Σχόλια > Κοινωνικοί Προβληματισμοί

Η Νέα Ελληνική Επανάσταση

<< < (3/36) > >>

προμηθέας:
Αδελφέ Ορφέα,

σε ένα προηγούμενο άρθρο είχες αναφέρει πως οι Εσσαίοι εξανάγκασαν την αποδοχή του θεού τους στους υπόλοιπους Εβραίους,τον θεό του "ανέμου".
Τώρα διαβάζω για τον Ιοθόρ ιερέα του Κρόνου.
Μήπως μπορείς να εξηγήσεις καλύτερα,και να μου συστήσεις κάποια βιβλιογραφία ;

Ορφέας:

--- Παράθεση από: προμηθέας στις Σεπτεμβρίου 07, 2011, 23:59:00 ---Αδελφέ Ορφέα,

σε ένα προηγούμενο άρθρο είχες αναφέρει πως οι Εσσαίοι εξανάγκασαν την αποδοχή του θεού τους στους υπόλοιπους Εβραίους,τον θεό του "ανέμου".
Τώρα διαβάζω για τον Ιοθόρ ιερέα του Κρόνου.
Μήπως μπορείς να εξηγήσεις καλύτερα,και να μου συστήσεις κάποια βιβλιογραφία ;

--- Τέλος παράθεσης ---

Οι Εσσαίοι ήταν φανατικοί εβραίοι της εποχής των διαδόχων του Μ. Αλεξάνδρου στα Ελληνιστικά χρόνια, οι οποίοι επέμεναν και πάσχιζαν για την επιστροφή όλων των εβραίων στις παλαιές αρχές, δοξασίες και τρόπους ζωής του Μωυσή και των Προφητών. Δεν εισήγαγαν οι ίδιοι κάποιον καινούριο θεό, αλλά μάχονταν για επαναφορά της αυστηρής λατρείας του θεού της "θύελλας", του θεού Γιαχβέ των προγόνων τους, του θεού Κρόνου που εισήγαγε ο Μωυσής ως πρώτος εκπρόσωπός του στους εβραίους, θεό που γνώρισε από τον Ιδουμαίο αρχιερέα του μαντείου του Κρόνου στο Σινά. Σε αυτόν είχε καταφύγει μετά τον φόνο που έκανε στην Αίγυπτο, παντρεύτηκε την κόρη του και μυήθηκε στην λατρεία που τελούσε ο πεθερός του Ιοθόρ.

Σχετικά περί Ιοθόρ: "Ιερέας της Μαδιάμ και πεθερός του Μωυσή (Έξοδος 3:1, 18:1,2). Το πραγματικό του όνομα ήταν Ραγουήλ (Ρεγουήλ), που σημαίνει "φίλος του Θεού" (Έξοδος 2:18), και το Ιοθόρ (σημαίνει "έξοχος") πρέπει να ήταν τιμητικός τίτλος.

Όταν ο Μωυσής έφυγε από την Αίγυπτο έφτασε στη Μαδιάμ και φιλοξενήθηκε από τον Ιοθόρ. Ο Ιοθόρ είχε πρόβατα, που για κάποιο διάστημα τα φύλαξε ο Μωυσής (Έξοδος 3:1). Ο Μωυσής παντρεύτηκε τη κόρη του Σεπφώρα και γέννησε το Γηρσώμ (Γερσώμ, Έξοδος 2:21,22) και τον Ελιέζερ. Όταν ο Θεός κάλεσε το Μωυσή να επιστρέψει στην Αίγυπτο για να ελευθερώσει το λαό Ισραήλ, ο Μωυσής πήγε στον Ιοθόρ και ζήτησε τη συγκατάθεσή του, η οποία και του δόθηκε. Πήρε μαζί του τη γυναίκα του Σεπφώρα και τους δύο γιους του (Έξοδος 4:18-20), αλλά αργότερα στους έστειλε προσωρινά μαζί με τη σύζυγό του, πίσω στον Ιοθόρ (Έξοδος 18:2). Μετά την έξοδο των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο και προτού φτάσουν στο Σινά, ο Ιοθόρ μαζί με την κόρη του και τα εγγόνια του πήγε στην έρημο όπου συνάντησε το Μωυσή (Έξοδος 18:7). Για όσα συνέβησαν ο Ιοθόρ πρόσφορε ολοκαυτώματα θυσίας στο Θεό (Έξοδος 18:9-12). Κατόπιν ο Ιοθόρ επέστρεψε πίσω στη χώρα του (Έξοδος 18:27).

Χαρακτηριστικό όμως το εδάφιο, Έξοδος κεφ. 18 παράγραφος 1-27, για το πως και σε τι βάσεις στηρίχτηκε η νέα λατρεία, πως προέκυψαν οι "δέκα εντολές" και πως καθιερώθηκε η μεσιτεία των ιερέων ανάμεσα σε ανθρώπου και θεό.

Για τα μαντεία και τα παλιά ιερατεία υπάρχουν πολλές πηγές ιστορικών και καταξιωμένων αρχαιολόγων σήμερα.Χρήσιμα αναγνώσματα και οι μυθολογίες της Ανατολής (Σουμέριοι κύρια) καθώς και οι μελέτες περί θεών της Ανατολής. Συγκριτική αυτών - μύθων και πανθέων - με τους Ελληνικούς αλλά και Ινδικούς, βοηθά στην κατανόηση των χρόνων εκείνων. Για την κριτική κατά των εβραίων και πρώτων εβραιοχριστιανών από τους εθνικούς, το "Κατά χριστιανών" του Πορφύριου είναι αντιπροσωπευτικότατο.

Έρρωσθε....

προμηθέας:
Ευχαριστώ για την απάντηση,ήταν πολύ κατατοπιστική.
Ανέφερες τα μαντεία και παλιά ιερατεία.
Χρωστάς άρθρο για μαντεία,ονόματα ,τοποθεσίες,αποστάσεις μεταξύ τους,συσχετισμοί κλπ.
Μην το ξεχνάς ;D

Rose:

--- Παράθεση από: προμηθέας στις Σεπτεμβρίου 08, 2011, 21:28:43 ---Χρωστάς άρθρο για μαντεία,ονόματα ,τοποθεσίες,αποστάσεις μεταξύ τους,συσχετισμοί κλπ.
Μην το ξεχνάς ;D
--- Τέλος παράθεσης ---

Δόξα τη Εργασία.'. 1

http://www.youtube.com/watch?v=zoMYU_nOGNg
________________________________________________________

1 Ηθικό δίδαγμα στο 2ο βαθμό του Τεκτονισμού.  Εταίρος.  Αντιπροσωπεύει την εργασία μας, για την κατάκτηση της Γνώσης (κατανόησής) μας, μέσω της Ελληνικής Παιδείας.

Rose:

--- Παράθεση από: Rose στις Σεπτεμβρίου 06, 2011, 08:24:57 ---Δυστυχώς αρκετοί νέοι μας, έχουν μισήσει την χώρα μας, και ειλικρινά δεν είχαν άδικο, για τα αρνητικά τους συναισθήματα.  'Ομως, "μας φταίει ο γαϊδαρος, χτυπάμε το σαμάρι?"

Δεν μας φταίει η Ελλάδα, η πατρίδα μας...

Μας φταίνε οι γαϊδαροι, και η γαϊδουρινή πολιτική που δεν είναι Ελληνική!

Ας μην κάνουμε το λάθος λοιπόν, Επαναστατώντας, ενάντια στα γαϊδούρια, να προδώσουμε και εμείς με τη σειρά μας τη χώρα μας...

'Αλλο διεθνισμός, άλλο εθνικισμός, άλλο φασισμός, και άλλο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ...
--- Τέλος παράθεσης ---

Συνεχίζοντας το θέμα της επικείμενης Νέας Ελληνικής Επανάστασης, κατανοούμε λοιπόν πως, σε αυτή την κρίσιμη καμπή που περνάει η χώρα μας, αλλά και όλος ο κόσμος, χρειάζεται να κάνουμε την Αυτοκριτική μας, ως Ελληνική Κοινωνία, να αναγνωρίσουμε τα κακώς κείμενα, και κατόπιν να προβούμε σε διόρθωση αυτών.

Αναλύοντας την Ελληνική Ιστορία μας, και ειδικά, τα τελευταία χρόνια της Πολιτικής μας Ιστορίας, θα διαπιστώσουμε πως η πληγή της Ελλάδας μας, ήταν και είναι, ο συνεχόμενος Εμφύλιος πόλεμος, η συνεχόμενη διαμάχη, και αλληλο-προδοσία, των "συντρόφων", για τα οφίκια, και τις εξουσίες, η συνεχόμενη προδοσία του Ελληνικού λαού, από την εκάστοτε Πολιτική σκηνή, η οποία υπηρετούσε πρώτιστα τα μικροκομματικά συμφέροντα και τις πελατειακές σχέσεις.

Τα δεξιά κόμματα του Κεφαλαίου, έταζαν δώρα στο λαό, με στόχο, κρυφά και υπόγεια να ληστεύουν τον λαό.

Τα αριστερά κόμματα, είτε δρούσαν ως μία καμουφλαρισμένη δεξιά πολιτική, είτε καταφάνερα έβαζαν το κόμμα πάνω από την Πατρίδα, τα δικαιώματα των αλλοδαπών, πιο σημαντικά από τα Ελληνικά δικαιώματα, τα σύνορα ανοιχτά και ελεύθερα, υπηρετώντας τον διεθνισμό και όχι τα εθνικά μας συμφέροντα.

Και στις δύο περιπτώσεις ο Ελληνικός λαός, ήταν και είναι, ένας Προδομένος λαός, ένας βασανισμένος, και υπόδουλος λαός.

'Ετσι λοιπόν, καταλήγουμε στην Πρώτη και σημαντικότερη αρχή της Νέας Ελληνικής μας Επανάστασης.

Την ολοκληρωτική κατάργηση των Κομμάτων.
Ναι στην Δημοκρατία! Ναι στην Βουλή Ελλήνων!
'Οχι όμως στα Κόμματα.

Ο Δικομματισμός, ή γενικά ο κομματισμός, το κομμάτιασμα της Ελλάδας μας, πρέπει να πεθάνει, έτσι ώστε να Αναγεννηθεί, το θαύμα του Αυθεντικού Ελληνισμού, της Αληθινής Δημοκρατίας, που θα σώσει και την δική μας χώρα, από τη σίγουρη καταστροφή, αλλά και θα εμπνεύσει προς την Κοινωνική σωτηρία όλου του κόσμου.

Υπάρχουν πολύ σημαντικές πολιτικές προσωπικότητες, εγκλωβισμένες και εμποδισμένες να επιτελέσουν το καθήκον τους, από ένα βρώμικο και μαφιόζικο πολιτικό σύστημα, καθώς και πολλές νέες Ηγετικές, δυναμικές προσωπικότητες, μπορούν να αναδυθούν, όταν ένα νέας μορφής Κοινωνικό σύστημα, δώσει βήμα, στην Πολιτική Δυναμική της χώρας μας, να λειτουργήσει Δημιουργικά, Συν-εργατικά, Συν-τροφικά, καταργώντας, όλα τα κόμματα, και τις πελατειακές τους σχέσεις.

Ο ρόλος των πολιτικών δεν είναι για να βολεύουν 1.000.000 δημοσίους υπαλλήλους, οι οποίοι εμποδίζουν τα υπόλοιπα εκατομμύρια Ελλήνων, να προκόψουν, μέσω του Δημοσιοϋπαλληλικού τους φασισμού, και της Λευκής τους Απεργίας.

Ο ρόλος των πολιτικών, είναι να βρίσκουν λύσεις στα κοινωνικά και πολιτικά αδιέξοδα της χώρας μας, να διευκολύνουν την ροή της Δημιουργικότητας, να χτίζουν δομές, που θα προάγουν τον πολιτισμό, την κοινωνική εξέλιξη, την οικονομική ανάπτυξη, όχι αποκλειστικά των Κεφαλαιούχων, αλλά όλης της Ελληνικής Κοινωνίας, και ειδικά των χαμηλότερων στρωμάτων.

'Ετσι λοιπόν, δεν μας μένει άλλη επιλογή, από την Ολοκληρωτική κατάργηση των Κομμάτων.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να σωθεί η χώρα μας, μια για πάντα, από την αιματοχυσία, που επιφέρει, η Πολιτική απληστία και ιδιοτέλεια, η απληστία, και η ιδιοτέλεια, του Κεφαλαίου, αλλά και του κάθε συν-Ελληνα, που προσπαθεί να βολευτεί, μέσω του εκάστοτε βουλευτή, ενάντια στα συμφέροντα, της Ελληνικής Κοινωνίας.

Χρειαζόμαστε λοιπόν, μία πολιτική, που θα εξουδετερώσει την Ιδιοτέλεια στην Πολιτική, και θα προάγει την Συνεργασία, προάγοντας μία Κυβέρνηση Προσωπικοτήτων, προσωπικότητες, εκλεγμένες και ελεγχόμενες από τον ίδιο τον Ελληνικό λαό, οι οποίες δεν συνδέονται με κομματικούς σχηματισμούς, αλλά δρουν ως ανεξάρτητοι βουλευτές, εκπροσωπώντας μερίδες της Ελληνικής κοινωνίας και όχι τον Πρόεδρο του κόμματος.

Διότι αν δεν θέσουμε την Ελλάδα μας, πιο πάνω από τα κόμματα, αν δεν θέσουμε την Ελληνική πολιτική μας, πιο πάνω, από πελατειακές σχέσεις και ιδιοτελή συμφέροντα, δεν πρόκειται ποτέ, να βγούμε από την κρίση, μια και η Κρίση υπάρχει, για να βρούμε την Λύση, αυτή τη Λύση, που εδώ και εκατοντάδες χρόνια, αδυνατούσαμε να δώσουμε.

Βρισκόμαστε λοιπόν, σε μια πολύ σημαντική ιστορική πολιτική καμπή, για την χώρα μας, όπου ο διεθνισμός1, ο φασισμός, ο εθνικισμός2, θα γίνουν καπνός, και στην θέση τους, θα αναδυθεί, ατόφια η Ελληνική ψυχή, ο Αυθεντικός Ελληνισμός.
_________________________________________________________________________________

1 'Αλλο παγκόσμια αδελφοσύνη και ανθρωπιά, και άλλο κατάργηση των εθνοτήτων, του εθνικού πολιτισμικού πλούτου.

2 Ο εθνικισμός, παρότι ως αρχική έννοια είναι χρηστή, δηλαδή, υπηρετεί τα εθνικά μας συμφέροντα, την πολιτισμική προστασία του έθνους μας, δυστυχώς ιστορικά, χρωματίστηκε, από τον φασισμό και την δικτατορία, εξυπηρετώντας και πάλι ιδιοτελή συμφέροντα της εκάστοτε ολιγαρχίας.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση