Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Avaris

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
Αναρωτιέμαι, όταν η Fortune έγραφε πριν κοντά 80 χρόνια το βιβλίο περί "Γάμου και Εσωτερισμού", φανταζόταν ότι θα υπάρξουν έρευνες σαν την παρακάτω?

Μάλλον ναι. Ψυχολόγος γαρ και Εσωτερίστρια περιωπής η γυναίκα.

Λοιπόν?

Τι λέει άραγε ο Εσωτερισμός για το παρακάτω φαινόμενο?


********************************************************************


Προβλήματα σε γάμο και σεξ έπειτα από τα 7 χρόνια
   
Επτά χρόνια διαρκεί η «σχέση» γάμου και σεξ. Οι έγγαμοι ξεκινούν με καλές προθέσεις και υπερβολικές επιθυμίες σε σχέση με την ερωτική συνεύρεση. Επτά χρόνια μετά τον γάμο, όμως, φαίνεται ότι εξοικειώνονται με την αποχή από το σεξ και την απαρχή των συγκρούσεων, με τελική κατάληξη το διαζύγιο.


Τα παραπάνω αναφέρει σε χθεσινή του ανακοίνωση ο πρόεδρος της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, σχολιάζοντας τα ευρήματα μελέτης η οποία πραγματοποιήθηκε σε 18.000 ελληνικά ζευγάρια παραγωγικής ηλικίας.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη, ο έβδομος χρόνος του γάμου είναι μια κρίσιμη χρονικά καμπή για τις σχέσεις των ζευγαριών, καθώς σηματοδοτεί την πλήρη σχεδόν αποχή από την ερωτική συνεύρεση.

Στο ερώτημα «γιατί ο έβδομος χρόνος του γάμου και όχι ο δεύτερος ή ο δέκατος;» δεν υπάρχει, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, επιστημονική απάντηση. Το βέβαιο είναι -σημειώνει- ότι το ίδιο ισχύει στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς.

Από τα ευρήματα της μελέτης προκύπτει ότι δύο χρόνια μετά τον γάμο τα ζευγάρια έρχονται σε επαφή τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Η συχνότητα μειώνεται σε μία φορά την εβδομάδα στον πέμπτο χρόνο, για να περιοριστεί σε μία φορά τον μήνα κατά τον έβδομο χρόνο.

Από το σημείο αυτό αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, με την απιστία και την αναζήτηση νέων ερωτικών συντρόφων να παίρνει θέση στη ζωή των παντρεμένων ζευγαριών.

 Τα δύο πρώτα χρόνια το 19,5% των ανδρών και μόνο το 2% των γυναικών δηλώνουν ότι απιστούν, ενώ τα ποσοστά φτάνουν στο 65% για τους άνδρες και στο 64,5% για τις γυναίκες τον έβδομο χρόνο του γάμου!

Η κατάσταση αυτή αποδίδεται στην κάθετη μείωση της επιθυμίας, με τους συζύγους να δηλώνουν σε ποσοστό 62% ότι δεν νιώθουν καμία ερωτική έλξη για τον άλλον.


 
πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11387&subid=2&pubid=147265


2
Ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνος....


.......................Ο Κατακλυσμός του Νώε...


..............................Κατακλυσμός σε κάθε Παράδοση...


...................................................Λεμουρία.....Μού....Ατλαντίδα.....


.........................................................................................Προφητείες......


...Ακασικά Αρχεία....


...Οικολογική Καταστροφή ......


...2012...........


Θρύλλος  (?) ........


......................Πραγματικότητα (?) ........

3
Μυστικισμός - Αποκρυφισμός / Μετάνοια
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2007, 13:40:37 »


Είναι γνωστός και κυρίαρχος ο ρόλος της "Μετάνοιας" στην Φιλοσοφία των Θρησκειών.


Πως ορίζεται όμως η "Μετάνοια" σε όρους Εσωτερισμού?


Θεωρείται άραγε και στον Εσωτερισμό - όπως στις Θρησκείες - εξίσου σπουδαία παράμετρος για την Ψυχοπνευματική ανάπτυξη του ατόμου?


4

Είθισται να λέγεται πως ο "Δημιουργικός" είναι συνήθως και "εκκεντρικός"....

Κάποιοι το πάνε πιο μακριά.....


Ταυτίζουν τον "Δημιουργικό" με τον "Ανισόρροπο"....


Είναι έτσι?


Και γιατί άραγε?


Τι ισχύει τελικά?



5
Κοινωνικοί Προβληματισμοί / Αντέχεις την Ελευθερία?
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 10:45:26 »



Λοιπόν, πόσοι αλήθεια αντέχουν την απόλυτη ελευθερία?



Δεν είναι πειρασμός να μπορείς να ρίξεις τις ευθύνες για ότι σου συμβαίνει πάντα σε κάποιον άλλον και ποτέ στον εαυτό σου?




6
Όποτε ταξιδεύω στην Εθνική οδό Αθηνών Λαμίας παρατηρώ τα βουνά αριστερά.

Τα πρώην "καμμένα" πευκοδάση έχουν μετατραπεί σε "ελαιώνες" (πρώτο στάδιο "νομιμοποίησης").

Και κάποιοι "ελαιώνες" έχουν ήδη μετατραπεί σε "εξοχικά" ή και "οικισμούς" ενίοτε (δεύτερο στάδιο).

Είναι δε τόσο "εμφανές" που "βγάζει μάτι"!


Επανειλημμένα, έχουμε δει στα ΜΜΕ να περιγράφονται πολλοί και διάφοροι τρόποι "οικειοποίησης" και "νομιμοποίησης" των καμένων εκτάσεων.

Δυστυχώς, το έγκλημα αυτό συντελείται με "σκηνοθετικά αριστουργηματικό τρόπο" μέσα στα ίδια τα δικαστήρια.

Οι συνένοχοι πολλοί.

Ονόματα δεν βγαίνουν όμως ποτέ στη δημοσιότητα. Βλέπεις, όποιος τολμήσει να το κάνει κινδυνεύει απο την "Μαφία" που λιμένεται αυτό το πεδίο.

Πλέον όμως, μετά απο τον βαρύ φόρο αίματος που πληρώνει η χώρα μας, κανείς δεν δικαιούται να κάνει πως δεν βλέπει ή δεν τον απασχολεί το πρόβλημα.

Πολλοί πολίτες "γνωρίζουν πολλά".

Αλλά για "διάφορους λόγους" δεν τα "αποκαλύπτουν".

Ωχαδερφισμός?

Φόβος?

Όποιος και να είναι ο λόγος της σιωπής τους, η σιωπή τους πλέον σημαίνει θάνατο για όλους μας.

Και μπορούν να σταματήσουν αυτόν τον θάνατο λύνοντας απλώς την σιωπή τους.

Είναι γνωστό πως οι Αρχές δεν ενδιαφέρονται δυστυχώς για ανώνυμες καταγγελίες. Και δεν ασχολούνται συνεπώς.


Ας αποκαλύψουν λοιπόν ανώνυμα, στο Internet ονόματα και περιπτώσεις.


Τα blogs γι' αυτό υπάρχουν.


Και ας αφήσουν μετά την "Λαϊκή Νέμεση" να κάνει την "δουλειά" της.

Θα υπάρξουν πχ σίγουρα "θιγόμενοι ενδιαφερόμενοι" (λχ χαροκαμένοι πυροπαθείς και οργανώσεις στήριξής τους )  που θα αναλάβουν με "εξαιρετικό πάθος" να "συλλέξουν" τις απαραίτητες αποδείξεις και να τους οδηγήσουν στη δικαιοσύνη για να αποδοθεί επιτέλους.


7
Κοινωνικοί Προβληματισμοί / Πνεύμα Νεο-Ολυμπισμού!
« στις: Αύγουστος 26, 2007, 20:43:07 »
Προφανώς, το Πνεύμα Ολυμπισμού που γνωρίζαμε ως σύμφυτο με τον Πολιτισμό και την Ψυχοπνευματική Αναγέννηση, άλλαξε!

Κάποιοι - εκ του αποτελέσματος ανώτεροι απο κάθε Πολιτειακή ή Ουμανιστική Αρχή - έκριναν, αποφάσισαν και εκτέλεσαν το ανόσιο Σχέδιό τους.

Σύνθημά τους :



                                 "Καταστρέψτε τα πάντα.....κάψτε τα πάντα....περιβάλλον....ανθρώπινες ζωές..."


Και μετουσιώστε το στο τέλος σε κάτι ακόμη πιο Συμβολικό:



                                                            "...Κάψτε ακόμη και την Ολυμπία..."



Έτσι, για να συλλάβουν όλοι ακόμη καλύτερα ποιός κυβερνάει  την - άξια της μοίρας της άραγε ? - Ανθρώπινη Πολιτεία...


Οι υπαίτιοι είναι απλώς "ανώριμοι" άραγε?


Ή τα χειρότερα κτήνη που υπάρχουν και που αποδεικνύουν ότι ναι, ίσως ο άνθρωπος είναι κατά βάση "κακός"?


Και τι μας διδάσκει άραγε αυτή η ιστορία απο πλευράς Εσωτερισμού?


Προσωπικά, δεν μπορώ να συγχωρήσω κανέναν υπεύθυνο....


Συνειδητοποιώ ότι δεν διαθέτω δυστυχώς την Ανώτερη Ψυχή να κατανοήσω (τι άραγε?) και να συγχωρήσω μεγαλόψυχα....


Ούτε αυτούς που είχαν συμφέρον γι' αυτή την καταστροφή που βιώνει η χώρα μας....


Ούτε αυτούς που πληρώθηκαν να πατήσουν το κουμπί της πυροδότησης όλων αυτών των φονικών ναπάλμ στα δάση μας ....


Ούτε τους πολιτειακούς παράγοντες που ολιγώρησαν τόσο στην πρόληψη όσο και στην καταστολή αυτής της τραγικής κατάστασης....


Μα ούτε και την ίδια την κοινωνία που γέννησε και γεννάει αυτές τις οικτρές καταστάσεις....




8
Ελευθεροτεκτονισμός / Α.Πάϊκ και Τεκτονισμός
« στις: Αύγουστος 25, 2007, 12:08:29 »
(Απο το βιβλίο "Αρχές και Φιλοσοφία των Ελευθεροτεκτόνων του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου", εκδ. Τετρακτύς)



"...Ο Αλμπερτ Πάϊκ (1809 - 1891) μυήθηκε στο βαθμο του Διδασκάλου τον Ιούλιο του 1850 στην Σ.Σ. Magnolia στο Little Rock, σε ηλικία 41 ετών.

Στις 20 Μαρτίου 1853 στο Charleston της Ν.Καρολίνας απο τον Άλμπερτ Μακέυ έλαβε απο τον 4ο έως τον  32ο.

Το 1857 έλαβε τον 33ο βαθμό και το 1859 εξελέγη Ύπατος Μέγας Ταξιάρχης. Υπήρξε ο όγδοος απο τους τους δεκαέξι Μεγάλους Ταξιάρχες που θήτευσαν απο 1801 εως το 1957.

Σύντομα, με την αρωγή του Μακέυ ανέλαβε την αναθεώρηση όλων των βαθμών των τυπικών του Σκωτικού Τύπου προσδίδοντάς τους δραματικότερη και πνευματικότερη υφή.......

....Ο Τεκτονισμός τον υποδέχθηκε ως μια αυθεντία και αναγνώρισε επισήμως το ιδεολογικό του σύστημα, το οποίο επέφερε την αναθεώρηση του Σκωτικού Τύπου..." (σ. 6)


9
Ένα ενδιαφέρον κείμενο περί Ζεν και Σατόρι που εντόπισα στο Διαδίκτυο και θέτω προς σχολιασμό και συζήτηση.

*********************************************************** 

Βουδισμός ΖΕΝ.
 

Το Ζεν είναι μια απο τις σχολές του Βουδισμού Μαχαγιάνα και γεννήθηκε και αναπτύχθηκε στην Κίνα.

Εκτός απο τη γραπτή διδασκαλία του Βουδισμού που έφθασε στην Κίνα, υπήρχαν και διδασκαλίες που μεταδίδονταν προφορικά. Αυτές οι διδασκαλίες ανέπτυσαν την αντίληψη οτι, εκτός απο τη λογική αναζήτηση της αλήθειας, υπήρχε και μία άλλη αναζήτηση "πέρα απο τη λογική". Ετσι δημιουργήθηκε η Σχολή του Διαλογισμού Τσαν (Chan) στην Κίνα που ίδρυσε ο ινδός ιεραπόστολος Μποντιντάρμα, η οποία αργότερα επεκτάθηκε στην Ιαπωνία με το όνομα ΖΕΝ.

Τόσο το Chan όσο και το ΖΕΝ προέρχονται από το ινδικό Dhyana που αντιπροσωπεύει ένα απο τα ανώτερα στάδια διαλογισμού της Raja Yoga

Η παράδοση λέει οτι το Ζεν γεννήθηκε την ίδια τη στιγμή όταν ο Βούδας κατόρθωσε τη φώτισή του.

Η φώτιση αυτή μεταβιβάστηκε απο τον ένα στον άλλο, σε 28 Ινδούς Πατριάρχες μέχρι τον Μποντιντάρμα-Bodhidharma (Ta-mo στα κινεζικά) που εισήγαγε τον Βουδισμό - Ζεν στην Κίνα τον 6ο αι. και έγινε ο πρώτος κινέζος πατριάρχης του καθεαυτού Ζεν.

Μετά τον θάνατό του τον διαδέχθηκαν 5 πατριάρχες του Ζεν, ο τελευταίος ήταν ο Hui-Neng (638-713). Αυτός ήταν ο τελευταίος που πρόσφερε μία καθεαυτή φιλοσοφική διδασκαλία. Μετά απο αυτόν, οι δάσκαλοι του Ζεν γίνονται περίπλοκοι και αφηρημένοι με πολλά παράδοξα.

Το Ζεν - Βουδισμός καθιερώθηκε στην Ιαπωνία μέσα απο δύο αιρέσεις. Το Ρινσαϊ Ζεν που ιδρύθηκε το 1191 απο το μοναχό Μυσάν Εϊσάϊ και το Σότο Ζεν που ιδρύθηκε απο το μοναχό Ντότζεν το 1227.

Εκείνο που κάνει το Ζεν ξεχωριστό, είναι το ασυνήθιστο στύλ του και οι ασυνήθιστοι τρόποι του. Χαρακτηρίζεται απο την αινιγματική του γλώσσα, τις συγχιστικές στάσεις του και μεθόδους διδασκαλίας.

Το Ζεν δεν έχει θεωρίες και τυπικισμούς, δεν έχει δόγματα και κανόνες, αλλά πρακτικές και προσωπικές εμπειρίες, δεν είναι ο μοναδικός αληθινός δρόμος για τη φώτιση αλλά ο πιο άμεσος. Είναι μια προσπάθεια να μπεί κανείς σε άμεση επαφή όχι με τις ιδέες για την αλήθεια, αλλά με την ίδια την αλήθεια, χωρίς θεωρίες χωρίς σύμβολα.

Είναι μια διδασκαλία του Νού, που ψάχνει την ολοκληρωτική πραγμάτωση του νου, μια πληρότητα που προέρχεται απο το να ζήσει κανείς συνειδητά και συνέχεια το "Τώρα" χωρίς το παρελθόν και το μέλλον, υπερβαίνοντας τον δυαδισμό, τα ζευγάρια των αντιθέτων, την πόλωση του ορθολογιστικού μας νού.


Ετσι γίνεται υπέρβαση του περιορισμένου νού και μια είσοδος στα ανώτερα επίπεδα του ανθρώπου.



Στο Ζεν, δεν υπάρχουν μέθοδοι διδασκαλίας ούτε προγράμματα. Υπαρχουν λίγες συλλογές ομιλιών των πρώτων Δασκάλων ή Πατριαρχών και η περισσότερη διδασκαλία προέρχεται απο τα "Κοάν", διάλογοι μεταξύ δασκάλου και μαθητή που δεν έχουν τη λογική και τον παραδοσιακό τρόπο συλλογισμού, αλλά είναι ένα εμπόδιο που ο Δάσκαλος βάζει στον μαθητή για να εξαντλήσει το λογικό νού του, να σπάσει τον ορθολογισμό του μαθητή, τον δυαδικό και αποκλειστικό.

Ο νούς ελεύθερος απο δυαδισμούς, είναι αυτός που μπορεί να φθάσει στο "Σατόρι" και είναι μια κατάσταση την οποία ο Καθηγητής Daisetz Teitaro Syzuki περιγράφει με αυτά τα χαρακτηριστικά:

- Το Ζεν μεταλλάζει τα σχήματα της συνείδησης, οδηγώντας την απο την άγνοια στη φώτιση ή Σατόρι.

- Το Σατόρι είναι μια απότομη έκλαμψη, που έρχεται όταν καταστρέφεται το λογικό οικοδόμημα.

- Χρειάζεται να ψάχνει κανείς το Σατόρι υπομονετικά, ενεργά, ηθελημένα και συστηματικά.

- Το Σατόρι δεν αναζητά να γαληνεύση το νού αλλά να τον ανανεώσει.

- Δεν είναι να βλέπεις Θεούς. Πρόκειται να βλέπει κανείς στο έργο της δημιουργίας και όχι να ανακρίνουμε το Δημιουργό.

- Είναι μια εμπειρία ατομική και εσωτερική, αδύνατο να εξηγηθεί και να περιγραφεί.

- Δεν είναι μια παθολογική κατάσταση, αλλά εντελώς φυσιολογική, όπως έλεγε ένας Δάσκαλος "μία καθημερινή σκέψη".

- Είναι το πρώτο βήμα προς την ελευθερία. Η καθημερινή μας ζωή είναι μια μορφή δουλείας.

- Είναι φώτιση και έτσι συγκεντρώνει το εσωτερικό πνεύμα της Βουδιστικής διδασκαλίας.


Στην πραγματικότητα, το Ζεν αρχίζει τη στιγμή που φθάνει κανείς για πρώτη φορά στο Σατόρι ή φώτιση. Το Σατόρι είναι μόνο η αρχή και καθόλου το τέλος του Ζεν!


Μπορεί να φθάσει κανείς στο Σατόρι απο πολυάριθμους δρόμους:

Διαλογισμό (Ζα Ζεν) 

Aπαγγελία των Σούτρα.

Στοχασμό πάνω στα Κοάν.

Απο την Τέχνη.

Aπο τον αγώνα.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος δρόμος. Ομως όλοι οι δρόμοι απαιτούν να είναι κανείς μέσα στη δράση "με όλο του το νού, ταυτίζοντας τον εαυτό του με την ουσία αυτής της δράσης"._  


πηγή : πηγή: http://w4u.eexi.gr/~roland/zen.htm



10
Μυστικισμός - Αποκρυφισμός / Επιλεκτικά Αναίσθητος!
« στις: Αύγουστος 22, 2007, 13:29:54 »
Μου έχουν κάνει εξαιρετική εντύπωση τα παρακάτω:


Παράθεση
Στο βιβλίο του "Αναζητώντας τον κόσμο του θαυμαστού", εκδ. Πύρινος Κόσμος, ο Γεώργιος Γεωργιάδης αναφέρει

"Η όλη υπόθεση, όλη η εργασία πάνω στον εαυτό συνίσταται στο να επιλέξουμε την επίδραση που επιθυμούμε να μας εξουσιάζει, και πραγματικά να μπούμε κάτω απ' αυτή την επίδραση."
 
Παύλος Β. , «Κάθοδος».

http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,299.msg3372.html#msg3372



Παράθεση
Να είσαι επιλεκτικά αναίσθητος σε όσα σου συμβαίνουν. Μόνον έτσι θα μπορείς να ασχολείσαι με τα πράγματα που πραγματικά έχουν αξία.

Trithemius, “Αποφθέγματα Σοφίας»

http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,54.msg272.html#msg272



Πιστεύω ότι τους αξίζει να σχολιαστούν πολύ.


Πάρα πολύ.


Δείχνουν και τα δύο πως πρόκειται για ένα απο τα σοβαρότερα  κλειδιά της Εσωτερικής Ανάπτυξης του Ατόμου.



11
Γενικά θέματα προβληματισμού / Τέχνη η "Ευτυχία"?
« στις: Αύγουστος 22, 2007, 12:28:29 »
 

Λέγεται πως η "Ευτυχία" είναι "Τέχνη".



                                         Είναι άραγε έτσι?



                                                  Και σε τι "συνίσταται" αυτή η "Βαρύτιμη Τέχνη" - των "Λίγων" καθώς φαίνεται?





12
Όταν μπαίνεις σε ένα σπήλαιο με σταλακτίτες, εκτός απο αυτούς και τους σταλαγμίτες, παρατηρείς κι ένα ακόμη πιο εντυπωσιακό φαινόμενο ενίοτε.

Κάτι βράχους με "περίεργες τρύπες" στην επιφάνειά τους.

Τρύπες "στρογγυλεμένες" λες και τις πέρασε ένα εξαιρετικά ικανό "λειαντικό μηχάνημα".

Τρύπες που διαπερνάνε αυτούς τους βράχους σε όλο τους το βάθος ενίοτε και σχηματίζουν εσωτερικά κανάλια που καταλήγουν στον πάτο του βράχου.

Καμιά φορά, όταν ο βράχος φαίνεται σε όλο του το μήκος και πλάτος, βλέπεις το τελείωμα αυτής της τρύπας απο κάτω του και το νερό των σταγόνων να ρέει ανεμπόδιστο πλέον.

Μια σταγόνα, τι δύναμη έχει άραγε?

Καμία.

Πέφτει επάνω στον βράχο και απλώς διαλύεται.

Απο πίσω της όμως έρχεται κι άλλη σταγόνα. Κι άλλη. Κι άλλη. Κι άλλη.

Χιλιάδες σταγόνες. Πέφτουν ξανά και ξανά.

Επίμονα.

Για μέρες, εβδομάδες, μήνες, χρόνια, αιώνες, χιλιετίες.

Ασταμάτητα και σταθερά.

Μέχρι που απο την Επίμονη Επανάληψη, στο τέλος μέχρι και ο ίδιος ο βράχος "λειώνει".

Τρυπάει.


Το παραπάνω περιστατικό το διάβασα πριν είκοσι περίπου χρόνια στο βιβλίο "Η Επιστήμη του Διαλογισμού". Το ανέφερε στον πρόλογο ως προσωπικό του βίωμα ο συγγραφέας του Τορκόμ Σαραϊνταριάν.

Και ήταν ένα εύστοχο παράδειγμα.

Όντως.

Για να επιτευχθούν Εσωτερικά Αποτελέσματα πρέπει η ατομική προσπάθεια (στο οποιοδήποτε Εσωτερικό Εγχείρημα) να μοιάζει με την λειτουργία της Σταγόνας.

Επίμονη Επανάληψη, ξανά και ξανά και ξανά.

Στο τέλος τα "Εσωτερικά Αποτελέσματα" μοιάζουν με το εκπληκτικό θέαμα ενός πανίσχυρου βράχου που όμως τον τρύπησαν "μερικές" σταγόνες!


13
Κοσμογονία / "Κόπτειν ξύλα"
« στις: Αύγουστος 21, 2007, 17:35:17 »
"Πριν απο το διαλογισμό κόβω ξύλα.............


                         
                                    ........και μετά το Διαλογισμό......



                                                                              ......κόβω πάλι ξύλα....."


(απόφθεγμα του Ζεν)


                   Δηλαδή?



14
Γενικά θέματα προβληματισμού / Το...."Σώζειν"!
« στις: Αύγουστος 17, 2007, 15:19:57 »

"....Εδώ δεν έχω σώσει τον εαυτό μου ακόμη......



                                                 .....θα σώσω τον κόσμο?....."





         Άραγε είναι έτσι?




15
Γενικά θέματα προβληματισμού / Σέκτα & Εγκλωβισμός
« στις: Αύγουστος 12, 2007, 18:47:28 »
Επειδή το θέμα Εγκλωβισμός στο θέμα antiesoterica αδυνατεί να συζητηθεί ξεκάθαρα το διαχωρίζω και το μεταφέρω εδώ.


Το γενικό ερώτημα λοιπόν είναι:


"Πότε θεωρείται ότι κάποιο άτομο είναι όντως "εγκλωβισμένο" σε μια Σέκτα ή Ομάδα γενικότερα "?

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10