Αποστολέας Θέμα: ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ  (Αναγνώστηκε 8785 φορές)

Kαζαντζακικός

  • Μηνύματα: 441
  • Karma: 0
    • Προφίλ
ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 11:40:16 »
 

Πριν αναλύσουμε το θέμα μας, καλό θα ήταν να κάνουμε μια διάκριση μεταξύ των όρων Ψυχή και Πνεύμα. Σύμφωνα με τις πνευματικές παραδόσεις, που έχουν ως στόχο να επιταχύνουν την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και του ανθρώπινου πνεύματος, ο άνθρωπος είναι μια οντότητα η οποία συνίσταται από τρεις βασικές υποστάσεις.

 

1.      Το σώμα, που είναι ο γνωστός μας υλικός οργανισμός, ο οποίος μας καθηλώνει και μας φέρνει σε επαφή με τον υλικό κόσμο, προς απόκτηση εμπειριών και ικανοτήτων.

2.      Την ψυχή, που μας γίνεται έμμεσα αισθητή, σαν ο κόσμος των προσωπικών μας αισθημάτων, το υποσυνείδητό μας. Είναι ένα διάμεσο ενεργειακό σώμα, που εξασφαλίζει την επικοινωνία του σώματός μας, με το ανώτερο πνεύμα, του οποίου είμαστε εκδήλωση.

3.      Το πνεύμα, που είναι η Θεία Ουσία μέσα μας. Είναι, όπως λέγεται, ο Ανώτερος Εαυτός μας. Ως πνεύμα λανθασμένα χαρακτηρίζουμε τις λογικές διεργασίες της σκέψης μας. Αυτές είναι ένας πολύ μακρινός «απόηχός» του και μάλλον βρίσκονται στην περιοχή της ψυχής που έρχεται σε επαφή με μία από τις πολλές όψεις του πνεύματος.

 

Ένα «εγρηγορός» (αυτό το οποίο γρηγορεί και επιτηρεί άγρυπνα – ένας φρουρός, ένας βοηθός), είναι ένας ενεργειακός ψυχικός οργανισμός, που συνδέει τα μέλη μιας οποιασδήποτε ομάδας. Είναι η «ομαδική ψυχή» της.

 

Ομαδική ψυχή έχουν τα έθνη, τα πολιτικά κόμματα, οι θρησκείες, οι διάφοροι κοινωνικοί οργανισμοί, ακόμα και οι παρέες των ανθρώπων. Η ομαδική ψυχή, σχηματίζεται από το σύνολο των αισθημάτων, των σκέψεων, των προσδοκιών, των ενεργειών, όλων των μελών μιας ομάδος και καθίσταται η «προστάτιδα θεότητά της». Την προστατεύει από εξωτερικές επιθέσεις, προσελκύει τους ομοϊδεάτες, απωθεί τους αντιπάλους, εμψυχώνει με πάθος και αφοσίωση τα μέλη της.

 

Υπάρχουν στην ιστορία πολλές περιπτώσεις στρατιωτικά και οικονομικά ασθενέστερων λαών που κατόρθωσαν να επικρατήσουν έναντι ισχυροτέρων αντιπάλων, ακριβώς διότι διέθεταν ισχυρότερο εγρηγορός, το οποίο κέρδισε τις μάχες στο αόρατο ενεργειακό επίπεδο, πολύ πριν οι μάχες αυτές δοθούν στον ορατό μας κόσμο.

 

Τα εγρηγορότα είναι ψυχικές ενέργειες και απεικονίζουν την ποιότητα του χαρακτήρα της ομάδας που τα δημιούργησε. Στην ναζιστική Γερμανία, σχηματίστηκε ένα πολύ ισχυρό, αλλά νοσηρό εγρηγορός, που σαν μια επιδημία ψυχικού τύπου, εύκολα επικράτησε απέναντι σε άλλες ηθικά ποιοτικότερες αλλά ασθενέστερες ομαδικές ψυχές. Οι ναζί ήταν παθιασμένοι, αφοσιωμένοι και οπλισμένοι με πολλά «επιχειρήματα». Αυτά τα χαρακτηριστικά ενίσχυαν την ατομική ψυχή του καθενός, η οποία σαν κύτταρο ενός οργανισμού (της ομαδικής ψυχής) συνέβαλε στην οικοδόμηση του ηθικά εκφυλισμένου, αλλά ενεργειακά ισχυρού, ναζιστικού εγρηγορότος.

 

Υπάρχουν μηχανισμοί οι οποίοι μας επιτρέπουν να συνδεθούμε με κάποιο εγρηγορός. Πρέπει αρχικά να ενστερνιστούμε τα ιδανικά και τους στόχους της ομάδας την οποία αυτό επιβλέπει. Αυτό μας συντονίζει ενεργειακά. Επίσης τα εγρηγορότα εκφράζονται με ορισμένα σύμβολα και η απεικόνισή τους στην διάνοια και στα συναισθήματά μας, είναι ένα «κανάλι», ένα «καλώδιο», μέσω του οποίου η δύναμη της συγκεκριμένης ομαδικής ψυχής διοχετεύεται στην ατομική μας ψυχή.

 

Ένα πολύ λεπτό σημείο είναι τι είδους πνεύμα βρίσκεται «πίσω» από την ομαδική ψυχή, αν βρίσκεται κάποιο πραγματικό πνεύμα (κάποια αληθινή ανώτερη αυτοσυνειδητή οντότητα), ή η συγκρότηση της ομάδας είναι μόνο ψυχοσωματική.

 

Μπορούμε να φανταστούμε τις πραγματικά ανώτερες δυνάμεις σαν το Φως που βρίσκεται μέσα σε ένα δωμάτιο. Στους τοίχους του δωματίου υπάρχουν ανοίγματα με συγκεκριμένα συμβολικά σχήματα. Ένα τρίγωνο, η απεικόνιση μιας θεότητας, ένα σύνθετο συμβολικό σχήμα, ίσως ένας αριθμός, κάποια ιδανικά κ.α. Μέσα από τα ανοίγματα αυτά ακτινοβολεί σε μας το Φως που βρίσκεται στο κλειστό δωμάτιο. Αυτά τα ανοίγματα, εμψυχωμένα από τις ενέργειες των ανθρώπων που ασχολούνται μαζί τους και τα πιστεύουν, αλλά ταυτόχρονα εμψυχωμένα και από το εσωτερικό φως, είναι τα εγρηγορότα, ή οι ομαδικές ψυχές και οι άνθρωποι που συνδέονται μαζί τους (επικοινωνώντας με το Φως του δωματίου μέσω αυτών), απαρτίζουν μια ομάδα, μια οικογένεια, ένα σύλλογο, μια θρησκεία, στο υλικό επίπεδο.

 

Αν το εγρηγορός παρακμάσει, ασθενήσει, σβήσει, τότε η αντίστοιχη ομάδα ασθενεί, ή διαλύεται, διότι δεν υπάρχει πλέον η ενέργεια που την ζωογονεί. Και εδώ ερχόμαστε σε ένα μεγάλο θέμα, αυτό της «ψυχικής υγιεινής» ενός έθνους, ή μιας οποιασδήποτε ομάδας. Τα ζητήματα της υγιεινής αυτής εξετάζονται από δύο πλευρές. Από την πλευρά της έντασης της ενέργειας, και από την πλευρά της ποιότητάς της. Όμως μια μελέτη αυτού του είδους, δεν είναι του παρόντος. Όσοι όμως γνωρίζουν πώς να διαχειρίζονται τις δικές τους ψυχικές ενέργειες (γνώση που αποκτάται με την εξάσκηση και δεν την διαθέτουμε μόνο και μόνο επειδή γεννηθήκαμε ή επειδή έχουμε κάποιες μεγάλες ιδέες για το άτομό μας) μπορούν αναλογικά να συμπεράνουν ποια πρέπει για παράδειγμα να είναι η κοινωνική και η προσωπική τους δράση, ώστε να ενισχύσουν και να εξυγιάνουν μια ομαδική ψυχή, στην οποία συμμετέχουν.

 

Όσοι αποφασίζουν να εργαστούν επί του εαυτού τους, συνδεόμενοι με κάποια «παραδοσιακά», ζωντανά εγρηγορότα, που πίσω τους «κρύβεται» το Πνεύμα, και η ενέργεια όλων των ζώντων και αναχωρησάντων συνεργατών και βοηθών, αισθάνονται σαν να έχουν συνδεθεί με μια ηλεκτρική παροχή ρεύματος υψηλής τάσης. Η σύνδεση αυτή δεν είναι συμβολική, αλλά απολύτως πραγματική. Άφθονη ενέργεια τίθεται στην διάθεσή τους και η πρόοδός τους αυξάνει γεωμετρικά. Αρκεί να σεβαστούν ορισμένους κανόνες, ώστε να μην διακοπεί η παροχή, ή για να μην «κεραυνοβοληθούν», λόγω της άγνοιας και της αλαζονείας τους.

 

Σκεφτείτε, αν θελήσουμε με σύνεση να χρησιμοποιήσουμε το ηλεκτρικό ρεύμα, θα έχουμε θετικά αποτελέσματα, αν όμως είμαστε απρόσεκτοι, ή ακόμα χειρότερα, αν με αυτό θελήσουμε να βλάψουμε κάποιον, τότε η «ειμαρμένη» θα μας χτυπήσει αλύπητα, είτε είμαστε ένας μεμονωμένος άνθρωπος, είτε μια οργανωμένη ομάδα, είτε ένα έθνος, είτε ίσως ολόκληρη η ανθρωπότητα.

 

Η ποιότητα ενός εγρηγορότος – ομαδικής ψυχής, εξαρτάται από την ποιότητα των συμμετεχόντων στην ομάδα την οποία αυτό εμψυχώνει και επιβλέπει. Οι ατομικές ψυχές των ανθρώπων είναι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, σαν τα κύτταρα ενός οργανισμού, του οργανισμού της ομαδικής ψυχής. Και το κάθε κύτταρο έχει την συμβολή του και την αντίστοιχη ευθύνη για την υγεία του σώματος στο οποίο ανήκει. Ο οργανισμός όμως είναι ισχυρότερος από το μεμονωμένο κύτταρο και το να αντιπαρατεθεί κανείς μετωπικά σε ένα εγρηγορός είναι σαν να «λακτίζει προς κέντρα». Αν «ανοιχτούμε» στις ενέργειες μιας ομαδικής ψυχής, αυτή θα μας κατακλύσει και θα μας παρασύρει στις δικές της επιδιώξεις. Καλύτερα είναι να κρατάμε αποστάσεις και να μην εκτιθέμεθα άσκοπα σε μη ελεγχόμενες από εμάς επιδράσεις.

 

Η συμμετοχή μας σε συνάθροιση ενός όχλου για παράδειγμα, μας εκθέτει στην υποβαθμιστική δύναμη της συγκεκριμένης ομαδικής ψυχής. Ιδίως αν μέσα μας παρουσιαστεί κάποιο ενδιαφέρον για τον λόγο της συνάντησης αυτής και για τα επιχειρήματα, τα συνθήματα και τους στόχους της. Τότε ανοίγει μέσα μας μια «πύλη», συνδεόμαστε ψυχικά με το εν λόγω χαμηλής ποιότητας, αλλά μεγάλης έντασης εγρηγορός και ισοπεδωνόμαστε σαν προσωπικότητες. Αν δεν ενδιαφερθούμε, δεν παρασυρθούμε εσωτερικά, έχουμε ελπίδες να διατηρήσουμε την ακεραιότητα της συνείδησής μας και την ελευθερία της βούλησης, όχι γιατί θα «νικήσουμε» αυτή την ομαδική ψυχή, αλλά γιατί απλώς δεν θα συνδεθούμε καθόλου μαζί της.

 

Η σύνδεση και η επικοινωνία μας με τις ομαδικές ψυχές είναι μια πραγματική τέχνη. Θα συνδεθούμε με κάποιες από αυτές ή όχι; Ποια είναι η ποιότητά τους; Και αν συνδεθούμε, ποια θα είναι η σχέση μας; Μεγάλο μέρος της ελεύθερης βούλησης και της ανεξαρτησίας της προσωπικότητάς μας, εξαρτάται από την στάση μας απέναντι στις ομαδικές ψυχές και η ενσυνείδητη διαχείριση αυτών των καταστάσεων μας καθιστά υπολογίσιμους παράγοντες στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους.

 

Θαλής 26/1/2008

 
Το μόνο πράγμα που φοβάμαι, είναι να μην γίνω μια αρμάδα που ξεκίνησε να σκίσει τον ωκεανό και τελικά βουλιάξει σε μια σπιτίσια σκάφη...

Kαζαντζακικός

  • Μηνύματα: 441
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 11:43:52 »
www.innerwork.gr/.../egregor.htm

το κειμενο αυτουσιο το βρηκα στο παραπανω λινκ..
Το μόνο πράγμα που φοβάμαι, είναι να μην γίνω μια αρμάδα που ξεκίνησε να σκίσει τον ωκεανό και τελικά βουλιάξει σε μια σπιτίσια σκάφη...

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 23:45:07 »

    Το κείμενο ξανατέθηκε για συζήτηση στο http://www.astrologicon.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=77&st=0&sk=t&sd=a&start=30, όπου και το σχολίασα την 11 Φεβ 2009….

    Είχα γράψει,

«Το κείμενο δυστυχώς περιλαμβάνει πληθώρα ανακριβειών, αλλά και επί της ουσίας, στέκεται μακράν από το να χαρακτηρισθεί σχετικό με το θέμα που διαπραγματεύεται, καθώς από την βάση του ακόμα είναι προβληματικό. Θα σημειώσω μόνον ότι, άλλο «εγρηγορός» και άλλο «ομαδική ψυχή». Τα εγρηγορότα όμως ενίοτε «διατρέφονται» και από «ομαδικές ψυχές». Ακόμα, δεν έχουν καμία σχέση με οποιασδήποτε άλλης μορφής άυλες «οντότητες», ούτε με «αιθερικές», ούτε με «αστρικές» και ούτε με «σκεπτομορφές».

Ένα «εγρηγορός» αποτελεί ένα ολοκληρωμένο δημιούργημα – οντότητα, στερούμενο μόνον υλικού σώματος. Ξεκινά η οντοποίησή του με ένα σύμβολο το οποίο εκφράζει κάποια ιδέα, δύναται να εξάρει κατώτερα συναισθήματα και να διεγείρει πάθη και το χειρότερο, να ενεργοποιήσει αρχέγονες κτηνώδεις ενστικτώδεις συμπεριφορές. Μεγενθύνεται από τα πάθη όσων βρίσκονται στην επιρροή του τα οποία και διεγείρει – ενδυναμώνει, (φθόνος, μίσος κλπ) και ζωογονείται και ενδυναμώνεται με θυσίες αίματος, στις οποίες ωθεί τους «αφιονισμένους» από την επιρροή του.

Ένα καλό εγχειρίδιο δημιουργίας «εγρηγορότος», είναι η εβραϊκή πεντάτευχος (και κατ’ επέκταση και η ιουδαιοχριστιανική «θεόπνευστη βίβλος» - η «παλαιά διαθήκη»), όπου ο Μωυσής δημιουργεί το πιο πετυχημένο ιστορικά «εγρηγορός», τον γνωστό «Γιαχβέ». Ξαναθυμίζουμε ότι, για να είναι ενδυναμωμένο ένα «εγρηγορός», απαιτεί θυσίες αίματος, αρεσκόμενο ιδιαίτερα σε ανθρώπινο αίμα….»


    Είχε τοποθετηθεί ο IxNiLaTiS την 14 Φεβ 2009, γράφοοντας:

«Ο Γκουαϊτά, μαθητής του Ελιφάς Λεβή, στο βιβλίο του "Το Πρόβλημα του Κακού στο Αστρικό Πεδίο" αναφέρεται στην γένεση και τον πόλεμο των Μεγάλων εγρηγορότων. Και από ότι έχω καταλάβει, ως εγρηγορότα αναφέρει όλους τους θεούς ....
Ή μάλλον, εννοεί πως επάνω στην φιλοσοφική αντίληψη περί των θεών, έχουν στηθεί τα εγρηγορότα ...

…………………..


@ Ορφέας
Σε παρακαλώ αν έχεις χρόνο και όρεξη, να μου δώσεις έναν σαφή διαχωρισμό - ορισμό ( αν υπάρχει τέτοιος) γιατό τί είναι Εγρηγορός και τί Ομαδική Ψυχή».


Απαντώντας έγραψα,


«ἀπὸ Ορφέας τὴν Ἀπο Φεβ 15, 2009 12:24 am
Καθώς ο Πρωτογέννητος Φάνης, ο αληθινός παγκόσμιος άνθρωπος, υποπολλαπλασιάστηκε διαιρούμενος σε αμέτρητα μέρη, το κάθε υποπολλαπλάσιο που είναι ο κάθε άνθρωπος, παρότι είναι πανομοιότυπο μέρος με το όλον, δύναται να κατέχει μόνον απειροελάχιστη ισχύ σε σχέση με τον πρωταρχικό Διόνυσο. Αθροιστικά αποκαθίσταται η θεϊκή ισχύς, όταν ο άνθρωπος συσπειρώνεται σε ομάδες. Γράφει ο Γκουαϊτά στο βιβλίο, «Το πρόβλημμα του κακού στο αστρικό πεδίο»:

«Όταν εκατομμύρια άνθρωποι οργανώνονται για πολιτικούς, κοινωνικούς ή θρησκευτικούς λόγους, με βάση κάποιον αυστηρό κανόνα, ως αποτέλεσμα δημιουργούν – είτε συνειδητοποιούν είτε όχι το έργο τους (καλό ή κακό) στον αόρατο κόσμο – δυνητικά Όντα, συλλογικές Οντότητες (Εγρηγορότα), με μια λέξη καλές ή κακές Εξουσίες, με ισχύ και διάρκεια ανυπολόγιστη».

Παρότι ο συγκεκριμένος συγγραφέας δίνει λεπτομερέστατες ερμηνείες για όλα τα όντα του αστρικού, για τα συλλογικά Όντα περιορίζεται σε λίγες γραμμές και σε παραπομπές στα όσα έγραψε ο Σεντ Υβ Ντ’ Αλβεΐντρ, του οποίου τα γραπτά δεν είναι όμως περισσότερο κατατοπιστικά. Κι αυτό γιατί, τα θέματα αυτά ανήκουν στον χώρο των Μεγάλων Μυστηρίων, θέματα που ελάχιστοι έχουν προσεγγίσει και από αυτούς κανένας δεν προχώρησε να τα αποκαλύψει.

Ένα τυχαίο σύνολο ατόμων που συνθέτουν μία Ομάδα με χαλαρούς δεσμούς (π.χ. μία σχολική τάξη), παρότι προβάλλουν στο αστρικό την κοινή συναισθηματική τους ενέργεια, λόγω των συναισθηματικών δεσμών που αναπτύσσονται μεταξύ τους, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να δημιουργήσουν μία συλλογική Οντότητα, μια Ομαδική Ψυχή, απέχουν όμως πάρα πολύ από το να έχουν δημιουργήσει ένα Εγρηγορός. Μια Ομαδική Ψυχή επιδρά πάνω στα μέλη της Ομάδας ΜΟΝΟ συναισθηματικά και καθόλου εξουσιαστικά και επιβλητικά όπως επιδρά το Εγρηγορός. Ακόμη, μια Ομαδική Ψυχή στερούμενη ενεργειακού (αιθερικού) αναζωογονητικού φορέα, έχει διάρκεια ζωής όσο διαρκεί στο Φυσικό η Ομάδα. Με την διάλυση της Ομάδας, παύει να υφίσταται και η Ομαδική Ψυχή μιας τέτοιας Ομάδας.

Στα Εγρηγορότα όμως τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά, αν και πολλές φορές ένα Εγρηγορός μπορεί να ταυτίζεται (κατά ένα μέρος) με μια Ομαδική Ψυχή. Πρώτον, το Εγρηγορός ΔΕΝ είναι Ον ενός μόνο στοιχείου, δηλαδή δεν δύναται να είναι μόνον αιθερικό ή μόνον αστρικό κλπ, αλλά, όπως ανάφερα και παραπάνω, αποτελεί σύνθεση ΚΑΙ των τεσσάρων στοιχείων, στερούμενου μόνον Υλικού φορέα. Έτσι, κατέχει και ενστικτώδη ενέργεια, με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται από ζωώδεις τάσεις, κατέχει και αστρική, οπότε είναι φορέας και προαγωγός έντονων παθών. Ακόμα, δεν του λείπει ούτε η κεντρική ιδέα – συνήθως μια στενοκέφαλη εμμονή – ούτε στερείται συμβολικών στοιχείων τα οποία απαρτίζουν τον πυρήνα του. Το κυριότερο, ένα Εγρηγορός δημιουργείται έντεχνα κάτω από την επίδραση μιας δυναμικής Φαντασίας και ισχυρής Βούλησης, κάτω από την οποία συντάσσονται «οπαδοί» ζωοδότες και ζωογονητές του καινούριου Όντος, τo οποίο όμως έχει ανεξάρτητη πλέον ύπαρξη από την αρχική Ομάδα που το δημιούργησε. Υπάρχουν και μερικά άλλα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την δημιουργία Εγρηγορότος, τα οποία δεν είναι της στιγμής να σχολιάσουμε. Μακρυγορήσαμε, αλλά ευελπιστούμε ότι συμβάλλαμε λίγο στην διερεύνηση του θέματος. Έρρωσθε….»

Ο εισηγητής του άρθρου, «Θαλής», εκτός των πολλών αστοχιών, ξεκινά με τον χριστιανικότατον καταμερισμό του ανθρώπου σε «Σώμα – Ψυχή – Πνεύμα», κόντρα σε κάθε εσωτερική παράδοση – την οποία δήθεν επικαλείται αλλά ουσιαστικά προάγει την διαστρεβλωμένη αντίληψη του ιδαιοχριστιανισμού – αλλά επιπλέον ερχόμενος σε αντίθεση και με τον ιδρυτή του τάγματος που ακολουθεί (τον Παπύς, ως δημιουργό του Μαρτινιστικού τάγματος), ο οποίος στο βιβλίο του «Αποκρυφισμός» (τίτλος πρωτοτύπου Traite Elementaire d’ Occultisme) αναλυτικότατα παρουσιάζει την βασική τετραπλότητα του ανθρώπου (και όχι τριπλότητα, η οποία αναφέρεται σε άλλου είδους περιγραφή) και αρκετά πετυχημένα και την συνοπτική ανάλυση της τετραπλότητας σε εννεαπλότητα και δωδεκαπλότητα. Δυστυχώς η ιουδαιοχριστιανική πόρωση, δεν επιτρέπει στους παρωπιδιστές την εποπτεία του αυτονόητου – του καθαυτού λόγου – αλλά τους κατευθύνει ποδηγετούμενους στο έρεβος του παραλόγου….
Εναλλακτικές θεραπείες - Φυσικά Ιάματα https://www.rodokipos.com/

....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Kαζαντζακικός

  • Μηνύματα: 441
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 30, 2009, 14:54:09 »
Ορφεα, θα μπορουσαμε να πουμε πως υπαρχει το εγρηγορος της ελευθεριας? του ροκ? του πανκ? της μοδας και της διαθεσης να βρισκεσαι μεσα σε αυτη?
της ουτοπιας? του αγωνα κατω απο μια οποιαδηποτε σημαια? οπου σημαια και το συμβολου του εγρηγοροτος?
αν δεχτουμε κατι τετοιο τα παντα τα παντα ομως που μας απαρτιζουν σαν κοινωνια με την παρουσα κομματικη, αθλητικη, οικογενειακη, στρατιωτικη,
δημοσια διοικησης, διασκεδασης διαρθρωση δεν ειναι τιποτα αλλο απο εγρηγοροτα...
η μηπως οχι?
Ωχ ωχ και αν μπορουμε να γεννησουμε και εμεις ενα εγρηγορος τι μας αποτρεπει απο το να ελεγξουμε συνειδησεις προς ιδιον οφελος?
τι γινεται ρε γαμ...το?
τι μονοπατι ειναι αυτο που πηραμε...
μου φαινεται πως η πιο δυσκολη βιωματικη κατασταση δεν ειναι η αγνοια, μαλλον ειναι η γνωση... ::)  :-X
Το μόνο πράγμα που φοβάμαι, είναι να μην γίνω μια αρμάδα που ξεκίνησε να σκίσει τον ωκεανό και τελικά βουλιάξει σε μια σπιτίσια σκάφη...

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 30, 2009, 21:53:59 »

Ωχ ωχ και αν μπορουμε να γεννησουμε και εμεις ενα εγρηγορος τι μας αποτρεπει απο το να ελεγξουμε συνειδησεις προς ιδιον οφελος?
τι γινεται ρε γαμ...το?
τι μονοπατι ειναι αυτο που πηραμε...
μου φαινεται πως η πιο δυσκολη βιωματικη κατασταση δεν ειναι η αγνοια, μαλλον ειναι η γνωση... ::)  :-X


    Μπορούμε....Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα εγρηγορός.... Οι γνώσεις και οι τεχνικές για τέτοιες πρακτικές, αποκαλύπτονται στους Μύστες της Αδελφότητας "Α.Κ.Ο.Σ.", οι οποίοι όμως είναι αφοσιωμένοι στο κοινό όφελος....

    Για τον δρόμο που διαλέξαμε, πράγματι, ακολουθούμε ένα δύσκολο μονοπάτι, σε αντίθεση με την μακαριότητα (και μακάρια ηλιθιότητα) της άγνοιας.... έχουμε όμως κάποιοι ένα "δαιμόνιο" που δεν μας αφήνει σε ησυχία, αν δεν "γνωρίσουμε. Για τους ιουδαιοχριστιανούς, είναι έμβλημα και βασικό ρητό το, "μακάριοι οι πτωχοί του πνεύματος", για μας όμως τους "καταραμένους" που δεν βρίσκουμε ησυχία στην απραξία, είναι αναγκαστικός μονόδρομος η αναζήτηση της γνώσης....
Εναλλακτικές θεραπείες - Φυσικά Ιάματα https://www.rodokipos.com/

....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.715
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: ΕΓΡΗΓΟΡΟΣ
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 30, 2009, 22:06:21 »

    Περί της φύσης των Εγρηγορότων αναφερθήκαμε.... Υπάρχουν "Γεννήματα" της Μητέρας Φύσης και μονοστοιχειακά ή δι- και τρι - στοιχειακά, σε αντίθεση με εμάς που είμαστε τετρα-στοιχειακοί και υλοποιημένοι. Ιδέες και αξίες όπως τα ανώτερα ιδανικά, βρίσκονται αποκλειστικά στην Νοητική σφαίρα, όπου φορείς των είναι μονοστοιχειακά όντα του Νοητικού (για κάποιους είναι οι κοσμικοί Διδάκαλοι). Η προσέγγιση και ικανότητα επικοινωνίας με αυτήν την σφαίρα, επιτυγχάνεται αποκλειστικά και μόνον αν καταφέρουμε να δομήσουμε προσωπικό Νοητικό.... Οι κάτοικοι του Νοητικού ΔΕΝ κατέρχονται και κάθε αναφορά σε εμφάνιση, δηλαδή εκδήλωση στον κόσμο των μορφών (συναισθηματικό και κάτω), είναι απόρροια φαντασίωσης ξένης παντελώς προς την πραγματικότητα....
Εναλλακτικές θεραπείες - Φυσικά Ιάματα https://www.rodokipos.com/

....ΜΕΜΝΗΣΟ  ΑΠΙΣΤΕΙΝ....