Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ορφέας

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 105
31

                                ----ναι,   ο  σωζων   εαυτον .....σωθητω....
                      .....ΟΧΙ,   ο   ΓΝΩΘΩΝ   ΕΑΥΤΟΝ.......                     
                                                                                  ΣΩΘΗΤΩ......χα,     


32

---ΛΟΙΠΟΝ....ποτε  δεν   θα   ΕΙΜΑΣΤΕ  ΒΕΒΑΙΟΙ....ΓΙΑ  ΤΟ   ΠΩΣ   μπορει  να  μας   ΚΥΡΙΕΨΕΙ   μια  ιδεα....τετοια  που  πολύ  ΔΥΣΚΟΛΑ...
        η  λογικη   να  μπορει  να   συμβιβαστεί   .....
              


    Δηλαδή, δεν μιλάμε απλά για ....ιδεοληψία....
                                                            .... αλλά, για  . . . .  ι δ ε ο κ α τ α λ η ψ ί α ! ! ! !

33
--- ...

                 αρχιζω   να   ΠΙΣΤΕΥΩ....ΟΤΙ    τελικα    ΚΑΝΕΝΑΣ....ΔΕΝ   ΕΠΙΘΥΜΕΙ   ΝΑ   ΞΕΦΥΓΕΙ....και   αυτό   γιατι   Η   ΕΜΠΕΙΡΙΑ....

                                          ΦΤΙΑΧΝΕΙ    ΤΟ   ΒΑΘΟΣ....ΠΟΥ  ΜΟΝΟ   Η   ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ   ΤΗΣ    ΝΟΗΣΗΣ    ΕΧΕΙ   ΠΡΟΣΒΑΣΗ.....ΚΑΙ   ΕΠΙΡΡΟΗ....

              ...



34
      ...................................................................................................

                                    μπορει.....το    ΕΓΩ....

                                       ΜΠΟΡΕΙ.....η    προσωπικοτητα.....


                   να    φανταστεί.....να   ΣΚΕΦΘΕΙ.....       ΤΟΝ     Ε Α  Υ Τ Ο    ΤΟΥ-ΤΗΣ.....


                                                         ΣΕ   ΠΟΙΟΝ   ......Κ Α Θ Ρ Ε Φ Τ Η .....    μπορει.....σε    ποιον....!?


                                                                                                                                                            ξευρει....κ α π ο ι ο ς ....αραγε...?

Ναι, η προσωπικότητα και η Εγωικότητα μπορούν να δουν - να αντιληφθούν - τον εαυτό τους ενώπιον της Ατομικότητας....

35
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Απρίλιος 02, 2014, 14:50:36 »
Γεια σας. Δεν συμφωνώ με την διαγραφή μελών , εκτός αν κάποιος τρολάρει και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Πάντως, δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν γράφω στο θέμα, αλλά το ότι είμαι υποψήφιος για Δημοτικός σύμβουλος και έτσι δεν θα έχω ελεύθερο χρόνο ως το τέλος Μαίου. Τα ξαναλέμε...

Πολλές ευχές να ευοδωθούν οι προσδοκίες σου και από ένα πιο πραγματιστικό "μετερίζι" να ενασχοληθείς με κάτι που αξίζει και ευχαριστεί την ψυχή σου. Δυστυχώς κάποιοι χώροι δεν αρέσκονται στην ανάπτυξη και άσκηση των ατομικών "ταλέντων", με αποτέλεσμα να νοσούν οι ίδιοι, καθότι, αυτών που το "λέει" η ψυχή τους, σίγουρα θα βρουν κάποια στιγμή τον δρόμο τους και οι χώροι που τους ανάσχεσαν θα "φτωχύνουν" ακόμα περισσότερο....

37
Καμπαλά / Απ: ΤΑΡΩ:Το Ταξίδι του Τρελού
« στις: Φεβρουάριος 19, 2014, 00:28:40 »
Η διαφορετική αρίθμηση προέβαλε όντως μεγάλα προβλήματα στους "οπαδούς" της Καμπάλα.

Με εντυπωσιάζει που αναφέρετε ότι η Μεγάλη Αρκάνα αποτελείται από 27 και όχι από 22 κάρτες. Θα ήμουν ευγνώμων εάν μπορούσατε να δώσετε παραπάνω πληροφορίες ή πηγές για το συγκεκριμένο θέμα.

Οι κάρτες Ταρό είναι ουσιαστικά τα "μονοπάτια" που συνδέουν τις σφαίρες στο Καμπαλιστικό δέντρο. Η εβραϊκή όμως εκδοχή του "δέντρου" παρουσιάζει σοβαρές αντιφάσεις, πρώτον, γιατί ενώ αποδέχεται και μιαν ενδέκατη σεφίρα - το ΝΤΑΑΤ - δεν την αποτυπώνει ονομάζοντάς την "κρυφή" (επειδή προφανώς αναφέρεται ως η σφαίρα της Γνώσης). Τοποθετώντας την στο ιερόγλυφο, προκύπτουν και άλλα "μονοπάτια", άρα και άλλες κάρτες. Ουσιαστικά βέβαια οι σφαίρες είναι δώδεκα και τα μονοπάτια - κάρτες Ταρό 27 + την κάρτα χωρίς αρίθμηση, συνολικά 28! Η αρίθμησή τους είναι η αντιστοίχηση με το αλφαριθμικό σύστημα της Ελληνικής Αλφαβήτου των 27 γραμμάτων - αριθμών.


38
Καμπαλά / Απ: ΤΑΡΩ:Το Ταξίδι του Τρελού
« στις: Φεβρουάριος 14, 2014, 17:24:41 »
Πολύ χρήσιμη και αξιόλογη η παραπάνω κατάθεση....

Για τις κάρτες "Δύναμης και Δικαιοσύνης", έχουμε και μεις τις αμφιβολίες μας, γιαυτό ανατρέξαμε σε παράλληλες πηγές και σχετικές διδασκαλίες, βρίσκοντας αρκετά στοιχεία για την ορθή παρουσίαση και τοποθέτηση στο "Δέντρο". Ένα κλειδί ελέγχου της αντικειμενικότητας των καρτών, είναι και η αριθμολογία, η οποία εύγλωττα παρουσιάζει την αριθμητική αξία της κάρτας "Δύναμη" και της κάρτας "Δικαιοσύνη".

Μια παρουσίαση για την μελέτη των αριθμών, http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,1665.0.html

Εκείνο όμως που είναι σημαντικότερο, είναι ότι οι κάρτες δεν είναι μόνον 22, όπως παραποιημένα προσάρμοσαν στην εβραϊκή έκδοση, αλλά 27, οπότε μάλλον χρειάζεται καινούρια αναθεώρηση....

39
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Ιανουάριος 26, 2014, 23:11:18 »

Δηλαδή φίλε μου, θέλεις να μου πεις ότι αν είμαστε εσύ εγώ και ο κυρ Γαρατζιωτης σε ένα τραπέζι κι εσύ σχολιάζεις την ελλιπή μου αντίληψη στο κο Γαρατζώτη  χωρίς να μου απευθύνεσαι, σου φαίνεται φυσιολογικό;


Στον διάλογο, είναι δυνατό καθώς απευθύνομαι σε έναν να αναφερθώ και για την άποψη του δεύτερου, χωρίς βέβαια αυτό να είναι ο κανόνας και να συμπεριφέρομαι ως να είναι εσαεί απών ο δεύτερος. Όσο για την κριτική, δεν νομίζω εγώ προσωπικά να περιόρισα ποτέ την ελευθερία σου. Σαν Φόρουμ πάλι, αμφιβάλλω αν υστερεί σε ελευθερία έκφρασης, άλλωστε, τον μόνο περιορισμό που βάζει είναι να μην στρέφεται κανείς ενάντια στον άλλον, αλλά ελεύθερα και ανεμπόδιστα στις θέσεις και στα λεγόμενα του άλλου.


Πες μου σε παρακαλώ Ορφέα, που μέσα σε αυτό το κείμενο που αποδεικνύετε ότι η wikipedia διαφωνεί; Το διάβασα όλο. Ανέλυσε ένα κομμάτι μέσα από αυτό το κείμενο που να στηρίξει αυτά που υποστηρίζεις και να διαφωνεί με αυτά που σου υποστηρίζω!


Σε σχέση με την WIKIPEDIA, η ακαδημαϊκή θέση για τον εσωτερισμό - και πιο ειδικά για τον δυτικό εσωτερισμό με τον οποίο διατρίβομαι - είναι διαμετρικά αντίθετη με αυτήν. Σε αντίθεση με την άποψη που καταθέτεις γράφοντας, "Δεδομένου ότι το πεδίο του εσωτερισμού δεν είναι μια ενιαία παράδοση, αλλά μια μεγάλη σειρά από πλήθους στοιχείων και κινήσεων άσχετων μεταξύ τους, γι' αυτό δεν υπάρχει ενιαίο ιστορικό νήμα που διέπει όλα αυτά", η ακαδημαϊκή άποψη είναι ότι, ο δυτικός εσωτερισμός συγκροτείται από αλληλένδετα ρεύματα και παραδόσεις.... (http://www.esoteric.msu.edu/Hanegraaff.html).

Για το θέμα του εσωτερισμού προτιμώ να αναφέρομαι στον Δυτικό Εσωτερισμό, γιαυτό και δεν αναφέρομαι στην Μπλαβάτσκι.
Παιρεταίρω όμως είναι χρήσιμο να επισημανθεί κάτι. Άλλο η ακαδημαϊκή μελέτη του Εσωτερισμού και άλλο η μαθητεία στον Εσωτερισμό. Η ταύτιση των δύο αυτών στην αντίληψή μας, μας αποστερεί από την δυνατότητα να κατανοήσουμε την ουσιαστική του επίδραση που είναι η εξέλιξη της συνείδησης, η οποία είναι προφανές ότι με την εγκυκλοπαιδική μόνον θεώρηση είναι αδύνατον να επιτευχθεί. Αν μιλήσουμε λοιπόν για μαθητεία στον Εσωτερισμό, το ζητούμενο είναι η απελευθέρωση του ατόμου μέσα από μία εξελικτική διαδικασία. Αποσκοπώντας λοιπόν στην Ελευθερία, δεν γίνεται και φυσικά δεν επιβάλλονται ούτε δόγματα, ούτε δράσεις, ούτε ευθύνες, ούτε υποχρεώσεις. Υπάρχουν μόνον ασκήσεις και ο καθένας ελεύθερα επιλέγει να ασκείται ή να μην ασκείται. Προφανώς αυτή η εικόνα που έχεις εσύ για τον Εσωτερισμό είναι μια διαστρεβλωμένη εικόνα, την οποία πιθανότατα αποκόμισες από μία διαστρεβλωμένη εφαρμογή ενός ψευδοεσωτερισμού....


40
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Ιανουάριος 26, 2014, 17:08:27 »
Φίλε μου ΚΡΑΧΤΗΣ,
θα ήταν ανέντιμο και αγενές αν μιλούσα για σένα ενώ απουσίαζες, στην συζήτηση όμως εδώ, ότι λέγεται (γράφεται) γίνεται γνωστό άμεσα από τον καθένα, άρα όλοι θεωρούνται ωσάν παρόντες για ότι συζητιέται. Ο λόγος ενίοτε απευθύνεται σε τρίτον και είθισται να σχολιάζεται και η θέση άλλου ως επιμέρους της τοποθέτησης, αν όμως σε ενοχλεί ο τρόπος δεν έχω λόγο να το επαναλαμβάνω.

Επί της ουσίας τώρα, συνεχίζω ακόμα να θεωρώ ότι έχεις διαστρεβλωμένη εικόνα και ελλειπή γνώση περί Φιλοσοφίας και εσωτερισμού, σε σχέση βέβαια με αυτά που καταθέτεις εδώ. Εκεί που ίσως να κάνω λάθος, είναι η πηγή των διαστρεβλωμένων πληροφοριών που κατέχεις, αν είναι από την Ν.Α. όπως νόμιζα ή από αλλού. Τώρα βέβαια που παραθέτεις την WIKIPEDIA, μπορεί και αυτή να σε πήρε στον λαιμό της....

Η αξιοπιστία της WIKIPEDIA εξαντλείται στην αξιοπιστία του αρθρογράφου και μόνον, έτσι εκ των πραγμάτων, η πλειονότητα των πληροφοριών που διαθέτει απέχουν αρκετά από το να χαρακτηριστούν επιστημονικά αντικειμενικές. Σε θέματα μάλιστα τόσο εξεζητημένα, δεν είναι και η καλύτερη πηγή πληροφοριών και γιαυτό αντιτίθεμαι και σε αυτήν και σε όποιον άλλον αναπαράγει τις ίδιες απόψεις....

Σε σχέση με την WIKIPEDIA, η ακαδημαϊκή θέση για τον εσωτερισμό - και πιο ειδικά για τον δυτικό εσωτερισμό με τον οποίο διατρίβομαι - είναι διαμετρικά αντίθετη με αυτήν. Σε αντίθεση με την άποψη που καταθέτεις γράφοντας, "Δεδομένου ότι το πεδίο του εσωτερισμού δεν είναι μια ενιαία παράδοση, αλλά μια μεγάλη σειρά από πλήθους στοιχείων και κινήσεων άσχετων μεταξύ τους, γι' αυτό δεν υπάρχει ενιαίο ιστορικό νήμα που διέπει όλα αυτά", η ακαδημαϊκή άποψη είναι ότι, ο δυτικός εσωτερισμός περιλαμβάνει ένα συγκρότημα από αλληλένδετα ρεύματα και παραδόσεις (http://www.esoteric.msu.edu/Hanegraaff.html).

Στην διεύθυνση που παρέθεσα, αναφέρονται σχετικά με τον εσωτερισμό και αν είναι πράγματι μυστικισμός, όπως λανθασμένα αναφέρεις, για τον λόγο ότι πολλές πτυχές του εσωτερισμού ουδόλως συνδέονται με μυστικισμό ή/και με μυητικές παραδόσεις, όπως επίσης, πολλές πτυχές από τον  μυστικισμό και τα μυητικά δεν περιλαμβάνονται μέσα στον εσωτερισμό. Όσο για την προέλευση της λέξης "εσωτερισμός", αυτό δεν έχει να κάνει με τα "έσω" που το ταυτίζεις με τον μυστικισμό, αλλά με τα μαθήματα που  γίνονταν "μέσα" σε προφυλαγμένους χώρους μακριά από βέβηλα μάτια και μόνον για κάποιους επιλεγμένους, όπως γνωρίζουμε για τον Πυθαγόρα και όπως δήλωνε η επιγραφή της Πλατωνικής Ακαδημίας, "ΟΥΔΕΙΣ ΑΓΕΩΜΕΤΡΗΤΟΣ ΕΙΣΙΤΩ".

Όπως αντιλαμβάνεσαι φίλε μου, δεν είμαι απλά εγώ που διαφωνώ με το άρθρο της WIKIPEDIA, αλλά η πιο θεωρητικά έγκυρη άποψη - προϊόν της ακαδημαϊκής σκέψης και όχι της λαϊκής ή ψευδοεσωτεριστικής δοξασίας. Το αν θα συμφωνώ ή θα διαφωνώ μαζί σου, εναπόκειται σε σένα ποιες αντιλήψεις ενστερνίζεσαι, για να μπορέσω επιτέλους να σε κρίνω ελεύθερα. (Δεν είμαι οπαδός του "μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε")....

Υ.Γ.: Ενδεικτική βιβλιογραφία για την "Εσωτερική Φιλοσοφία", το "The Esoteric Philosophy of Leo Srauss" του S. B. Drury, University of Calgary όπως και το "David Hume on Esoteric Philosophy".

41
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Ιανουάριος 25, 2014, 22:19:18 »
Πολύ διαφωτιστική η διεύθυνση που έδωσε ο Γιάννης. Αυτά που περιγράφει ότι στην οργάνωση της Ν.Α. ασχολούνται με Φιλοσοφία, με ιδεαλιστική βέβαια μόνον και όχι με Επικούρεια, δείχνει τα μαύρα μεσάνυχτα που διακατέχει την οργάνωση σχετικά με την Φιλοσοφία. Έτσι εξηγείται και η διαστρεβλωμένη εικόνα και ελλειπή γνώση που έχει ο φίλος μας ΚΡΑΧΤΗΣ περί Φιλοσοφίας.

Το τι είναι Φιλοσοφία και ποιοι οι επιμέρους κλάδοι της, φίλε μου ΚΡΑΧΤΗΣ, είναι σήμερα επαρκώς ορισμένο και προσδιορισμένο. Στους επιμέρους κλάδους κατατάσσεται η Ηθική Φιλοσοφία, η Μεταφυσική Φιλοσοφία, η Πολιτική Φιλοσοφία κλπ. Όσο για την Εσωτερική Φιλοσοφία, την Φιλοσοφία ή/και την επιστήμη της εξέλιξης της ανθρώπινης συνείδησης, είναι ένας από τους πλέον σημαντικούς κλάδους της Φιλοσοφίας και σήμερα βρίσκει πολλούς ακόλουθους ακόμα και από τις Φυσικές Επιστήμες. Η έννοια Εσωτερική Φιλοσοφία και Εσωτερισμός, φυσικά δεν είναι νεολογισμός της Μπλαβάτσκι, ούτε φυσικά εφεύρημα της Νέας Ακρόπολης. Ήδη από τα χρόνια του Πυθαγόρα βρίσκουμε την έννοια "εσωτερικοί και εξωτερικοί", όπου οι "Εσωτερικοί" γίνονται κοινωνοί Απόρρητης Διδασκαλίας. Την ίδια έννοια συναντάμε και στον Πλάτωνα, την ίδια διασώζει ακόμα και ο ορθολογιστής Αριστοτέλης. Στα Ελληνιστικά χρόνια η Εσωτερική Φιλοσοφία θα περιοριστεί κατά κανόνα στα Ερμητικά και έτσι έμεινε στην ιστορία η πιο εκειδικευμένη έννοια "Ερμητική Φιλοσοφία", όρος που μέχρι σήμερα έμεινε ενεργός και αποδεκτός.

Η Φιλοσοφία εν γένει, είναι μητέρα κάθε επιστήμης ούσα και η ίδια επιστήμη - μάλλον Πανεπιστήμη - ακολουθώντας τους ίδιους ακριβώς κανόνες, όπως και κάθε επιστήμη, για την μελέτη και ανάλυση του αντικειμένου που ασχολείται. Όπως φυσικά και κάθε δράση και κλάδος ενασχόλησης της ανθρώπινης διάνοιας, η Φιλοσοφία εξελίσσεται, χωρίς όμως να μεταλλάσσεται και να μεταβάλλει αντικείμενο μελέτης και θεώρησης. Ήταν αφοπλιστική και παράλληλα αφοριστική η επισήμανση του Μπερξόν, ότι η αρχαιοελληνική Φιλοσοφία έχει ασχοληθεί - έστω και σε εμβρυικό επίπεδο - με κάθε κλάδο και αντικείμενο της σύγχρονης Φιλοσοφίας, η οποία δεν έχει να συνεισφέρει τίποτα καινούριο. Η Φιλοσοφία λοιπόν δεν είναι διαφορετική σε κάθε εποχή. Προσοχή μόνον να μην συγχέεται με το δόγμα,γιατί, Φιλοσοφία των θρησκειών μπορεί να υπάρχει, δογματική Φιλοσοφία όμως δεν γίνεται να υπάρχει.

Σε μιαν εποχή όπως η σημερινή, δεν μας εκπλήσσει η παντελής αλλοίωση των εννοιών και η συνεχής τάση για σολοικισμούς. Έτσι, ελλείψει καθαρότητας των εννοιών και με απολεσθέντα τον ακριβολογικό ορισμό, η αναφορά σε τέτοιες έννοιες οδηγεί σε έλλειψη αντίληψης και ασυνεννοησία....

42
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Ιανουάριος 21, 2014, 12:18:28 »

.... βέβαια είναι κάτι που η κοσμοθεώριση του εσωτερισμού δεν το βλέπει έτσι και δεν θα το δει ποτέ έτσι! Διότι πάντα θα δεσμεύετε από την  μεταφυσική προέκταση πάνω στις αιτίες των πραγμάτων βάση της φιλοσοφοδογματικής αντίληψης. Για έναν εσωτεριστή, το κάρμα πάντα θα έρχεται να παίζει σημαντικό ρόλο στην φύση της πράξης! Όμως για εμένα (όπως λες και εσύ) τα πράγματα είναι ποιο απλά στην ζωή.
Το πρόβλημα ξεκινά  όταν από αυτή την αόρατη δογματική αιτία του κάρμα, θα ξεπηδούν άλλα συμπεράσματα έτοιμα να στηρίξουν άλλες αόρατες αιτίες. Πλέον η φιλοσοφία  εξαφανίζετε και την θέση της σιγά σιγά την παίρνει το δόγμα, αλλά με την βιτρίνα του σκεπτόμενου φιλοσόφου. Πλέον μπορούμε να πιστεύουμε ως αποδεικνυόμενα γεγονότα ότι μας καπνίσει του καθενός (όπως λέει και ο λαός). Βέβαια αυτό δυστυχώς, δεν θα συμβαίνει με την συνειδητοποίηση ότι ακολουθείτε ένα δόγμα αλλά με την αντίληψη ότι φιλοσοφούμε εσωτεριστικά. Εδώ εντοπίζετε η μεγαλύτερη ανεντιμότητα του εσωτερισμού σαν νοοτροπία αντίληψης και ταυτοχρόνως το άνοιγμα της εισαγωγή του στον φασισμό!


Δεν έχει ευθύνη ο άμοιρος Εσωτερισμός για τον δογματισμό ή/και την φαυλότητα μερικών που ισχυρίζονται ότι δήθεν εκφράζουν τον Εσωτερισμό. Υπάρχει πράγματι ανεντιμότητα, όχι από το Εσωτερισμό ο οποίος είναι φιλοσοφία - αλλά από τον δογματισμό. Το κάρμα που τόχουν κάνει ουσιαστικά θρησκευτικό μπαμπούλα οι δήθεν εσωτεριστές, δεν έχει καμιά σχέση με την φυσική λειτουργία του "Αντιπεπονθότος" που στην Ανατολή έγινε γνωστό ως "Κάρμα". Η Εσωτερική Φιλοσοφία μας πληροφορεί ότι στην Φύση δεν υφίσταται η λειτουργία "τιμωρία", ούτε υφίσταται η έννοια "αμαρτία", ούτε καν το δίπολο "καλό - κακό". Υπάρχει όμως η βασική αρχή "Ισορροπία"....

43
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Ιανουάριος 19, 2014, 16:20:58 »
Ο Γιάννης σωστά το θέτει σχετικά με το χρέος που αποκτά κάποιος όταν κατά μία έννοια ευεργετείται. Όντες κοινωνικά όντα, σίγουρα έχουμε ευεργετηθεί - πρώτα πρώτα από τον στενό μας συγγενικό κύκλο και στην συνέχεια από τον κοινωνικό περίγυρο (τουλάχιστον εμείς παλαιότερων γενεών και ειδικά στην επαρχία είμασταν ενεργοί αποδέκτες - με συνέπεια να νοιώθουμε καθήκον για ανταπόδοση ή απλά ως πράξη ευχαριστίας. Το να προσφέρουμε λοιπόν αυτόβουλα στον κοινωνικό περίγυρο ή να συνδράμουμε αναξιοπαθούντες, είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε. Προσοχή όμως. Μόνον αυτόβουλα και όχι επιβεβλημένα ή με σκοπιμότητα ή κατόπιν εξαπάτησης. Τότε καλύτερα να μην το κάνουμε.

Σχετικά με την Εργασία, είναι αλήθεια ότι την προήγαγαν όλα τα φασιστικά συστήματα και καθεστώτα (Στάλιν, Χίτλερ, ακόμα και ο δικός μας Μεταξάς και από τις τέτοιου χαρακτήρα εσωτερικές σχολές, η Νέα Ακρόπολη και η σχολή του Γκουρτζίεφ - ο τελευταίος στο έπακρο. Το ίδιο συνέβη και στον Τεκτονισμό, όταν χάθηκε η αληθινή σημασία της εργασίας με τον εαυτό και έφτασαν οι άσχετοι να δοξάζουν την εξωτερική εργασία στον δεύτερο βαθμό, διολισθένοντας σε φασιστική ιεραρχική δομή και λειτουργία).

Περί εργασίας βέβαια είναι πλέον γνωστό ότι, από την εργασία σου ζεις, αλλά πλουτίζεις από την εργασία των άλλων και αυτό το έχουν μάθει καλά, όλως τυχαίως οι κηφήνες και κατεργάρηδες υμνούν την εργασία για να εργαστούν οι άλλοι, ή μάλλον να δουλεύουν οι άλλοι, καθώς έντεχνα η εργασία έγινε δουλεία - δουλειά, που σημαίνει όχι ελεύθερη επιλογή εργασίας αλλά υποχρέωση δουλειάς....

44
Ελευθεροτεκτονισμός / Απ: ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
« στις: Δεκέμβριος 30, 2013, 19:50:16 »
Ένας αδαής "μασόνος" μπροστά σε αγέλη "μασονοφάγων" και θύμα όλων αυτών ο αυθεντικός ελευθεροτεκτονισμός....

45
Άλλες σχολές / Απ: Νέα Ακρόπολη
« στις: Δεκέμβριος 30, 2013, 19:45:39 »
    Ατυχώς οι διαφορετικές αντιλήψεις οδήγησαν σε μιαν "αχρείαστη" διαμάχη. Πράγματι το μυστικό είναι η ισορροπία, η οποία μας υποδεικνύει ότι, δεν δικαιολογείται η αποστασιοποίηση από αλληλέγγυες δράσεις επειδή στο όνομα της φιλανθρωπίας κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν αδαείς, ούτε φυσικά δικαιολογείται η χωρίς φρόνηση έκθεση του εαυτού ως δήθεν παράδειγμα ενάντια στην ακρότητα της ιδιοτέλειας. Πράγματι υφίσταται πολλάκις η φιλανθρωπία ένεκα υστεροβουλίας και ιδιοτέλειας, όπως φυσικά κυριαρχεί κατά κόρον σήμερα ο ωχαδερφισμός, η αναλγησία και η αδιαφορία για τα κοινά.

    Η φιλανθρωπία είναι κατά κανόνα συνδυασμένη με θρησκευτικότητα, (αλλά και ο ατομικισμός είναι αλήθεια ότι απαρτίζει πλέον κομμάτι θρησκευτικής σύνθεσης, π.χ. εκκλησία του Σατανά), για το λόγο ότι η φιλανθρωπία είναι απόρροια συναισθηματικής λειτουργίας, λειτουργία που προτιμούν κατά κόρον οι θρησκείες, εξορκίζοντας τον ορθολογισμό. Όσο όμως η μονομερής συναισθηματική λειτουργία συνιστά ανισορροπία όταν αποστερείται ορθολογισμού, τόσο και ο "ξερός" ορθολογισμός συνιστά ανισορροπία όταν δεν "υγραίνεται" από συναισθηματισμό. Η φιλανθρωπία συνιστά ανάγκη για την συναισθηματική λειτουργία του ατόμου αλλά παράλληλα και υποχρέωση για την διανοητική λειτουργία. Όμως αλίμονο, με τίποτα δεν δικαιολογείται να καθίσταται υποχρεωτική από τρίτους - ειδικά μέσα σε ομάδες όπως συνηθίζεται - οι οποίες εκμεταλλεύονται τέτοιες ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπου προς όφελός των και σχεδόν πάντα σε βλάβη τελικά των ατόμων που επηρεάζουν. Ας μη συγχέεται όμως η φιλανθρωπία με τον εθελοντισμό, παρότι πολλές φορές βρίσκονται τα δύο μαζί σχεδόν αδιαχώριστα.

    Στην αρχαιότητα η έννοια της φιλανθρωπίας με την μορφή που πήρε σήμερα, δεν υφίστατο, καθότι οι ίδιες οι κοινωνίες επιλαμβάνονταν των θεμάτων στήριξης των αναξιοπαθούντων. Στην ευρύτερη όμως μορφή της ως αλληλεγγύη, απάρτιζε μαζί με την φιλοξενία την ύψιστη αρχή. Αλλά και τότε όπως και σήμερα, οι χορηγίες σπανίως ξέφευγαν από την προβολή και την αυταρέσκεια. Όσο για τον εθελοντισμό που απετέλεσε πολλάκις πράξη αυτοθυσίας σε πολλές ηθικές αφηγήσεις της αρχαιότητας, σήμερα ο εθελοντής προσδιορίζεται με δύο τρόπους. Είτε προχωρά ο ένας από τους πολλούς συνειδητά ένα βήμα μπροστά και αναλαμβάνει εθελοντική δράση -πράγμα πάρα πολύ σπάνιο - είτε οι πολλοί "ξύπνιοι" της ομάδας κάνουν ένα βήμα πίσω εκθέτοντας τον "αφελή" καθιστώντας τον υποχρεωτικά εθελοντή - πράγμα πολύ συνηθισμένο....

    Ας είναι όμως αυτά ως παρένθεση και ας γίνουμε κοινωνοί των σχετικών με την ΝΑ που τόσο διφορούμενη δείχνει στην κοινή γνώμη....

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 105