Αποστολέας Θέμα: ΑΚΟΣ  (Αναγνώστηκε 6137 φορές)

Trithemius

  • L.V.X.
  • Μηνύματα: 1.225
  • Karma: 0
  • Enflame thyself in prayer... Invoke often...
    • Προφίλ
ΑΚΟΣ
« στις: Αύγουστος 24, 2007, 21:09:50 »
Δια "χειρός" Rose_777 :)


κατά την άποψή μου υπάρχουν 3 επίπεδα, ενασχόλησης και εμβάθυνσης στον εσωτερισμό.

1. Πληροφόρηση  (δεδομένα μέσω παρατήρησης)
2. Βιωματική Εμπειρία (αισθαντικότητα)
3. Κατανόηση (ανάλυση δεδομένων- διανόηση)

Ο κάθε άνθρωπος ασχολείται και εμβαθύνει ανάλογα με τον ψυχισμό του και με τις ανάγκες που τον ωθούν να ψάξει πιο βαθιά... Όλοι μας όμως αρχίζουμε από το 1ο στάδιο, που είναι η πληροφόρηση. Φυσικά όπως πολύ σωστά επισήμανες, η κατανόηση δεν επιτυγχάνεται όταν επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα μόνο διανοητικά, και στερούμαστε την βιωματική εμπειρία.

Για τον παραπάνω λόγο σχεδιάσαμε, 3 κύκλους ενασχόλησης και εμβάθυνσης στον εσωτερισμό, που θα υλοποιούνται καθ' οδόν, ανάλογα με την διάθεση και τις ανάγκες μας... Ο καθένας μας λοιπόν μπορεί να επιλέξει πόσο ψηλά φιλοδοξεί να φτάσει ή πόσο βαθιά θέλει να εντρυφήσει στον Εσωτερισμό.

1. ΠΑ - Πνευματική Ακαδημία (Γενική πληροφόρηση γύρω από τον εσωτερισμό, την φιλοσοφία, και τις επιστήμες)
2. ΑΜΡΑ - Αυθεντική Μυστικιστική Ροδοσταυρική Αδελφότητα (Βιωματική Εμπειρία, καταβύθιση, ανάλυση συμβόλων και αρχετύπων, πνευματική μεταστοιχείωση, θεραπευτική)
3. ΑΚΟΣ - Απολλώνια Κοινωνία Ορφεοτελεστών Συνθάκων (Υψηλή διανόηση και ανάλυση κοσμικών νόμων και ροών, διαχείριση κοσμικών εγρηγορότων, κοινωνική δράση)
Προς το παρόν η Ιδέα της Πνευματικής Ακαδημίας, εκπροσωπείται μέσω του Φόρουμ της ΑΜΡΑ. Όμως στο προσεχές μέλλον, ευελπιστούμε να υλοποιήσουμε το όραμα της Πνευματικής Ακαδημίας, μια και μία τέτοια κίνηση θα συνέβαλε μέγιστα στην διαφώτιση και την συνειδησιακή ελευθερία της κοινωνίας μας...


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2009, 12:29:31 από Rose »
...spes mea in mentem est...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 27, 2007, 21:01:26 »
Ο πιο κατάλληλος για να απαντήσει τι είναι το ΑΚΟΣ είναι ο Ορφέας... Παρακαλώ για την υπομονή σας....
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.421
  • Karma: 0
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 02, 2007, 23:35:41 »
Θα απαντήσει σύντομα ο Ορφέας, και θα διευκρινιστούν όλα. Προς το παρόν για να λύσω κάποιες απορίες...

1. Συνθάκων σημαίνει συνκαθιζόμενων δηλαδή συνεργατών.
2. Το ΑΚΟΣ, είναι Τάγμα Μεγάλων Μυστηρίων, ένας πιο εσωτερικός κύκλος, παραδοσιακής μυητικής γραμμής, Δασκάλου σε μαθητή.


και γιατί το Α και Ω της όλης διαδικασίας να μην περιοριστεί στην ΑΜΡΑ;

Επειδή δεν θέλουν όλοι οι εσωτεριστές, να ασχοληθούν με την κοινωνική προσφορά, και την ανθρωπιστική δράση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2007, 17:18:05 από Rose_777 »
Ολη η Γη ένας Ροδόκηπος, για να Ανθίσει η πλάση...

Hiram

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 31
  • Karma: 0
  • L.:P.:D.:
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 09, 2007, 20:37:52 »
Θα απαντήσει σύντομα ο Ορφέας, και θα διευκρινιστούν όλα. Προς το παρόν για να λύσω κάποιες απορίες...

1. Συνθάκων σημαίνει συνκαθιζόμενων δηλαδή συνεργατών.
2. Το ΑΚΟΣ, είναι Τάγμα Μεγάλων Μυστηρίων, ένας πιο εσωτερικός κύκλος, παραδοσιακής μυητικής γραμμής, Δασκάλου σε μαθητή.


και γιατί το Α και Ω της όλης διαδικασίας να μην περιοριστεί στην ΑΜΡΑ;

Επειδή δεν θέλουν όλοι οι εσωτεριστές, να ασχοληθούν με την κοινωνική προσφορά, και την ανθρωπιστική δράση.

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις όλων σας.
Ευδαιμονείτε
...the symbols encompass three things, all closely related but not actually identical...

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 17:45:37 »
Α. Κ. Ο. Σ.              
Α Π Ο Λ Λ Ω Ν Ε Ι Ο Σ     ΚΟΙΝΩΝΙΑ                 
ΟΡΦΕΟΤΕΛΕΣΤΩΝ          ΣΥΝΘΑΚΩΝ



Αγαπητοί αδελφοί,

προς ικανοποίηση του αιτήματός σας για ενημέρωση περί σύστασης της εσωτερικής αδελφότητας υπό την επωνυμία Α.Κ.Ο.Σ., των στόχων και αρχών που την διέπουν, παραθέτουμε αποσπάσματα από, α) επιστολή στα μέλη με διευκρινήσεις περί Α.Κ.Ο.Σ. και β) απόσπασμα από την εναρκτήρια ομιλία κατά την τελετή ίδρυσης της αδελφότητας Α.Κ.Ο.Σ.

Πληροφοριακά, ενημερώνουμε ότι η αδελφότητα Α.Κ.Ο.Σ. συνεστήθη το 2005, ενώ η  επίσημη τελετή έναρξης και η υπογραφή της ιδρυτικής πράξης με την παράλληλη σύσταση και της πρώτης Νηός, έγινε τον Μάρτιο του 2006.

Η επιτακτική ανάγκη που η κοινωνία υποδεικνύει και οι αξίες και τα ιδανικά που η Υδροχοϊκή εποχή αιτείται να εξαπλωθούν, του ανθρωπισμού και της γνώσης ως σκοπό στην αναζήτηση της αλήθειας, της κοινωνικής ισότητας και αποκατάστασης της ανθρώπινης αξίας και αδιαμφισβήτητης ελευθερίας, μας ώθησε στην εξωτερίκευση μιας εσωτερικής και ατομικής αλυσίδας μυητικής εξελικτικής διαδικασίας των μεγάλων μυστηρίων, ιδρύοντας την πρώτη και μοναδική –παγκόσμια – αδελφότητα ενάσκησης και εντρύφησης στα Μεγάλα Μυστήρια της εσωτερικής Γνώσης και Σοφίας.

Κύριο μέλημα της αδελφότητας η ατομική ελεύθερη ανάπτυξη και εξέλιξη του νεοεισερχόμενου, με απώτερο στόχο την ευαισθητοποίηση στην κοινωνική δράση και στην ανιδιοτελή προσφορά. Ως εκ τούτου, δυνάμενοι να συμμετέχουν στις εργασίες και στις μυητικές διεργασίες της αδελφότητας είναι ΜΟΝΟΝ όσοι θέτουν ειλικρινώς εαυτόν στην κοινωνική προσφορά και υπηρεσία, χαρακτηριζόμενοι από πλήρη ανιδιοτέλεια. Εξυπακούεται ότι διαπνέονται από αρχές ελευθερίας και ανθρωπισμού και καταδικάζουν κάθε αυταρχική και εξουσιαστική συμπεριφορά και τακτική, θέτοντες εαυτόν υπέρμαχο των ατομικών δικαιωμάτων του ανθρώπου και πολέμιο καθενός που επιβουλεύεται τα αδιαμφισβήτητα ανθρώπινα  δικαιώματα.
…………….

Σχετικά είχαμε αναφερθεί στην επιστολή μας προς τα μέλη,

α) Αποσκοπούμε πρώτον στην προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη μέσω της ενδελεχούς ανάλυσης και επίγνωσης των μερών και της επιζητούμενης επανασύνθεσης σε μια ολότητα και δεύτερον, στην κοινωνική ανάπτυξη και εξέλιξη που θα οδηγήσει στην κοσμική ευημερία και αρμονία.

Εκκινήσαμε την σύσταση του δεύτερου πυρήνα και συστήνουμε  το κεντρικό συμβούλιο των Δώδεκα (12) που θα αναλάβει να διακηρύξει τις αρχές, να χαράξει και να προσδιορίσει την πορεία, από οργανωτικής απόψεως και λειτουργίας.

Ήδη προχωρήσαμε στον χαρακτήρα του εγχειρήματος, τον οποίο ο Εσωτερισμός προσδιορίζει ως «Προμηθεϊκού τύπου» αδελφότητες, σε αντίθεση με τις ομάδες, σχολές ή τάγματα του «τύπου Μελχισεδέκ».

Τα «ιερατικά» του δεύτερου τύπου, του «τύπου Μελχισεδέκ», τάχθηκαν να είναι φύλακες της παράδοσης μέσω τυπικών αυστηρής και αμετάβλητης τυπολατρίας,
ενώ τα «Προμηθεϊκά», ως ανώτερα των «ιερατικών», είναι οι ανανεωτές και εισηγητές νέων μυήσεων, ανάλογα με τον βαθμό εξέλιξης της ανθρωπότητας και την ικανότητα ανταπόκρισης σε ανώτερες αντιλήψεις.

Είναι βέβαια και οι συντηρητές των παλαιών διδασκαλιών, κάτω όμως από ένα πνεύμα ανάλυσης και αυστηρής επεξεργασίας των διδασκαλιών, διακρίνοντας τις ορθές, προσδιορίζοντας παράλληλα και απορρίπτοντας τις πλάνες.

Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για Αρχές, αν και στην πράξη είναι απόψεις για τον προσανατολισμό της κατεύθυνσης που φιλοδοξούμε να πορευθούμε, γενόμενες αρχές από το συμβούλιο των Δώδεκα (12), μόλις αυτό συνεδριάσει.

Έτσι, παραθέτουμε τις βασικές κατευθύνσεις που θεωρούμε ως βασικές, τις οποίες θα επιδιώξουμε να γίνουν και καταστατικές αρχές.

1. Στον Εσωτερισμό υφίσταται η διάκριση μυστικιστικής και αποκρυφιστικής ατραπού.

Δεν είμαστε ακόλουθοι της μίας ή της άλλης ατραπού.

Βασική μας επιδίωξη είναι να πορευόμαστε ταυτόχρονα και ισορροπημένα και στις δύο ατραπούς, όπως και το ιερόγλυφο της Αποκατεστημένης Καμπαλα υποδεικνύει, μαθητεύοντας και μυστικιστικά και αποκρυφιστικά.

2. Θεωρούμε πως δεν υφίστανται διδάσκαλοι – αυθεντίες και ως εκ τούτου, τον μοναδικό διδάσκαλο που ακολουθούμε, είναι ο εσωτερικός διδάσκαλος.

3. Κανείς νεοεισερχόμενος δεν δεσμεύεται με όρκους, ούτε του επιβάλλεται οποιοσδήποτε περιορισμός.

Ο καθείς είναι ελεύθερος να δρα όπως κρίνει η συνείδησή του και δύναται να αποκαλύπτει ή να αποκρύπτει τις γνώσεις των Ορφεοτελεστών, σε όσους αυτός κρίνει και μόνον αυτός. Μόνον συμβουλές επ’ αυτού είναι θεμιτές.

4. Κανείς νεοεισερχόμενος δεν δεσμεύεται με όρκους πίστης και συμπαράστασης.
Ο καθείς είναι ελεύθερος να παραμείνει όσον το επιθυμεί, χωρίς καμία απολύτως υποχρέωση. Δεν στρατεύεται κάτω από κανένα Τάγμα και δεν του επιβάλλεται τίποτα που είναι πέρα και πάνω από τις πεποιθήσεις του και την προσωπική του ελευθερία. Κάθε συνδρομή, σύμπραξη, συμπαράσταση και συνεργασία, γίνεται ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ.

5. Κανένας άνθρωπος δεν θα διατάζει και δεν θα δέχεται διαταγές από κανέναν.
Όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα και απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες για απολαβές και εξέλιξη. ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.
Ο νεοεισερχόμενος είναι συμβολικά «ένα παιδί» και ως εκ τούτου, έχει μόνον δικαιώματα και κανένα απολύτως καθήκον προς την ομάδα.

Ως εκ τούτου, η ομάδα οφείλει να του παρέχει αγόγγυστα και πλουσιοπάροχα κάθε δικαίωμα και κάθε αγαθό, χωρίς καμία απολύτως απαίτηση, είτε υλικής συνδρομής, είτε προσωπικής συμμετοχής.

Η κάθε αυτόβουλη ανάληψη αρωγής και η επιδεικνυόμενη υπευθυνότητα, θα επιμετρούνται ως πλεόνασμα στην αξιολόγησή του για προαγωγή.

6. (Άρθρο περί αξιολόγησης)

7. Δικαίωμα εισδοχής έχουν όλοι οι άνθρωποι. Η εισδοχή τελείται μόνον κατά ζεύγη ή δυνατόν έχοντα οιανδήποτε σχέση μεταξύ των (συγγενική, φιλική κλπ).

8. Καμία γνώση και πρακτική δεν είναι απαγορευμένη. Πρακτικές όμως που άπτονται των μυστηρίων της ζωής –γέννησης και θανάτου-όπως και του φορέα της ζωικής ενέργειας, δεν μπορούν για κανένα λόγο να ασκούνται σε καμία απολύτως Ναυν. Αποτελούν δε σοβαρότατο και αμετάκλητο λόγο αποπομπής η εντός της Νηός άσκηση ή προτροπή άσκησης μεταξύ των μελών.

Συνεχίζονται διαδικαστικά άρθρα….

Σημείωση :Η λέξη   «συνθάκων» εκ του ρήματος «συνθακέω = κάθομαι μαζί, συσκέπτομαι», δηλώνει αυτούς που κάθονται μαζί, του σύνθρονους, τους μετόχους, τους κοινωνούς….

Τα αρχικά : Α . Κ . Ο . Σ . , υποδηλώνουν την λέξη «άκος» που σημαίνει «θεραπεία, ίαση».
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2007, 19:09:45 από Rose_777 »
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 17:49:07 »
β) Παρατίθεται απόσπασμα από την ομιλία κατά την τελετή έναρξης, δηλώνοντας τις δεσμευτικές αρχές που διέπουν την αδελφότητα Α.Κ.Ο.Σ.

«Απόσπασμα από την τελετή που ναυπηγήθηκε η πρώτη Αργώ και οι βασικές αρχές για την ναυπήγηση των μελλοντικών συλλογικών και ατομικών νηών, για το μεγάλο ταξίδι της αυτογνωσίας, για να επιτελεσθεί το «Μεγάλο σχέδιο».

Αδελφοί μου,

ο Χείρωνας αποτελεί το αρχετυπικό σύμβολο του διδασκάλου και του θεραπευτή. Ήταν γιος του Κρόνου και της Φιλύρας, γεννημένος στο Χειρώνιο άντρο, στο ανήλιο μέρος του Πηλίου και είχε μορφή από τη μέση και κάτω αλόγου και από τη μέση και πάνω ανθρώπου.

Έζησε στο σπήλαιο που γεννήθηκε με τη γυναίκα του την Νεράιδα Χαρίκλεια και έφερε στον κόσμο μία θυγατέρα την προφήτισσα Θέα. Αφοσιώθηκε στη διδασκαλία της Αρμονίας, της ηθικής, της αστρολογίας και στις τέχνες της ιατρικής, της ιππασίας, του κυνηγιού και του πολέμου.

Σαν διδάσκαλος, ήταν ο δεύτερος πατέρας όλων των μεγάλων Ελλήνων ηρώων, όπως του Πηλέα, του Ιάσονα, του Ακταίου, του Αρισταίου κλπ, σε αυτόν κοντά σπούδασε την ιατρική ο Ασκληπιός και από αυτόν έμαθε τη χρήση φαρμακευτικών βοτάνων και τη χειρουργική, σ’ αυτόν μυήθηκαν στις βασιλικές τέχνες ο Αχιλλέας και ο Ηρακλής.

Με βασική γνώση την Αστρολογία, καθοδηγούσε τους ήρωες στην αυτογνωσία, διδάσκοντάς τους παράλληλα και τις απόκρυφες τέχνες, όπως η χειρομαντεία, η χειρουργική, η χειροπρακτική κ.ά…

Η διδασκαλία του Χείρωνα δημιουργούσε μαθητές με την απαραίτητη παιδεία, βασισμένη σε ηθικές αξίες και με ικανότητες επιβίωσης που τους επέτρεψε να ξεκινήσουν τις δικές τους αναζητήσεις. Μία διδασκαλία που δεν αφορούσε μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή και αποσκοπούσε στην πνευματική ολοκλήρωση και αρμονία.

Ο Χείρωνας, από τη μια συμβολίζει τις σκοτεινές  αναγεννητικές  και καταστροφικές δυνάμεις της φύσης και από την άλλη συμβολίζει τη σοφία, την αυτοσυγκράτηση και την ευσπλαχνία. Οι γνώσεις που διδάσκει ο Χείρωνας είναι ολοκληρωμένες,  αποκαλύπτοντας από τη μια τις τεχνικές χειρισμού των αρχέγονων δυνάμεων της φύσης, στοιχεία που ανοδικά οδηγούν στο Νόμο, την Ηθική και τις Τέχνες και από την άλλη τις γνώσεις που οδηγούν στην καλλιέργεια του Νου και της Ψυχής. Έτσι η διδασκαλία του Χείρωνα καταφέρνει να συνθέσει τον άνθρωπο σε μια ολοκληρωμένη ενότητα, ενοποιώντας το ένστικτο με τη διάνοια, πράγμα απαραίτητο για τη σωστή εξάσκηση όλων των τεχνών, εξάσκηση που οδηγεί και ανεβάζει τον άνθρωπο σε ανώτερα επίπεδα ηθικής και θρησκευτικής τελείωσης, που οδηγεί στη συνειδητότητα και στην αληθινή γνώση.

Υπέρτατη τέλος προσφορά του Χείρωνα προς τον άνθρωπο, τον άνθρωπο που βαδίζει το μονοπάτι της εξέλιξης, ήταν η προσφορά της δικής του αθανασίας στον Προμηθέα, για να τον απαλλάξει από το αιώνιο μαρτύριό του.

Αυτός λοιπόν θα είναι ο κορμός που θα ακολουθήσουμε σαν σύστημα διδασκαλίας. Κατά το ήμισυ θα ενασχοληθούμε με τις τέχνες που αναφέρονται στις απόκρυφες δυνάμεις της φύσης και τις τεχνικές όπου μέσω του ασυνείδητου αποκαλύπτουμε τους διαύλους και τα κλειδιά χειρισμού των δυνάμεων αυτών και από την άλλη, με τις τέχνες που αναφέρονται στην άσκηση του συνειδητού και τους τρόπους ελέγχου των επιρροών δράσεων και αντιδράσεων των φυσικών φαινομένων. Εσωτερική και εξωτερική η διδασκαλία, όπως ο ΧΕΙΡΩΝΑΣ κατέδειξε και ο θεολόγος Ορφέας μας άφησε χρυσή παρακαταθήκη.

Ένα πνεύμα όμως θα διαπνέει τις διδασκαλίες, το πνεύμα της ελευθερίας, το οποίο θα διακρίνει κάθε δράση μας και θα προσδιορίζει κάθε μεθοδολογία μας. Όμως δεν παύουμε να είμαστε φύλακες της απόκρυφης γνώσης και των απορρήτων που μας εμπιστεύθηκαν και αυτό καλείται να παραμείνει ο αναζητητής του δεξιού μονοπατιού, όπως συνηθίζεται να λέγεται.  Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα αποκρύπτουμε την όποια γνώση. Ίσα – ίσα, είμαστε εδώ για να μεταλαμπαδεύσουμε αυτήν σε ολάκερη την ανθρωπότητα, για την γνώση και εξέλιξη αυτής.

Το κυριότερο όμως είναι να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη και εξέλιξη ελεύθερων ανθρώπων, ελεύθερων συνειδήσεων..  Έτσι, δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από κανέναν να ακολουθεί αυτό που εμείς πρεσβεύουμε και ούτε είναι αρμόζον να υποδεικνύουμε στον καθένα ποια είναι τα καθήκοντά του και τι πρέπει να πράττει.

Ο καθένας οφείλει να πράττει σύμφωνα με τη δική του συνείδηση και μόνον με αυτήν, οπότε κάθε υπόσχεση ή όρκος που θα περιορίζει ή θα επιβάλλει τρόπους,
είναι απορριπτέος.  Ο καθένας ας κρίνει μόνος του τι και ποια από όσα μαθαίνει, μπορεί να μεταδίδει στους αμύητους ή στους λιγότερο φωτισμένους.

Ο μοναδικός μυητής του καθενός, είναι ο εαυτός του, ο εσωτερικός διδάσκαλος.
Αν κάποιος προάγει οποιαδήποτε άποψη, ακόμα και μια βεβαιωμένη αλήθεια και ο Νεόφυτος αποφανθεί ότι δεν του φαίνεται σωστή, ο καλύτερος κριτής σε αυτήν την περίπτωση, αναμφίβολα είναι ο Νεόφυτος.

Είναι προτιμότερο να σφάλλει σε μια κρίση, παρά να γίνει πειθήνιος οπαδός μιας οποιασδήποτε άποψης. Θα κατανοήσει πολύ περισσότερα από ένα ειλικρινές λάθος, παρά από την χωρίς κριτική παραδοχή της γνώμης κάποιου άλλου.

Σίγουρα η απερισκεψία και η αλαζονική αυτοπεποίθηση είναι άξιες κριτικής, ωστόσο, το άτομο που διαθέτει το θάρρος της γνώμης του, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να ωφεληθεί από μια μύηση ή διδασκαλία, από εκείνον  που ικανοποιείται αφήνοντας κάποιον άλλον να σκέφτεται για λογαριασμό του.

Η ατραπός που επιλέγουμε, οδηγεί σταδιακά σε ανώτερες μυήσεις, περνώντας όμως μέσα από κόσμους που κρύβουν πολλές παγίδες.  Το πέρασμα μέσα από το αστρικό σαν παράδειγμα, για άτομα που δεν έχουν αναπτύξει σιδερένια θέληση και αυτοκυριαρχία και πολύ εύκολα υπακούν και κυριαρχούνται από άλλα άτομα χωρίς να δυσανασχετούν, είναι μία διαδικασία που οδηγεί σε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις, καθώς τα επιρρεπή άτομα κινδυνεύουν να παρασυρθούν, ακόμα και να καταληφθούν από εχθρικές θελήσεις.

Αν και θεωρείται στη δύση ασυμβίβαστο με την ανθρώπινη φύση το να δέχεται κάποιος διαταγές  για θέματα συνείδησης , μάλλιστα δε από ανθρώπους που δεν είναι αλάθητοι, δυστυχώς υπάρχουν θρασείς –ειδικά μάλλιστα σε εσωτερικές οργανώσεις- που προάγουν δήθεν εξ αποκαλύψεως αλήθειες, οι οποίες τείνουν να υποκαταστήσουν και αναιρέσουν την ελευθερία της συνείδησης.

Κανείς εκπαιδευτής που ισχυρίζεται ότι υπηρετεί την Λευκή Αδελφότητα δεν θα τολμούσε να διδάξει κάτι που θα δημιουργούσε άβουλους οπαδούς. Κανένας μύστης δεν θα τολμούσε να εισάγει σε δοκιμασίες ανθρώπους που δεν έχουν αναπτύξει ελεύθερη συνείδηση και να τους μυήσει στα μυστήρια. Κανένας άνθρωπος δεν δύναται να βαδίσει την ατραπό στηριζόμενος στις αλήθειες κάποιας αυθεντίας ή στις πατερίτσες κάποιων όρκων υπακοής. Η πραγματική και αληθινή μύηση, απαιτεί υψηλής ποιότητας χαρακτήρα που δημιουργείται μόνο μέσα στην ελευθερία.

Είναι απαίτηση των μυστηρίων, ο εισερχόμενος να είναι άτομο ελεύθερο και καλής φήμης. Εκείνο που απαιτείται κυριολεκτικά από τον Νεόφυτο, δεν είναι μια τυφλή υπακοή, αλλά μια νοήμων κατανόηση των αρχών.

Είναι παντελώς άτοπο να έχουμε την απαίτηση από ένα παιδί να ορκίζεται πίστη και υπακοή στις αρχές και στους νόμους του σύμπαντος τους οποίους αδυνατεί να κατανοήσει. Είναι καθήκον μας όμως να καθοδηγήσουμε αυτό κατάλληλα στις δοκιμασίες ώστε με το μικρότερο τίμημα να κατανοήσει και να αποδεχθεί την αναγκαιότητα των αρχών και με ελεύθερη βούληση να πειθαρχήσει στους νόμους που διέπουν το Σύμπαν. Η ανάπτυξη και εξέλιξη της ελεύθερης συνείδησης είναι ο σκοπός , και όχι η δογματική γνώση που οδηγεί στην τυφλή υπακοή.

Η προσοχή στη μετάδοση των απορρήτων δεν έχει να κάνει με την διαφύλαξη και απόκρυψη αυτών, τα οποία απλόχερα καταδεικνύει η φύση σε κάθε καλοπροαίρετο αναζητητή, αλλά στην προστασία του ίδιου του Νεόφυτου από γνώσεις που δεν δύναται να κατανοήσει και πιθανότατα θα τον οδηγήσουν στην παρανόηση και στον δογματισμό.  Οφείλουμε να διαβλέπουμε τις ικανότητες των μαθητών και να μεταβιβάζουμε τα αντίστοιχα μαθήματα που θα τους οδηγήσουν στην κατανόηση και στην ανεύρεση του δικού τους σκοπού.  Και το κυριότερο, οι αληθινοί Διδάσκαλοι δέχονται για μαθητές τους ψυχές, όχι προς όφελος της ίδιας της ψυχής, αλλά για να προαχθεί το Μεγάλο Έργο.

Δεν εκπαιδεύουν κάποιον για χάρη της περιέργειας ή του ενθουσιασμού του, αλλά με μοναδικό κριτήριο την ικανότητά του να προσφέρει. Κριτήριο αλάνθαστο και ασφαλές για αποδοχή μαθητών,  η ανιδιοτελής επιθυμία για υπηρεσία και προσφορά.

Δεν δίδεται η γνώση για χάρη της γνώσης μόνο ή της δύναμης. Αυτοί που αποσκοπούν σε αυτό, ακόμα και αν αναπτύξουν ικανότητες στο αστρικό, ακόμα και αν αποβούν χειριστές της μαγείας, έχουν δυστυχώς συσκοτίσει πλέον την εσωτερική τους φλόγα και κινδυνεύοντας να χάσουν τον πνευματικό σπινθήρα, κινδυνεύουν απόλυτα από τον πραγματικό και τελικό θάνατο.

Η ενασχόληση και γνώση του υλικού, η ανύψωση για γνώση και άσκηση στο αστρικό και στο νοητικό δεν είναι ο αυτοσκοπός. Μέσα από την γνώση και κατανόηση αυτών των πεδίων, με τη μέθοδο των αναλογιών και αντιστοιχιών, καθοδηγούμαστε βήμα-βήμα να κερδίσουμε την κατανόηση του πνευματικού, το οποίο αποτελεί τον τελικό σκοπό και προορισμό μας.

Ο άνθρωπος έχει τέσσερις όψεις, -ενστικτώδη, συναισθηματική, νοητική και πνευματική. Φιλοδοξούμε να εφαρμόσουμε μια μέθοδο εκπαίδευσης που θα περιλαμβάνει στο πρόγραμμά της και τις τέσσερις αυτές όψεις, γεγονός απαραίτητο για να σμιλέψουμε μια σταθερή και ισορροπημένη φύση. Αν και ο ψυχισμός πολύ συχνά χαρακτηρίζεται από αστάθεια, η ενδελεχής εξάσκηση με τον εσωτερισμό συμβιβάζεται μόνο με την σταθερότητα και το σθένος. Ο εσωτερισμός δεν εξασφαλίζει εκ προοιμίου και το αποτέλεσμα. Απαιτείται πνευματικό σφρίγος από τους αναζητητές οι οποίοι κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες ανάπτυξης θα δημιουργήσουν θεαματικά αποτελέσματα. Όμως δεν προσφέρεται ούτε για τους αδύναμους, ούτε για τους δειλούς, ανεξάρτητα από τις αγνές προθέσεις τους, πόσο μάλλον για τους ανώριμους.

Και το κυριότερο, μεγάλη προσοχή, στη διαχείριση των ανθρωπίνων ψυχών από τους υψηλότερα ευρισκόμενους και να μην ξεχνάμε ότι, όσο υψηλότερα ανεβαίνουμε τόσο μεγαλύτεροι και οι πειρασμοί που αντιμετωπίζουμε.

Ποτέ δεν γνωρίζουμε ποια στιγμή ο ίλιγγος του ύψους θα κυριεύσει ακόμα και τον πιο δυνατό.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….»



Σύντομα στη σελίδα akos.gr θα παρατίθενται αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες για την αδελφότητα Α.Κ.Ο.Σ.. 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2007, 19:10:25 από Rose_777 »
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 18:22:50 »
Απόσπασμα από τον Θ' λόγο των Ερμητικών, Αθήνα 1990 - εκδόσεις ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ.

"...Του γαρ θεού τα σπέρματα ολίγα, μεγάλα δε και καλά και αγαθά, αρετή και σωφροσύνη και ευσέβεια. Ευσέβεια δε εστί θεού γνώσις, ον ο επιγνούς πλήρης γενόμενος πάντων των αγαθών τα νοήσεις θείας ίσχει, και ου τοις πολλοίς ομοίας, δια τούτο οι εν γνώσει όντες ούτε τοις πολλοίς αρέσκουσιν, ούτε οι πολλοί αυτοίς.

Μεμηνέναι δε δοκούσι, και γέλωτα οφλισκάνουσι, μισούμενοί τε και καταφρονούμενοι και τάχα που και φονευόμενοι. Την γαρ κακίαν ενθάδε δειν οικείν είπον εν τω εαυτής χωρίω ούσαν. Χωρίον γαρ αυτής η Γη, ουχ ο κόσμος, ως ένιοί ποτέ ερούσι βλασφημούντες.

Ο μέντοι θεοσεβής πάντα υποστήσει αισθόμενος της γνώσεως. πάντα γαρ τω τοιούτω, καν τοις άλλοις τα κακά, αγαθά εστί. Και επιβουλευόμενος πάντα αναφέρει εις την γνώσιν, και τα κακά μόνος αγαθοποιεί
....................".




"...Τα σπέρματα του θεού είναι λίγα, αλλά μεγάλα και αγαθά: Αρετή και Σωφροσύνη και Ευσέβεια. Και η Ευσέβεια είναι γνώση θεού. Και εκείνος που έμαθε να γνωρίζει τον θεό, γίνεται κάτοχος όλων των αγαθών, σκέφτεται με θεϊκές σκέψεις και δεν σκέφτεται όπως οι πολλοί. Γιαυτό οι κατέχοντες την γνώση δεν αρέσκονται στους πολλούς και ούτε οι πολλοί τους θέλουν.

Τους θεωρούν μανιακούς και τους περιγελούν. Τους μισούν και τους καταφρονούν και ενίοτε επιθυμούν να τους εξολοθρεύσουν. Γιαυτό σου λέω, η κακία πρέπει υποχρεωτικά να κατοικεί εδώ κάτω, γιατί εδώ κάτω είναι η ιδανικότερη κατοικία της. Χώρος της είναι μόνον η Γη και όχι o κόσμος, όπως βλάσφημα υποστηρίζουν μερικοί.

Ο θεοσεβής όμως όλα τα ανέχεται, γιατί έχει συνειδητοποιήσει τις γνώσεις. Για έναν τέτοιον άνθρωπο, ακόμα και όσα είναι κακά για τους άλλους, γιαυτόν είναι αγαθά. Και όταν τον επιβουλεύονται, τα αναγάγει όλα στην γνώση και τα χείριστα κακά τα αγαθοποιεί...".
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2007, 19:08:19 από Rose_777 »
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

suida

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 550
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 20, 2007, 23:57:19 »
OI λεξεις ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ-ΜΥΣΤΗΡΙΟ σχετιζονται με το ελληνικο ρημα ΜΥΩ
-ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ -ΣΤΟΜΑ. Αναφερονται σε ιστοριες -ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ-
σκοτεινες και ΑΝΕΙΠΩΤΕΣ .Ειναι ιδιαιτερα καθαρο στην ΚΑΒΒΑΛΑ.
Οταν σκεφτομαστε-τοκανουμε για να κρινουμε-
Οταν ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ το κανουμε για να δωσουμε τη σωστη ΑΞΙΑ
                  ΣΕ ΚΑΤΙ.

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 23, 2007, 11:57:01 »
ΜΥΩ - ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ - ΣΤΟΜΑ, τότε, στην κορύφωση της μυητικής διαδικασίας που ξεκινούσε με την κάθαρση, συνεχιζόταν με την μύηση και κορυφώνονταν στην σεπτή εποπτεία, μια διαδικασία που εκκινούσε από τα ρητά, προχωρούσε στα απόρρητα μυστικά και τελειώνονταν με τα άρρητα, τα άφατα, τα ανέκφραστα, μία βιωματική που ξεκινούσε με τα λεγόμενα, συνέχιζε με τα δρώμενα και ολοκληρώνονταν με τα δεικνυόμενα, αυτήν την κορύφωση των θείων μυστηρίων περιγράφει γλαφυρότατα ο Ιππόλυτος στο "Αιρεσ. Έλεγχος 5.8.39", όπου αποκαλύπτει:

"Οι Αθηναίοι τελώντας τα Ελευσίνια Μυστήρια επιδεικνύουν στους Επόπτες το μέγα και θαυμαστό και τελειότατο εποπτικό μυστικό, εν σιωπή, ένα θερισμένο στάχυ".

Στην ιερή κορύφωση των μυστηρίων, πράγματι, τέτοιες "-ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ- σκοτεινες και ΑΝΕΙΠΩΤΕΣ", κυριολεκτικλά αποδίδουν την εσωτερική σημασία του ρήματος ΜΥΩ....

Και είναι τα δρώμενα που έχουν προετοιμάσει κατάλληλα τον μυούμενο για την ύψιστη πράξη της Εποπτείας. Είναι τα δρώμενα που συμπληρώνουν τα λεγόμενα -την κριτική της σκέψης- όπου μέσα από την αισθαντικότητα επιτελείται η απόδοση μιας αξίας και επιτυγχάνεται η πολυπόθητη κατανόηση.
....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 24, 2009, 02:57:09 »
Της δ'αρετής ιδρώτα θεοί προπάροιθεν έθηκαν αθάνατοι, μακρός δε και όρθιος οίμος ες αυτήν και τρηχύς το πρώτον, επήν δ'είς άκρον ίκηαι, ρηιδίη δή έπειτα πέλει, χαλεπή περ εούσα.

Μπροστά στην αρετή οι αθάνατοι θεοί έβαλαν τον ιδρώτα, ο δρόμος δε προς αυτήν είναι μακρύς και ανηφορικός και στην αρχή ανώμαλος, όταν όμως πλησιάζει προς το τέλος, από εκεί πια γίνεται εύκολος, από δύσκολος που ήταν πριν.

Ησιόδου (έργα και ημέρες 289-292)

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 24, 2009, 03:05:04 από SERAPIS »
Per aspera ad astra

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 578
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 24, 2009, 17:47:54 »

                 ΦΑΝΑΡΙΑ   ΣΤΑ   ΧΕΡΙΑ,   ΠΑΛΙΑ   ΜΟΥΣΙΚΗ    ΣΤΑ   ΧΕΙΛΗ ,

                                     ΑΓΡΙΟ    ΜΕΛΙ,   αμανεδες ,   Ω!!!    ΤΟΥ    Φ Ρ Υ Ν Ι Χ Ο Υ     ΟΜΟΡΦΙΑ  .



           Ευριπιδης  ΄.....    ε π ε ι τ α     ε μ α θ α    σ~  ολους    αυτους    εδω    να   μιλαν"     Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Α  .

           Αισχυλος.........      ε μ ε ν α    μου   λες !    Που  να"    σκαγες   κ α λ υ τ ε ρ α  ,       τ ε τ ο ι α     ΜΑΘΗΜΑΤΑ 

                                     που   τους   ε δ ω σ ε ς !


             Ευριπιδης..... , .... να     σ κ ε π τ ο ν τ α ι     και   να   καταλαβαινουν.   ΝΑ    βλεπουνε   τα   π ρ α γ μ α τ α   

                                      απ"   ολες   τις   πλευρες ,   να   ζυγιζουν   τα   υ π ε ρ    και   τα   κατα  ,   να   ελισσονται .

                                       Τους    εμαθα   ενα   σωρο   τεχνασματα ,   και   προπαντος   να   διακρινουν   τα   τεχνασματα   των   αλλων.


              Αισχυλος......       ναι,   αυτο   λεω   και   Ε Γ Ω .


              Ευριπιδης.......      ΝΑΙ,   κι   ΕΓΩ      απεχθανομαι     εναν    π ο λ ι τ η ,   που   ο τ α ν     ειναι    να   ΩΦΕΛΗΣΕΙ    την

                                       ΠΑΤΡΙΔΑ   ΤΟΥ ,   ειν "     ΑΡΓΟΚΙΝΗΤΟ     ΚΑΡΑΒΙ ,   κι   ο τ α ν    ειναι   να   την   ΒΛΑΨΕΙ ,

                                       το    κ α ν ε ι     στο    α ψ ε -σβησε ,    που   τα   κανει   θ α λ α σ σ α ,   οταν    π ρ ο κ ε ι τ α ι

                                       για   το   ΓΕΝΙΚΟ    ΚΑΛΟ ,    αλλ"   ειναι    α τ σ ι δ α     για   τον   ΕΑΥΤΟΥΛΗ   ΤΟΥ.


                Αισχυλος.....      ΝΑΙ,   κ α λ α    ειναι   η    π ο λ η     να   μην   τ ρ ε φ ε ι    ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙΑ.

                                       ΓΙΑΤΙ     ο τ α ν     ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ,    ε ,     ο λ α     να   τα    Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ε Ι Σ .!!!


           
                                                                                            ΥΜΕΙΣ   ΜΕΝ   ΟΥΧ   ΟΡΑΤΕ   ΤΑΔ",   Ε Γ Ω     ΔΕ    Ο Ρ Ω .

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 578
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 25, 2009, 00:31:20 »

             SERAPIS,   αδελφε  μου ,   

                                                  --ψ υ χ η ς    π ε ι ρ α τ α    ι ω ν    ουκ   αν   εξευροιο  ,

                                                      π α σ α ν     επιπορευομενος    οδον ,

                                                      ο υ τ ω     βαθυν   λ ο γ ο ν    ε χ ε ι .--


                          --  ΤΗΣ   Ψ Υ Χ Η Σ    ΤΑ   Π Ε Ρ Α Τ Α    ΟΣΟ   ΚΑΙ   ΝΑ   Β Α Δ Ι Σ Ε Ι Σ , 

                                              Δ Ε Ν     Μ Π Ο Ρ Ε Ι Σ    ΝΑ    ΤΑ    Β Ρ Ε Ι Σ ,

                                Α Κ Ο Μ Α     ΚΙ    ΑΝ    Α Κ Ο Λ Ο Υ Θ Η Σ Ε Ι Σ    Ο Λ Ο Υ Σ    ΤΟΥΣ    Δ Ρ Ο Μ Ο Υ Σ .


                    Τ Ο Σ Ο    Β Α Θ Υ     Ν Ο Η Μ Α     Ε Χ Ε Ι .   ----


           
            <<     ΔΑΣΚΑΛΟΣ    ΠΑΡΑ   ΠΟΛΛΩΝ   ΑΝΘΡΩΠΩΝ    Ε Ι Ν Α Ι    Ο    Η Σ Ι Ο Δ Ο Σ .   

                                       ΕΧΟΥΝ      ΤΗΝ     Γ Ν Ω Μ Η    Ο,ΤΙ    Η Ξ Ε Ρ Ε    ΠΑΡΑ    ΠΟΛΛΑ,     ποιος....

                      Α Υ Τ Ο Σ   ,    ΠΟΥ   ΔΕΝ   Η Ξ Ε Ρ Ε     ΤΙ    ΕΙΝΑΙ    Μ Ε Ρ Α     ΚΑΙ     Η    Ν Υ Χ Τ Α .....

                                                               Γ Ι Α Τ Ι

                             ΕΙΝΑΙ ,     Ε Ν Α     ΚΑΙ    ΤΟ    Ι Δ Ι Ο    Π Ρ Α Γ Μ Α .>>

                                                                                                              ιππολυτος.....Ελεγχος    9,10   


                     --ναι,    το    Κ Α Λ Ο    και   το    Κ Α Κ Ο    α π ο τ ε λ ο υ ν .....   Ε Ν Ο Τ Η Τ Α .--

                                                                                                                    Στη   παιδικη   βασιλεια....του    ΧΡΟΝΟΥ.

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 25, 2009, 05:20:22 »
Αδελφέ Ιππόλυτε
Έργου δε παντός ήν τις άρχητε καλώς, και τας τελευτάς εικός εσθ' ούτος έχειν.

(Εάν κάποιος κάθε έργο αρχίζει καλά, φυσικό είναι έτσι και να τελειώνει).


Σοφοκλής (Πλουτάρχου, Ηθικά, 16Α)

και

Το μεν γάρ λογιστικώ μέρεος τας ψυχάς αρετά ά φρόνασις, κριτικά γαρ εντί και θεωρητικά έξις. Τω δέ θυμοειδέος ά ανδρέια, έξις γαρ εντί αντερειστικά και υποστατικά των δεινών τώ δ'επιθυμητικώ ά σωφροσύνα' μετριότας γαρ εντί και κατοχά ποθ'αδονάν ταν δια σώματος' όλας δε τας ψυχάς ά δικαιοσύνα.

(Αρετή του λογικού μέρους της ψυχής είναι η φρόνηση, γιατί είναι η ικανότητα της ψυχής για κρίση και θεώρηση των εννοιών. Αρετή του θυμοειδούς είναι η ανδρεία, γιατί είναι ικανότητα να αντιστεκόμαστε και να υπομένουμε τα δεινά. Του επιθυμητικού είναι η σωφροσύνη, γιατί είναι η ικανότητα εγκράτειας και μέτρου στις ηδονές του σώματος, και όλης της ψυχής αρετή είναι η δικαιοσύνη).


Μετώπου (Ανθ. Στοβ. Α,64)

Ούτο εστί, ψυχής βάθος

Ώς άρα τελευτήσαντα έκαστον ο εκάστου δαίμων, ώσπερ ζώντα ειλήχθι, ούτος άγειν επιχειρεί εις δη τινά τόπον οι δεί τους ξυλεγέντας διαδικασμένους εις Άιδου πορεύεσθαι... Τυχόντας δ'εκεί ών δει τυχείν και μείναντες όν χρή χρόνον άλλος δεύρο πάλιν ηγεμών κομίζει.
Ουδέν γαρ άλλο έχουσα εις Άιδου η ψυχή έρχεται πλην της παιδείας τε και τροφής, ά δή και τα μέγιστα λέγεται ωφελείν ή βλάπειν τον τελευτήσαντα ευθύς έν αρχή της εκείσε πορείας.
Θαρείν χρή περί τη ευατού ψυχή άνδρα, όστις εν τω βίω... τάς δε περί το μανθάνειν εσπούδασατέ τε και κοσμίσας την ψυχήν ουκ αλλοτρίω, αλλά τω αυτής κόσμω, σωφροσύνη τε και δικαιοσύνη και ανδρεία και ελευθερία και αλήθεια, ούτω περιμένει την εις Άιδου πορείαν, ως πορευσόμενος όταν ή ειμαρμένη καλή.

Πλάτων (Φαίδρων)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2009, 05:56:26 από SERAPIS »
Per aspera ad astra

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 578
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΑΚΟΣ
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 25, 2009, 10:14:30 »

            Nαι,   πραγματι   Αδελφε ,   οι   Α Ρ Ε Τ Ε Σ .....


                                  --ΤΑ    Περισσοτερα    απ"   τα    Θ Ε Ι Κ Α    Σ Τ Ο Ι Χ Ε Ι Α    ΜΑΣ,

                                      ειτε    απο    Δ Υ Σ Π Ι Σ Τ Ι Α ,   ειτε   απο   Α Ν Ο Η Σ Ι Α  ,  ειτε   απο   ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ....

                                      ΜΑΣ     Δ Ι Α Φ Ε Υ Γ Ο Υ Ν  .   


                ΕΤΣΙ,     Ο   Σ Ο Φ Ο Τ Ε Ρ Ο Σ    ΑΠΟ    Ε Μ Α Σ   (  ευρωπαιοι ,    Ασιατες ,   Αμερικανοι ,  Αυστραλοι ,   Αφρικανοι, Εσκιμωοι)

                                               ΣΕ     Σ  Υ  Γ  Κ  Ρ  Ι  Σ  Η       ΜΕ    ΤΟ    Θ  Ε  Ι  Ο 

                             ΘΑ     Φ Α Ν Ε Ι  ,      Π  Ι  Θ  Η  Κ  Ο  Σ  .



                             ΟΠΩΣ,    Ο    Ω Ρ Α Ι Ο Τ Ε Ρ Ο Σ      ΑΝΑΜΕΣΑ     ΣΤΟΥΣ    Π Ι Θ Η Κ Ο Υ Σ    ειναι    Α Σ Χ Η Μ Ο Σ

                                                 ΑΝ     Σ Υ Γ Κ Ρ Ι Θ Ε Ι      ΜΕ    ΤΟΝ     Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο .


                                                                                                                             Γ ι γ ν ω σ κ ε σ θ α ι .....