Αποστολέας Θέμα: Νέα Ακρόπολη  (Αναγνώστηκε 86717 φορές)

γαραντζώτης γιάννης

  • Μηνύματα: 67
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #345 στις: Μάρτιος 30, 2014, 18:12:27 »
Γεια σας. Δεν συμφωνώ με την διαγραφή μελών , εκτός αν κάποιος τρολάρει και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Πάντως, δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν γράφω στο θέμα, αλλά το ότι είμαι υποψήφιος για Δημοτικός σύμβουλος και έτσι δεν θα έχω ελεύθερο χρόνο ως το τέλος Μαίου. Τα ξαναλέμε...
Πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.716
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #346 στις: Απρίλιος 02, 2014, 14:50:36 »
Γεια σας. Δεν συμφωνώ με την διαγραφή μελών , εκτός αν κάποιος τρολάρει και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Πάντως, δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν γράφω στο θέμα, αλλά το ότι είμαι υποψήφιος για Δημοτικός σύμβουλος και έτσι δεν θα έχω ελεύθερο χρόνο ως το τέλος Μαίου. Τα ξαναλέμε...

Πολλές ευχές να ευοδωθούν οι προσδοκίες σου και από ένα πιο πραγματιστικό "μετερίζι" να ενασχοληθείς με κάτι που αξίζει και ευχαριστεί την ψυχή σου. Δυστυχώς κάποιοι χώροι δεν αρέσκονται στην ανάπτυξη και άσκηση των ατομικών "ταλέντων", με αποτέλεσμα να νοσούν οι ίδιοι, καθότι, αυτών που το "λέει" η ψυχή τους, σίγουρα θα βρουν κάποια στιγμή τον δρόμο τους και οι χώροι που τους ανάσχεσαν θα "φτωχύνουν" ακόμα περισσότερο....
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.238
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #347 στις: Απρίλιος 02, 2014, 16:58:22 »
Γεια σας. Δεν συμφωνώ με την διαγραφή μελών , εκτός αν κάποιος τρολάρει και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Πάντως, δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν γράφω στο θέμα, αλλά το ότι είμαι υποψήφιος για Δημοτικός σύμβουλος και έτσι δεν θα έχω ελεύθερο χρόνο ως το τέλος Μαίου. Τα ξαναλέμε...

Αγαπητέ Γιάννη,

είχαμε δώσει ήδη πολλές ευκαιρίες... Πολλές ευχές, και καλή επιτυχία στο Εργο σου...
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

γαραντζώτης γιάννης

  • Μηνύματα: 67
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #348 στις: Αύγουστος 13, 2014, 21:24:54 »
Γεια σας και πάλι.
Αφορμή για να αρχίσω να ξαναγράφω στο θέμα, έγινε μια δημοσίευση σε ένα αντίστοιχο θέμα σε ένα άλλο φόρουμ.
http://www.esoterica.gr/forums/post.asp?method=ReplyQuote&REPLY_ID=564782&TOPIC_ID=11331&FORUM_ID=4&CAT_ID=2&Forum_Title=%C1%F0%FC%F8%E5%E9%F2%2C+%D0%F1%EF%F4%DC%F3%E5%E9%F2+%EA%2E%DC%2E&Topic_Title=%CD%DD%E1+%C1%EA%F1%FC%F0%EF%EB%E7%2E%2E%2E+%CD%EF%2E2&M=

Στο φόρουμ αυτό με έχουν διαγράψει από μέλος, για δικούς τους λόγους που πολύ πιθανά δεν είναι άλλοι παρά η σχέση τους με την οργάνωση της Νέας Ακρόπολης.
Σε αυτό το μήνυμα γράφει...

"Παλιέ μου συναγωνιστή Γιάννη
Είμαι ο Στέλιος απο το Ηράκλειο αν με θυμασαι.
Έμεινα και εγώ παρόμοιο χρονικό διάστημα στη ΝΑ με εσένα
Να σου θυμίσω οτι σου είχα εκφράσει τις ανησυχίες μου και τις επιφυλάξεις μου για τα κακώς κείμενα στην οργάνωση, ως απλό μέλος και φέρελπις τότε εγώ και ως αρχηγός εσύ.
Η απάντηση σου ήταν: -αν τα μέλη μας ήταν αξιόλογα, τότε δεν θα βρίσκονταν στη ΝΑ
Με προβλημάτισε πολύ η στάση σου και την μέτρησα πολύ στην αποχώρηση μου λίγα χρόνια αργότερα.
Να παρατηρησω ομως οτι παρολο ηξερες καλα που βρισκεσαι δεδομενου οτι Ησουν παντα στο τραπεζι των αποφασεων συνεχιζες να εισαι εκει και να στρατολογεις αχρηστους οπως μου τους κατονομασες.
Θα ηταν πιο φιλοσοφικο νομιζω και πιο αξιο και τιμιο αν ειχες τα κοτσια να παρεις το λογο σε καποια εθνικη συναντηση και να μας εκθεσεις τους λογους που σε εκαναν να εισαι απεναντι.
Ετσι ως αρχηγος του μεγαλυτερου παραρτηματος της χωρας θα προβληματιζες πολλους και θα τους εσωζες ισως απο την οργανωση που εσυ εχτισες
Δεν το έκανες
Θα μπορούσες ίσως να στείλεις κάποιες επιστολές στους συναγωνιστές σου και να τους προειδοποιησεις για όλα αυτά που λες στα κανάλια και τα φόρουμ
δεν το έκανες όμως
Απλά πιστεύω οτι δεν σου έφτανε ο τίτλος με τον οποίο ακόμα υπογράφεις
ήθελες να γίνεις χαλίφης στη θέση του χαλίφη
μάλλον κατάφερες να είσαι ο Isnogood της ιστορίας. ομως
Να σου θυμίσω ότι δεν είναι ευγενικό να χ@ζουμε εκεί που τρώμε
Μπορείς να διεκδικήσεις αλλού αξιώματα και τίτλους Επιμελητήρια Δήμους βουλευτιλικια ίσως
Για ιπποτισμούς που ορκιζόσουν και για άλλες τίμιες και ηρωικές στάσεις άστο καλύτερα
κάποιοι μπορεί να πασχίζουν γι αυτά τα ιδεώδη από τα οποία εμείς απομακρυνθηκαμε με τον ένα η τον άλλο τρόπο παρότι διατυμπανίζαμε διακαώς την παντοτινή μας αφοσίωση
Αιδώς
Περισσότερα σε πμ

στελιος"

Μη μπορώντας να του απαντήσω, λοιπόν, σε εκείνο το φίλα προσκείμενο με την Νέα ακρόπολη φόρουμ, επέλεξα να του απαντήσω εδώ, πράγμα που μπορεί να φανεί χρήσιμο για όλους μας εδώ μέσα, αφού μάλιστα σκοπεύω να του στείλω και πρόσκληση να γραφτεί σαν μέλος και να συνεχίσουμε , εδώ, την συζήτησή μας.


Στέλιο, γεια σου.
Κατ αρχήν εγώ σήμερα δεν θα διάλεγα τον τίτλο με τον οποίο με προσφωνείς, δηλ. "συναγωνιστή", αλλά τον όρο... "συμπάσχοντα" και αυτό επειδή αυτό ήταν πραγματικά αυτό που μας συνέδεε τότε. Ήμασταν όλοι μέσα στο ίδιο πρόβλημα, ασχέτως αν δεν το καταλαβαίναμε.
Ναι!, σίγουρα, τότε, μπορεί να πιστεύαμε πως ήμασταν όλοι "συναγωνιστές" στο πιο όμορφο και περιπετειώδες ταξίδι της ζωής μας, αλλά , σήμερα , μετά από ένα τέταρτο του αιώνα, δεν μας επιτρέπεται να βλέπουμε ακόμα τα πράγματα του τότε, λες και είμαστε ακόμα ανώριμοι έφηβοι και προβληματικές προσωπικότητες. Ας λέμε λοιπόν, τα πράγματα με το όνομά τους...
Συμπάσχαμε λοιπόν, συμπάσχαμε!!!
Ας πάμε όμως και παρα κάτω.
Μου λες, αν σε θυμάμαι, λυπάμαι αλλά όχι, δεν σε θυμάμαι. Πάντως σίγουρα ήσουν παλιό μου μέλος, αλλιώς δεν θα γνώριζες αυτά που λες πως σου έλεγα και τα οποία έτσι είναι και γι αυτό είναι πολύ χρήσιμη η παρουσίασή σου σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, γιατί αναδεικνύει πως ακόμη και τότε που ήμουν αρχηγός, δεν πέταγα στα σύννεφα, αλλά έβλεπα την αληθινή διάσταση των πραγμάτων, την οποία μάλιστα, δεν δίσταζα να την παραδεχτώ και σε ένα νέο μέλος όπως ήσουν εσύ τότε.
Ναι!, από τότε είχα αρχίσει να συνειδητοποιώ αυτό που αργότερα αποκάλεσα..."επικίνδυνοι βλάκες", ευφυείς δηλ ανθρώπους που εξ αιτίας κάποιων ψυχολογικών τους προβλημάτων ακυρώνουν την ευφυΐα τους και λειτουργούν σαν βλάκες.
Μου λες πως..."θα ήταν πιο φιλοσοφικό και πιο τίμιο αν είχες τα κότσια να πάρεις τον λόγο σε κάποια εθνική συνάντηση και να μας εκθέσεις τους λόγους που σε έκαναν να είσαι απέναντι."
Μου φαίνεται πως είσαι στον κόσμο σου φίλε μου. Δεν ήμασταν σε ένα οποιοδήποτε δημοκρατικό σύλλογο, αλλά σε μια σκληροπυρηνική νεοφασιστική οργάνωση. Για τον λόγο αυτό ήταν που τρεις μήνες μετά από την αποχώρησή μου από την οργάνωση, έβγαλα το βιβλίο... "το ξεσκέπασμα της απάτης"που το είχα αφιερώσει στους μαθητές μου στην ΝΑ.
Μήπως δεν το έμαθες? ή μήπως δεν έμαθες για την μεγάλη μου ομιλία, λίγο αργότερα στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών.
Που ήσουν εσύ τότε? Γιατί δεν ήλθες να μου μιλήσεις?
Μου λες πως θα μπορούσα να στείλω επιστολές και να προειδοποιήσω. Καλά, ολόκληρο βιβλίο έγραψα, δεν σου έφτανε?
Δεν συζητάω και για το πως θα έβρισκα τις διευθύνσεις όλων των μελών καθώς επίσης και όλων όσων είχαν περάσει ή θα πήγαιναν στο μέλλον στην ΝΑ.συλλογισμός σου, δεν νομίζεις?
Λίγος ρεαλισμός δεν βλάπτει φίλε μου.
Μου λες επίσης πως, απλά πιστεύεις πως... "ήθελα να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη"
Σίγουρα δεν μπόρεσες να καταλάβεις τίποτα από τον τρόπο που λειτουργούσε η ΝΑ.
Κανείς δεν κατακτά καμιά θέση εξουσίας μέσα στη ΝΑ. Όλοι διορισμένοι υπάλληλοι είναι. από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο.
Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου, είναι πως θα πρέπει να αφήσω τους ιπποτισμούς και τις άλλες ηρωικές πράξεις και γι αυτό και τις έχω αποκηρύξει δημόσια όπως πολύ εύκολα μπορείς να διαπιστώσεις μέσα από τα διάφορα φόρουμ.
Όσο τώρα, για το ότι θα έπρεπε να αισθανθώ " αιδώ", νομίζω πως αυτό το συναίσθημα είναι αυτό που ταιριάζει σε σένα, μιας και μου επιτίθεσαι μέσα από ένα φόρουμ που με έχουν διαγράψει και έτσι βρίσκεσαι στο απυρόβλητο, αφού δεν μπορώ να σου ανταπαντήσω.
Αιδώς!!!...


Πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.716
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #349 στις: Αύγουστος 21, 2014, 10:12:05 »
Θα είχε ενδιαφέρον να συνεχιστεί η συζήτηση με τον "στέλιος" γιατί πολλά σημεία μπορούν να διαλευκανθούν και να ξεκαθαριστούν και το κυριότερο, το πόσο βοηθάει τελικά να προειδοποιήσουμε τους πολλούς για το πού βρίσκονται και να τους προφυλάξουμε, πράγμα που - όπως έχει δείξει η εμπειρία και από άλλους ομοειδείς χώρους - ελάχιστα εξυπηρετεί, αφού είναι απίθανο να εισακουστούν οι προειδοποιήσεις.
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

γαραντζώτης γιάννης

  • Μηνύματα: 67
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #350 στις: Αύγουστος 21, 2014, 19:02:56 »
Ορφέα γεια σου.
Έτσι είναι, όπως τα λες. Δεν γίνεται τίποτα αν ο άλλος από μόνος του δεν ξεπεράσει τα ψυχολογικά του προβλήματα, και να φύγει, όπως βλέπεις, μπορεί να συνεχίσει να νιώθει τύψεις που "έσπασε".
Το μήνυμά σου, πάντως, δεν σου το κρύβω, από μια μεριά με στενοχώρησε και αυτό επειδή περίμενα πως θα είχε την εντιμότητα να γραφτεί στο φόρουμ σας, πράγμα που όπως καταλαβαίνω δεν το έχει κάνει ακόμα, αλλιώς θα το ήξερες
Πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης

γαραντζώτης γιάννης

  • Μηνύματα: 67
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #351 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 00:37:17 »
Απ'οτι φαίνεται δεν θα έχουμε την χαρά να συζητήσουμε με τον Στέλιο, τι να γίνει,ένα πυροτέχνημα ήταν, αλλά χρήσιμο για όσο κράτησε , έδωσε μια ακόμα οπτική γωνία του θέματος.
Έγινε και η αφορμή για να ξαναρχίσουμε την συζήτηση για τους συνεχιστές της αρχαίας Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.   Όλοι μας γνωρίζουμε πως το πολίτευμα της Ρώμης ήταν ταυτισμένο με τον θεσμό του Αυτοκράτορα.
Κατά τα χρόνια της αυτοκρατορικής εξουσίας, αν ψάξουμε πιο βαθιά, θα ανακαλύψουμε πως αυτό που έδινε την όλη δυναμική εκείνου του τρόπου διοίκησης, ήταν μια «διαρκής επανάσταση», η οποία και έβαζε όρια στην θεωρητικά απόλυτη δύναμη κάθε Αυτοκράτορα.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα το θέμα, πρέπει να αντιληφθούμε πως στην αρχαία Ρώμη δεν υπήρχε ένας ξεκάθαρος τρόπος για την διαδοχή του αυτοκράτορα. Υπήρχε η αυτοκρατορική αυλή με τους αυλικούς της, ο στρατός και η σύγκλητος που με την δυναμική τους συγκρούονταν για να εκλέξουν τον καινούργιο αυτοκράτορα.
Δεν υπήρχε, δηλαδή, μια θεσμοθετημένη και προδιαγεγραμμένη διαδοχή και έτσι είχαμε πάρα πολλές ανατροπές οι οποίες από μόνες τους αποτελούσαν μια διαρκή επανάσταση.
Αυτό λοιπόν το κενό του νόμου στο θέμα της διαδοχής του αυτοκράτορα ήταν που δημιουργούσε και το δικαίωμα της επιλογής της στάσης των πολιτών για την εκλογή της διάδοχης κατάστασης και που από μόνο του , κατ αυτό τον τρόπο, δημιουργούσε μια  «επανάσταση», και αυτό επειδή έδινε σε όλους το δικαίωμα, εάν το θελήσουν και εάν βρεθούν στην κατάλληλη θέση, να γίνουν ρυθμιστές του επόμενου πολιτικού σχήματος εξουσίας.
Η δουλειά της Συγκλήτου στη Ρώμη ήταν κυρίως το να ελέγχει και να προωθεί στις κατάλληλες διοικητικές θέσεις τους αντίστοιχους αξιωματούχους.
Μέσα στην αποστολή της, λοιπόν, ήταν και το να επιλέξει και τον επόμενο αυτοκράτορα.
Ο νέος αυτοκράτορας, στη συνέχεια, θα πήγαινε στους στρατιώτες, όπου θα τον ανέβαζαν σε μια ασπίδα ώστε να μπορούν να τον δουν όλοι, πράγμα όμως που είχε και τον δικό του ιδιαίτερο συμβολισμό που δεν είναι άλλος παρά το ότι ο νέος αυτοκράτορας στήριζε την εξουσία του στην στρατιωτική εξουσία.
Στη συνέχεια, ο καινούργιος αυτοκράτορας πήγαινε στον λαό και εκεί επιβεβαιωνόταν η εκλογή του από την επευφημία των μελλοντικών υπηκόων του.
Μετά από όλα αυτά ο νέος αυτοκράτορας είχε όλη την νομιμοποίηση που απαιτούσε η άσκηση της εξουσίας του.
Πέρα από τους τρεις αυτούς συντελεστές της εκλογής υπήρχε πάντα και η προσωπική αυλή και η υπόλοιπη οικογένεια με την χήρα και τα πιθανά παιδιά του.
Ένας ακόμη παράγοντας που όσο περνάγανε τα χρόνια έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο στην όλη διαδικασία ήταν και ο ρόλος του ιερατείου.
Μετά μάλιστα από τον 5ον αιώνα, στην  ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία εισάγεται η εκκλησιαστική στέψη. Μετά την επευφημία από τον λαό ο αυτοκράτορας στέφεται από τον πατριάρχη.
Η επευφημία από τον λαό που απαιτείται για να είναι νόμιμη η εκλογή αποτελεί και το λεπτό σημείο για να αντιληφθούμε και το πώς ο λαός θα ρίξει κάποιον αυτοκράτορα.
'Όταν  ένας αυτοκράτορας δεν είναι αγαπητός στον λαό και στους αξιωματούχους και θέλουν να τον ανατρέψουν, τότε γίνονται κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις. Για να είναι η ανατροπή νόμιμη , γίνονται τα εξής: Στην αρχή αρχίζει ο λαός να εκφράζει τη αγανάκτηση του με κάθε τρόπο εναντίον του. Αυτή η στάση του λαού φτάνει μέχρι τον στρατό, ο οποίος τότε μπορεί να ζητήσει την πτώση του αυτοκράτορα. Αυτή η θέση του στρατού, αν δεν εκφρασθεί με τα όπλα, πηγαίνει στη σύγκλητο η οποία και αποπέμπει τον αυτοκράτορα.
Αυτή είναι μια συνηθισμένη αποπομπή ενός αυτοκράτορα. Στην πράξη όμως, τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ πιο σκληρά. Ίσως να τον σκοτώσει κάποιος  αλλά και πάλι, για να πετύχουν τη διαδοχή, πρέπει να έχουν προετοιμάσει καλά τις επόμενες,  κινήσεις τους ώστε να πάρει στον θρόνο αυτός που έχουν επιλέξει.
Επομένως, στην όλη διαδικασία, υπάρχει η δυνατότητα ύπαρξης βίας και επομένως (επανά)στασης.
Τι επιτυγχάνεται με τη στέψη; Με αυτήν εμφανίζεται ο αυτοκράτωρ, στα μάτια του λαού, ως ευλογημένος από τον Θεό και ότι δίνεται στον πιστό λαό «ελέω Θεού». Αυτό ίσχυε από την εποχή του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Έτσι, για τον πιστό λαό, θεωρείτο πως ο Θεός έστελνε τον εκπρόσωπο του στη γη για να προστατεύει τους ανθρώπους και να τους βοηθάει στη ζωή τους, και αυτός ήταν ο αυτοκράτορας. Βέβαια ο αυτοκράτορας δεν ήταν «Θεός βασιλεύς», αλλά «ελέω Θεού βασιλεύς». Ο αυτοκράτορας, δηλαδή, για να  είναι αποδεκτός, έπρεπε να έχει την εύνοια του Θεού. Με τη στέψη του, επομένως, βελτιωνόταν σημαντικά η θέση του  στη συνείδηση των πολιτών και έτσι, ακόμα και αν υπήρχε καλύτερος διάδοχος, κανείς δεν σκεφτόταν να τον εκθρονίσει.
Η κληρονομικότητα, όπως είπαμε, δεν ίσχυε, αλλά αυτή  η σύνδεση του  με τον Θεό βοηθούσε υπέρ της, αφού αυτός ήταν «ελέω Θεού αυτοκράτορας» είναι λογικό τα μέλη της οικογένειας του, ή ακόμα και τα «πνευματικά» τέκνα του, να μετέχουν σ' αυτό το θείο χάρισμα κι επομένως να είναι πιο κοντά στη διαδοχή απ' ό,τι οποιοσδήποτε άλλος.
Αυτά τα λίγα για τον αυτοκρατορικό θεσμό στην Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ας έλθουμε τώρα στην τελευταία και πιο σύγχρονη αυτοκρατορία, αυτή της Νέας Ακρόπολης.
Ο ιδρυτής της, όπως μας πληροφορούν αυτοί που ξέρουν, υπέγραφε σαν «ελέω Θεού Αυτοκράτορας». Επίσης, ο ίδιος είχε φροντίσει , πολλά χρόνια πριν από τον θάνατό του, να ορίσει τον τρόπο της διαδοχής των αυτοκρατόρων της Νέας Ακρόπολης. Ποιος ήταν ο ρόλος των μελών – υπηκόων της πνευματικής αυτής αυτοκρατορίας?
Απολύτως κανένας.
Άλλοι αποφάσιζαν γι αυτούς και έτσι χάθηκε η ευκαιρία για μια «διαρκή επανάσταση» μέσα στους κόλπους αυτής της αυτοκρατορίας που, όπως θα μας διαβεβαιώσουν και πάλι αυτοί που ξέρουν ισχυρίζεται πως είναι συνεχιστής της αρχαίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας .
Έτσι, αν κοιτάξουμε από κάποια κλειδαρότρυπα, θα τους δούμε να χαιρετάνε μεταξύ τους με τον υποτιθέμενο Ρωμαϊκό χαιρετισμό, δηλ με το μπράτσο ψηλά και φωνάζοντας τη λέξη AVE!
Δυστυχώς όμως, γι αυτούς τους ανιστόρητους,  ο χαιρετισμός αυτός είναι καθαρά φασιστικός και δεν έχει σχέση με κανένα αρχαίο χαιρετισμό. Όσο γι αυτό όμως, δεν θα τους πείσουμε ακόμα και αν τους πείσουμε.
Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι μόνο στον χαιρετισμό, γιατί όπως είδαμε πιο πάνω η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία προχώρησε στην ιστορία γιατί ήταν ένα μείγμα δημοκρατίας και αυτοκρατορικής εξουσίας που από μόνο του επιτελούσε μια διαρκή επανάσταση με μεγάλο κερδισμένο τον ρωμαϊκό λαό.
Στην Νέα Ακρόπολη, αντιθέτως, έχουμε έναν «ελέω Θεού Αυτοκράτορα» και αυτό γιατί όπως βόλευε την φασιστική ιδιοσυγκρασία του ιδρυτή της, Λιβράγκα που δεν πρέπει  να  ξεχνάμε πως ήταν και το αγαπημένο παιδί του αιμοσταγούς δικτάτορα Πινοτσέτ, με αυτόν τον τρόπο ισχυροποιούσε την εξουσία του στα μέλη – υπηκόους – θύματα της υποτιθέμενης αυτοκρατορίας του και γι αυτό, μιας και τον βόλευε, ξεχνούσε πως οι ελέω Θεού αυτοκράτορες ήταν μόνο στο χριστιανικό Βυζάντιο.
Κατά τα άλλα, όπως άφηνε να εννοηθεί, ήταν και η μετενσάρκωση του Ιουλιανού… ( ο οποίος, ποτέ δεν θα υποστήριζε μια τέτοια χαζομάρα)
Τρέλα καντάρια... κουβάλαγε ο δύστυχος, θύμα της δικής του προβληματικότητας.
 
 
 
Πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης