'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Μαρτινισμός
ΜΑΡΤΙΝΙΣΜΟΣ: Παρουσίαση και κριτική
Ορφέας:
Έχω τα τελετουργικά τυπικά των Εκλεκτών Ιερέων. Είναι πράγματι πρακτική Καμπάλα. Στην θεουργία των ΕΛΟΥ ΚΟΕΝ, η ανθρώπινη θέληση δύναται να καταστεί υπεράνω όλων των αγγελικών όντων....
Rose:
--- Παράθεση από: Ορφέας στις Φεβρουαρίου 19, 2008, 09:59:58 --- Δυστυχώς αδελφέ μου, η ύπουλη εισβολή των Ιησουιτών στα μυητικά τάγματα και το ξαμόλημα των "σκύλων του Κυρίου" (Domini canae) μέσα στις εσωτερικές οργανώσεις, έφτασαν στο σημείο να τις καταστήσουν χριστιανικά κατηχητήρια που συντελούν στην εβραιοποίηση και στην μόλυνση της αγνότερης φλόγας, της ιερής φλόγας που κρυφοέκαιγε στους βωμούς των μυστηρίων της δυτικής εσωτερικής παράδοσης, από τα σεπτά χρόνια της Ελευσίνας και της Σαμοθράκης.
--- Τέλος παράθεσης ---
Αυτό που πραγματικά με στεναχωρεί, είναι πως μυημένοι, σε διάφορες σχολές ή τάγματα, αποδέχονται χωρίς έρευνα ότι τους σερβίρουν, κάτω από την σφραγίδα της κάθε οργάνωσης, και αν βρεθεί κάποιος γνώστης στον δρόμο τους, με διαφορετική άποψη, αλλά που έχει ερευνήσει διεξοδικά, κάποια θέματα, και παρουσιάζει τεκμήρια και αποδείξεις, η απάντηση τους είναι πως "μην μου αλλοιώνεις την παράδοση".
Μα του λες, αυτά που έμαθες δεν είναι παράδοση, είναι "ψευδείς-λανθασμένες" πληροφορίες. Και σου απαντάει, "εμένα έτσι μου αρέσει να τα βλέπω τα πράγματα". :D
π.χ. Κάποτε συνάντησα έναν Ορθόδοξο Χριστιανό Ιερομόναχο, που είχε μυηθεί στο Amorc (Δάσκαλος), στον Μαρτινισμό (Τελειόφοιτος), στον Τεκτονισμό (Σεβάσμιος), και συμμετείχε επίσης στο ΟΤΟ. Στην αρχή θαύμασα αυτόν τον ιδιαίτερο και σπάνιο συνδυασμό, αλλά γρήγορα απογοητεύτηκα.
Όταν άκουσε πως η Καμπάλα είναι Ελληνική Κοσμογονία, με ακραίο δογματισμό, μας δήλωσε ευθαρσώς πως αλλοιώνουμε την παράδοση, μας κατήγγειλε στην Ηγεσία του Amorc, που ήμασταν «τότε» συνάδελφοι, και μας δήλωσε πως σιχαίνεται τον Αρχαιοελληνισμό. (Ακόμα ένας 'Ελληνας που είχε εβραιοποιηθεί).
«Εγώ την Καμπάλα την έμαθα εβραϊκή και έτσι θέλω να την πιστεύω», μας ξεκαθάρισε. Νομίζω πως είναι ολοφάνερο, πως επειδή κάποιοι συμμετέχουν σε μυητικά τάγματα, δεν σημαίνει ότι είναι και «αυθεντικοί» εσωτεριστές. Απλά κάποιοι μαζεύουν γνώσεις προς επίδειξη και τίποτα παραπάνω. Δεν τους ενδιαφέρει η Αλήθεια, δεν τους ενδιαφέρει ο Ανθρωπισμός. Τους ενδιαφέρει μόνο να αποδεικνύουν μια «ψευδή» υπεροχή έναντι των άλλων, λόγω κάποιων ειδικευμένων πληροφοριών που έχουν συλλέξει.
Αυτή δυστυχώς είναι η νοοτροπία που διεφθείρει την Εσωτερική Γνώση ακόμα και σήμερα. Όταν αρκετοί από εμάς τους συμμετέχοντες σε σχολές εσωτερισμού, αηδιάσουν και αγανακτήσουν από τους «θρήσκους – δογματικούς» που βολτάρουν ανούσια, σε διάφορα τάγματα, και απέχουν κατά πολύ από το να είναι "Ελεύθερα σκεπτόμενοι ερευνητές", ίσως έρθει και η συνειδησιακή αλλαγή που περιμένουμε, η οποία θα επιφέρει την εξάγνιση σε αυτούς τους χώρους, που "κατά παράδοση" είναι χώροι Φωτός, αλλά βρίθει το σκότος και η άγνοια.
rosa_alba:
--- Παράθεση από: Ορφέας στις Φεβρουαρίου 19, 2008, 17:54:36 --- Έχω τα τελετουργικά τυπικά των Εκλεκτών Ιερέων. Είναι πράγματι πρακτική Καμπάλα. Στην θεουργία των ΕΛΟΥ ΚΟΕΝ, η ανθρώπινη θέληση δύναται να καταστεί υπεράνω όλων των αγγελικών όντων....
--- Τέλος παράθεσης ---
Αγαπητοί φίλοι,
Επειδή προτιμώ πάντοτε τον τεκμηριωμένο λόγο, ιδού απόσπασμα από το "Τυπικό της Γενικής Συμφιλιώσεως του Ανθρώπου της Επιθυμίας με το Πνευματικό του Όν" -- ένα από τα σημαντικότερα πρωτογενή κείμενα των Εκλεκτών Κοέν:
Το πρωτότυπο γαλλικό κείμενο είναι στην Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών (Fonds Z)
--------------------------------------------------------------
Επίκληση του Θεού
Ω Αιώνιε, άρρητε και άγιε Πάτερ του παντός· Συ ο οποίος θεωρείς και εναγκαλίζεσαι τα πάντα· εισάκουσόν την προσευχή του υπηρέτη Σου, γονυπετούς ενώπιόν Σου· επίτρεψόν μου την συγκέντρωση, την θέρμη και την ειλικρίνεια των συναισθημάτων τα οποία Σου απευθύνω.
Έσο ευμενής, ω…, προς εμέ και προς όλους εκείνους και εκείνες χάριν των οποίων Σε επικαλούμαι (αναφέρονται τα ονόματα), καθώς και προς όλους τους αδελφούς μου στο Τάγμα, προς τους γονείς μου, τους φίλους μου, τους εχθρούς μου· έσο ευμενής προς όλους τους ζώντας και τους τεθνεώτας και προς όλα τα δημιουργήματά Σου.
Εισάκουσόν με, ω…, και επιδαψίλευσόν μου την χάρη να Σε επικαλούμαι αποτελεσματικώς. Εγκαταλείπω τον εαυτό μου στην ιερά φύλαξή Σου· ελέησόν με. Γενηθήτω το Θέλημά Σου.
Αμήν.
Επίκληση των Πατρώνων
(Επίκληση των τριών ονομάτων)
Ω, Πνεύματα απελευθερωμένα από τα δεσμά της ύλης· σεις που απολαμβάνετε πλέον τους καρπούς των αρετών σας, και των οποίων έχω την ευτυχία να φέρω τα ονόματα.
Σας επικαλούμαι δι’ αυτού του Ονόματος το οποίον και σεις επικαλεσθήκατε με τόση εμπιστοσύνη και επιτυχία· ω…· συμβάλλετε στην αιώνια σωτηρία μου δια της μεσολαβήσεώς σας και της προστασίας την οποίαν απολαμβάνετε πλησίον του Πατρός του Ελέους, του Υιού Λυτρωτού και του Πνεύματος Προστάτη.
(Επίκληση των τριών ονομάτων)
Λάβετε υπέρ εμού τις χάριτες, την βοήθεια και την ευμένεια της Θεότητος η οποία σας ανταμείβει σήμερα για τις μάχες τις οποίες δώσατε στον τόπο όπου ευρίσκομαι ακόμη· συνδράμετέ με και βοηθήσατέ με να ζω και να αποθάνω όπως κι εσείς, εν ειρήνη και μέσα στην χαρά της αγιότητος.
Αμήν.
Προσευχηθείτε υπέρ εμού και μαζύ μου, ιδίως κατά την στιγμή αυτή, ούτως ώστε ο Αιώνιος να μου επιδείξει το Έλεός Του.
Αμήν.
Ω (επίκληση των τριών ονομάτων), μεσολαβήσατε υπέρ εμού!
Αμήν.
--------------------------------------------------------------
Τέτοιες είναι οι αυθεντικές τελετουργίες των Εκλεκτών Κοέν.
Rosa Alba
Trithemius:
Τολμώ να πω ότι πράγματι δεν βλέπω κάποια συσχέτιση με αμιγή χριστιανικά στοιχεία...
Ορφέας:
--- Παράθεση από: rosa_alba στις Δεκεμβρίου 21, 2008, 22:34:03 ---
--- Παράθεση από: Ορφέας στις Φεβρουαρίου 19, 2008, 17:54:36 --- Έχω τα τελετουργικά τυπικά των Εκλεκτών Ιερέων. Είναι πράγματι πρακτική Καμπάλα. Στην θεουργία των ΕΛΟΥ ΚΟΕΝ, η ανθρώπινη θέληση δύναται να καταστεί υπεράνω όλων των αγγελικών όντων....
--- Τέλος παράθεσης ---
Αγαπητοί φίλοι,
Επειδή προτιμώ πάντοτε τον τεκμηριωμένο λόγο, ιδού απόσπασμα από το "Τυπικό της Γενικής Συμφιλιώσεως του Ανθρώπου της Επιθυμίας με το Πνευματικό του Όν" -- ένα από τα σημαντικότερα πρωτογενή κείμενα των Εκλεκτών Κοέν:
Το πρωτότυπο γαλλικό κείμενο είναι στην Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών (Fonds Z)
--------------------------------------------------------------
Rosa Alba
--- Τέλος παράθεσης ---
Αγαπητέ μου φίλε,
παρότι το απόσπασμα που παρέθεσες δεν τεκμηριώνει τον χριστιανικό χαρακτήρα - όπως εύστοχα επισημαίνει ο Trithemius - των τελετουργικών των Εκλεκτών ιερέων, θα ήταν όμως ένα σοβαρό τεκμήριο σίγουρα, αν ήταν χειρόγραφο του ντε Πασκουαλί. Όμως, τα κείμενα της βιβλιοθήκης της Λυών, απαρτίζονται από χειρόγραφα του Σεντ Μαρτέν τα οποία - όπως υποστηρίζει - αναφέρονται στην αλληλογραφία που είχαν με τον διδάσκαλό του Πασκουαλί την τριετία 1774 -1776 και την καθοδήγηση που έδινε ευρισκόμενος στην Αϊτή, όπου και πέθανε το 1776. Θάχαμε καλύτερη εικόνα των απόψεων του Πασκουαλί, αν παρέθετες αποσπάσματα από τις ιδιόγραφες επιστολές προς τον Βιλλερμόζ, τις οποίες δημοσίευσε ο Παπύς εκατό και πλέον έτη μετά.
Ούτε βέβαια το χειρόγραφο του Αλγερίου - στο οποίο βασίστηκε ο Αμπελάιν για να ανασυστήσει το 1942 το τάγμα των Εκλεκτών ιερέων, μας δίνει ιδιαίτερα στοιχεία για να αποφανθούμε με βεβαιότητα για την θέση του ιδρυτή απέναντι στις θρησκείες. Από την μια όμως το ημιτελές του βιβλίο και από την άλλη οι λίγες επιστολές του που διασώθηκαν, για έναν μελετητή, είναι ίσως κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν το πνεύμα του τάγματος που ίδρυσε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να βασιστούμε στους δύο μαθητές του, Βιλλερμόζ και Σεντ Μαρτέν, γιατί και οι δύο απομακρύνθηκαν από τις διδασκαλίες του Διδασκάλου τους και προσδέθηκαν στο άρμα του χριστιανισμού, προωθώντας ενίοτε ακραίους δογματισμούς.
Οι αντικειμενικότερες μελέτες που έχουν γίνει για το Τάγμα των Ιπποτών Τεκτόνων Εκλεκτών Ιερέων και τον ιδρυτή τους Μαρτινέζ ντε Πασκουαλί, μας παρουσιάζουν ένα σύστημα δέκα βαθμών σε τρεις τριάδες και έναν βαθμό - τον τελευταίο - ανεξάρτητο, τον βαθμό του Reau Croix. Η πρώτη τριάδα απαρτίζεται από τους τρεις τεκτονικούς βαθμούς, Μαθητής - Εταίρος - Διδάσκαλος. Το όλο σύστημα του Πασκουαλί βασίζεται στην πρακτική Καμπαλά με μαγικές επικλητικές τελετουργίες, οι οποίες είχαν ήδη αναπτυχθεί στις Εβραϊκές Καμπαλιστικές σχολές της Ισπανίας ήδη από τον 14ο αιώνα, όπως γνωρίζουν οι μελετητές της Καμπαλά. Για τους γνώστες της Καμπαλά για την εποχή εκείνη, είναι κοινό μυστικό ότι οι Καμπαλιστική διδασκαλία και σκέψη ανάμεσα στους Εβραίους Καμπαλιστές, έχει αποβεί πλέον μια Νεοπλατωνική θεουργική διδασκαλία επηρεασμένη από τον Γνωστικισμό του 12ου και 13ου αιώνα και από τον μυστικισμό των Εβραίων της Γερμανίας, πλαισιωμένο μέσα στο Ταλμούδ και στην Τορά των Ιουδαίων της Ισπανίας, εμβολιασμένη επίσης αρκετά και από Αραβικές επιρροές της εποχής εκείνης. Όλα αυτά τα στοιχεία είναι που προσδιορίζουν οι ενδελεχείς μελετητές του συστήματος και των διδαχών του Μαρτινέζ ντε Πασκουαλί.
Η κεντρική κοσμογονία του Πασκουαλί, παρότι στηρίζεται στην ιουδαϊκή Μπερεσίτ, θεωρεί ότι όντα στερούμενα "Λόγου" έχουν εκπέσει και απομακρυνθεί του θεού και προς σωτηρία αυτών έχει αποσταλεί το μοναδικό είδος του Σύμπαντος με "Λόγο", για να επαναφέρει στην θεϊκή ενότητα τα όντα επιτελώντας την τελική αποκατάσταση. Οι Εκλεκτοί που τους ανατέθηκε η σωτηριολογική αποστολή, είναι οι άνθρωποι, οι οποίοι καλούνται να αναγνωρίσουν την υψηλή αποστολή τους και στην συνέχεια με θεουργικές τελετουργίες και επικλητικές πρακτικές θα ανασύρουν από την πτώση τα παρασυρμένα όντα και με εξορκισμούς θα απομακρύνουν τα δαιμονικά όντα. Για τον Πασκουαλί, ο κάθε μυημένος στο Τάγμα του, είναι ο Εκλεκτός απεσταλμένος - είναι ένας Χριστός - ο οποίος επιλέχθηκε για να επιτελέση το σωτηριολογικό έργο της απαλλαγής των κατώτερων όντων από την αμαρτία, επιτελώντας την τελική αποκατάσταση. Οι χριστιανοί μαθητές του, βιάστηκαν να δούνε σε αυτήν την εικόνα τον ένα και μοναδικό Χριστό, κάτι που για τον Πασκουαλί είναι απαράδεκτο. Τα στοιχεία που προσομοιάζουν προς τον χριστιανισμό, είναι ουσιαστικά ιουδαϊκός Γνωστικισμός, μια φιλοσοφία που διαπραγματεύεται τον Μεσσία τον οποίον ο Εβραϊσμός της διασπορά ανέμενε κατά τον Μεσαίωνα, προκαλλώντας έτσι το Μεσσιανιστικό κίνημα του Σαμπετάι Τσεβί. Αν λοιπόν στην διδασκαλία του εβραίου Πασκουαλί, διακρίνονται έμμεσες αναφορές για χρισμένο, για Μεσσία και Λυτρωτή, αυτός δεν έχει καμμία σχέση με τον χριστιανικό Ιησού, αλλά αναφέρεται στον Εβραίο Σωτήρα τον οποίον ακόμα αναμένουν οι δογματικά θρησκευόμενοι Ιουδαίοι, για να κυριαρχήσουν σε ολάκερο τον κόσμο, όπως τους έχει τάξει ο Γεχοβά.....
Η εκτενέστερη μελέτη του φαινομένου Μαρτινέζ ντε Πασκουαλί, εύκολα θα αναδείξει την παραποίηση και αλλοίωση που αποτολμήσανε επι των διδασκαλιών του και των τελετουργικών πρακτικών του, πρώτοι από όλους οι πιο κοντινοί μαθητές του, Βιλλερμόζ και Σεντ Μαρτέν και ολοκλήρωσε το έγκλημα ο Παπύς, διαιωνίζοντας την διαστρέβλωση οι πλανεμένοι διάδοχοι, λόγω παρωπιδισμού και ηθελημένης προσκόλλησης στην αναλήθεια του δογματισμού, όντες συνειδητά ή ασυνείδητα όργανα της σκοταδιστικής αντιδραστικής ιουδαιοχριστιανικής πλεκτάνης.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση