Αποστολέας Θέμα: Πρώτη διδασκαλία  (Αναγνώστηκε 209 φορές)

Κυριακή Ξενάκη

  • Μηνύματα: 15
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Πρώτη διδασκαλία
« στις: Αύγουστος 10, 2017, 20:27:47 »
 Όσο περισσότερο πειθόμεθα για την αυθεντία των προβλέψεών μας, τόσο μικραίνει η δυνατότητά μας για ορθές προβλέψεις. Στην προκειμένη περίπτωση η πίστη δεν μεγενθύνει το πιστευόμενο.καλησπερα σε όλους διάβαζα την πρώτη διδασκαλία και είχα μια απορία πως γίνεται όσο περισσότερο πειθόμεθα για την αυθεντία των προβλέψεών μας τόσο να μικραίνει η δυνατότητά μας για ορθές προβλέψεις; εκεί μπερδεύτηκα οποιος μπορεί να με βοηθήσει να το καταλάβω ευχαριστώ

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.716
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Πρώτη διδασκαλία
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 10, 2017, 22:43:50 »
Πρώτα πρώτα καλωσόρισες....

Δεύτερον ενδέχεται να αποβείς καταλύτης για επανενεργοποίηση του φόρουμ το οποίο για πολύ καιρό το έχουμε παραμελήσει. Φρονώ ότι είναι πολύ πιο εποικοδομητική η παράθεση θεμάτων και απόψεων σε ένα φόρουμ, απ' ότι στο "φατσοβιβλίο"....

Πάμε και στο θέμα που τέθηκε....

"Όσο περισσότερο πειθόμεθα για την αυθεντία των προβλέψεών μας, τόσο μικραίνει η δυνατότητά μας για ορθές προβλέψεις".

Μια επιφανειακή οπτική είναι ότι, η πίστη που διευρύνεται μετά από  επιτυχείς προβλέψεις, ενδέχεται να καταστήσει επιπόλαιο το άτομο στις μετέπειτα προβλέψεις και να υποπέσει σε φαντασιώσεις, με αποτέλεσμα τα πολλά λάθη. Υπάρχει όμως και μια βαθύτερη ερμηνεία του φαινομένου, η οποία χρήζει γνώσης των τρόπων και λειτουργιών που επιτελείται η πρόβλεψη.

Επιγραμματικά αναφέρουμε ότι η πρόβλεψη είναι έργο της ασυνείδητης προσωπικότητάς μας - του υποσυνείδητου - η οποία όμως λειτουργεί ορθά ως προς την πρόβλεψη, μόνον όταν υφίσταται τον έλεγχο του Κυρίου - της Εγωικότητας που εκδηλώνει ισχυρή θέληση. Αν το "Εγώ" παρασυρθεί από τις πρώτες επιτυχείς προβλέψεις και φτάσει να αποδέχεται άκριτα κάθε επόμενη πρόβλεψη που προβάλλει το υποσυνείδητο, τότε αυτό ως κατεργάρης θα αρχίσει τις ψευδείς έως και παράλογες προβλέψεις, με αποτέλεσμα την σταδιακή γελοιοποίηση του "Εγώ".

Στην ερώτηση αυτήν αναδεικνύεται το πολύ σοβαρό και μεγάλο θέμα της σχέσης "Εγώ και Ασυνείδητου" - "Εγωικότητας και Προσωπικότητας" - το οποίο θα μελετηθεί αναλυτικά μέσα από τις εργασίες της ΑΜΡΑ. Ως τροφή για σκέψη να πούμε ότι το "Εγώ" αναφέρεται και ως "ο Κύριος", ενώ το έρμο το υποσυνείδητο έχει - ειδικά σε θρησκείες - δαιμονοποιηθεί....

....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Κυριακή Ξενάκη

  • Μηνύματα: 15
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Πρώτη διδασκαλία
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 11, 2017, 00:01:37 »
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και εγώ απ την μεριά μου είμαι πραγματικά ευγνώμων που ανακάλυψα αυτό το φόρουμ καθώς έψαχνα απαντήσεις σε υπαρξιακά ερωτήματα θα χαρώ πολύ να συζητάμε και να αναλύουμε τις σκέψεις μας όλοι μας ευχαριστώ για την απάντηση αγάπη και φως

Κυριακή Ξενάκη

  • Μηνύματα: 15
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Πρώτη διδασκαλία
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 11, 2017, 06:50:54 »
Καλημέρα ξαναδιάβαζα σήμερα την απάντηση σας. πραγματικά πιστεύω πως το εγώ πρέπει  σε πολλές περιπτώσεις να μπει σε δεύτερη μοίρα  χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν αγαπάμε τον εαυτό μας και δεν τον υπολογίζουμε πρέπει να μάθουμε να ελέγχουμε τον νου μας ώστε το εγώ μας να γίνει εργαλείο και σύμμαχοςμας ..μακάρι να τα καταφέρουμε. Είναι τόσα πολλά που θα ήθελα να γράψω αλλά τα χάνω δεν ξέρω τι να πρώτορωτησω από που να αρχίσω. Τις καλημερες μου και ευχαριστω και πάλι

Κυριακή Ξενάκη

  • Μηνύματα: 15
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Πρώτη διδασκαλία
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 11, 2017, 14:20:48 »
Καλησπέρα μόλις είδα ότι υπάρχει και σελίδα στο φεισμπουκ δε το γνώριζα την βρήκα λοιπόν και διάβαζα τους βαθμούς δόκιμος νεόφυτος κλπ θα ήθελα να μάθω πως γίνεται να μυηθει κάποιος τι χρειάζεται θα στείλετε και σημειώσεις των βαθμών στις δωρεάν διδασκαλίες; δηλαδή για παράδειγμα μετά τον δόκιμο τις οποίες σημειώσεις έλαβα θα λάβω αργότερα και τις σημειώσεις για τον βαθμό νεοφυτου; η χρειάζεται κάτι άλλο για αυτό; ευχαριστώ

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.716
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Πρώτη διδασκαλία
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 11, 2017, 19:48:05 »
Καλημέρα ξαναδιάβαζα σήμερα την απάντηση σας. πραγματικά πιστεύω πως το εγώ πρέπει  σε πολλές περιπτώσεις να μπει σε δεύτερη μοίρα  χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν αγαπάμε τον εαυτό μας και δεν τον υπολογίζουμε πρέπει να μάθουμε να ελέγχουμε τον νου μας ώστε το εγώ μας να γίνει εργαλείο και σύμμαχοςμας ..μακάρι να τα καταφέρουμε. Είναι τόσα πολλά που θα ήθελα να γράψω αλλά τα χάνω δεν ξέρω τι να πρώτορωτησω από που να αρχίσω. Τις καλημερες μου και ευχαριστω και πάλι

    Στην δεύτερη διδασκαλία του δόκιμου, παρουσιάζεται μία εικόνα ενός πολύ παλαιού Ροδοσταυρικού συμβόλου, που παρασταίνει τους τέσσερις κόσμους. Αυτοί οι τέσσερις κόσμοι είναι και τα κυρίαρχα συνθετικά στοιχεία της φύσης "Άνθρωπος", τα οποία αντιστοιχούνε στις τέσσερις ριζικές "καταστάσεις - υποστάσεις - φύσεις", οι οποίες κοινά αναφέρονται ως "Γη = Υλικοαιθερικό - Σώμα, Νερό = Ψυχικό - Συναίσθημα, Αέρας = Λόγος - Νοητικό, Φωτιά = Αρχή -
 Πνευματικό". Στον άνθρωπο διακρίνονται ως "1. Ασυνείδητο - κατώτερος εαυτός = Προσωπικότητα, 2. Συνείδηση - θέληση - εαυτός = Εγωικότητα, 3. Ανώτερος εαυτός, οδηγός = Ατομικότητα και τέλος 4. αυτή καθ' εαυτή η Πνευματική φύση - το Είναι = Ολότητα".

    Έγινε αυτή η μικρή παράθεση, για να μπορούμε να συνομιλούμε και να αλληλοκατανοούμαστε, αναφερόμενοι σε επαρκώς ορισμένες έννοιες, διότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση με τους όρους αυτούς και με την σημασία τους. Σημειώνουμε ακόμα πως οι έννοιες "κατώτερος - ανώτερος", δεν έχουν σημασία αξίας, αλλά μόνον χρονικής εξελικτικής αντίληψης.

    Επί της ουσίας τώρα, το Μυητικό Σύστημα της ΑΜΡΑ συμμορφώνεται και συμβαδίζει με τις φυσικές λειτουργίες εξέλιξης και ανάπτυξης και για αυτό, θεωρεί κατ' αρχήν το "ΕΓΩ" το κέντρο προσοχής όλων και τον δικαιωματικό βασιλιά του κόσμου αυτού, σύμφωνα με το ρητό του σκοτεινού φιλόσοφου, "ΠΑΙΣ ΠΕΣΣΕΥΩΝ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ"....

    Το "Εγώ" είναι εξελικτικά το "Παιδί" και είναι απαραίτητο να συνδράμουμε με κάθε τρόπο και μέσο για την ενδυνάμωση και υγιή ανάπτυξή του, μέχρι την εσωτερική ενηλικίωσή του, τότε που το ίδιο θα αφοσιωθεί στην εξέλιξη και ανάπτυξη άλλων μη εξελιγμένων "Εγώ". Όπως ακριβώς στην φύση, με την ενηλικίωση το παιδί γίνεται γονέας, για να αφιερωθεί στην φροντίδα παιδιού. Είναι αυτός ακριβώς ο σκοπός της ΑΜΡΑ, να βοηθήσει με κάθε μέσο το καθένα "Εγώ" ξεχωριστά, ώστε να καταστεί εξελικτικά "Ενήλικας" και έτοιμος τότε να βοηθήσει τα πολλά άλλα ανώριμα ακόμη "Εγώ" στον κόσμο....

    Στο ταξίδι της εξέλιξης, το "Εγώ" έχει πολύτιμο και αναντικατάστατο συνοδό, αυτό που αποκαλούμε καταχρηστικά "Κατώτερο εαυτό". Το "Εγώ" στην ηρωική του πορεία, συμπορεύεται με την "Σκιά" του, όπως ο Ηρακλής με τον Ιφικλή, όπως ο Γκιλγαμές με τον Εκιντού, καταφέρνοντας με αυτόν μόνο τον τρόπο την εξελικτική επιτέλεση των Άθλων. Αν το "Εγώ" είναι η αναδυόμενη συνείδηση, η Θέληση, το Ασυνείδητο είναι η πηγή της Δύναμης....

    Τέλος, σχετικά με την εισδοχή στο Μυητικό σύστημα της ΑΜΡΑ, θα ανακοινωθεί ο νέος κύκλος Μυήσεων σε εύθετο χρόνο.
    Σημειωτέον, η συμμετοχή στο Μυητικό σύστημα είναι Δωρεάν για όλους τους βαθμούς....


   
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2017, 20:21:38 από Ορφέας »
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Κυριακή Ξενάκη

  • Μηνύματα: 15
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Πρώτη διδασκαλία
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 11, 2017, 21:39:00 »
Ευχαριστώ πολύ να είστε καλά