Ψηφοφορία

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?

Δημοκρατία
3 (25%)
Αριστοκρατία
3 (25%)
Μοναρχία - Δικτατορία
0 (0%)
Αξιοκρατία
6 (50%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 12

Αποστολέας Θέμα: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?  (Αναγνώστηκε 11576 φορές)

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 17:17:49 »
Κάθε Συλλογικότητα αποτελείται από επιμέρους συλλογικότητες που όλες μαζί, ως όργανα, συνθέτουν μία ολοκληρωμένη οντότητα, ή έναν Κρατικό οργανισμό.

Ο άνθρωπος από την φύση του, έχει την τάση, να ομαδοποιείται, έτσι ώστε, από κοινού, να διεκδικεί, πιο αποτελεσματικά, κάποιον κοινό στόχο.

Υπάρχουν πολλές Κοινωνικές ομάδες, σύλλογοι, ή ενώσεις, που έχουν δημιουργηθεί, για να εκφράσουν, κοινά συμφέροντα.  Διακρίνουμε όμως, εμπειρικά, 3 γενικές κατηγορίες, οι οποίες εκδηλώθηκαν από την διαχρονική ζύμωση μιας Κοινωνίας.

Οι κατηγορίες αυτές ξεχωρίζουν βάση:

Α.  το συνειδησιακό επίπεδο
Β.  την επαγγελματική δραστηριότητα
Γ.  την Διοίκηση μιας Κοινωνίας

A. Σε συνάρτηση με το συνειδησιακό επίπεδο ή εξέλιξη κάθε ατόμου, μπορούμε να διαχωρίσουμε τις παρακάτω κοινωνικές ομάδες:

1. Παιδιά (0-18): αντιπροσωπεύουν τις Ενστικτώδεις τάσεις της φύσης
2. Νέοι (18-35): αντιπροσωπεύουν τους Ιδεολόγους και τους Οραματιστές
3. Ενήλικες (35-65): αντιπροσωπεύουν τους Διαχειριστές και τους ‘Ηρωες
4. Ηλικιωμένοι (πάνω από 65): αντιπροσωπεύουν την Εμπειρία και την Σοφία μιας Κοινωνίας

B. Σε συνάρτηση με την επαγγελματική δραστηριότητα, της σημερινής κοινωνίας1, μπορούμε να διαχωρίσουμε τις παρακάτω γενικές συνομοσπονδίες ή συντεχνιακές ενώσεις:

1. Αγρότες
2. Εργατο-υπάλληλοι
3. Επαγγελματο-βιοτέχνες
4. Εμπορο-βιομήχανοι

Γ. Σε συνάρτηση με την Διοίκηση μιας Κοινωνίας, εφόσον αναφερόμαστε σε Δημοκρατική δομή, μπορούμε να διαχωρίσουμε τις παρακάτω βαθμίδες αυτοδιοίκησης:

1. Δήμος (τοπικός οικισμός)
2. Νομαρχία (ομοσπονδία οικισμών)
3. Περιφέρεια (συνομοσπονδία οικισμών)
4. Κράτος (Γενική συνομοσπονδία οικισμών)

Παρατηρούμε πως οι παραπάνω 3 Κατηγορίες που αποτελούνται από 4 ομάδες ή βαθμίδες η κάθε μία, συνθέτουν μία Δωδεκαπλότητα, που είναι η βασική δομή της φυσικής λειτουργίας μιας Κοινωνίας.

Στην συνέχεια θα αναλύσουμε πως αυτές οι Κοινωνικές ομάδες ή βαθμίδες συνεργάζονται αποτελεσματικά μεταξύ τους, συνθέτοντας ένα Αληθινό Δημοκρατικό Πολίτευμα.
______________________________________________________________________

1 Σε περίπτωση που η μελλοντική κοινωνική δομή διαφοροποιηθεί από την σημερινή, (π.χ. Συνεταιριστικοί οικισμοί ως τοπικές αυτοδιοικήσεις ή Δήμοι), οι συντεχνιακές ενώσεις ή γενικές συνομοσπονδίες, πιθανόν να αλλάξουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2010, 17:52:20 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 15:12:37 »
Το παρακάτω Πολιτικό σύστημα, είναι μία πρόταση επιστροφής της εξουσίας πίσω στον Ελληνικό Λαό,

1. εκχωρώντας τα μέγιστα δυνατά δικαιώματα στις Αυτοδιοικήσεις.
2. περιορίζοντας την Δημόσια Διοίκηση στις βασικές δημόσιες ανάγκες και εθνικού συμφέροντος λειτουργίες. 
3. διασφαλίζοντας την συνεργασία και την συναίνεση των Κοινωνικών Εταίρων, μέσω του πλαισίου λειτουργίας της Κάτω Βουλής,
4. ελέγχοντας αποτελεσματικά, τα Κοινωνικά και Εθνικά συμφέροντα, μέσω του πλαισίου λειτουργίας της ‘Ανω Βουλής.
5. εκπορεύοντας άμεσα, το Δικαστικό Σύστημα, από τον Λαό.
6. ελέγχοντας όλες τις παραπάνω λειτουργίες, μέσω Λαϊκών ΜΜΕ.

Στο παρόν πολιτικό μας σύστημα υπάρχουν 4 μορφές εξουσίας.

1. Νομοθετική (Η Κυβέρνηση)
2. Εκτελεστική (Η Κυβέρνηση)
3. Δικαστική (το διορισμένο από την Κυβέρνηση Δικαστικό σύστημα)
4. Δημοσιογραφική (τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης)

Στο σύστημα που προτείνουμε όλες οι παραπάνω εξουσίες μεταβιβάζονται στον Λαό, και η δομή τους αλλάζει ως εξής:

1. Νομοθετική Εξουσία

Α. ‘Ανω Βουλή: αποτελείται από εκλεγμένους αντιπροσώπους του Λαού, που εκλέγονται σε επίπεδο Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης (2 αντιπρόσωποι από κάθε Νομό).

Ο ρόλος της ‘Ανω Βουλής

Η Ανω Βουλή είναι ο Θεματοφύλακας των Κοινωνικών και Εθνικών συμφερόντων.  Ο Πρόεδρος της ‘Ανω Βουλής, είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο οποίος εκλέγεται απ' ευθείας από τον Λαό.

α) εποπτεύει όλη την Δημόσια Διοίκηση και λειτουργία του Κράτους,
β) εκδίδει προεδρικά διατάγματα που άπτονται σοβαρών εθνικών ή κοινωνικών θεμάτων,
γ) προΐσταται άμεσα Υπουργείων Κοινωνικού και Εθνικού συμφέροντος,
δ) λαμβάνει εισηγήσεις από την Κάτω Βουλή για Κυβερνητικά στελέχη των Υπουργείων που εκπροσωπούν συντεχνιακά συμφέροντα, και διορίζει την Κυβέρνηση,
ε) ελέγχει και εγκρίνει, τα νομοσχέδια, που προτείνει η Κάτω Βουλή, αν βρίσκονται σε συμφωνία με το Σύνταγμα.

Β. Κάτω Βουλή: αποτελείται από εκλεγμένους εκπροσώπους του Λαού, που εκλέγονται σε επίπεδο Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και αποτελούν εκπροσώπους των συντεχνιακών ενώσεων, αναλογικά με το ποσοστό συμμετοχής των πολιτών στις επιμέρους ενώσεις.

Ο ρόλος της Κάτω Βουλής 

α) συζητάει, διαπραγματεύεται και καταθέτει προτάσεις νομοσχεδίων στον Ελληνικό Λαό, που εξυπηρετούν αλληλοσυγκρουόμενα συντεχνιακά συμφέροντα. 

Σε περίπτωση που ένα σημαντικό ποσοστό του Ελληνικού Λαού, ή μία Συντεχνία ή η ‘Ανω Βουλή, κρίνει πως διακυβεύονται σημαντικά θέματα σε συγκεκριμένο Νομοσχέδιο, η ‘Ανω Βουλή το παραπέμπει στον Ελληνικό Λαό για Δημοψήφισμα.
 
β) προτείνει στην ‘Ανω Βουλή, στελέχη για όσα Υπουργεία άπτονται συντεχνιακών συμφερόντων.

2. Εκτελεστική εξουσία

Κυβέρνηση, και κυβερνητικά στελέχη: διορίζονται από την ‘Ανω Βουλή, ως οι κατάλληλοι Διαχειριστές, και εκτελεστικά όργανα της Βούλησης των Ελλήνων, για το Δημόσιο όφελος.

Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας, ως αυτόνομη διοίκηση της Περιφέρειας.  Τα μέλη του Περιφερειακού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών της Περιφέρειας.

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης της Νομαρχίας, ως αυτόνομη διοίκηση της Νομαρχίας. Τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών της Νομαρχίας.

Δημοτική Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης του Δήμου, ως αυτόνομη διοίκηση του Δήμου. Τα μέλη του Δημοτικού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών του Δήμου.

Δημοτική Επιτροπή Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης: αντιπροσωπεύει ειδικά ζητήματα Ποιότητας ζωής και απαρτίζεται από εκπροσώπους των Κοινωνικών ομάδων (παιδιών, νέων, ενήλικων, και ηλικιωμένων).  Ο ρόλος της Επιτροπής είναι να καταθέτει προτάσεις, παρατηρήσεις και αιτήματα προς υλοποίηση στο Δημοτικό Συμβούλιο. 

3. Δικαστική εξουσία

Οι Δικαστές θα εκλέγονται από τον Λαό σε επίπεδο Aυτοδιοίκησης:

α) ‘Αρειος Πάγος, Συμβούλιο Επικρατείας, Συνταγματικό Δικαστήριο: εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση Πολιτών σε επίπεδο Κράτους.
β) Εφετείο: εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση Πολιτών σε επίπεδο Περιφέρειας.
γ) Ειρηνοδηκεία: εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση Πολιτών σε επίπεδο Νομαρχίας.

4. Δημοσιογραφική εξουσία

Η κάθε Αυτοδιοίκηση σε επίπεδο Δήμου, Νομαρχίας, Περιφέρειας, και Κράτους, θα διορίζει τα δικά της στελέχη των ΜΜΕ, που θα εξυπηρετούν στον έλεγχο της λειτουργίας μιας επιμέρους Κοινωνίας και θα ενημερώνει τους πολίτες
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2010, 14:22:17 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 15:40:49 »
Κανόνες διασφάλισης της εξουσίας του Λαού, και της αποτελεσματικής διαχείρισης των Κοινών συμφερόντων από τους εκλεγμένους πολιτικούς.

Οι εκλογές γίνονται κάθε τετραετία.  Ο ετήσιος απολογισμός του έργου κάθε Διοικητικού Συμβουλίου, ή εκλεγμένου σώματος κοινοποιείται στον Λαό. 

Κάθε διετία μετά τον συνολικό απολογισμό του έργου τους, ζητείται ψήφος εμπιστοσύνης για την συνέχεια τους, για καθένα εκλεγμένο πολιτικό προσωπικά, που μπορεί κάλλιστα, να χάσει την θέση του, αν κριθεί ακατάλληλος.

Σε περίπτωση προβλήματος, με κάποιο συγκεκριμένο πολιτικό πρόσωπο, ανά πάσα στιγμή, έχει δικαίωμα, ο κάθε πολίτης, να καταθέσει δημόσια καταγγελία, να αιτηθεί την έκπτωση του πολιτικού από το αξίωμα του, και αν συγκεντρώσει το αίτημα του αυτό, ικανοποιητικό αριθμό υπογραφών, το αίτημα τίθεται σε δημοψήφισμα, στο ανάλογο επίπεδο Διοίκησης ή Αυτοδιοίκησης.

Επίσης αν ένα πολιτικό πρόσωπο, κατηγορηθεί πως έχει διαπράξει απάτη κατά του Ελληνικού Δημοσίου, ακολουθεί άμεσα έρευνα και η οδός της Δικαιοσύνης.  Στο παρόν πολιτικό σύστημα, πολιτική ασυλία δεν υπάρχει.

                                                   συνεχίζεται....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2010, 16:40:50 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 04, 2010, 15:11:40 »
Ο ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ

Πριν προχωρήσουμε σε μία περαιτέρω ανάλυση των Κανόνων διασφάλισης μιας Αληθινής Δημοκρατίας, ας ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ, γιατί σήμερα δεν έχουμε Δημοκρατικά συστήματα στον Δυτικό κόσμο με αφετηρία την χώρα μας, καθώς και σε άλλες χώρες που ονομάζονται Δημοκρατίες.

Για να κατανοήσουμε το σημερινό φαινόμενο της ΨΕΥΔΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, χρειάζεται να ερευνήσουμε ιστορικά, την περίοδο που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, καταστρέφοντας για πάντα, από την ρίζα την Λαϊκή Βούληση.

Αν ερευνήσουμε την εποχή της εξάπλωσης του Ελληνισμού, μέσω της Μακεδονικής εκστρατείας, θα δούμε, πως οι ΕΛΛΗΝΕΣ, δημιουργούσαν Θεούς, εξουσίαζαν θρησκευτικά προϊόντα, παρά το αντίθετο.  Απόδειξη είναι η δημιουργία της Θεότητας Serapis, γύρω στα 300πκχ. από τον Πτολεμαίο, προσπαθώντας να δημιουργήσει μία νέα θρησκεία, ως ενδιάμεση λύση ανάμεσα στον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, και στον Αρχαίο Αιγυπτιακό.

Αυτή η Φιλοσοφία, της Δημιουργίας Θεοτήτων, από τους Αρχηγούς, Βασιλιάδες, Φαραώ, Αυτοκράτορες κτλ, ήταν διαδεδομένη, μια και ο λαός, λόγω χαμηλού επιπέδου, και αμορφωσιάς, χρειαζόταν είδωλα, και μέσω της εισαγωγής, νέων θρησκειολογιών γινόταν η κατάλληλη χειραγώγηση.

ΟΙ ‘Ελληνες όμως για πρώτη φορά, εισήγαγαν την ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, που ελευθέρωνε, όλους τους αμόρφωτους σκλάβους, και τους καθιστούσε Ελεύθερους και Επιστήμονες.

Μετά την κυριαρχία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, παρότι, πολλά στοιχεία της Ρωμαϊκής Κοινωνίας, ήταν Ελληνοπρεπή, όπως και η Δημοκρατία της Ρώμης, υπήρχε ένα έντονο αριστοκρατικό κλίμα, που αντιμάχονταν την έννοια της Δημοκρατίας.

‘Ετσι όταν αριστοκρατικές φωνές, όπως ο Ιούλιος Καίσαρας, και ο Νέρωνας, παρουσίασαν μία ΦΙΛΟΛΑΪΚΗ πολιτική, οι αριστοκράτες που ήθελαν την εξουσία πάνω στο λαό, και όχι την Δημοκρατική Βούληση, εισήγαγαν την ΦΤΙΑΧΤΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.

Μέσα από αυτό το ΕΓΚΛΗΜΑ κατά της Ανθρωπότητας, οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες, που ήταν υπέρ της ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ, και κατά της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, όπως ο «Μέγας» (Απατεώνας-Εγκληματίας) Κωνσταντίνος, ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ κάθε ίχνος εξουσίας του λαού, ιδρύοντας το νέο δόγμα.

ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ.

Σήμερα έχουμε ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ, ΕΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ή ΠΡΟΕΔΡΟΣ μιας ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.

‘Ετσι ΥΠΟΥΛΑ η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, χρησιμοποίησε, τους ταλιμπάν Εσσαίους, που ήταν τραγικά ΜΙΣΣΕΛΗΝΕΣ, εναντίον κάθε έννοιας ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και εδραίωσαν, έναν παγκόσμιο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ, καθώς και τον έλεγχο του κάθε λαού από μια Παγκόσμια ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ.

Γι’ αυτό η Σωτηρία της Ελλάδος μας, αλλά της Ανθρωπότητας, είναι να ξεσκεπάσουμε, αυτή την συνομωσία και το έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας, και να αποκαταστήσουμε τον Ελληνισμό ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ, φέρνοντας πίσω την ΜΥΗΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και την ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΑΊΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ που χάθηκε, καθώς και να αποκαταστήσουμε ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Αυτό είναι το έργο της Ελληνικής Αναγέννησης, και όσο πιο γρήγορα το χωνέψουμε, τόσο πιο γρήγορα, η ΗΘΙΚΗ, η ΑΡΕΤΗ, η ΜΟΡΦΩΣΗ, καθώς και η ΕΥΗΜΕΡΙΑ, θα αποκατασταθούν στην Ελληνική Κοινωνία, αλλά και θα δώσουν και πάλι το Ελληνικό ΦΩΣ που επί χιλιάδες χρόνια χάθηκε, πίσω σε όλες τις Κοινωνίες παγκόσμια.


Αυτός είναι ο λόγος που ο Ελληνοχριστιανισμός, και η σημερινή Δημοκρατία αποτελούν εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας, διότι χρησιμοποιούν Ελληνικούς χρηστούς όρους, φιλο-λαϊκούς για να αποκρύψουν μία εγκληματική παγκόσμια ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΙΤ ΠΛΟΥΣΙΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΝΔΥΤΩΝ, ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ, ΦΑΡΑΩ κτλ...

Αυτός είναι ο λόγος που ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΑΟΣ σήμερα δεν έχει καμία απολύτως εξουσία...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2010, 15:55:39 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 04, 2010, 15:37:46 »
Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ έχει συνηθίσει τον κάθε ΛΑΟ, να παρακαλάει για τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ του, ή να θυσιάζει καταχρατικά πλήθος ζωών σε αγώνες για οφέλη που δικαιωματικά θα του άνηκαν σε ένα Αληθινό Δημοκρατικό σύστημα, όταν την ίδια ακριβώς στιγμή με πλήθος άλλους νόμους και νομοσχέδια η εξουσιομανής ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, καταλύει και πάλι την Λαϊκή Ελευθερία και Βούληση.

Σήμερα παρατηρείται το φαινόμενο, όταν μία ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ, θέλει περισσότερα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ οφέλη, να τα διεκδικεί από τον ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ, τον Πρωθυπουργό, ακόμα και ΠΑΡΑΝΟΜΩΝΤΑΣ ή ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ την Κοινωνία, κλείνοντας τους δρόμους, απεργίες κτλ, παρά να λύνεται το πρόβλημα μέσα από έναν υγιή διάλογο με όλους τους υπόλοιπους ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (συντεχνίες).

Και η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ της «ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», η οποία δεν εκφράζει επί τω πλείστω, την Λαϊκή Βούληση,  αλλά συμφέροντα της Αριστοκρατίας και της Θεοκρατίας, (εκτός κάποιων λαμπρών εξαιρέσεων - φιλολαϊκών αριστοκρατών) αλλά και ο ίδιος ο Λαός, δεν θέλουν τον Διάλογο, μεταξύ Κοινωνικών Εταίρων, ούτε την λύση μιας Αληθινής Δημοκρατίας.

Διότι η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, δεν θέλει να παραδώσει την εξουσία στην Λαϊκή Βούληση, αλλά ούτε ο Λαός θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του, μέσα από συλλογικούς αγώνες και διαλόγους.

'Ετσι λοιπόν καταλήγουμε στο τραγικό συμπέρασμα, πως...

ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, λόγω ανωριμότητας, ανευθυνότητας και αμορφωσιάς, έδωσε ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ να τον εκμεταλλευτούν.

Γιατί άραγε να παραπονιόμαστε σήμερα?

Εφόσον δεν θέλουμε να αναλάβουμε την ευθύνη της προσωπικής και της πολιτικής μας ζωής, ενασχολούμενοι με τα Κοινά, γιατί παραπονιόμαστε ότι κάποιοι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, που ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, έχουν ληστέψει ή συνεχίζουν να ληστεύουν τους ‘Ελληνες πολίτες, καταστρέφοντας και διαλύοντας χιλιάδες Ελληνικές επιχειρήσεις και νοικοκυριά?

Το φαινόμενο της Καταστροφής της Ελληνικής Κοινωνίας, είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο, και η ΛΥΣΗ, δεν έχει ακόμα δοθεί, διότι ΑΠΑΙΤΕΙ, την ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, και την ΙΔΡΥΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2010, 16:05:54 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 07, 2011, 09:42:58 »
http://hamomilaki.blogspot.com/2010/07/isocrates-democracy-is-self-destructing.html

Ισοκράτης: Η αληθινή Δημοκρατία

Ο Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.),
Απόσπασμα από τον Αρεοπαγιτικό λόγο

ΙΣΟΚΡ 7.20–27

 *Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν.

Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.

Λόγια που ηχούν σαν να γράφτηκαν για το σήμερα και αφορούν όλες τις κυβερνήσεις ανά τον κόσμο!

(περίπου 2400 χρόνια μετά!)
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 10, 2011, 22:23:37 »
Καθώς η πρότασή μας για ένα Νέο πολιτικό σύστημα Αληθινής Δημοκρατίας είναι πλέον επικείμενη1, ήρθε ο καιρός, να συνεχίσουμε την φιλοσοφική μας ανάλυση, προσπαθώντας να συνδράμουμε σε αυτή την κρίσιμη αλλά ελπιδοφόρα πολιτική στιγμή στην οποία βρίσκεται η χώρα μας.

Το παρακάτω Πολιτικό σύστημα, είναι μία πρόταση επιστροφής της εξουσίας πίσω στον Ελληνικό Λαό,
[...]
1. Νομοθετική Εξουσία

Α. ‘Ανω Βουλή: αποτελείται από εκλεγμένους αντιπροσώπους του Λαού, που εκλέγονται σε επίπεδο Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης (2 αντιπρόσωποι από κάθε Νομό).
[...]
Β. Κάτω Βουλή: αποτελείται από εκλεγμένους εκπροσώπους του Λαού, που εκλέγονται σε επίπεδο Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και αποτελούν εκπροσώπους των συντεχνιακών ενώσεων, αναλογικά με το ποσοστό συμμετοχής των πολιτών στις επιμέρους ενώσεις.

2. Εκτελεστική εξουσία

Κυβέρνηση, και κυβερνητικά στελέχη: διορίζονται από την ‘Ανω Βουλή, ως οι κατάλληλοι Διαχειριστές, και εκτελεστικά όργανα της Βούλησης των Ελλήνων, για το Δημόσιο όφελος.

Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας, ως αυτόνομη διοίκηση της Περιφέρειας.  Τα μέλη του Περιφερειακού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών της Περιφέρειας.

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης της Νομαρχίας, ως αυτόνομη διοίκηση της Νομαρχίας. Τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών της Νομαρχίας.

Δημοτική Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης του Δήμου, ως αυτόνομη διοίκηση του Δήμου. Τα μέλη του Δημοτικού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών του Δήμου.

Δημοτική Επιτροπή Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης: αντιπροσωπεύει ειδικά ζητήματα Ποιότητας ζωής και απαρτίζεται από εκπροσώπους των Κοινωνικών ομάδων (παιδιών, νέων, ενήλικων, και ηλικιωμένων).  Ο ρόλος της Επιτροπής είναι να καταθέτει προτάσεις, παρατηρήσεις και αιτήματα προς υλοποίηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως το παραπάνω προτεινόμενο Πολιτικό σύστημα, Αληθινής Δημοκρατίας, αποτελείται από μεμονωμένα στελέχη πολιτικούς, οι οποίοι δεν ανήκουν απαραίτητα σε κομματικούς σχηματισμούς.

Στη τελική του μορφή, ένα Πολιτικό σύστημα Αληθινής Δημοκρατίας, δεν ενέχει Κομματικούς σχηματισμούς, αλλά η Νομοθετική εξουσία, αποτελείται από συνεργαζόμενες Αξιόλογες Προσωπικότητες, ή "'Αξιους" συνανθρώπους μας, εκλεγμένους ως αντιπρόσωπους και εκπρόσωπους, αξιοκρατικά και δημοκρατικά, με κοινό στόχο, την Εθνική προστασία, αλλά και την εξέλιξη της Κοινωνίας.

Επίσης η Κυβέρνηση δεν είναι κομματική, δεν υπάρχει αντιπολίτευση, δεν υπάρχουν αντικρουόμενες ομάδες συμφερόντων προς την Κυβέρνηση2, αλλά δρα Συλλογικά, ως Δημόσια Διαχείριση, για το συνολικό όφελος όλου του λαού.

'Ομως, μια και έφτασε η ώρα, της Αναθεώρησης του Πολιτικού μας συστήματος, ας αναρωτηθούμε πόσο πραγματικά έτοιμοι είμαστε, Εμείς οι Νεο-'Ελληνες για αυτή την τόσο σημαντική αλλαγή.

Πόσο έτοιμοι είμαστε, συνειδησιακά, ως Ελληνική Κοινωνία, για την εδραίωση ενός Νέου Πολιτικού και Κοινωνικού συστήματος?

Πόσο έτοιμοι είμαστε, να αφήσουμε στην άκρη τα προσωπικά, ιδιοτελή, συμφέροντα μας για το Κοινό Δημόσιο όφελος?

Πόσο έτοιμοι είμαστε, να αφήσουμε στην άκρη τις ιδιοτελείς ομάδες, αλληλοσυγκρουόμενων συμφερόντων, να σπάσουμε τις κλίκες, τις συμμορίες, τις μαφίες, να καθαρίσουμε τα κόμματα, και να δημιουργήσουμε εκ΄ νέου, μία ενωμένη Πολιτική Συνείδηση, που να σκέφτεται και να δρα συλλογικά?

Πόσο έτοιμοι είμαστε, να πραγματώσουμε ένα Νέο Πολιτικό σύστημα Αληθινής Δημοκρατίας, (το μοναδικό στον κόσμο, παράδειγμα προς μίμηση) που να εκφράζει και να εκπροσωπεί στο μέγιστο, την Λαϊκή Βούληση?

Πόσο έτοιμοι είμαστε, να κατανοήσουμε επιτέλους, πως δεν λειτουργούσαμε αληθινά Δημοκρατικά, με Ελληνικές αξίες και αρετές, στη χώρα που γέννησε την αξία της Δημοκρατίας, πριν εκατοντάδες χρόνια?

Πόσο έτοιμοι είμαστε, να γίνουμε επιτέλους Σκεπτόμενοι άνθρωποι, Μορφωμένοι ολιστικά άνθρωποι, πραγματικοί 'Ελληνες Φιλόσοφοι, που θα εφευρίσκουν Νέες λύσεις αντί να δημιουργούν νέα προβλήματα?

Πόσο έτοιμοι είμαστε, να εκτιμήσουμε Πραγματικά τη χώρα μας, ως γεννήτορα ενός Παγκόσμιου Πνευματικού Φωτός, μιας Παγκόσμιας Κοινωνικής - Ανθρωπιστικής Συνείδησης, να εκτιμήσουμε τον πραγματικό Ελληνισμό, που φωτίζει και εξελίσσει κάθε κοινωνία, όταν επί εκατοντάδες χρόνια μαύρης εβραιοχριστιανικής προπαγάνδας, καταλήξαμε παντελώς ανυποψίαστοι, εμείς οι Νεο-Ελληνες, να γίνουμε οι μεγαλύτεροι εχθροί του πραγματικού Ελληνισμού?
  
Η εμβάθυνση και κατανόηση των παραπάνω σημαντικών υπαρξιακών ζητημάτων που αφορούν την Ελληνική Συνείδηση, και την επαναδυόμενη Ελληνική Ψυχή, θα βοηθήσει έτσι ώστε, το Νέο πολιτικό σύστημα μιας Αληθινής Δημοκρατίας, καθώς και η αναθεώρηση του συντάγματος μας, να πραγματωθεί, και να μην μείνει ένα ανεκπλήρωτο όνειρο.

Η εποχή είναι ώριμη για αυτή την αλλαγή, αλλά και ως ατομικές ανθρώπινες συνειδήσεις χρειάζεται να ωριμάσουμε κατάλληλα, έτσι ώστε να Κατανοήσουμε και να Επιλέξουμε αυτή την τόσο σημαντική Πολιτικο-Κοινωνική Αναμόρφωση.

Και η μόνη λύση είναι η βαθιά Κατανόηση πως η Κρίση ήταν αποτέλεσμα της Ιδιοτέλειας, και της προσέγγισης της ζωής, πάντα μέσα από το προσωπικό συμφέρον και την κερδοσκοπία.

Η ζωώδης φράση "Ο θάνατος σου, η ζωή μου", χρειάζεται να αντικατασταθεί απολύτως, από την θεϊκή φράση, "'Ολοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε."

Δεν μας συμφέρει άλλο, να είμαστε ιδιοτελείς.

Ας αποκτήσουμε λοιπόν Συλλογική Συνείδηση, και ας Συν-δημιουργήσουμε τη Νέα Λύση, ένα νέο Πολιτικό και Κοινωνικό σύστημα, που θα μας βγάλει επιτέλους από την Κρίση.

Το επόμενο διάστημα θα κατατεθεί μέσω της Αστικής Μη Κερδοσκοπικης Εταιρείας "Ο Ροδόκηπος των Φιλοσόφων" μία ολοκληρωμένη πρόταση για την Αναθεώρηση του Πολιτικού μας συστήματος.
______________________________________________________________________

1 http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17532&subid=2&pubid=27413228

2 Αντικρουόμενες ομάδες συμφερόντων, ενέχει η Κάτω Βουλή, όπου διαπραγματεύονται συντεχνιακά συμφέροντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2011, 18:36:11 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 17, 2011, 00:35:42 »


http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1994057

Η πολιτική του ρεαλισμού

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Σε ένα ταξίδι με το τρένο, ο Γουλιέλμος Α' της Πρωσίας στράφηκε στον Μπίσμαρκ και του είπε: «Μπορώ να προβλέψω ακριβώς πού θα καταλήξουν όλα αυτά. Εκεί μπροστά στην όπερα, κάτω από το παράθυρό μου, θα αποκεφαλίσουν πρώτα εσάς και, λίγο αργότερα, κι εμένα».

«Και μετά;», απάντησε ήρεμα ο πρωθυπουργός, που ήταν διαρκώς αφοσιωμένος στο στόχο του. «Ε, μετά θα είμαστε νεκροί», αποκρίθηκε ο βασιλιάς. «Ναι, μετά θα είμαστε νεκροί, αλλά μπορεί ο θάνατός μας να είναι πιο τιμημένος;» Αλλες εποχές, άγριες, όταν τα μεγάλα ζητήματα επιλύονταν με σίδερο και αίμα, αλλά αυτό δεν αποδυναμώνει την παρατήρηση του μεγάλου πολιτικού.

Σε συμβολικό επίπεδο, πλέον, το ερώτημα είναι αν ο θάνατος του παρηκμασμένου συστήματος μπορεί να είναι τιμημένος, στις μέρες όπου ο οικονομικός παροξυσμός συνάντησε την πολιτική κρίση.

Οι αλλαγές είναι φυσιολογικό κομμάτι του κύκλου της ζωής. Υπάρχει μια εποχή για όλα, που σημαίνει ότι υπάρχει για όλα ένα τέλος. Ποιος μπορεί να αλλάξει το γεγονός ότι υπάρχει ένα τέλος; Μπορεί όμως να αλλάξει τον τρόπο που το χειρίζεται. Να χρησιμοποιήσει το αναπόφευκτο διαζύγιο ως εργαλείο. Και το πρώτο βήμα στο χειρισμό ενός διαζυγίου είναι να αναλάβεις την πρωτοβουλία των κινήσεων. Να δράσεις, ώστε να μην είναι τόσο χαμηλός ο πάτος.

Να αλλάξεις, όχι με απάτες και αυταπάτες, συνθήματα και «μπαλώματα», ανάσυρση ψευδο-ρόλων από τα σκονισμένα ντουλάπια ή έπαρση ιδεολογίας ευκαιρίας. Να διαβάσεις σωστά το «αίτημα των καιρών», να πείσεις ότι είσαι σε θέση να αυτορρυθμιστείς, ακόμη και μέχρι του σημείου της πλήρους απορρύθμισης.

Οταν δεν «αρέσεις», γιατί έχεις γίνει γκρίζος, μία λύση είναι να καταφύγεις στο φωτισμό. Μια άλλη να σώσεις τα φαινόμενα, χωρίς να αποκαταστήσεις τη ζημιά. Μια τρίτη να επαναπαυθείς στην πολιτική του ρεαλισμού. Κάθε επιλογή και το κόστος της. Καμία δεν έρχεται με άδεια χέρια. Κανένα τέλος δεν έρχεται με άδεια χέρια. Το θέμα είναι ποιος ευαγγελίζεται το νέο και πόσο νέο είναι.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΚΗ - ktzor@naftemporiki.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2011, 00:40:48 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 24, 2011, 00:20:11 »
http://www.greekamericannewsagency.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=12619:2011-06-15-02-13-06&catid=20:editorial&Itemid=146

Μέσα από οδύνες γεννιέται η νέα Ελλάδα. Καταρρέει το πολιτικό σύστημα. Οι τελευταίες ώρες...

Τρίτη, 14 Ιούνιος 2011
Συντάχθηκε απο τον/την Greekamericannewsagency.com  
Από τον Αλέξανδρο Στεφανόπουλο

[...]η χώρα, σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο  από σήμερα 15 Ιουνίου 2011 η Ελλάδα μπαίνει σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή. Ένα δρόμο που μένει να αποδειχθεί από τις τρέχουσες εξελίξεις είτε στενωπός δύσβατος που μπορεί να οδηγήσει όμως στην μεγάλη λεοωφόρο της Ελευθερίας και της αποτίναξης από το σάπιο και ανήθικο πολιτικά καταβεβλημένο σύστημα πολιτικών, εκδοτών και δημοσιογράφων. Η Ελλάδα μπαίνει χωρίς επιστροφή σε μια νέα περίοδο αλλαγών και ανατροπών. Βίαιων ή ομαλών, θα δείξουν οι προσεχείς εξελίξεις. Τα 24ωρα που διανύει η χώρα είναι κρίσιμα. Η Χώρα έτσι και αλλιώς έχει πτωχεύσει! Τον τρόπο ψάχνουν να το πουν στον  σαστιμένο λαό...  

Το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης, της γενιάς του πολυτεχνείου και του 114  απέρχεται  πλήρως  και οικτρά αποτυχημένο!  Πουλημένοι όλοι και βολεμένοι σε θέσεις και αξιώματα. Αριστεροί και δεξιοί. Πράσινοι και κόκκινοι. Χορτασμένοι όλοι τους μέχρις εμετού! Έχουν χάσει τον έλεγχο και δεν ξέρουν ούτε που πατάνε ούτε προς τα πού πηγαίνουν. Τυφλοί προσπαθούν να οδηγήσουν ένα λαό καταπονημένο... Έχουν μετατρέψει την  Ελλάδα από χώρα υπερήφανων ηρώων και μαρτύρων  σε χώρα και λαό εξαχρειωμένο,  εξαγριωμένο πλήρως  ταπεινωμένο!    

Σήμερα η Ελλάδα μετασχηματίζεται. Η κρίση της Ελλάδος δεν είναι οικονομική. Η κρίση της Ελλάδος είναι  δυστυχώς κρίση ταυτότητας και οντολογικού προσδιορισμού. Η Ελλάδα βγαίνει έξω στους δρόμους, τις γειτονιές και τις πλατείες και αναζητά τον δρόμο και την οδό που θα την οδηγήσει στην λεωφόρο του μετασχηματισμού της από χώρα υποδούλων και υποταγμένων σε χώρα πραγματικά ελεύθερη, έστω και αν χρειαστεί –για λίγο να αυτό απομονωθεί-   με την αποχώρηση της από το ευρώ και επιστροφή στο εθνικό νόμισμα την δραχμή! Δεν υπάρχει άλλος δρόμος σωτηρίας, για να επανέλθει σε τροχιά ανάπτυξης.

Στην Ελλάδα σήμερα, έστω και μέσα από οδυνηρές ή και αιματηρές  καταστάσεις, που έρχονται  -και δυστυχώς  μέσα από την αναπόφευκτη αιματοχυσία που έρχεται-, γεννιέται  μέσα από μεγάλες  οδύνες, όπως κάθε φυσικός  τοκετός, η νέα Ελλάδα! Η Ελλάδα θα καεί ολόκληρη από την φόλγα της νέας επανάστασης του γένους που ανασταίνεται και μέσα από τις στάχτες της θα ξαναγεννηθεί το γένος των Ελλήνων, όπως ο αναγενώμενος φοίνικας.

Αυτή η Ελλάδα που έρχεται τους  θέλει όλους μαζί της. Τους ανθρώπους της τέχνης, των γραμμάτων, του τραγουδιού και της διανόησης. Δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί πρέπει να ξανά χτίσουμε την πατρίδα εκ θεμελίων. Να αρχίσουμε από εκεί που την άφησε ο Ιωάννης Καποδίστριας. Ο Ιστορικός πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας. Καλλιτέχνες και ποιητές καλούνται να πλέξουν εγκώμια και ύμνους,  να συνθέσουν νέα εθνικά εμβατήρια και να ξανά γράψουν και να μελοποιήσουν πολιτικά τραγούδια. Να βγούνε στις πλατείες και με τραγούδια, να τραγουδήσουμε την Νέα Ελλάδα που σήμερα μέσα από πόνο, δάκρυ και αίμα, θυσίες προσωπικές και συλλογικές, αναστεναγμούς και γογκυσμούς θα χτίσουμε. Όλοι μαζί να σηκώσουμε τον Ήλιο πάνω από την χώρα του Ήλιου.

Μακριά από την σήψη και την πολιτική σαπίλα. Μακριά από την πολιτική και κοινωνική ανηθικότητα. Να συνεχίσουμε από εκεί που σταμάτησε ο Ιωάννης Καποδίστριας και με το νέο Ναύπλιο να χαράξουμε όλοι μαζί, ο κάθε ένας με τις δικές του δυνάμεις να προσφέρει, το δικό του λιθαράκι συλλογικά στην Νέα Ελλάδα που έρχεται. Να χτίσουμε όλοι μαζί εκείνη την μεγάλη Ελλάδα. Αυτή η Ελλάδα  που κάποτε  ξεκίνησε να χτίζει ο ιστορικός κυβερνήτης της Ελλάδος, Ιωάννης Καποδίστριας αλλά δυστυχώς κάποιο χέρι πληρωμένο από ξένες δυνάμεις ανέκοψε, κόβοντας το νήμα της ζωής του ανθρώπου που αν ζούσε, σήμερα το Ελληνικό κράτος θα ήταν δομημένο εντελώς διαφορετικά. Δομημένο με αρχές και οράματα που βγαίνουν από τα σπλάνχνα του έθνους των Ελλήνων και ποτισμένο με τα νάματα της χάρτας του Ρήγα  Φερραίου. Της ιδέας για την άλλη  μεγάλη Ελλάδα. Της Ελλάδος των διεκδικήσεων και των αλύτρωτων πατρίδων που περιμένουν σε κατακόμβες, τάφους και τάφρους μυστικούς τους θρύλους που θα ζωντανέψουν μέσα στις καρδιές μας και θα φωτίζουν τον δρόμο της νέας πολιτικής ηγεσίας.

Της ηγεσίας που θα αναδειχθεί μέσα από το νέο πολιτικό  μαζικό κίνημα που γεννιέται στην Ελλάδα.   Εκείνης  της Ελλάδος των πέντε ηπείρων, όπου το έθνος των απανταχού  Ελλήνων θα επανευαγγελισθεί την Ελλάδα των πολιτισμών. Την Ελλάδα της διανόησης και της αληθινής άμεσης δημοκρατίας. Μιας δημοκρατίας που θα εδράζεται και θα βασίζεται στις ρίζες του έθνους και την Εκκλησία του δήμου με συνεχή δημοκρατία. Μια δημοκρατία που θα επιβεβαιώνεται διαρκώς μέσα από δημοψηφίσματα που θα θεσμοθετηθούν από την συντακτική εθνική εθνοσυνέλευση που θα συγκληθεί από τον Λαό για τον Λαό.  Συντακτική εθνοσυνέλευση, η οποία θα θέσει τις βάσεις για ένα νέο βαθιά δημοκρατικό πολίτευμα. Ποιο και πώς θα προκύψει αυτό το αδιάτρητο δημοκρατικό πολίτευμα;  Θα το δούμε στην προσεχή ανάλυση μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 24, 2011, 00:34:50 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 24, 2011, 00:29:15 »
http://lioniastrologos.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

Πολιτική επικαιρότητα, 'Εκλειψη Σελήνης, Γιώργος Παπανδρέου...

Η Σεληνιακή Έκλειψη που πραγματοποιείται σήμερα (15/6) επηρεάζει άμεσα τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, αφού θα βρίσκεται σε ακριβή αντίθεση με τον 'Ηλιο του (στις 25 των Διδύμων).  Είχα γράψει και πολύ παλαιότερα ότι ο Κύριος Παπανδρέου θα βρεθεί σε εξαιρετικά δύσκολη θέση το 2011/2012.

Στο ωροσκόπιο της Ελλάδας (24/7/1974) ο Ουρανός αυτή την περίοδο βρίσκεται σε αντίθεση με την Σελήνη κινητοποιώντας τον λαό και προκαλώντας ανατροπές σε όλα τα πεδία.  Το πολύ ισχυρό Ηλιακό Τόξο (Solar Arc) Ποσειδώνα-7ου οίκου (ενεργό την περίοδο 2011/2012) φέρνει μεγάλη σύγχυση στα πολιτικά.  Η σύγχυση αυτή συνοδεύεται από διάλυση και αποδόμηση του πολιτικού συστήματος και των πολιτικών προσώπων.  Οι μάσκες πέφτουν.  Το Ηλιακό αυτό Τόξο συνοδεύεται και ενισχύεται από τη διέλευση του Ποσειδώνα από το μεσοδιάστημα Ηλίου/Σελήνης (2012/2013).  Το 2012 υπάρχουν τα πολύ σημαντικά Ηλιακά Τόξα του Άρη επάνω στη σύνοδο Σελήνης και Πλούτωνα στον 4ο οίκο του ωροσκοπίου της Ελλάδας.  Το 2013 η αντίθεση του Πλούτωνα με τον Κρόνο, αλλά και το τετράγωνο του Ουρανού προς τον Κρόνο στο ίδο ωροσκόπιο, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για να γυρίσει αυτή η χώρα πίσω.  Ο αστρολογικός συμβολισμός δείχνει καθαρά το τέλος μιας κατάστασης και την προσπάθεια να χτιστεί κάτι καινούργιο, μέσα όμως από μεγάλες δυσκολίες.

Υ.Γ.  Σήμερα και αύριο (15-16/6) ο Άρης βρίσκεται σε σύνοδο με τον πολύ, πολύ, πολύ σκληρό απλανή αστέρα Caput Algol (παίρνει κεφάλια κυριολεκτικά και μεταφορικά!).

Posted by Ανθούλα Λιονή
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 24, 2011, 16:05:26 »
Το Ελληνικό Δημόσιο σώθηκε, αλλά ο Ελληνικός Λαός δεν σώθηκε ακόμη...

Είναι γεγονός, πως το Διεθνές Κεφάλαιο, τελικά ξεπέρασε την υπέρμετρη αλαζονεία του, και έσκυψε να "σώσει" τα κράτη που χρεοκόπησε, διότι κατανόησε, πως η σωτηρία των "κρατών", όχι των εθνών, είναι προς συμφέρον του Κεφαλαίου...

Δυστυχώς το Παγκόσμιο Κεφάλαιο, παραμένει ακόμα, ασυγκίνητο, για τον ανθρώπινο πόνο, για τον πόνο του λαού, για την κάθε αθώα οικογένεια που υποφέρει, πληρώνοντας, για τις απάτες, των πολιτικών, των τζογαδόρων, του κάθε απατεώνα, που καταχράται το δημόσιο χρήμα, και απομυζά, ανυποψίαστα θύματα, αφελείς, αλλά και ταυτόχρονα ιδιώτες, μια και δεν ενδιαφέρονται για τα Κοινά.

Και εκεί είναι η αρχή του προβλήματος, αλλά και η λύση, που οδηγεί στην Ελευθερία του κάθε λαού, της κάθε Εθνότητας, από τον αέναο βαμπιρισμό του ασυγκίνητου, για τον ανθρώπινο πόνο, Κεφαλαίου.

Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ.

Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι η 'Ερευνα, η Μελέτη, και ο Σχεδιασμός Νέων Κοινωνικοπολιτικών Συστημάτων, που θα θέτουν το Κεφάλαιο στην υπηρεσία του Λαού, και όχι τον Λαό στην δουλεία του Κεφαλαίου...

Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι η Εφαρμογή και η Πραγμάτωση, ενός Νέου Πολιτικού Συστήματος Αληθινής Δημοκρατίας, που να υπηρετεί την Λαϊκή Βούληση, και να εγγυάται την Ευημερία του Λαού.

Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι ο Ανασχεδιασμός του Κοινωνικού πλαισίου, των εργασιακών σχέσεων, του τρόπου ζωής μας, έτσι ώστε να εγγυάται, μέσω Αυτόνομων Παραγωγικών Συναιτεριστικών Οικισμών (ή Δήμων), την Ευημερία, και Αυτονομία μιας μικρής Κοινωνίας, η οποία δεν θα ελέγχεται πλέον από το Παγκόσμιο Κεφάλαιο.

Κάποια στιγμή πρέπει να πάψουμε να είμαστε δούλοι, και να γίνουμε ΕΤΑΙΡΟΙ,

Συνεταίροι, είτε στην Παραγωγή, είτε στην Δημόσια Διαχείριση, μιας Κοινωνίας,

διότι αυτός είναι ο δρόμος της Απελευθέρωσης που έχουν χαράξει οι Πρόγονοί μας,

μέσω της Φιλοσοφίας και της Δημοκρατίας.

Πριν χιλιάδες χρόνια, οι πρόγονοί μας, είχαν ήδη περάσει, παρόμοιες εμπειρίες, που περνάει σήμερα, και το Παγκόσμιο χωριό, και μας είχαν δείξει τον δρόμο, για την πραγμάτωση μιας εθνικής ή παγκόσμιας Ελευθερίας και Ευημερίας.

Αυτούς τους Πνευματικούς Πατέρες χρειάζεται να μελετήσουμε, και να ακολουθήσουμε την συμβουλή τους, για το πως μπορούμε να φέρουμε τη Χρυσή Εποχή, όχι μόνο για τη χώρα μας, αλλά και για όλη την Οικουμένη...

Ο Αγώνας μας, για την Απελευθέρωση, δεν τελείωσε...

Μπορεί όντως, το Ελληνικό Δημόσιο να σώθηκε... αλλά ο αγώνας των Αγανακτισμένων Πολιτών δεν σταματά εδώ, αλλά συνεχίζεται...

Διότι το σύστημα δεν άλλαξε, η Φιλοσοφία δεν άλλαξε, και θα αλλάξει μόνο, όταν το ζητήσει ο Λαός...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 24, 2011, 16:45:45 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

AKENATON

  • ΑΜΡΑ - Φίλος
  • ****
  • Μηνύματα: 2
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 13, 2011, 16:29:45 »
θεωρω οτι η αμεση δημοκρατια ειναι το σωστοτερο πολιτευμα και φυσικα αμεση δημοκρατια παντου και στους χωρους δουλειας

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 13, 2011, 17:04:50 »
Αδελφέ μου,

κατά τον Β' αποικισμό, τον 7ο αιώνα πκχ. στις νέες αποικίες, γεννήθηκε η αμεσοδημοκρατία, όπου ο κάθε πολίτης πρόσφερε ακόμα και κοινωφελή εργασία, στο βωμό της Συνεργασίας.

Αυτή η Πολιτική επιλογή, έφερε μία άνθιση, μία ανάπτυξη, και οικονομική και πολιτισμική.

Στην πραγματικότητα υπήρχε πολύ μεγάλη οικονομική ευμάρεια, την εποχή της Αμφικτιονίας, ή των κοινών συνδέσμων που ομαδοποιούσαν τις πόλεις, όμως δεν υπήρχε ακόμα η κατάλληλη πολιτική ωρίμανση, έτσι ώστε η Ελληνική εθνότητα, να μην διαλυθεί.

Κάποιες πόλεις έγιναν πολύ πιο δυνατές οικονομικά, και προσπάθησαν να κυριαρχήσουν σε άλλες πόλεις λιγότερο δυνατές.

Από εκείνες ακόμα τις αρχαίες εποχές, βλέπουμε τελικά, πως παρά την εξυπνάδα μας, ως Ελληνική φυλή, δεν καταφέραμε, να επιβιώσουμε μονοιασμένοι, να αποκτήσουμε Εθνική συνοχή, και έτσι ως διαιρεμένοι ήμασταν πάντα εύκολος στόχος, στον κάθε κατακτητή.

Η Ρωμαϊκή Αριστοκρατία λοιπόν, βρήκε εύφορο έδαφος, στον Εμφύλιο μας, και από τότε δεν ελευθερωθήκαμε, ουσιαστικά ποτέ.

Η μόνη λύση για να επιτύχουμε την ενδυνάμωση του Ελληνικού έθνους λοιπόν, είναι να συνδυάσουμε το πλεονέκτημα της Αμεσοδημοκρατίας (γενική συνέλευση και ΔΣ) σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, με την Αξιοκρατία, ή Αληθινή Δημοκρατία σε επίπεδο πολιτεύματος, όπου θα συμμετέχουν, ακομμάτιστοι αντιπρόσωποι, και εκπρόσωποι του Ελληνικού Λαού, από όλες τις τοπικές αυτοδιοικήσεις συνθέτοντας έτσι, μία Κυβέρνηση Ομοψυχίας και Συνεργασίας.

Ουσιαστικά σε ένα σύστημα Αληθινής Δημοκρατίας, το Πολίτευμα της χώρας, θα λειτουργεί ως ένα πραγματικό Διοικητικό Συμβούλιο, της Εθνοσυνέλευσης.

'Ετσι λοιπόν, εξασφαλίζεται και η Εθνική μας Ευημερία, αλλά και η Εθνική μας Κυριαρχία.

Υ.Γ. Στον σύνδεσμο http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,2685.msg15735.html#msg15735
έχουμε παραθέσει την πρότασή μας, ως προσχέδιο ενός Αληθινά Δημοκρατικού Πολιτικού Συστήματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2011, 17:51:42 από Rose »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

sakissakis

  • ΑΜΡΑ - Φίλος
  • ****
  • Μηνύματα: 38
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 22:00:29 »
Πάρα πολύ σημαντικό θέμα , ζωτικό θα έλεγα .Για εμένα το κατάλληλο πολίτευμα είναι η δημοκρατία με προαγωγή των αξιών ,δηλαδή με αξιοκρατία.
Τι είναι όμως αξιοκρατία και πως προωθείτε και καλλιεργείτε  ,μαζί με άλλες αρετές και ιδεώδη ;
Κατά αρχάς η αξιοκρατία είναι μέσα στις αρετές που θα πρέπει να αναγνωρίζει εθελοντικά και κατανοητά το άτομο και συλλογικά οι κοινωνίες ,τοπικές και ευρύτερες.Η αξιοκρατία είναι μέσα στις στην κρίση δικαίου  και στην ικανότητα αξιολόγησης .
Πως ένα πολίτευμα μπορεί να έχει και να εγκαθιδρύσει πρακτικός αξιοκρατική δημοκρατία ;Πως πρακτικά γίνετε αυτό; Πιστεύω πως ο κλασσικός τρόπος  εφαρμογών στην αρχαιότητα μας δίνει μια καλή αρχή .Οι κοινωνίες και οι πολίτες μέσα σε αυτές κατα αρχάς θα πρέπει να καθιερώνουν λαϊκές συνελεύσεις και άσκηση μέσω αυτών του διανοητικού χαρακτηριστικού του ανθρώπου .Διότι και η κρίση προς το άξιο είναι θέμα διάνοιας .
Η ζωντανή βασικός ποιοτική επικοινωνία των πολιτών είναι η βασική αρχή για μία κοινωνία που συλλογικά θα αντιμετωπίζει σοβαρά κάθε σοβαρό πρόβλημα και θα επιφέρει το βασικό αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας στα μέλη της ..Όπως είπαμε η αρχη είναι η θεσμοθέτηση της επικοινωνίας και μάλιστα της ειλικρινούς επικοινωνίας.
Επειδή θέτουμε την ειλικρίνεια πρην απο την επικοινωνία ,δηλαδή ως προϋπόθεση ,απαραίτητα θα πρέπει να υπάρχει ο ανάλογος θεσμός που θα επεξηγεί κάποιες βασικές αρχές και αιτίες δομής της κοινωνίας των ανθρώπων ,δηλαδή τους ηθικούς κώδικες .Αυτό κανονικά είναι μέσα στην εργασία των ιερατείων   ή των στοιχειωδών γνώσεων του συστήματος παιδείας .Δηλαδή όλοι μα όλοι οι πολίτες κάθε κοινωνίας θα πρέπει να εμπιστεύονται και να πιστεύουν πως η αρετή . η εντιμότητα και η αξίες ανταμείβονται και αναβαθμίζουν το όλων αλλά και το ατομικό και όταν αυτός ο κώδικας σπάσει σταδιακά επέρχεται συνολική καταστροφή .Εδώ βρίσκετε  και το κλειδί παρεμπιπτόντως της καταστροφής της Ελλάδος μας...οι πολίτες πλέον ξεκάθαρα χάσανε κάθε πίστη στην εντιμότητα και στο κακό που μπορεί να επιφέρει η αδιαφορία για την εγκαθίδρυση της .Η σχέσεις στην Ελληνική κοινωνία γίνανε καθαρά σχέσεις υλικού εξουσιασμού και εξάρτησης και το ιδανικό της ηθικής και πνευματικής αξίας και δύναμης όχι μόνο απαξιώθηκε αλλά εξευτελίστηκε παντελώς .Το αίσθημα αξίας ,δικαίου και ισονομίας και ισοπολιτείας έπαψε να θεωρείται σημαντικό και τα πάντα μπήκαν σε μια σχέση προσωπικής αλλήλο εξάρτησης συμφερόντων και παραγόντων .Έτση η υποκρισία του να μην ανοίγεις τέτοια κοινωνικά θέματα ,για να μην φανούν έκανε στο τέλος το καράβι να πάρει νερά απο παντού ... Βέβαια το θέμα της Ελλάδος μας δεν ειναι τόσο απλό ,,οι κοινωνίες μας γενικός φτάσανε να έχουν πρόβλημα με την αλήθεια ...και το θέμα χρίζει εμβαθούς έρευνας και θεραπείας.
Εν τέλη για να μην μακρηγορώ , οι λαϊκές συνελεύσεις βασικός ώριμων πολιτών θα πρέπει να καλλιεργούν την διανόηση που θα εξετάζει τα κοινωνικά και πολιτικά θέματα και θα ενάγει την αξία την προοδευτικότητα και ότι καλό θα μπορεί να καρποφορήσει σε μια κοινωνία συνεργάσιμων πολιτών .Η εκκλησία του δήμου ΄δεν ήταν μία έκκληση ενός αόρατου θείου πνεύματος .,,αλλά η καθαρή συλλογική ξεκαθάριση των τοπικών θεμάτων μέσω της νοητικής ανθρώπινης ικανότητας ,,Η επένδυση και εργασία στον ανθρώπινο πνεύμα αξιοποίησε τις τότε κοινωνίες και τους πολίτες τους ,,αυτό θα πρέπει να γίνει ξανά.Η ζωντανή επικοινωνία ως αρχή.Δηλαδή δομές ,ελευθερίας λόγου και παράθεσης θεμάτων ,ισότιμα σε όλους και απο όλους .