Αποστολέας Θέμα: H παραποίηση της Ελληνικής Παιδείας από τον εβραιοχριστιανισμό  (Αναγνώστηκε 1829 φορές)

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.455
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε, πως δεν καταστραφήκαμε από κάποιους κερδοσκόπους που απλά έτυχε να χτυπήσουν την παγκόσμια οικονομία, αλλά η πληγή είναι πολύ πιο βαθιά, και διαρκεί πολλούς αιώνες.

Ονομάζεται σκοταδισμός, και φασισμός, είτε θρησκευτικός, είτε πολιτικός, είτε ακόμα και επιστημονικός.

Εδώ και εκατοντάδες χρόνια μας κρύβουν την αλήθεια, για την Αυθεντική Ελληνική μας Παιδεία, παραποιούν τα αρχέτυπα μας, και την Αρχετυπική μας Παράδοση, ξευτελίζουν την αυτόχθονη κληρονομιά μας και κυριολεκτικά τυφλώνουν τα Ελληνόπουλα μας ακόμα και σήμερα...

Θαυμάστε την αμορφωσιά, και το επίπεδο γνώσης που παρέχουν στα παιδιά μας, από τις πρώτες κιόλας τάξεις του δημοτικού.  Θαυμάστε πως παραποιούν τα εσωτερικά μας σύμβολα, και πως διδάσκουν στα Ελληνόπουλά μας, να αποστρέφονται και να χλευάζουν την Αυτόχθονη παράδοση μας.

http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-C103/88/698,2631/unit=1328

Ο ’ρης ήταν θεός του πολέ΅ου και του ΅ίσους. Φορούσε πάντα πανοπλία, κρατούσε όπλα και του άρεσε να σκορπά τον τρό΅ο στους ανθρώπους.

Ο 'Αρης το σύμβολο του Ιπποτισμού και της Δικαιοσύνης, έγινε ο θεός του πολέμου και του μίσους.

Πρόκειται για αμορφωσιά ή σκοπιμότητα?

Γιατί άραγε να αναρωτιόμαστε γιατί ευτελίζεται μέχρι σήμερα η ζωή μας, γιατί ακόμα παραμένουμε σκλάβοι κάποιων συμφερόντων, δούλοι της κάθε σκοπιμότητας κάποιας ολιγαρχίας, ή συντεχνίας που προσπαθούν να κυριαρχούν, ενάντια στο συνολικό συμφέρον?

Δεν πρόκειται ποτέ να σωθούμε, δεν πρόκειται ποτέ να σηκώσουμε την Ελλάδα μας, αν δεν λάβουμε πρώτα από όλα την Αυθεντική Ελληνική παιδεία, και όχι όλη αυτή την παραποίηση της αλήθειας, πληροφορία γραμμένη μέσα από το πρίσμα μιας εσωτερικής αμορφωσιάς, και εβραιοχριστιανικής προκατάληψης.

Την Αυθεντική Ελληνική Παιδεία, ακόμα και σήμερα την αφορίζουν, κατατάσσοντας την στα απόκρυφα και στα απαγορευμένα, ενώ τα παιδιά μας τα αναγκάζουν να γίνονται κοινωνοί εβραιοχριστιανικών ψυχώσεων, μισελληνικών ιδεολογιών, ειδάλλως αντιμετωπίζουν τον κοινωνικό αποκλεισμό.  "'Οποιος δεν πιστεύει στον Ιησού είναι κακός άνθρωπος", διδάσκουν ακόμα και σήμερα, οι σκοταδιστές στα παιδιά τους, και τους αποτρέπουν να συναναστρέφονται μη χριστιανόπουλα.

Δεν είναι τόσο απλό να σωθούμε, δεν είναι τόσο απλό να κερδίσουμε τον Παράδεισο, αν δεν βάλουμε βαθιά το μαχαίρι να καθαρίσει η πληγή, να καθαρίσει η ψύχωση και η αμορφωσιά, ειδάλλως η ίαση δεν επιτυγχάνεται με περιφερειακές και επιφανειακές προσεγγίσεις, αλλά χρειαζόμαστε ουσιαστικές λύσεις, που θα θεραπεύουν και θα μετουσιώνουν τον πυρήνα του προβλήματος, που είναι η Σκοπίμως Λανθασμένη και Απατηλή Παιδεία που δεχτήκαμε στα Ελληνο-εβραϊκά σχολειά μας, που στόχο είχαν να μας αποσυνδέσουν από την πραγματική μας πατρίδα, τον Αυτόχθονο Ελληνισμό.

Καιρός όμως να ξαναβρούμε αυτή τη χαμένη πατρίδα μέσα μας, και αποκτώντας την σύνδεση και πάλι με την Αρχαία Ελληνική μας κληρονομιά, τα πάντα μπορούν να αλλάξουν, τα πάντα μπορούν να μεταμορφωθούν, διότι η ψυχή μας θα είναι Ελληνική, και έτσι η χώρα μας θα ξαναγίνει Ελλάδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2012, 20:34:41 από Rose »
Ενημερώστε για τις Φυσικές θεραπείες του Ροδόκηπου να βοηθήσουμε τον κόσμο να σωθεί από την ταλαιπωρία. https://www.rodokipos.com/

Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.455
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=44359:2012-02-01-120000&catid=22:ellinides-fones&Itemid=200

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΤΑΞΙΣ
Τετάρτη, 01 Φεβρουάριος 2012 12:00



Έάν το Ύπουργείον Έθνικής Παιδείας  βούλεται νά προσφέρη κάτι πλέον λυσιτελές είς τήν Έλληνικήν  κοινωνίαν καί πολιτείαν , τότε θά πρέπει ν΄ άσχοληθή μέ τήν άναδιάταξιν τού καθεστώτος είς τόν μορφωτικόν καί έπαγγελματικόν έπαναπροσανατολισμόν τών Έλλήνων. Έπιβάλλεται  ν΄ άναδείξη ώς πρώτη προτερότητα τήν Έλληνομάθεια καί δή τήν έντελή κατάρτισιν είς τήν διαχρονικήν Έλληνικήν γλώσσαν τών Έλλήνων πολιτών. Καί δή τών μαθητευομένων. Ίνα τοιουτοτρόπως θέση τέρμα είς αύτήν τήν ίλαροτραγωδίαν τού γλωσσικού ψευδοδημοτικισμού, ό όποίος προεκάλεσεν τεχνηέντως... "Γλωσσικόν Ζήτημα". Και  ό όποίος ψευδοδημοτικισμός, τή συνδρομή άγραμμάτων πολιτικαντηδών, ίδία δε έκ τού... "προοδευτικού" άνθελληνισμού, έθεσεν είς τό περιθώριον τού πνευματικού μας βίου τά δύο τρίτα(2/3) τού Διαχρονικού Έλληνος Λόγου! Καί τούτο ίνα ίκανοποιηθούν τά "βίτσια" τών άνερματίστων ψευδοδημοτικιστάδων έχθρών της έθνικής συνεχείας...Οί όποίοι  λυσσωδώς έπί ένα αίώνα βάλλουν κατά τής Έλληνομαθείας! Έπειχειρούν νά καταστήσουν ώς...δημοσία ήμών "γλώσσα" τό.... φραγκολεναντινολατινοτουρκοαγγλικοελληνικόν "γλωσσικόν" έπινόημα τών έπιγόνων τής... "σχολής" τών Ί. Ψυχάρη-Μ. Τριανταφυλλίδου. Τό όποίον άποκαλούν καταχρηστικώς... "δημοτικήν"!.. ’ρα, άφού το τερατούργημα των Ψυχάρη-Τριανταφυλλίδου είναι... «δημοτική», πάσα άλλη έκφανσις της Γλώσσης μας είναι... «μη δημοτική», κατά τους παραλογισμούς και τά παραληρήματα των άμετροεπών  έκφραστών,- παλαιωτέρων και νεωτέρων-,του γλωσσικού ψευδοδημοτικισμού!!!

Αύτή είναι ή κατάντιά μας! ’γουν και φέρουν τά πνευματικά, τά μορφωτικά και έν τέλει και τά πολιτικά μας πράγματα όμάδες άτόμων κλειστών δογματικών όριζόντων, αί όποίαις έχθρεύονται την διαχρονικήν έθνική πολιτιστικήν μας ταυτότητα και δημιουργίαν! ’πέκτησαν δε αύται προσβάσεις είς το κομματικόν κατεστημένον και  έπιβάλλουν τάς έπί του γλωσσικού και έκπαιδευτικού έν γένει πεδίου ίδεοληψίας των έπί βλάβη και του Έλληνικού μορφωτικού Ίδεώδους και της Έλληνικής Παιδείας και ’γωγής των νέων!

Όφείλει το Ύπουργείον Έθνικής Παιδείας νά προβή είς τήν άναδιάρθρωσιν καί τήν άνάταξιν τής άπό τού 1975,-βάσει προμελετημένου σχεδίου τών ψευδοδημοτικιστάδων παρακμιών καί τών σύν αύτοίς-,  άπορρυθμίσεως καί έκπτώσεως τής Έλληνικής Γλωσσικής Παιδείας. Ένώ δέν προέκυψεν χάραξις νέας κατευθύνσεως είς τόν μορφωτικόν καί έπαγγελματικόν προσανατολισμόν τών Έλληνοπαίδων,  άπό του 1964, μέ τά "’καδημαϊκά ’πολυτήρια Α΄ καί Β΄ Τύπου"... Έγένετο τότε ή νέα άρχή της καταστροφής των άγροτικών μας κοινωνιών, -μετά την λαίλαπα της διαλυσάσης τον Έλληνισμόν της προκληθείσης άπό μισέλληνας έλληνοελληνικής συρράξεως των έτών 1946-1949 και της μετέπειτα καραμανλικής άντικοινωνικής δράσεως έκδιώξεως των γεραρών Έλλήνων άπό την γενεθλίαν γήν πρός τάς «χοάνας» της μεταναστεύσως, έσωτερικής και έξωτερικής-, διά της παρακινήσεως της άθρόας είσαγωγής είς την τριτοβάθμιον «έκπαίδευσιν» ...άπάντων των Έλληνοπαίδων άποφοίτων της δευτεροβαμίου τοιαύτης! Οί καταλαβόντες τούς τομείς άσκήσεως έκπαιδευτικής πολιτικής καιροσκόποι καί στυγεροί, μισαροί έχθροί τής Έλληνομαθείας, δεν ήργάσθησαν διά την παροχήν ούσιαστικωτέρας Παιδείας είς τους νέους και άγάπης προς την Μητέρα Γήν. ’ντί του άπαιτουμένου φιλελευθερισμού, ώς της άπαλλαγής ίδία άπό το κρατούν διά νόμων θρησκευτικοφανές όλοκληρωτικόν δόγμα, το έχθρικόν προς την Έθνικήν μας Όλυμπικήν Θρησκευτικήν μας Ταυτότητα,  και του έκδημοκρατισμού του έθνικού μας βίου, άπεσκοπούσεν είς τόν άποπροσανατολισμόν τής Έλληνικής νεότητος άπό τόν ένδεδειγμένον φυσικόν καί πατριωτικόν βίον! Καί δή της νεότητος τών άγροτικών περιοχων τής Πατρίδος μας. Την άποπροσανατόλισεν, διά τής χειραγωγήσεως αύτής, μέσω του ψευδοπανεπιστημίου, του στρατώνος «γενιτσάρων» ύπέρ του άστισμού και του παρασιτισμού, πρός τήν ένταξίν της είς τόν άστικόν παρασιτικόν τοιούτον. Καθοδηγούντο οί νέοι άπό τους δεξιούς και τους άριστερούς λεηλατητάς του πολιτικού μας βίου νά μεταστούν, διά του έκμαυλισμού των μέσω μη παραγωγικών, πλήν...άκόπως χρηματοφόρων, έπαγγελματικών κατευθύνσεων, άπό τήν άγροτικήν κοινωνίαν είς τήν παρασιτικήν άστικήν... Πλήρης άπαξίωσις έκείνων τών όγδοήκοντα(80) άγροτικών έργων!!! Ό δε λεγόμενος "πνευματικός κόσμος", ό έν πολλοίς άκοσμος, ών άποκεκομμένος άπό το κοινωνικόν, κοινοτικόν άπέχει και άπό τον πολιτικόν βίον, διότι δεν θέλει να... «τσαλακωθή» με πράξεις... άναταραχών είς το «πεζοδρόμιον», ένώ ούδέποτε έδειξεν ποιάν τινα διάθεσιν δημοσίας έκδηλώσεως προβληματισμού έπί των έθνικών θεμάτων!...

Σήμερον, ότε κυριαρχεί κατήφεια είς την Έλληνικήν κοινωνίαν, λόγω της καταστάσεως της περιελεύσεως  της χώρας μας είς τά πρόθυρα της γενικής χρεωκοπίας, έπιβάλλεται ύπέρ πάν άλλο να άναζητήσωμεν τους λόγους και τάς αίτίας αύτής της καταπτώσεως, καθώς και τάς δυνατότητας άνακτήσεως των άξιών έκείνων, αί όποίαις καθίστων άλλοτε τον Έλληνισμόν φορέα πνευματικής, κοινωνικής, πολιτιστικής και πολιτικής πρωτοπορείας. Όφείλομεν να άναχθώμεν είς τά νάματα της πατρογονικής παρακαταθήκης, της Διαχρονικής Έλληνικής Γλώσσης, άλλά και νά  έπαναχθώμεν είς τον κόσμον τής Μητρός Φύσεως, είς τον ’γροτικόν βίον και την Φυσιολατρείαν, ή όποία είναι ή βάσις της  καθ΄ όλου Έλληνικής, της Λαϊκής Θρησκείας και της Έθνικής Όλυμπικής μας Θρησκευτικότητος.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ - ΓΟΥΣΙΟΣ

Πηγή: ηλ.τα.
Ενημερώστε για τις Φυσικές θεραπείες του Ροδόκηπου να βοηθήσουμε τον κόσμο να σωθεί από την ταλαιπωρία. https://www.rodokipos.com/

Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

προμηθέας

  • ΑΜΡΑ - Μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 110
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα.
Ανάκαμψη του Έθνους μας χωρίς ανάλογη παιδεία δεν γίνεται.
Η πληθώρα των Ελληνικών ιστορικών sites τα τελευταία χρόνια ,μου αναπτερώνει το ηθικό.
Δυστυχώς,είμαστε ακόμα μειοψηφία.
Πρέπει να βοηθήσουμε τους αδελφούς μας να αποτινάξουν τις παρωπίδες τους και να βρουν τον χαμένο τους εαυτό.
Αν και ο δρόμος δύσκολος,ο χρόνος είναι υπέρ μας.

Έρρωσθε