

4.- Η αποψη πως η ομοφυλοφιλια ειναι δυσαρμονια,γιατι δεν εχει στοχο την αναπαραγωγη,ειναι βαθεια χριστιανικη και ως τετοια δεν μπορω να την δεχθω.
     Αν ολες οι ενεργειες της φυσης ειχαν ως στοχο την αναπαραγωγη,τοτε θα υπηρχε ο μηχανισμος να μην υπαρχουν ομοφυλοφιλοι,στειροι κλπ..
     Η η επιθυμια για σεξ στον ανθρωπο θα ερχοταν δυο-τρεις φορες στην ζωη του,οταν επροκειτο να τεκνοποιησει...
     Μαλλον ομως το σεξ ειναι η ενεργεια που ενδιαφερει την φυση..

    Η άποψη πως η ομοφυλοφιλία είναι δυσαρμονία, γιατί δεν έχει στόχο την αναπαραγωγή, είναι βαθιά φυσιολογική και ως τέτοια ο καθένας οφείλει να την δεχθεί.

    Όλες οι ενέργειες της Φύσης έχουν ως στόχο την ζωή και μία ουσιαστική παράμετρος είναι η διαιώνισή της, η οποία υπηρετείται μέσα από την φυσιολογική λειτουργία του έρωτα. Στην μη φυσιολογική λειτουργία, δηλαδή στην παθολογία, εμφανίζονται όντα με παθήσεις όπως η στειρότητα, η ανικανότητα, η ομοφυλοφιλία κλπ. Η αρρώστια δεν δύναται να θεωρηθεί φυσιολογική, παρότι παρατηρείται μέσα στην φύση, καθότι φύση είναι η ισορροπία, ενώ αρρώστια η ανισορροπία. Είναι πάντως αλήθεια ότι και η αρρώστια έχει την σημασία της για την εξέλιξη, αφού ως ανισορροπία φανερώνει το  φαινόμενο - παράδειγμα προς αποφυγήν.

5.- Η διαφορετικοτητα (ως προς τα παντα),δεν ειναι κατι που αποτελει θεμα συζητησης.
     Αν εγω διαφωνω με την ομοφυλοφιλια,μπορω απλα να μην ειμαι ομοφυλοφιλος,δεν ειναι κατι που πρεπει να συναποφασιστει.

    Η διαφορετικότητα ΜΕΣΑ στα πλαίσια της Φύσης είναι ευλογία για την Ζωή, έξω όμως από αυτά είναι παρέκκλιση και για αυτούς τους λόγους η διαφορετικότητα χρειάζεται να είναι κεντρικό θέμα συζήτησης.

    Η ελευθερία επιλογής είναι ένα ακόμα από τα δώρα της Φύσης, συνοδεύεται όμως αναπόσπαστα και με την ευθύνη των συνεπειών της επιλογής.

    Ο Σοφός παρατηρεί την Φύση και μελετά τα φαινόμενα, εναρμονίζοντας τον εαυτό του με τον παγκόσμιο ρυθμό. Ο εγωιστικά και παράλογα αντιδραστικός τείνει σε δυσαρμονία με την Φύση, πληρώνοντας  το ανάλογο τίμημα (το οποίο όμως σαν κακομαθημένο και ανεύθυνο παιδί δεν θέλει να χρεωθεί).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 05, 2009, 00:19:35 από Ορφέας »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα....
« Απάντηση #14 στις: Δεκεμβρίου 05, 2009, 02:32:04 »
    Ο Σοφός παρατηρεί την Φύση και μελετά τα φαινόμενα, εναρμονίζοντας τον εαυτό του με τον παγκόσμιο ρυθμό. Ο εγωιστικά και παράλογα αντιδραστικός τείνει σε δυσαρμονία με την Φύση, πληρώνοντας  το ανάλογο τίμημα (το οποίο όμως σαν κακομαθημένο και ανεύθυνο παιδί δεν θέλει να χρεωθεί).

Τα θέσμια, οι θεσμοί μιας κοινωνίας ορίζουν τα όρια κινήσεως αυτής της κοινωνίας, τον βαθμό Ελευθερίας και τον βαθμό αναρχίας... Η Σοφία μιας Κοινωνίας διακρίνεται από τους θεσμούς και τους νόμους της, σε τι ποσοστό προσεγγίζουν τους Θείους Νόμους.

Ας φανταστούμε ως Αρχέτυπα πως δεν υπάρχει η Μεγάλη Μητέρα, ή η Μητέρα Γαία, και το Ουράνιο Πνεύμα, και πως υπάρχουν ο Φωτεινός Θεός και ο Σκοτεινός Θεός, χωρίς Μητέρα Γαία, να τεκνοποιήσουν...  Σε ένα τέτοιο υποθετικό σενάριο ύπαρξης, μπορεί να υπάρξει ΖΩΗ?

Η ομοφυλοφιλία, είναι ΕΝΑΝΤΙΑ στην έννοια της ίδιας της ΖΩΗΣ, αρνείται την ΖΩΗ, και οδηγεί στην Αφάνιση του είδους μας.  Γι΄ αυτό και μόνο τον λόγο είναι κατακριτέα.

Ο Χριστιανισμός έχει προωθήσει την ομοφυλοφιλία και την σεξουαλική διαστροφή όσο κανένα άλλο δόγμα, με το διαστροφικό σενάριο Παρθένα Μητέρα - Παρθένος Γιος.

Αν φέρουμε αυτό το σενάριο στην σημερινή εποχή, βλέπουμε τις κοινωνικές προεκτάσεις του θέματος, ο Γιος να μένει με την Μητέρα και να μην παντρεύεται ποτέ, ή να μην υπάρχει καθόλου σεξουαλικότητα και στους δυο τους... Σύμφωνα με την ψυχολογία είναι φυσιολογικό, στην συγκεκριμμένη περίπτωση, να μιλάμε για μία αρρωστημένη σχέση Μητέρας - Γιου, όπου η Μητέρα έχει αντικαταστήσει τον απόντα Πατέρα με τον Υιό.

Η ίδια η Ζωή, μας υποδεικνύει ποια μορφή σεξουαλικότητας είναι υγιής, διότι η σεξουαλικότητα έχει ένα συγκεκριμένο στόχο από την φύση, τον υγιή τρόπο τεκνοποίησης (όχι δηλαδή μεταξύ συγγενών πρώτου βαθμού).

Οποιαδήποτε άλλη απόκλιση χαρακτηρίζεται ως μη φυσιολογική, διότι δρα ενάντια στην ίδια την υγιή συνέχιση του Ανθρωπίνου είδους.  Αν λοιπόν γίνει της μόδας η ομοφυλοφιλία, από την υπερβολική μας ανοχή, στην διαφορετικότητα τους, (όπως γίνεται στις μέρες μας), αλλά και προχωρήσει περισσότερο το κακό, σε βαθμό που όλοι μας καταλήξουμε ομοφυλόφιλοι, η ζωή του ανθρωπίνου γένους θα εξαφανιστεί.

Γι΄αυτό τον ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ λόγο, η Αρχαία Ελληνική Κοινωνία θεωρούσε την ομοφυλοφιλία ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ, διότι ως τρόπος ζωής, ερχόταν ενάντια στην ίδια την ζωή.

Κάθε ΕΝΤΟΝΗ ψυχολογική δυσαρμονία ή διαστροφή, πάντα δημιουργεί και ένα αντίστοιχο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ πρόβλημα...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 05, 2009, 02:42:28 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/