'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Άλλες σχολές

Νέα Ακρόπολη

<< < (43/71) > >>

Rose:

--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Μεγάλο λάθος κάνεις σε όλα όσα λες και θα σου πω γιατί!
--- Τέλος παράθεσης ---

Δεν υπάρχει Μεγαλύτερο Λάθος Κράχτη, από το να μην ντρεπόμαστε να υποστηρίζουμε δημόσια την Ιδιοτέλεια, και ταυτόχρονα, να κυνηγάμε, όποιον αγωνίζεται για έναν καλύτερο κόσμο.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---κατάντια είναι να αποτυχαίνεις στην προσωπική σου και οικογενειακή σου πτυχή αλλά να θέλεις να το παίζεις σωτήρας τους κόσμου.
--- Τέλος παράθεσης ---

Κατάντια είναι να το παίζεις "γαϊδούρι" του κόσμου, και να μην νοιάζεσαι τι μέλλον θα έχουν τα παιδιά σου. Και καλά κάνουν, όταν μεγαλώνουν, που μας λένε, "πως καταντήσατε έτσι τον κόσμο μας?".  Δεν είναι λοιπόν όλοι οι γονείς Ιδιοτελείς, πολλοί γονείς είναι υπεύθυνοι, και νοιάζονται τι μέλλον θα αφήσουν στα παιδιά τους.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---πρέπει πρώτα να δούμε την πραγματική πυγή του προβλήματος και μετά να νομίζουμε ότι είμαστε μεγάλοι και τρανοί!
--- Τέλος παράθεσης ---

Η μεγαλύτερη πηγή του προβλήματος είναι, η Ιδιοτέλεια, ο ωχαδελφισμός, και ο μικρανθρωπισμός.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Τώρα όσον αφορά τον εθελοντισμό, σου απάντησα παραπάνω αλλά μάλλον διαγράφεις από την μνήμη σου ότι δεν σου αρέσει και απαντάς ότι σε συνεφέρει.
--- Τέλος παράθεσης ---

Κράχτη μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, δεν μιλάμε όλοι με συμφέρον. Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει ποτέ, διάλογος ανάμεσα σε έναν Ανθρωπιστή και έναν Ιδιοτελή, που το μόνο που νοιάζεται είναι πώς να εκμεταλλευτεί καλύτερα τους γύρω του, προς όφελός του.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Ο εθελοντισμός είναι ένας σύγχρονος νεωτερισμός και αν το ψάξεις καλύτερα, πίσω από αυτόν κρύβονται πολλά και διάφορα, όπως οφσορ εταιρίες......κ.τ.λ άλλα για να μην μου λες πάλι για την καλή και κακή χρήση του, θα σου πω ότι αν ένα άτομο που ασχολείται με τον εθελοντισμό σε μικρή κλίμακα (όπως εσύ που νομίζεις ταυτόχρονα ότι λυτρώνετε ένα μεγάλο μέρος της ψυχής σου), αν λοιπόν το δούμε από αυτήν την πτυχή  τον εθελοντισμό, θα καταλάβουμε ότι όχι μόνο δεν προσφέρεις πολλά, αλλά αν είχες ασχοληθεί με τόσο πάθος που υπερασπίζεσαι αυτήν την ξοφλημένη έννοια, αν είχες ασχοληθεί με την πολιτική, θα είχες διαπρέψει σε πάρα πολλά βοηθώντας αποτελεσματικότερα την κοινωνία.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ας σταματήσουμε αυτήν την καραμέλα, πως όποιος ασχολείται με ανθρωπιστικά, και δίνει την ψυχή του, από πίσω κρύβονται οφσορ, και πράσινα άλογα. Με πάρα πολύ εύκολο τρόπο πετάμε λάσπη σε όλους όσους έχουν αγωνιστεί και συνεχίζουν να αγωνίζονται, έχουν δώσει τον χρόνο τους, την ψυχή τους, το χρήμα τους, ακόμα και το αίμα τους, την ίδια την ζωή τους, για να ζούμε όλοι μας σήμερα καλύτερα, και συνεχίζουν καθημερινά τον Αγώνα τους. Δεν περιμένω να ντρέπονται όσοι καταθέτουν αυτές τις ανοησίες, γιατί απλά δεν έχουν συνείδηση. Και πραγματικά, υπάρχει και ένα όριο, με αυτά τα ανθρωποειδή, γιατί όχι μόνο αρνούνται να βοηθήσουν, αλλά κυνηγάνε και από πάνω, όποιον θέλει να βοηθήσει. Πραγματικά Ντροπή.

'Οσο για την πολιτική, φυσικά εννοείται, η ενασχόληση με τα κοινά, περιλαμβάνει πολιτική, εθελοντισμό, ανθρωπισμό, κτλ... αλλά όχι την πολιτική όπως την κατάντησαν, επάγγελμα, να διορίζονται να εξυπηρετούν συμφέροντα μιας Ελίτ, και να πεινάει ο λαός. Αυτήν την πολιτική, δεν την αναγνωρίζουμε, διότι αυτή μας έφερε σε αυτή την κοινωνική κατάντια.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---ο εθελοντισμός λειτουργεί ως αποκούμπι των ψυχολογικών προβλημάτων σου.
--- Τέλος παράθεσης ---

Κράχτη, και πάλι κρίνεις εξ’ ιδίων τα αλλότρια, δεν είναι όλοι γύρω σου ψυχολογικά ασθενείς.  Δεν είναι όλοι άρρωστοι με ψυχολογικά προβλήματα, και ιδίως, όσοι ασχολούνται συνειδητά, και συνειδητοποιημένα, με τα κοινά, δεν είναι οι άρρωστοι, αλλά οι Θεραπευμένοι. Διότι μόνο όταν ο άνθρωπος είναι Υγιής, μπορεί να κατανοήσει την σημαντικότητα της Προσφοράς, ειδάλλως, έχει μάθει μόνο να απαιτεί, να παίρνει, σαν ένα κακομαθημένο παιδάκι, παρά την ηλικία του.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Τώρα όσον αφορά το άλλο που είπες, ότι λίγο εγώ και λίγο εσύ και θα σωθεί ο κόσμος, θα σου απαντήσω ότι καταρχήν, πάλι φαντασιώνεσαι καημένους ανθρώπους που εσύ θα είσαι ο ήρωας που τους σώζει.
--- Τέλος παράθεσης ---

Μία νοσοκόμα, λοιπόν, που δίνει την βοήθειά της, ΔΩΡΕΑΝ, σε άτομα που έχουν μέγιστη ανάγκη, για παράδειγμα, σε τραυματίες πολέμου, το "παίζει ήρωας και φαντασιώνεται πως σώζει ανθρώπους"? Πραγματικά ντροπή!


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Ποιος είσαι ο Μπάτμαν; ;D Αλλά ακόμα και έτσι να το πάμε, λίγο εγώ και λίγο εσύ, τότε κοροϊδευόμαστε! Αλλά πες ότι έχουμε ορέξεις να παραμυθιαζόμαστε, βρε Roze, μην φαντασιώνεσαι όμως ότι έτσι αλλάζεις τον κόσμο!
Εξάλλου δεν έχω ακούσει ποιο φασιστικό πράγμα από το να θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, και πως να τον κάνουμε τον κόσμο; Σαν τον δικό σου κόσμο δηλαδή; Θα με συχωρέσεις αλλά δεν θα πάρω.
--- Τέλος παράθεσης ---

Βαριά η καλογερική... Το να δώσουμε την ψυχή μας Κράχτη, και να ξεβολευτούμε, στον αγώνα, και στην προσφορά, κοστίζει... Δεν βαριέσαι... Καλύτερα να πετάμε πέτρες...σε όλους όσους έχουν το ψυχικό σθένος, να αγωνίζονται...


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Δεν συνειδητοποιείς εσύ και όλοι οι οραματιστές ότι, η ελευθερία σημαίνει να επιτρέπεις τον συμπολίτη σου αν μην θέλει να ζήσει στον κόσμο σου και όχι να κατηγορείς τους πάντες που δεν ξεσηκώνονται για ένα παν ανθρώπινο όραμα!
--- Τέλος παράθεσης ---

Ο καθένας είναι ελεύθερος να πράξει όπως νομίζει, αρκεί να μην κάνει ζημιά στον διπλανό του...


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Να μπορεί να ζει χωρίς να το καταδιώκουν επίδοξοι σωτήρες και χωρίς να τον τρομοκρατούν οραματιστές για την αμαρτωλή ζωή του! Όλοι αυτοί είναι μεσσίες της κακιάς ώρας και γκουρού που επειδή τα έχουν βρει παλούκια την ζωή τους θέλουν να καταστρέψουν ψυχικά και τον περίγυρό τους διότι δεν ξέρουν να ζουν διαφορετικά.
--- Τέλος παράθεσης ---

Εμφανέστατα τα Ανθρωπιστικά Μηνύματα, και οι Κοινωνικοί Αγώνες ενοχλούν, κάποιους, γιατί ξεβολεύουν, και όσοι δεν έχουν διάθεση να προσφέρουν, αντιδρούν, σε σημείο, να συκοφαντούν, ακόμα και Ανθρωπιστικά Εργα, για να κρύψουν την γύμνια της ψυχής τους.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Όταν μέσα από ένα όραμα  φτάνει κάποιος στο σημείο να θέλει να το διαδώσει ώστε να το ακολουθούν όλοι, αυτό είναι φασισμός και δεν υπάρχει ειρηνικός τρόπος για κάτι τέτοιο.  
--- Τέλος παράθεσης ---

Ο κάθε άνθρωπος, έχει δικαίωμα, να καταθέσει τις προτάσεις του, για έναν καλύτερο κόσμο, και φυσικά, υπάρχουν πάρα πολλές κινήσεις, ειρηνικές.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Θα πάρεις αργά ή γρήγορα στο λαιμό σου φουκαράδες όπως ο Γκάντι ή θα γίνεις Χίτλερ ή θα κάνεις επανάσταση οκτωβριανή. Και όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή θα σου φαίνεται πολύ μεγαλειώδες όλο αυτό και επικό και θα πεις ότι αξίζει να θυσιαστούν μερικά εκατομμύρια άνθρωποι για το κάλο του κόσμου!
--- Τέλος παράθεσης ---

Οι Γιατροί χωρίς σύνορα, ο Ερυθρός Σταυρός, πήραν κόσμο στον λαιμό τους? Πραγματικά, είναι εμφανές, σε όλους όσους διαβάζουν, η σκοπιμότητα να ξευτελιστεί οποιαδήποτε ανθρωπιστική κίνηση, για να κρύψουμε μία ποταπή μικρανθρωπιά.


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Αυταπατάσαι Rose σε μεγάλο βαθμό και για τον εθελοντισμό και για  τα πανανθρώπινα οράματα και για όλα τα παρελκόμενα γιατί απλά δεν ξεπέρασες την φύση αυτών των μηχανισμών του λεγόμενου εσωτερισμού που στην ουσία, τα περισσότερα που γνωρίζουμε για αυτόν είναι σκούφια του θεοσοφισμού!
--- Τέλος παράθεσης ---

Πριν τους Θεοσοφιστές, Ανθρωπιστές και προαγωγοί της Εσωτερικής Φιλοσοφίας, δεν ήταν και οι Αρχαίοι Ημών Πρόγονοι? Είναι άξιο απορίας, πραγματικά. Σκοπιμότητα διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, ή έλλειψη κατάλληλης μόρφωσης?


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---
Γι' αυτό και όσο και να μιλάμε το μόνο που θα κάνεις είναι να αποφεύγεις επιχειρήματα που παραθέτω και να επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια γι ' αυτά τα αγνά οράματα και την ανάγκη που έχει ο κόσμος, ένα σορό επιχειρήματα που δεν μπορείς να τα αιτιολογήσεις κ.τ.λ.
--- Τέλος παράθεσης ---

Τα παραπάνω επιχειρήματα παρουσιάζουν μία διαστρέβλωση της πραγματικότητας, όπως καταθέσαμε, είτε από σκοπιμότητα, είτε από αμορφωσιά, άρα λοιπόν τι να απαντήσει κανείς, σε κάποιον που επιχειρηματολογεί εναντίον στην έννοια του Καθήκοντος προς τον Συνάνθρωπό μας?


--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Δεκεμβρίου 25, 2013, 11:58:40 ---Παραμύθια είναι όλα αυτά, η ζωή είναι ποιο απλή και ρεαλιστική. αν θέλεις να βρεις τον δρόμο σου, πρόσφερε πρώτα αυτά που είσαι υποχρεωμένη, σε ότι σου  αναλογεί, όπως είναι η οικογένεια και μετά να νομίζεις ότι μπορείς να βοηθήσεις ολόκληρο τον κόσμο. Αν κάποιος δεν έχει διαπρέψει στην προσωπική του ζωή ώστε να τον δείχνουν όλοι και να το αποζητούν σαν φωτιά να ζεσταθούν διπλά του, τότε είναι μεγάλος ψεύτης  και παραμυθατζής ώστε να μας κάνει μαθήματα ζωής ή να ηθικολογεί για το πως θα χτίσουμε έναν καλύτερο κόσμο. Αυτό και αν είναι κατάντια Roze.

--- Τέλος παράθεσης ---

Στην Αρχαία Ελλάδα, όποιος αρνούνταν να ασχοληθεί με τα Κοινά, και δεν ενδιαφερόταν να προσφέρει, του αφαιρούνταν το Δικαίωμα της ψήφου, της άποψης για τα Κοινά. Και φυσικά είναι αυτονόητο, πως όποιος δεν ενδιαφέρεται για τα Κοινά, δεν ενδιαφέρεται για την ίδια την Οικογένειά του, ούτε για το Μέλλον των παιδιών του, μια και εμείς και η Κοινωνία μας, είμαστε ΕΝΑ.

Rose:
Λιαντίνης - Ζούμε σε βάρος των μελλοντικών γενεών
http://www.youtube.com/watch?v=qUKn2n7q8e8&feature=youtu.be

ΚΡΑΧΤΗΣ:
Ας κλείσουμε λοιπόν αυτήν την αχρείαστη διαμάχη που δεν θα οδηγήσει ίσως πουθενά! θα προσπεράσω τις δικές σου προσωπικές επιθέσεις και θα επικεντρωθώ στην ουσία. Βέβαια αυτό που ξεχνάμε και πάλι είναι ότι το θέμα είναι η Ν.Α.
Ούτε εγώ ούτε εσύ ούτε και το Α.Μ.Ρ.Α όμως!
Roze δεν υπάρχει σε μένα ιδιοτέλεια παραπάνω από όσο χρειάζεται ώστε να κρατάτε η απαραίτητη ισορροπία. Διότι εύκολα μπορεί κάποιος να καταλήξει υπόδουλος της υποτιθέμενης φιλανθρωπίας του. Αν αφεθούμε στο φιλανθρωπικό έργο όπως ο εσωτερισμός (που καταλήγει να προωθεί), ο οποίος έχει ανατολικές καταβολές όσον αφορά στην έννοια της ανιδιοτέλειας που εκπροσωπεί, πιστεύω ότι έτσι παραγκωνίζετε η προσωπικότητα που είναι το ποιο πολύτιμο πράγμα στον άνθρωπο. Η προσωπικότητα για τον εσωτερισμό πρέπει να καθυποταχθεί από το ανώτερο πνεύμα, άλλα είναι λάθος κάτι τέτοιο. Αν αυτό το λες ιδιοτέλεια τότε τι να πω; Eίμαι. Aλλά αυτή η ιδιοτέλεια είναι το μετρό για την ελληνική σκέψη από πολλές απόψεις. Tο να δίνεσαι ολοκληρωτικά δεν είναι ανιδιοτέλεια, είναι εκδούλευση και απλά αυτό που σου εξηγώ είναι ότι μια κοινωνία δεν χρειάζεται φιλάνθρωπους, χρειάζεστε ανθρώπους με κρίση και ατομική ελευθερία, γι 'αυτό και ονομάζονται άτομα τα μέλη μιας κοινωνίας. Eνεργά άτομα που δεν θα υπερκεράζονται ούτε η υποχρεώσεις τους ούτε και οι ελευθερίες τους. Aπό αυτήν την πλευρά και μόνο θεωρώ ότι η φιλανθρωπία είναι σημάδι κατάντιας μιας κοινωνίας, σημαίνει ότι κάτι δεν λειτούργησε σωστά. Η πολιτική ήταν διεφθαρμένη πάντοτε αλλά αυτήν χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες και προτείναν Roze, όχι την φιλανθρωπία. Mια κοινωνία δεν την ωριμάζεις με φιλανθρωπίες αλλά με εντελώς διαφορετικού τύπου δράσεις. Δεν διαφωνώ στο να είσαι φιλάνθρωπος αλλά από την άλλη δεν είναι τίποτα το σημαντικό, ειδικά με τον τρόπο που το παρουσιάζει ο εσωτερισμός ως μια πράξη λύτρωσης και σημαντικής αρετής που οδηγεί μια κοινωνία μπροστά πολιτισμικά (σύμφωνα με τα λόγια σου).
H αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν στην λίστα των αρετών την φιλανθρωπία διότι αυτό που εξύψωσε τον πολιτισμό τους ήταν η έννοια της ατομικής ελευθερίας και τον ατομικών υποχρεώσεων, αν και ήταν πίσω όσον αφορά τα γυναικεία δικαιώματα.  Ο ελληνικός τρόπος σκέψης δεν συνάδει με την βουδιστική κοσμοαντίληψη μιας κοινωνίας και εγώ πιστεύω στον ελληνικό τρόπο σε αυτό το ζητούμενο. Είναι ποιο αποτελεσματικός και ρεαλιστικός.
Ο φιλανθρωπισμός εμπεριέχει θρησκευτικές προεκτάσεις απλώνοντας τα νοήματα σε ποιο αόρατα επίπεδα, ειδάλλως αν δεν συνβαίνει έτσι, τότε μοιάζει περισσότερο με την κυνικότητα του κουμουνιστικού καθεστώτος, δηλαδή φιλανθρωπία για την φιλανθρωπία επειδή το λέει ό νομός,γι αύτο βοηθώ ανθρώπους επειδή έτσι υπαγορεύει ο νόμος. Ότι από τα δυο διαλέξεις θα καταλάβεις ότι δεν είναι κάποιος μηχανισμός που θεμελιώνει πολιτισμούς, αντιμέτρα είναι και ένα χόμπι που δεν αξίζει να του δίνεις τόση σημασία. Δεν έχει να κάνει ούτε με την ανιδιοτέλεια ούτε με της υποχρεώσεις ενός ενός ενεργού ατόμου μιας κοινωνίας. Αν αφοσιώνεσαι στην φιλανθρωπία αμελείς την υποχρεώσεις της οικογένειας αλλά και της υποχρεώσεις σου προς την πολιτεία, άρα κρύβεις τα ιδιοτελή κίνητρα πίσω από μια ανιδιοτελή βιτρίνα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι σου απευθύνομε σαν πολίτης και όχι σας Roze όταν μιλώ στον ενικό!
Στην Ν.Α παράδειγμα που επισήμανες τον εθελοντισμό τους, έχουν πρόγραμμα για τις δράσεις και στέλνουν μέλη για αυτήν την δουλειά. Θέλεις να σου πω πόσοι από αυτούς θέλουν να είναι εθελοντές; Μάλλον δεν χρειάζεται να σου πω. Είναι ανόητο να θεωρήσουμε ότι είναι εθελοντές, γιατί έτσι και αλλιώς θα πάνε,  είτε το θέλουν είτε όχι. Δηλαδή άλλα λόγια για να αγαπιόμαστε. Ο εθελοντισμός σε μεγάλη κλίμακα είναι ένα χόμπι και για τα μάτια του κόσμου, τίποτε άλλο, διότι δεν θα αλλάξεις τίποτε και κανέναν! Για εμένα αυτοί που πηγαίνουν στην Αφρική και βοηθούν είναι αξιοσέβαστοι άνθρωποι γιατί τα ρισκάρουν όλα, αλλά γνωρίζουν  ότι  δεν το κάνουν για τον κόσμο,ξερουν ότι δεν μπορουν να αλλαξουν τον κόσμο ολόκληρο, το κάνουν επειδή ανταποκρίνονται στην ευαισθησία τους μέσα τους και ότι δεν θα μπορούν διαφορετικά. Δεν το κάνουν για να αλλάξουν τον κόσμο, το κάνουν γιατί θέλουν να έχουν μια καθαρή συνείδηση αφού θεωρούν ότι δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εγώ και όποιος άλλους είμαστε ιδιοτελής. Ανόητη λογική. Ο εθελοντισμός γίνετε για τον εαυτό μας, διότι πάντα θα βοηθιέται μια μικρή μερίδα ανθρώπων. Θέλεις να βοηθηθεί ξαφνικά ο κόσμος όλος, είναι ευκολότερο, πείσε έναν δισεκατομμυριούχο να γίνει σπόνσορας και να πληρώσει ανθρώπους και σου λέω ότι την άλλη μέρα θα κινητοποιηθούν εκατομμύρια, τότε δεν θα είσαι μεγαλύτερος φιλάνθρωπος αφού θα έχεις βοηθήσει πολλούς περισσότερους; ή μήπως θα μας πέσει βάρια η ιδιοτέλεια της φιλανθρωπίας αυτής, τι λες; Ακόμα και τότε θα βοηθηθεί όλος ο κόσμος για μια μέρα την άλλη μέρα θα επιστρέψει εκεί που βρισκότανε. Τα παιδιά μας όμως δεν μπαρούμε να τα αφήσουμε ένα καλύτερο κόσμο αν δεν τηρούμε πρώτα από όλα τις οικογενειακές μας υποχρεώσεις, αυτό δεν το κάνεις με την φιλανθρωπία, ας είμαστε ρεαλιστές! Ο εθελοντισμός με την χομπιστικη έννοια, θα παραμένει ένα αντιμετρο της ψυχολογίας μας χωρίς να έχει σχέση ουσιαστική με τα ατομικές υποχρεώσεις μας προς την οικογένεια και την κοινωνία, αντιθέτως θα λειτουργεί εις βάρος των υποχρεώσεων αυτών!


http://nea-acropoli-truths.blogspot.gr/
Για όσους θέλουν υπάρχει και αυτή η σελίδα, ειδικά για τα μέλη της Νέας Ακρόπολη που έχουν απορίες!

Ορφέας:
    Ατυχώς οι διαφορετικές αντιλήψεις οδήγησαν σε μιαν "αχρείαστη" διαμάχη. Πράγματι το μυστικό είναι η ισορροπία, η οποία μας υποδεικνύει ότι, δεν δικαιολογείται η αποστασιοποίηση από αλληλέγγυες δράσεις επειδή στο όνομα της φιλανθρωπίας κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν αδαείς, ούτε φυσικά δικαιολογείται η χωρίς φρόνηση έκθεση του εαυτού ως δήθεν παράδειγμα ενάντια στην ακρότητα της ιδιοτέλειας. Πράγματι υφίσταται πολλάκις η φιλανθρωπία ένεκα υστεροβουλίας και ιδιοτέλειας, όπως φυσικά κυριαρχεί κατά κόρον σήμερα ο ωχαδερφισμός, η αναλγησία και η αδιαφορία για τα κοινά.

    Η φιλανθρωπία είναι κατά κανόνα συνδυασμένη με θρησκευτικότητα, (αλλά και ο ατομικισμός είναι αλήθεια ότι απαρτίζει πλέον κομμάτι θρησκευτικής σύνθεσης, π.χ. εκκλησία του Σατανά), για το λόγο ότι η φιλανθρωπία είναι απόρροια συναισθηματικής λειτουργίας, λειτουργία που προτιμούν κατά κόρον οι θρησκείες, εξορκίζοντας τον ορθολογισμό. Όσο όμως η μονομερής συναισθηματική λειτουργία συνιστά ανισορροπία όταν αποστερείται ορθολογισμού, τόσο και ο "ξερός" ορθολογισμός συνιστά ανισορροπία όταν δεν "υγραίνεται" από συναισθηματισμό. Η φιλανθρωπία συνιστά ανάγκη για την συναισθηματική λειτουργία του ατόμου αλλά παράλληλα και υποχρέωση για την διανοητική λειτουργία. Όμως αλίμονο, με τίποτα δεν δικαιολογείται να καθίσταται υποχρεωτική από τρίτους - ειδικά μέσα σε ομάδες όπως συνηθίζεται - οι οποίες εκμεταλλεύονται τέτοιες ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπου προς όφελός των και σχεδόν πάντα σε βλάβη τελικά των ατόμων που επηρεάζουν. Ας μη συγχέεται όμως η φιλανθρωπία με τον εθελοντισμό, παρότι πολλές φορές βρίσκονται τα δύο μαζί σχεδόν αδιαχώριστα.

    Στην αρχαιότητα η έννοια της φιλανθρωπίας με την μορφή που πήρε σήμερα, δεν υφίστατο, καθότι οι ίδιες οι κοινωνίες επιλαμβάνονταν των θεμάτων στήριξης των αναξιοπαθούντων. Στην ευρύτερη όμως μορφή της ως αλληλεγγύη, απάρτιζε μαζί με την φιλοξενία την ύψιστη αρχή. Αλλά και τότε όπως και σήμερα, οι χορηγίες σπανίως ξέφευγαν από την προβολή και την αυταρέσκεια. Όσο για τον εθελοντισμό που απετέλεσε πολλάκις πράξη αυτοθυσίας σε πολλές ηθικές αφηγήσεις της αρχαιότητας, σήμερα ο εθελοντής προσδιορίζεται με δύο τρόπους. Είτε προχωρά ο ένας από τους πολλούς συνειδητά ένα βήμα μπροστά και αναλαμβάνει εθελοντική δράση -πράγμα πάρα πολύ σπάνιο - είτε οι πολλοί "ξύπνιοι" της ομάδας κάνουν ένα βήμα πίσω εκθέτοντας τον "αφελή" καθιστώντας τον υποχρεωτικά εθελοντή - πράγμα πολύ συνηθισμένο....

    Ας είναι όμως αυτά ως παρένθεση και ας γίνουμε κοινωνοί των σχετικών με την ΝΑ που τόσο διφορούμενη δείχνει στην κοινή γνώμη....

ΚΡΑΧΤΗΣ:

--- Παράθεση από: Ορφέας στις Δεκεμβρίου 30, 2013, 19:45:39 ---    Ατυχώς οι διαφορετικές αντιλήψεις οδήγησαν σε μιαν "αχρείαστη" διαμάχη. Πράγματι το μυστικό είναι η ισορροπία, η οποία μας υποδεικνύει ότι, δεν δικαιολογείται η αποστασιοποίηση από αλληλέγγυες δράσεις επειδή στο όνομα της φιλανθρωπίας κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν αδαείς, ούτε φυσικά δικαιολογείται η χωρίς φρόνηση έκθεση του εαυτού ως δήθεν παράδειγμα ενάντια στην ακρότητα της ιδιοτέλειας. Πράγματι υφίσταται πολλάκις η φιλανθρωπία ένεκα υστεροβουλίας και ιδιοτέλειας, όπως φυσικά κυριαρχεί κατά κόρον σήμερα ο ωχαδερφισμός, η αναλγησία και η αδιαφορία για τα κοινά.

    Η φιλανθρωπία είναι κατά κανόνα συνδυασμένη με θρησκευτικότητα, (αλλά και ο ατομικισμός είναι αλήθεια ότι απαρτίζει πλέον κομμάτι θρησκευτικής σύνθεσης, π.χ. εκκλησία του Σατανά), για το λόγο ότι η φιλανθρωπία είναι απόρροια συναισθηματικής λειτουργίας, λειτουργία που προτιμούν κατά κόρον οι θρησκείες, εξορκίζοντας τον ορθολογισμό. Όσο όμως η μονομερής συναισθηματική λειτουργία συνιστά ανισορροπία όταν αποστερείται ορθολογισμού, τόσο και ο "ξερός" ορθολογισμός συνιστά ανισορροπία όταν δεν "υγραίνεται" από συναισθηματισμό. Η φιλανθρωπία συνιστά ανάγκη για την συναισθηματική λειτουργία του ατόμου αλλά παράλληλα και υποχρέωση για την διανοητική λειτουργία. Όμως αλίμονο, με τίποτα δεν δικαιολογείται να καθίσταται υποχρεωτική από τρίτους - ειδικά μέσα σε ομάδες όπως συνηθίζεται - οι οποίες εκμεταλλεύονται τέτοιες ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπου προς όφελός των και σχεδόν πάντα σε βλάβη τελικά των ατόμων που επηρεάζουν. Ας μη συγχέεται όμως η φιλανθρωπία με τον εθελοντισμό, παρότι πολλές φορές βρίσκονται τα δύο μαζί σχεδόν αδιαχώριστα.

    Στην αρχαιότητα η έννοια της φιλανθρωπίας με την μορφή που πήρε σήμερα, δεν υφίστατο, καθότι οι ίδιες οι κοινωνίες επιλαμβάνονταν των θεμάτων στήριξης των αναξιοπαθούντων. Στην ευρύτερη όμως μορφή της ως αλληλεγγύη, απάρτιζε μαζί με την φιλοξενία την ύψιστη αρχή. Αλλά και τότε όπως και σήμερα, οι χορηγίες σπανίως ξέφευγαν από την προβολή και την αυταρέσκεια. Όσο για τον εθελοντισμό που απετέλεσε πολλάκις πράξη αυτοθυσίας σε πολλές ηθικές αφηγήσεις της αρχαιότητας, σήμερα ο εθελοντής προσδιορίζεται με δύο τρόπους. Είτε προχωρά ο ένας από τους πολλούς συνειδητά ένα βήμα μπροστά και αναλαμβάνει εθελοντική δράση -πράγμα πάρα πολύ σπάνιο - είτε οι πολλοί "ξύπνιοι" της ομάδας κάνουν ένα βήμα πίσω εκθέτοντας τον "αφελή" καθιστώντας τον υποχρεωτικά εθελοντή - πράγμα πολύ συνηθισμένο....

    Ας είναι όμως αυτά ως παρένθεση και ας γίνουμε κοινωνοί των σχετικών με την ΝΑ που τόσο διφορούμενη δείχνει στην κοινή γνώμη....

--- Τέλος παράθεσης ---



Ο εθελοντισμός είναι μια αυτόβουλη έκφραση φίλε μου Ορφέα και εμπεριέχετε από προσφορά, άρα αυτομάτως καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορεί να μας διακατέχει καθ όλη την ημέρα, άρα καταλαβαίνουμε ότι είναι στιγμιαία μια τέτοια ενέργεια. Πως θα μπορούσαμε άλλωστε να είμαστε 24αωροι εθελοντές; δεν γίνετε! πως θα μπορούσαμε να είμαστε 24 άωροι ήρωες; δεν δίνατε, θα εξαθλιώναμε την ζωή μας καθιστώντας τον εαυτό μας ανίσχυρο ώστε να λειτουργήσει με αξιοπρέπεια στην καθημερινότητα και στις καθημερινές μας υποχρεώσεις. Οπότε εδώ βρίσκετε η μεγάλη παρανόηση. Στην αρχαιότητα  ο ηρωισμός αλλά και η φιλοξενία υπήρχαν ως θεσμοί, αλλά σκέψου τι σημαίνει αυτό, δεν υπήρχαν  οργανώσεις 24άωρης φιλοξενίας ούτε λέγανε, α!!! ήρωα ψάχνεις; Πήγαινε σε αυτήν την οργάνωση και θα βρεις 5,6 ήρωες, όπως καταλαβαίνεις είναι γελοίο αυτό, έτερον εκάτερον λοιπόν. Εδώ βρίσκετε ο φασισμός τον οργανώσεων αλλά και των εσωτερικών διδασκαλείων, μας παραθέτουν ένα μοντέλο 24άωρου ήρωα και εθελοντή που εξυψώνετε, πράγμα αντιφατικό για τον ανθρώπινη υπόσταση δημιουργώντας ένα κακέκτυπο  τελικά ανθρώπου αφού  τεντώνουν την προσωπικότητα σε έννοιες που εξαθλιώνουν την αξιοπρέπεια του (δεν πετυχαίνει το πείραμα με λίγα λόγια). Ορφέα ο 24άωρος ήρωας εθελοντής είναι μια φασιστική μορφή καθόλου ισορροπημένη και αξιοπρεπείς . Καταρκεματίζει τον άνθρωπο μονάχα στην προσπάθεια του εγχειρήματος. Αυτό ακριβώς συμβαίνει σε όλους τους ακροπολητανούς, εξαθλιώνουν την προσωπική τους ζωή. Ορφέα σε καμιά περίπτωση αυτοί μηχανισμοί δεν προάγουν τον άνθρωπο σε κάτι καλύτερο, δεν υπάρχουν μηχανισμοί που μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε κάτι άλλο, και τι άλλο δηλαδή; πνεύμα; αόρατο φάντασμα; Aς μην γελιόμαστε! Aκόμα και να υφίσταντο δεν είναι προσβάσιμα με αποτέλεσμα να κοροϊδευόμαστε οικτρά. Aυτοί η μηχανισμοί  μετατρέπουν τον άνθρωπο στην αρχή παροδικά σε κάτι φαινομενικά καλύτερο και μετά τον βυθίζουν στην εξαθλίωση, διότι αυτός είναι ο φασισμός, ένας ουτοπικός ιδανικός οραματισμός ενός μεταμορφωμένου και τέλειου ανθρώπου. Η φιλοξενία και ο ηρωισμός της αρχαιότητας δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά και ανήκουν στο θεσμικό και ιστορικό υπόβαθρο του πολιτισμού τους. Μην κάνουμε σαν τους Αμερικανούς, για ότι τους καπνίσει δημιουργούν και ένα club. Ωραίο και το club, για να περνάμε την ώρα μας αλλά ας μην τρελαινόμαστε ή ηδονιζόμαστε με επικά λόγια και τρέχουμε να εξαπλώσουμε  την τρομερή ιδεολογία που νιώσαμε ότι μας αποκαλύφθηκε γιατί αμέσως φασισμός θα μυρίσει! Τα επικά λόγια είναι για τους επικούς ήρωες στις επικές ταινίες, οι αρχαίοι προφανώς το συνειδητοποίησαν και έτσι προήγαγαν αυτό που λέγεται θέατρο, επιστήμη και δημοκρατία! Δηλαδή τι κάνανε; Αυξήσαν την κοινή λογική και ελάττωσαν την φαντασιοπληξία, τίποτε παραπάνω!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση