Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Αποσυμβολισμός
Αποσυμβολισμός ως "Εσωτερική Πρακτική"
Avaris:
Απο το "Η Μυστική Καμπάλα" της Dion Fortune, εκδ. Ιάμβλιχος.
"Η επιλογή μιας Ατραπού"
10. "...Υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι συμβόλων μέσα απο τα οποία ο αποκρυφιστής διαλέγει και εστιάζει τις δυνάμεις με τις οποίες επιθυμεί να εργαστεί.
Όλοι αυτοί οι τύποι βασίζονται στο Καββαλιστικό Δέντρο της Ζωής και σε οποιοδήποτε σύστημα και αν εργάζεται κανείς - είτε αυτό σχετίζεται με τις αιγυπτιακές Θεϊκές μορφές, είτε με την επίκληση του Ίακχου με ύμνο και χορό - έχει σαν θεμέλιο αυτό το ιερόγλυφο.
Πάνω στο συμβολισμό του Δένδρου εξασκούνται οι δυτικοί μυημένοι και αυτός είναι που παρέχει το βασικό σχέδιο ταξινόμησης πάνω στο οποίο μπορούν να αναφερθούν όλα τα άλλα συστήματα.
Η Ακτίνα πάνω στην οποία εργάζεται ο δυτικός Ζηλωτής έχει εκδηλωθεί μέσα απο πολλούς και διάφορους πολιτισμούς και στον καθένα απο αυτούς ανέπτυξε μια χαρακτηριστική τεχνική.
Ο σύγχρονος Μυημένος εργάζεται με ένα σύνθετο σύστημα χρησιμοποιώντας μερικές φορές μια αιγυπτιακή, μια ελληνική ή ακόμη και μια δρυϊδική μέθοδο.
Αυτό μερικές φορές είναι αναγκαίο, γιατί ορισμένες μέθοδοι ταιριάζουν καλύτερα σε συγκεκριμένους σκοπούς και καταστάσεις. Σε όλες πάντως τις περιπτώσεις οι μέθοδοι και η εργασία αναφέρονται αυστηρά πάνω στις Ατραπούς του Δέντρου, αρκεί αυτός που θα τις εκτελέσει να έχει τον ανάλογο βαθμό.
Αν για παράδειγμα κατέχει το βαθμό που αντιστοιχεί στη Σεφίρα Νετζά, μπορεί να εργαστεί με την εκδήλωση της Δύναμης εκείνης της όψης της θεότητας, σε οποιοδήποτε σύστημα και αν διαλέξει αυτός.
Στο Αιγυπτιακό σύστημα θα είναι η Ίσιδα της Φύσης, στο ελληνικό η Αφροδίτη, στο σκανδιναυϊκό η Φρέγια, στο Δρυϊδικό η Κερίντουεν.
Με άλλα λόγια, αφού κατέχει τις δυνάμεις της σφαίρας της Αφροδίτης, μπορεί να χρησιμοποιεί οποιοδήποτε απο τα παραδοσιακά συστήματα.
Έχοντας αποκτήσει ένα βαθμό σε ένα σύστημα, έχει πρόσβαση στους ισοδύναμους βαθμούς όλων των άλλων συστημάτων της παράδοσής του..." (σ.27)
Avaris:
2. "...Ο σπουδαστής της Καμπάλα προχωράει στην εργασία του με τον αντίθετο ακριβώς τρόπο απο αυτόν που ακολουθεί ο σπουδαστής των φυσικών επιστημών.
Ο τελευταίος χτίζει συνθετικές έννοιες, ενώ ο πρώτος αναλύει αφηρημένες έννοιες.
Είναι προφανές πάντως, ότι για να αναλυθεί μια έννοια, πρέπει προηγούμενα να γίνει κατανοητή.
Ο Καμπαλιστής πρέπει να μελετήσει τις αρχές οι οποίες σχετίζονται με το σύμβολο που αποτελεί το αντικείμενο του διαλογισμού του..."
"Η Μυστική Καμπάλα", D.Fortune
"Η Μέθοδος της Καμπάλα" σ.28
Avaris:
6. " ....Ο Καμπαλιστής προχωράει με ένα διαφορετικό τρόπο. Δεν προσπαθεί να ανυψώσει το νου του στον καθαρό αέρα της αφηρημένης πραγματικότητας με τα φτερά της μεταφυσικής, αλλά δομεί ένα συγκεκριμένο σύμβολο που να μπορεί να το δει το μάτι.
Αυτό το σύμβολο αντιπροσωπεύει την αφηρημένη πραγματικότητα, την οποία κανένα ανεκπαίδευτο μυαλό δεν μπορεί να συλλάβει..."
"H Μυστική Καμπάλα", D.Fortune
κεφ. "Η Μέθοδος της Καμπάλα", σ. 30
Avaris:
8. "...Υπάρχουν πάρα πολλά σύμβολα που χρησιμοποιούνται σαν αντικείμενα διαλογισμού,όπως ο Σταυρός στο Χριστιανισμό, οι διάφορες μορφές θεοτήτων στο αιγυπτιακό σύστημα κλπ
Αυτά τα Σύμβολα χρησιμοποιούνται απο τους αμύητους για να συγκεντρώνουν τη σκέψη τους, ώστε να ανοίγει ένα κανάλι που να φέρνει στην επιφάνεια συγκεκριμένες ιδέες και συναισθήματα.
Ο Μυημένος πάντως, χρησιμοποιεί με διαφορετικό τρόπο τα συμβολικά συστήματα. Τα χρησιμοποιεί σαν μια μέθοδο αλγεβρικής επίλυσης με την οποία θα μπορέσει να φτάσει στα μυστικά των άγνωστων δυνάμεων. Με άλλα λόγια, αυτός χρησιμοποιεί το Σύμβολο σαν ένα τρόπο καθοδήγησης της σκέψης του μέσα στο Αόρατο και στο Ασύλληπτο..."
"Η Μυστική Καμπάλα", D.Fortune
κεφ. "Η Μέθοδος της Καμπάλα", σ.30
Avaris:
9. "....Και πως το κάνει αυτό? Το κάνει χρησιμοποιώντας ένα σύνθετο σύμβολο, ένα σύμβολο τελείως αφηρημένο. Θεωρώντας σαν ένα τέτοιο σύνθετο σύμβολο το Δέντρο της Ζωής, παρατηρεί ότι υπάρχουν καθορισμένες σχέσεις μεταξύ των μερών του. Υπάρχουν ορισμένα τμήματα του Δέντρου για τα οποία γνωρίζει μερικά πράγματα και άλλα για τα οποία μπορεί μόνο να διαισθανθεί ή, πιο ωμά, να μαντέψει κάτι, ανάγοντάς τα στις πρώτες τους αρχές.
Το μυαλό πηδάει απο το ένα γνωστό στοιχείο στο άλλο και με αυτό τον τρόπο διασχίζει μια ορισμένη "απόσταση", μιλώντας μεταφορικά.
Είναι σαν τον ταξιδιώτη της ερήμου που γνωρίζει τη θέση δύο οάσεων και διανύει τη μεταξύ τους απόσταση. Ποτέ δεν θα αποτολμούσε ένα ταξίδι μέσα στην έρημο, αν πρώτα δε γνώριζε την τοποθεσία της επόμενης όασης.
Στο τέλος του ταξιδιού του όμως, γνωρίζει απο "πρώτο χέρι" πια τα χαρακτηριστικά της δεύτερης όασης, καθώς και τη μορφολογία του εδάφους που βρίσκεται μεταξύ των δύο οάσεων.
Ταξιδεύοντας έτσι, απο όαση σε όαση, προχωράει μέσα στην έρημο και σιγά σιγά την εξερευνάει.
Παρ' όλα αυτά, είναι αδύνατο να υπάρξει οποιαδήποτε μορφή ζωής μέσα στην έρημο..."
"Η Μυστική Καμπάλα", D.Fortune
"Η Μέθοδος της Καμπάλα",σ.31
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση