'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Ναϊτικά Τάγματα

Πτωχοί Ιππότες του Κυρίου (Ναίτες)

Σελίδες: << < (2/10) > >>

ΣΕΡΑΠΙΣ:

Καινή διαθήκη Ιωάννου ΙΒ 20-23
(Περιγραφή του Ιωάννη "μαθητή" Αδελφού του Ιησού, Εσσαίου και δεξιού του χεριού, το ευαγγέλιο αρχίζει με. Εν αρχή ήν ο λόγος....., δείχνει γνώση των μυστηρίων του Όντος, δεν είναι ένας τυχαίος μαθητής, είναι αδελφός του Ιησού στα μυστήρια, όπου μετείχε και ο Ιησούς, Ιάσων, Ίασης, θεραπευτής. Γιαυτό αργότερα γίνεται συμβολικά ο προστάτης των Αδελφών του Ναού, καθώς και των Ιωαννιτών, Ιπποτών, οι οποίοι με τον διωγμό των πρώτων, σφετερίζονται, ώς εκλεκτοί του Πάππα, τα σύμβολα, τις ιδέες και την περιουσία τους.)

20 Ήσαν δε τινές Έλληνες εκ των ανεβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή.
21 Ούτοι ούν προσήλθον Φιλλίπω τω από Βησθαιδά της Γαλλιλέας, και ηρώτων αυτόν λέγοντες' κύριε, θέλομεν τον Ιησούν ιδείν.
22 έρχεται Φίλλιπος και λέγει τω Ανδρέα και πάλιν Ανδρέας και Φίλλιπος λέγουσι τω Ιησού.
23 Ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων' ελλήληθε  η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.

Στίχος που αφερέθηκε, σκόπιμα.

Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογεννεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον.
Λογισμών αποτίκτουσα οικειούμενον, επιστήμη.

Χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου, Επισκόπου Καισαρείας, 265 μ.χ.
Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974, ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ώς επίτιμος καθηγητής ξένων Πανεπιστημίων.
Απο τα Ευαγγέλια έχουν απαλειφθή οι δύο τελευταίες φράσεις....!!

και συνεχίζει
24 αμήν αμήν λέγω υμίν, εάν μη ο κόκκος του σίτου (Ελευσίνια μυστήρια) πεσών εις την γήν αποθάνη (μικρά μυστήρια και προτειμασία για τα μεγάλα), αυτός μόνος μένει' εάν δε αποθάνη, πολύν καρπόν φέρει.

Rose:

Αγαπητέ SERAPIS,

αμφισβητείται η εγκυρότητα του παραπάνω χειρόγραφου, επειδή στηρίζεται μόνο σε διαδόσεις, και δεν έχουμε απόδειξη ή αντίγραφο αυτού του χειρογράφου, όπου αναφέρει την παραπάνω φράση. Η έρευνά μας θα συνεχιστεί.

 http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=31

Κατά πληροφορία τού καθηγητή Ε.ΠΡΟΚΟΥ όταν τό 1974, ως επίτιμος καθηγητής ξένων Πανεπιστημίων είχε εισδύσει στίς βιβλιοθήκες τού Βατικανού ιστοριοδιφώντας, ανεκάλυψε Χειρόγραφο τού ΕΥΣΕΒΙΟΥ τού ΠΑΜΦΙΛΟΥ (επισκόπου Καισαρίας, 265 μ.Χ.), αναφερόμενο στό ανωτέρω εδάφιο τού Ευαγγελιστού Ιωάννου, όπου στό γνωστό "ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός τού ανθρώπου", υπήρχε καί συνέχεια τού κειμένου, η οποία ανεφέρετο στή Δόξα τής Ελλαδος ως εκλεκτής, Θείας προελεύσεως χώρας, καί η οποία γιά λόγους ευνοήτους έχει απαλειφθεί από τά Ευαγγέλια.

ΣΕΡΑΠΙΣ:

Σε ικανό χρόνο θα έχουμε αντίγραφο του αυθεντικού χειρογράφου.

Ορφέας:


--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 04, 2008, 21:19:53 ---
Στίχος που αφερέθηκε, σκόπιμα.

Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογεννεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον.
Λογισμών αποτίκτουσα οικειούμενον, επιστήμη.

Χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου, Επισκόπου Καισαρείας, 265 μ.χ.
Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974, ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ώς επίτιμος καθηγητής ξένων Πανεπιστημίων.
Απο τα Ευαγγέλια έχουν απαλειφθή οι δύο τελευταίες φράσεις....!!


--- Τέλος παράθεσης ---

    1. Πρώτα πρώτα, η αναφορά αυτή δεν έχει σχέση με το ευαγγέλιο του Ιωάννη, αλλά με ότι ο Ευσέβιος Καισαρείας έγραψε ότι είχε ακούσει δήθεν από τον Ιουδαίο Φιλωνα τον Αλεξανδρέα ο οποίος είχε δήθεν ακούσει να λέγονται από κάποιον τα παραπάνω λόγια. Φυσικά δεν υφίσταται καμία απολύτως επίσημη πηγή και απουσιάζουν εντελώς τα έστω στοιχειώδη τεκμήρια.

    2. Ο εν λόγω καθηγητής Πρόκος που "ανακάλυψε δήθεν" τον χαμένο αυτό ντοκουμέντο (;), λαμπρό τέκνο της "Ελλάς Ελλήνων χριστιανών" παράταξης, επιστήθιος φίλος του ιδρυτή της ακροδεξιάς οργάνωσης "4η Αυγούστου", στα γραφεία της οποίας σύχναζε και με τον ιδρυτή της οργάνωσης Κ. Πλεύρη, διοργανώναν σεμινάρια επί δικτατορίας στις χουντικές σχολές των Αξιωματικών.

    3. Τον εν λόγω καθηγητή, εθνικόφρωνα Ελληνοχριστιανό, τον εζήλωσε και η ομάδα "Ε" και τον παρουσίαζε τακτικά ως έναν εκ των πρωτεργατών της !!!!

    Για το μυθολόγημα αυτό της χριστιανικής ακροδεξιάς, ο αρχιμανδρίτης καθηγητής θεολογίας Γεώργιος Μεταλληνός, είχε σχολιάσει: «..συμβουλεύω να μην παρασύρεστε από φανατικούς και αγράμματους όσον αφορά τα δήθεν αφαιρεθέντα κείμενα από το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο.»

    Οι δήθεν Έλληνες υπερπατριώτες της χριστιανικής ακροδεξιάς, έχουν κάνει τεράστιο αγώνα τα τελευταία χρόνια για να ανταποδώσουν στον οργανωμένο ιουδαιοχριστιανισμό την υποστήριξη που έλαβαν και συνεχίζουν να έχουν. Αποκορύφωμα του αγώνα των ήταν η ανιστόρητη και παραδόπιστη, αλλά συγχρόνως και κωμικοτραγική προσπάθειά τους να αναδείξουν τον χριστό Έλληνα. Δυστυχώς για αυτούς, κανένας εχέφρων δεν μπορεί να τους πάρει στα σοβαρά, καθότι ο βιβλικός Γιεχοσουά σε καμία εθνότητα δεν αναφέρεται πλήν των Εβραίων, αφού όλους τους λοιπούς τους αποκαλεί χλευαστικά Εθνικούς. Και φυσικά, τονίζεται πάντοτε ότι δεν έχει έλθει παρά μόνον για τους Εβραίους....

    Στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, από την ίδια Αγία Γραφή, βρήκα το εξής:

"Αυτούς τους δώδεκα έστειλε ο Ιησούς και τους παρήγγειλε τα εξής <Προς τους εθνικούς μην πηγαίνετε και εις την πόλιν των Σαμαρειτών μη μπαίνετε, αλλά πηγαίνετε μάλλον εις τα χαμένα πρόβατα της γενεάς του Ισραήλ>" (10. 5-6)

Και μετά στο κεφάλαιο της θεραπείας της εθνικής κόρης όταν αρχικά αρνείται να την θεραπεύσει λέγοντας:
"<Δεν είμαι σταλμένος παρά εις τα πρόβατα τα χαμένα της γενεάς του Ισραήλ>" (15. 24-25)

Και πιο πριν (6. 7)
"Προσευχόμενοι δε τη βαττολογήσητε ώσπερ οι εθνικοί, δοκούσι γαρ ότι εν τη πολυλογία αυτών εισακουσθήσονται, μη ουν ομοιωθήτε αυτοίς"

Μάλλον πολυλογάδες τους λέει τους εθνικούς !!!!
   

ΣΕΡΑΠΙΣ:

Σωστές οι παρατηρήσεις για τους εθνικούς, αλλά εννοεί τον λαό, όχι τους μυημένους, מדינת ישראל Ισδραήλ, στον εκεί τρόπο κατανόησης (ουράνια πόλη), όχι μέρος της παλαιστίνης. Και η Ουράνια πόλη ανήκει σε κάθε λαό, είναι το σταυροδρόμι και το τέρμα των ψυχών.
 
Όντως είναι πολυλογάδες, μιμητές, οι Εθνικοί, χωρίς αποτέλεσμα και πράξεις.

Απολλωνίου του Τυανέως (Φιλοστράτου, Απολλ. του Τυανέως, επιστολαί π')
Οι σπουδαιότεροι από τους Ανθρώπους είναι πολύ λιγομίλητοι. Οι φλύαροι, αν κουράζονταν, όπως κουράζουν τους άλλους, δεν θα μιλούσαν τόσο πολύ.

Νομίζω όμως ότι αναφέρεται στη Ινδία ο Γιεσουχά. Με διαφορετικό τρόπο, όπως και ο Αλέξανδρος με άλλο όνομα.

(Όσο για το χειρόγραφο θα το μάθουμε, εάν είναι αυθεντικό, ανεξάρτητα απο το πολιτικό φρόνιμα των υπολοίπων).

όπως εξάλλου λένε και οι

Πυθαγόρας, ανθ. Στοβ Ms,42
Να κάνεις αυτά που νομίζεις σωστά, έστω κι αν κάνοντας αυτά πρόκειται να σε κακολογήσουν' γιατί ό όχλος (εθνικοί,  οπαδοί επίσημης θρησκείας τότε) είναι κακός κριτής κάθε καλού πράγματος.

Πλάτων (Κρίτων, 58 Α)
Δεν πρέπει να νοιαζόμαστε τόσο πολύ τι θα πεί για εμάς ο κόσμος, αλλά τι θα πεί εκείνος που ξέρει καλά για τα δίκαια και τα άδικα.

Ευριπίδης (Ορέστης, 772-773)
Είναι φοβερό πράγμα ο λαός όταν έχει κακοποιούς ηγέτες. Αλλά όταν αποκτήσει χρηστούς ηγέτες, σωστά σκέπτεται πάντα.


Φωκυλίδη (Γνώμαι, 96)
Ο λαός καθώς και το νερό και η φωτιά, είναι όλα ασυγκράτητα.

Μενάνδρου (Σιμία, 140)
Καμμιά διαφορά δεν έχει η μιά φυλή από την άλλη.

Ευριπίδη (Ελένη, 906-907)
Κοινός είναι για όλους τους Ανθρώπους ο ουρανός και η γή

Και

Επίγραμμα (Στο ασκληπιείο της Επιδαύρου). Η μυστηριακή γνώση προυποθέτει ψυχική καθαρότητα.

Ιπποκράτης (Νόμος, V)
Τα ιερά πράγματα αποκαλύπτονται σε Ιερούς ανθρώπους

Έθνος ονομάζεται ένα σύνολο ανθρώπων που μοιράζονται κοινά γνωρίσματα που διακρίνουν το σύνολο αυτό, σε παγκόσμια κλίμακα. Τα κυριότερα από τα γνωρίσματα αυτά μπορεί να είναι η φυλή, η γλώσσα, το θρήσκευμα, η κοινή ιστορία και πολιτισμός και η γεωγραφική καταγωγή. Ιστορικά όμως, βασικότερο στοιχείο για την ύπαρξη ενός έθνους είναι η ανάπτυξη της εθνικής του συνείδησης, δηλαδή ο ιδεολογικός παραγκωνισμός των υπόλοιπων στενότερων (π.χ. φατριασμός, τοπικισμός) ή και ευρύτερων (π.χ. φυλετισμός, αυτοκρατορισμός, οικουμενισμός) ομαδοποιήσεων, χάριν του εθνικισμού.
Το έθνος όντας ιστορικό φαινόμενο εξελίσεται. Για παράδειγμα, το «όμοιο αίμα και όμοια γλώσσα έχουν οι Έλληνες και τους ίδιους ναούς θεών και θυσίες κάνουν κοινές και τα ήθη τους μοιάζουν» σύμφωνα με τον Ηρόδοτο αποτελεί έναν πρώτο ορισμό.

Φαίνεται λοιπόν καθαρά ο διαχωρισμός αυτών που γνωρίζουν, μετέχουν των μυστηρίων που αντιλαμβάνονται το ενιαίο έθνος των Ανθρώπων, που ήταν και είναι λίγοι, σε κάθε τόπο, από τον όχλο, και όχλος ήταν και είναι οι περισσότεροι κάτοικοι της Ελλάδος, της παλαιστίνης, και του κάθε τόπου τότε,  όπως και σήμερα (Εθνικοί λοιπόν π.χ. είναι, αυτοί που πίστευαν και πιστεύουν στα είδωλα και στα σύμβολα, ότι οι θεοί είναι πρόσωπα και όχι δυνάμεις, ότι κατέχουν μόνο αυτοί την αυθεντία και κανένας αλλος λαός κλπ, αυτοί που έχουν παγιωμένο τρόπο αντίληψης, και έχουν οριοθετήση τον τρόπο σκέψης τους), όπως φαίνεται λοιπόν, προφανώς ίσως μιλούσε μεταφορικά στα λιγοστά που είπε γιατί υπάρχουν πολλές προσθήκες και αφαιρέσεις, για τον εκάστοτε Εθνικό λαό του κάθε τόπου, και οι Έλληνες που τον επισκέφτηκαν δεν ήταν απλοί πολίτες μόνο, αλλά αδελφοί του και όντως γνωριζόταν με τον Απολλώνιο τον Τυανέα.

Απολλωνίου του Τυανέως (Φιλοστράτου, Απολλ. του Τυανέως)
Είναι καλό να θεωρούμαι όλη τη γή πατρίδα μας και όλους τους Ανθρώπους αδελφούς και φίλους μας, γιατί είναι όλοι παιδειά του θεού.
   
Και όπως ήδη γνωρίζεις, Αδελφέ του φωτός, Ορφέα, όποιος στον αμύητο λέγει τα σοφά, δεν είναι σώφρων.
Ευριπίδης, Βάκχαι, 480)

Γιατί, η πνευματική μόρφωση είναι ένας δεύτερος ήλιος για εκείνους που την αποκτούν. Ηράκλειτος (Αποσπ 134, Diels)

Και όπως μου είπε ένας δασκαλός μου κάποτε, καλό είναι να αγαπάς την πατρίδα σου, αλλά γιατί η αγάπη πρέπει να έχει σύνορα?

Διότι η φύση μας δεν μας επιτρέπει να περιοριζόμαστε.
Και η Αλήθεια είναι πάντα στη μέση. Τρίτη κορυφή.


Κατά την αποψή μας.

Σελίδες: << < (2/10) > >>

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση