Αποστολέας Θέμα: Σόγια: Εναλλακτική Πηγή Πρωτεΐνης.  (Αναγνώστηκε 2085 φορές)

ΚΛΑΣ

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 173
  • Karma: 0
  • "ΓΕΝΟΙΟ ΟΙΟΣ ΕΣΣΙ ΜΑΘΩΝ"
    • Yahoo Instant Messenger - klas121@rocketmail.com
    • Προφίλ
Σόγια: Εναλλακτική Πηγή Πρωτεΐνης.
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2012, 23:19:03 »
Σόγια: Εναλλακτική Πηγή Πρωτεΐνης.
http://www.e-gynaika.gr/featured/%CF%83%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B7%CE%B3%CE%AE-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%90%CE%BD%CE%B7%CF%82/

ΓΙΑΤΙ ΣΟΓΙΑ;
Το φασόλι σόγιας εμπεριέχει περίπου 38% πρωτεΐνη, 18% έλαια, 22% φυτικές ίνες και 14% άλλα συστατικά (πχ. νερό, μέταλλα και βιταμίνες). Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, εμπεριέχει βιταμίνες της ομάδας Β και φολικό οξύ. Ακόμη, αποτελεί πηγή των 8 βασικών αμινοξέων που δεν παράγει το ανθρώπινο σώμα. Συγκεκριμένα, ο οργανισμός μας χρειάζεται 22 αμινοξέα, αλλά μπορεί να παράγει μόνο τα 14. Τα υπόλοιπα οκτώ τα λαμβάνει μέσω των τροφών, εκ των οποίων η σόγια είναι το μοναδικό τρόφιμο φυτικής προέλευσης που τα περιέχει όλα. Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι τα έλαια του φασολιού σόγιας είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και το σημαντικότερο δεν περιέχουν καθόλου χοληστερόλη.