'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Άλλες σχολές

Νέα Ακρόπολη

<< < (5/71) > >>

Rose:

--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Σεπτεμβρίου 30, 2013, 21:58:16 ---Η ειρωνεία είναι ότι αν μπορούσαν να το σκεφτούν, θα καταλαβαίνανε ότι έχουν ξεφύγει ακόμα και από το σκληροπυρηνικό ιδεώδες που ήθελε και μετέδωσε ο κυριολεκτικά πολεμοχαρής ιδρυτής τους.
--- Τέλος παράθεσης ---

1. Υπήρχε Ιδεώδες, ή ήταν από την Αρχή μία καλοστημένη απάτη, εν γνώση του Ιδρυτή?

2. Αν υπήρχε ένα Σωτηριακό Ιδεώδες, ποιο ήταν το σχέδιο δράσης, έτσι ώστε να πετύχουν την Πνευματική εξέλιξη των ανθρώπων?

3. Γιατί θεωρείς πως η Ν.Α. είχε ξεφύγει από το σκληροπυρηνικό της ιδεώδες?

4. Χρειαζόμαστε τελικά, μία αγνή, υγιής, συνεργατική, "σωτηριακή" λαϊκή κίνηση, που να ξεκινάει από τον λαό, και να υπηρετεί τον λαό?

γαραντζώτης γιάννης:
Να!, το σχέδιο....

Δημιουργία των <ικρών Μυστηρίων μέσα από τον δρόμο των Ζωντανών Δυνάμεων.

Οι ζωντανές δυνάμεις (Ζ.Δ.)

Οι ΖΔ όπως διδάσκονται στη Ν.Α είναι όπως πιστεύουν ο σπόρος των Μικρών Μυστηρίων. Έχουν μια λειτουργικότητα ταυτόχρονα μυστικιστική και πρακτική. Πρόκειται να γεννήσουν τον Νέο Άνθρωπο της 6ης υποφυλής της 5ης φυλής ή αλλιώς την Αρία φυλή. Για να το κάνουν αυτό πρέπει να περάσουν τις δυσκολίες ενός μεσαίωνα και να κατορθώσουν να φτιάξουν ένα χιλιόχρονο πολιτισμό. Ο νέος άνθρωπος μεταξύ άλλων διαφορών σε σχέση με τον παλιό παρουσιάζει το ουσιαστικό χαρακτηριστικό της Μαγικής Αντίληψης.
Οι ΖΔ είναι η ενσάρκωση στον παρόντα ιστορικό χρόνο όλων των στοιχείων που αποτέλεσαν τα Μυστήρια όταν οι Θεοί αναγκάστηκαν να δώσουν στους ανθρώπους φόρμουλες ζωής και θα αποτελέσουν τα Μυστήρια όταν οι σημερινοί άνθρωποι θα τελειώσουμε την εξέλιξή μας. Σήμερα τα Μικρά Μυστήρια προσπαθούν ξανά να αναδυθούν σε ένα κόσμο που έχει πέσει στο σκοτάδι του υλισμού. Αποτελούνται από ανθρώπους καλής θέλησης που είναι διατεθειμένοι να τείνουν ξανά τη γέφυρα της ίριδας για να ανανεωθεί η παλιά συμφωνία μεταξύ των ανθρώπων και των Θεών.

Ρόλος και σκοπός των ΖΔ
Η ενσάρκωση των Μικρών Μυστηρίων περνάει μέσα από τέσσερις δρόμους.
1. μορφική οδός.
Διοχετεύεται μέσα από την υπηρεσία ( εργασία ) και αποτελείται από…
1. χωρισμό σε ρόλους ( ανδρικούς – γυναικείους )
2. στολές – σύμβολα.
3. ναούς
4. οργανωτικές δομές
2. ψυχολογική οδός που διοχετεύεται μέσα από την αφοσίωση και αποτελείται από…
1. δοκιμασίες
2. τελετές
3.αναζωογόνηση παλιών θεοτήτων κάτω από νέες μορφές. Αρχαίοι Θεοί που ¨ ίσως ¨ κοιμούνται από αιώνες θα αναστηθούν με νέες μορφές αλλά με την παλιά δύναμή τους για να ξαναγίνουν Μυστικιστικοί Κυβερνήτες μας. Σιγά – σιγά οι ιεροί χώροι θα φορτίζονται ξανά με την μαγική δύναμη της αφοσίωσης, αυτή τη δύναμη που μεταλλάζει, εξαγνίζει και ανυψώνει τον αστρικό ( συναισθηματικό ) μας κόσμο, για να μπορέσουμε μέσα από αυτόν να ξαναμπούμε σε επαφή με το θείο.

3. μέσα από τις ιδέες
Αποτελείται από έρευνα η οποία μας οδηγεί να καταλάβουμε
1. τον τριπλό ηλιακό Λόγο που βρίσκεται μέσα μας
2. τις τρεις ενέργειες που κυβερνούν το σύμπαν…Κονδαλίνι – Πράνα _ Φοχάτ
3. τα τρία κανάλια για την αντίληψη των ιδεών κάμα-μάνας (εγωιστικός νους) μπούντι (διαισθητικός φορέας)
4. οδός μεταφυσικής εισόδου, που είναι ο δρόμος που αποκαλύπτει το ΕΙΝΑΙ των πραγμάτων και το ΕΝΑ στην πολλαπλότητα.
Σκιαγράφηση 2ης οδού ψυχολογικής εισόδου
Αυτή αποτελείται από το τελετουργικό στοιχείο και εμπεριέχει από δοκιμασίες μέχρι προσευχές και τελετές για να τελούνται στους ναούς των ΖΔ και στις συγκεντρώσεις.
Στις τελετές ακολουθούνται τυπικά ειδικά και παραδοσιακά, αιώνια, κοσμικά, όπου συμμετέχουν σύμβολα, στολές, χαιρετισμοί, όρκοι, κραυγές , λάβαρα κλπ και που είναι παρμένα κυρίως από ελληνο- αιγυπτιακές πηγές.

( Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας ξεκαθαρίσω πως όλα όσα λέω παραπάνω και όλα όσα θα πω παρακάτω για τις ΖΔ δεν είναι προσωπικές μου απόψεις αλλά όλα όσα αναφέρει το ¨τελετουργικό εγχειρίδιο¨ , ένα εσωτερικό έντυπο προορισμένο μόνο για τους αρχηγούς της Ν.Α. )

Για να μπει κάποιος στις ΖΔ περνάει από μια δοκιμαστική περίοδο τριών φάσεων που κρατάει γύρο στον ένα χρόνο. Για να έχει δικαίωμα να είναι κάποιος σε αυτές τις φάσεις θα πρέπει να είναι συνεπής ως προς τις τρεις υποχρεώσεις του μέλους.

Στη πρώτη φάση , που κρατά ένα μήνα, πληροφορείτε από τον αρχηγό της δομής του τους σκοπούς των ΖΔ, τη χρήση στολών, λαβάρων, ιερών, τελετουργικών, στρατιωτικών κανονισμών και την ύπαρξη των τριών σωμάτων των ΖΔ.
1. το Σώμα Σιγουριάς ( ΣΣ ) αποτελούμενο μόνο από άνδρες (τελευταία πληροφορήθηκα πως μπορούν να είναι και ομοφυλόφιλοι αρκεί να μην είναι κραγμένοι ), αφιερωμένο στον θεό Άρη και που χρησιμοποιεί μαύρες στολές με κόκκινο περιβραχιόνιο.
2. το Ανδρικό Σώμα Εργασίας ( ΑΣΕ ), αφιερωμένο στον θεό Ήφαιστο με καφέ στολές και πορτοκαλί περιβραχιόνιο.
3. το Γυναικείο Σώμα ( ΓΣ ) , αφιερωμένο στην Αθηνά ή στην Αφροδίτη ή σε κάποια άλλη γυναικεία θεότητα. Χρησιμοποιεί μπλε στολές και μπλε περιβραχιόνια.

Αυτό για το οποίο έχω μείνει με την απορία, τώρα που έμαθα πως στις ΖΔ μπορούν να συμμετάσχουν και ομοφυλόφιλοι , είναι το εξής…μπορούν άραγε να συμμετέχουν στο ΓΣ άνδρες που θέλουν να αναπτύξουν την θηλυκή πλευρά τους? Ή , μπορούν στο ΣΣ ή το ΑΣΕ να συμμετέχουν γυναίκες που θέλουν να αναπτύξουν την αρσενική πλευρά τους ?
Ας μου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει.

Στο τέλος της πρώτης φάσης ο υποψήφιος αποφασίζει αν θα συνεχίσει στις ΖΔ. Αν συνεχίσει, τότε περνάει στη δεύτερη φάση όπου ονομάζεται συνοδός και η οποία κρατάει ένα ή δύο μήνες και κατά την οποία δεν μπορεί να μπει ακόμα στους ναούς, αλλά μόνο στις στρατιωτικές συγκεντρώσεις του σώματος που διάλεξε.
Στη συνέχεια περνάει στη Τρίτη φάση, σαν ασπιδοφόρος, όπου υπάρχει η τελετή εισόδου στο ναό. Του δένουν τα μάτια και αφού του δώσουν να κρατάει μια αλυσίδα…

. Του δένουν τα μάτια και αφού του δώσουν να κρατάει μια αλυσίδα τον τραβούν σε διάφορους χώρους ώστε να χάσει τον προσανατολισμό του. Συγχρόνως υπάρχει υποβλητική μουσική και τον βρέχουν, τον κτυπούν, τον εμποδίζουν, τον περνούν από φωτιά, μέχρι που να φτάσει στην είσοδο του ναού του. Εκεί λύνει τα μάτια και μπαίνει στον ναό, όπου κάτω από επιβλητική μουσική αντικρίζει σύμβολα, λάβαρα, αναπαραστάσεις θεών και τους συντρόφους του που τους χαιρετά με το μπράτσο ψηλά.
Στη Τρίτη φάση περνάει τέσσερις δοκιμασίες…

Την αιθεροφυσική δοκιμασία, η οποία είναι το να προσφέρει κάτι τι υλικό που θα του ζητηθεί για το Σώμα.
Την πρανική (ενεργειακή ) δοκιμασία που είναι το να φτιάξει κάτι για τη ΝΑ.
Την Αστρική (συναισθηματική) δοκιμασία, που αποτελείτε από το να προσφέρει στους συντρόφους του κάτι συναισθηματικό π.χ μια απαγγελία, ένα σκετς ή κάτι άλλο παρόμοιο.
Τέλος η Νοητική δοκιμασία που είναι το να γράψει μια εργασία πάνω στις ιδιαιτερότητες του σώματος που έχει διαλέξει. Ταυτόχρονα, ο υποψήφιος πρέπει να ετοιμάσει όλα τα στοιχεία της στολής του και τα σήματά του.
Ύστερα από ένα μήνα, μέχρι να υποσχεθεί σαν μέλος του Σώματος και που τότε θα λέγεται ιππότης (αν είναι άνδρας) και Ντάμα (αν είναι γυναίκα), περνάει μια περίοδο μοναξιάς κάνοντας ετοιμασίες, διαλογισμούς και καθαρμούς για την ημέρα της υπόσχεσης σε επίσημη τελετουργία.
Τώρα μη με ρωτήσετε πως θα λέγονται οι γκέι ιππότες ή ντάμες, δεν το γνωρίζω.
Πολύ πιθανόν να φτιαχτεί και ένα ροζ τάγμα ιπποτών με ξεχωριστές δοκιμασίες και διακριτικά.

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ
Όπως λέει και το τελετουργικό εγχειρίδιο των ΖΔ …<< μονάχα μετά την τελετουργική υπόσχεση, που γίνεται σε ειδική τελετή μπροστά σε όλο το Σώμα της χώρας ( επίσημη αναγνώριση του κουταβιού μπροστά στην αγέλη ), θα αποτελεί κανείς πραγματικό μέλος της αδελφότητας των ΖΔ. Η τελετή αρχίζει έξω από τον ναό του Σώματος με ερωτήσεις που κάνει ένα παλιό μέλος στον υποψήφιο. Αφού απαντηθούν, ο υποψήφιος ντυμένος πλέον με τη στολή του, την οποία επαγρύπνησε συμβολικά λίγη ώρα πριν την τελετή, θα μπει στην αίθουσα του ναού όπου μπροστά στο λάβαρο και τα άλλα τελετουργικά στοιχεία , μπροστά στους αρχηγούς του και τα μέλη του σώματος, θα δώσει την υπόσχεση. Σε αυτή υπόσχεται πως όσο είναι μέλος του σώματος θα εκτελεί σωστά όλα όσα αντιστοιχούν στο σώμα. Για να καταλάβετε καλύτερα, σας μεταφέρω την υπόσχεση που θα δώσει ένα υποψήφιο μέλος του ΑΣΕ..<< μπρος στο σύμβολο του ηλιακού τροχού με τα τέσσερα μπράτσα, την ιερή φωτιά, την ψυχή μου και των συντρόφων μου στο ψάξιμο της αλήθειας, εγώ γνωστός τώρα σαν……………… υπόσχομαι σαν ιππότης του ΑΣΕ. Μπρος στον αρχηγό μου και το λάβαρό μου , χαιρετώ (με το μπράτσο ψηλά) ΑVE!!

Τα μέλη των ΖΔ εκτός από τις εβδομαδιαίες τελετές και τις τελετές υποσχέσεων που κάνουν στους θεούς που είναι αφιερωμένοι, κάνουν επίσης τελετές επετείων και εποχών και απ ότι έμαθα τελευταία τελούν και ακροπολιτανικά μνημόσυνα για αυτούς που πέθαναν.

Ένα μέλος των ΖΔ εκτός της εβδομαδιαίας συγκέντρωσης που έχει με τα άλλα μέλη του σώματος και στην οποία εκτός από το τελετουργικό μέρος υπάρχει και το οργανωτικό σε σχέση με τον καταμερισμό των εργασιών που θα γίνουν στις επόμενες 7 ημέρες και τον καθορισμό των δύο τουλάχιστον βαρδιών υπηρεσίας για το κάθε μέλος καθώς επίσης και το τμήμα μαθητείας κατά το οποίο διδάσκονται δημόσιες σχέσεις, κατασκευές, πυρόσβεση, πολεμικές τέχνες και πολλά άλλα.

ΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΙΝΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ

Από τη στιγμή που κάποιος είναι μέλος στις ΖΔ και ταυτόχρονα Γραμματέας, έχει το δικαίωμα να προσπαθήσει να μπει σε ένα επίλεκτο πυρήνα των ΖΔ τον αποκαλούμενο Τάγμα του Πύρινου Σπαθιού (ΠΣ). Για να γίνει μέλος αυτού του τάγματος ο Γραμματέας πρέπει αφού μπει στη διαδικασία των Σκαλοπατιών , όπως λέγεται, κατά την οποία κάθε 15 ημέρες στέλνει αναφορά στον Εθνικό Αρχηγό του για όλα όσα αφορούν την προσωπική του ζωή ( εγώ εξασκώντας βέτο, λόγω θέσης, και λόγω του ότι ο θεσμός άρχισε να εφαρμόζεται όταν εγώ ήμουν ήδη στο ΠΣ, δεν δέχτηκα να στέλνω αναφορές για την προσωπική μου ζωή ), θα πρέπει να περάσει τέσσερις δοκιμασίες σε σχέση με τα στοιχεία…γη, νερό, αέρας, φωτιά και τα οποία αντιστοιχούν στην ύλη, την ενέργεια, τα συναισθήματα και τη νόηση.
Οι δοκιμασίες έχουν μαγικό-συμβολικό χαρακτήρα και επιτρέπουν να δοκιμάσει ο υποψήφιος μια μυθική εμπειρία, καθώς και να δοκιμαστεί ο ίδιος ψυχολογικά.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΠΥΡΙΝΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ

Όλες οι δοκιμασίες τελούνται στη φύση.
Πρώτη είναι η δοκιμασία της γης….

Ο υποψήφιος, στη δοκιμασία της γης, διασχίζει ένα δάσος μέσα στη νύχτα κρατώντας ένα αναμμένο δαδί , το οποίο έφτιαξε μόνος του. Αφού διασχίσει το δάσος βρίσκει ένα δρόμο που θα τον οδηγήσει σε ένα ιερό χώρο όπου τον περιμένει μια μικρή φωτιά και ο αρχηγός του, τον οποίο θα χαιρετήσει τελετουργικά. Σε όλη τη διαδρομή, θα του βάζουν εμπόδια και θα του επιτίθενται ώστε να τον κάνουν να βγάλει από μέσα του όλη την δύναμή του και να δημιουργήσει τις δικές του ηρωικέ αναμνήσεις που θα τον τρέφουν και θα τον συντροφεύουν στο μέλλον.
πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Σε αυτή ο υποψήφιος διασχίζει, μέσα στη νύχτα, κολυμπώντας ντυμένος με τη στολή εκστρατείας του, κάποια υδάτινη έκταση. Αφού φτάσει στο άλλο σημείο θα μαζέψει ένα ιερό σύμβολο που θα βρει εκεί και ύστερα θα επιστρέψει κολυμπώντας για να δείξει το σήμα της νίκης του στον Εθνικό Αρχηγό του. Σε όλη τη διαδρομή οι παλαιότεροι του δημιουργούν προβλήματα έτσι ώστε να χρειαστεί να ξεπεράσει τις ψυχικές και σωματικές αντοχές του για να μη πνιγεί.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ

Ο υποψήφιος θα πρέπει να ανέβει ,με δεμένα μάτια, και να κατέβει μια δύσκολη πλαγιά, πηδώντας ή και περνώντας ανάμεσα από βράχια, τάφρους, και γέφυρες από κορμούς δένδρων. Αφού φτάσει σε ένα σημείο θα πάρει ένα ιερό σύμβολο και θα επιστρέψει από τον ίδιο δρόμο στον Εθνικό Αρχηγό του, ο οποίος θα του ζητήσει να πηδήξει στο κενό, ενώ από κάτω του κάποιοι είναι έτοιμοι να τον πιάσουν.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

Αυτή αποτελείται από δύο φάσεις. Μια ατομική και μια ομαδική. Ο κάθε ένας θα μαζέψει ξύλα και όταν θα δοθεί το σύνθημα θα ανάψει τη δική του φωτιά από την οποία θα μεταφέρει φωτιά σε μια κεντρική εστία. Κάποια στιγμή ο αρχηγός δίνει το σύνθημα και οι παλαιότεροι προσπαθούν να σβήσουν την κεντρική εστία. Γίνεται συμπλοκή και αν σβήσει η φωτιά μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που έχει ορίσει ο αρχηγός, επαναλαμβάνεται το ίδιο άλλες δυο φορές.
Σε αυτή τη δοκιμασία οι υποψήφιοι πρέπει να δουλέψουν ομαδικά για να αποκρούσουν τους πιο παλιούς.


ΚΡΑΧΤΗΣ:

--- Παράθεση ---1. Υπήρχε Ιδεώδες, ή ήταν από την Αρχή μία καλοστημένη απάτη, εν γνώση του Ιδρυτή?
--- Τέλος παράθεσης ---

Υπήρχε και υπάρχει ιδεώδες, αυτό είναι και ένα πολύ βασικό πρόβλημα. Και μάλιστα αντιτίθεται σε αυτό που λένε ότι αντιπροσωπεύουν. Λένε ότι είναι σχόλη φιλοσοφίας στον κλασικό τρόπο αλλά αυτό είναι φύσης αδύνατο.
Δεν υπάρχει φιλοσοφικός νους μέσα σε μια ιδεολογία. Ιδεολογία σημαίνει  ότι ακολουθείς κάποιο συγκεκριμένο σύστημα, δρόμο. Αυτό είναι εντελώς αντικρουόμενο με την φιλοσοφία που σημαίνει ότι ερευνώ χωρίς να δεσμεύομε από ιδεολογίες.

"Ιδεολογία είναι μια οργανωμένη συλλογή ιδεών. Η λέξη χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Κόμη Antoine Destutt de Tracy στα τέλη του 18ου αιώνα για να ορίσει μια «επιστήμη των ιδεών». Ως ιδεολογία μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι ένα συνολικό όραμα, ένας τρόπος αντιμετώπισης των πραγμάτων (σύγκρινε με κοσμοθεωρία)"


Η ιδεολογία δημιουργεί πάγιες απόψεις, δόγματα. Άρα λένε ψέματα όχι μόνο στους ανθρώπους που τους εμπιστεύονται αλλά και στο εαυτό τους. Αν λέγανε ότι είναι δογματικοί δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Θα συζητούσαμε τώρα για το κατά ποσό ένα δόγμα βοήθα την προσωπικότητα του ανθρώπου. Αλλά αυτοί λένε ψέματα, μεγάλα ψέματα εν αγνοία τους και αυτό δεν είναι τίμιο απέναντι σε αυτούς που τους επέλεξαν σαν οργάνωση ώστε να δράσουν.

Παράδειγμα, η πολιτεία του Πλάτωνα (που λένε ότι αγαπούν τόσο μέσα στην Ν.Α) είναι βασισμένη σε μια ιδεολογία. ή πρέπει να την ακολουθήσεις πιστά ή όχι για να αποδειχτεί του λόγου το αληθές. Δεν υπάρχει ενδιάμεση προοπτική. Αν προβούμε σε ενδιάμεση προοπτική τότε δεν θα ακολουθούμε πιστά το μοντέλο και δεν θα μπορούμε να έχουμε κατά συνέπεια συμπεράσματα σωστά, ούτε θα μπορούμε να λέμε ότι ακολουθούμε το πλατωνικό μοντέλο και έτσι γινόμαστε αναξιόπιστοι ψεύτες. Από τέτοια παραδείγματα βρίθει η Νέα Ακρόπολη. Είναι οι άνθρωποι του λίγο απ' όλα και του τίποτα σε τελική ανάλυση. Λένε ότι είναι η άνθρωποι του "ΚΑΙ"  αλλά τελικά είναι οι άνθρωποι του "ΚΑΘΟΛΟΥ"
Δεν επιδίδονται σε φιλοσοφία διότι δεν συζητούν και δεν κάνουν διάλογο άρα δεν φιλοσοφούν. Κατήχηση κάνουν με την βιτρίνα της φιλοσοφίας. Και λέω ότι κάνουν κατήχηση διότι αποδέχονται δογματικά μια κοσμοθεωρία ολοκληρωμένη αφού θεοποιούν την Έλενα Πετροβα Μπλαβατσκι. Η ίδια πριν πεθάνει απαρνήθηκε την ιεραρχία τον διδασκάλων και έλεγε ότι όλοι η κοσμικοί διδάσκαλοι την εκμεταλλεύτηκαν. Ο ίδιος ο Σρι ραμ ποτέ δεν ευλόγησε τον φιλοναζιστή Λιβράγκα και όμως αυτοί διαδίδουν ψέματα για δεκαετίες τώρα. Η Νέα Ακρόπολη όταν ιδρύθηκε έμοιαζε με το τάγμα της θουλης και είχε την δομή του εθνικοσοσιαλιστικού ναζιστικού κόμματος, αλλά με τον καιρό επειδή δεν τους έπαιρνε και ξαναδιαμορφώσαν τα σύμβολα και ιδεολογίες τους με ένα ποιο ήπιο χαρακτήρα για να μην καρφωθούν καταλίγοντας σε ένα σύλλογο με πολύ ντιζαηνατο περιβάλλον. Αυτοί βέβαια προσποιούνται ότι θυμούνται και κρατούν την σκληροπυρηνική δομή μέσα στα εσωτερικά τους τάγματα των ζωντανών δυνάμεων. Ακόμα και εκεί μέσα στα τάγματα όμως έχουν μετατραπεί σε μαλθακούς ανθρώπους που παίζουν τους σκληροπυρηνικούς μαχητές του πνεύματος. Δεν ξέρω αν τελικά είναι προσβολή για αυτούς το να πούμε ότι είναι πλέον σαν μαλθακοί αξιωματική των S.S.
To πολιτικό τους ιδεώδες, τους επιτάσσει σε μια είδους εσωτερίστικης ναζιστικής δράσης με βιτρίνα φιλοσοφίας στην οποία είναι ανίκανοι τεμπέληδες να ανταποκριθούν διότι δεν έχουν συνειδητοποιήσει τίποτα. Μπένωντας τελικά σε άμυνα εν αγνοία τους για ένα ιδεολόγημα που είναι φύσης αδύνατο να το φέρουν σε πέρας λόγο των τεράστιων αντιφατικών λογικών που το διακατέχει.
Είναι βολεμένοι μέσα σε ένα ολοκληρωτικό σύστημα και φθίνουν. Θα καταλήξουν σε κάποια χρόνια σε ένα σύλλογο από γερόντια αφού χάνουν διαρκώς ενδιάμεσους κρίκους ηλικιακά δημιουργώντας ένα μεγάλο χάσμα γενεών. Τελικά σε λίγο καιρό θα υπάρχουν κάποια παλαιά μελή από την μια και κάποια καινούρια από την άλλη δίνοντας την εντύπωση ενός μουσείου.

--- Παράθεση ---2. Αν υπήρχε ένα Σωτηριακό Ιδεώδες, ποιο ήταν το σχέδιο δράσης, έτσι ώστε να πετύχουν την Πνευματική εξέλιξη των ανθρώπων?
--- Τέλος παράθεσης ---

Προσπαθούν να ενσαρκώσουν την 6 φυλή της εξελιγμένης ανθρωπότητας, αυτό είναι το πλάνο.
Προσπαθούν να δημιουργήσουν μια ελίτ,έναν πύρινα που θα είναι η οδηγοί της ανθρωπότητας.

Τι σχέση έχει αυτό το πλάνο με την φιλοσοφία δεν μπορώ να το καταλάβω. Αλλά πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω πως φάγανε τέτοια τρικλοποδιά από τον εαυτό τους!


--- Παράθεση ---3. Γιατί θεωρείς πως η Ν.Α. είχε ξεφύγει από το σκληροπυρηνικό της ιδεώδες?
--- Τέλος παράθεσης ---

Γιατί αν ακολουθήσεις πιστά το ιδεώδες τους, μοιάζουν με το φασιστικό Τάγμα της θουλης ενώ αυτοί το έχουν μετατρέψει σε κάτι που ούτε οι ίδιοι δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν. Έχουν μετατραπεί σε μια εκφυλισμένη μαλθακή έκδοση της θουλης βάζοντας πολύ εσωτεριστικη παραφιλολογία.
Αυτό συμβαίνει για δυο λόγους. Πρώτων, γιατί δεν ξέρουν με τι μοιάζουν αφού δεν μελετούν ιστορία ώστε να αναγνωρίσουν τα φασιστικά κομμάτια του εαυτού τους και δεύτερον είναι δύσκολο να ακολουθήσει κάποιος εν καιρό ειρήνης τις πολεμικές αντιλήψεις του Χίτλερ διότι πρέπει να έχει αυξημένη επιθετικότητα και αυτό έρχεται σε σύγκρουση με της προοπτικές μια ειρηνικής περιόδου. Θα έπρεπε να αρχίζουν να μοιάζουν με την Χ.Α αν θέλουν να τους παραλληλίζουν με τους Σπαρτιάτες που τόσο θαυμάζουν για τις πολεμικές τους ικανότητες, αλλά δεν έχουν το θάρρος και κρύβονται πίσω από την έννοια του φιλοσόφου. Τελικά φιλόσοφοι δεν είναι γιατί δεν κάνουνε διάλογο, Σπαρτιάτες δεν είναι γιατί δεν ρίχνουν μπουνίδια (συχωρέστε με για την φράση), Τι είναι τελικά; Ένα αλαπαμ παπαντάμ, ένα αρλουμπουργημα χωρίς αυτογνωσία. Ότι προσποιούνται διάφορα προσωπεία για την επίτευξη του ανωτέρου σκοπού τους, το έχουν παραδεχτεί. Μας το προωθούσαν μάλιστα λέγοντας σε μας, ότι για το ιδεώδες πρέπει να παίρνουμε πολλά προσωπεία. Αλλά δεν είναι τίμιο αυτό, ούτε συνάδει με τον ελληνικό πολιτισμό που η λογική του είναι η εξωτερίκευση του ανθρώπου μέσω της αγοράς. "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" δεν είναι δημοκρατία, ούτε αρετή.


--- Παράθεση ---4. Χρειαζόμαστε τελικά, μία αγνή, υγιής, συνεργατική, "σωτηριακή" λαϊκή κίνηση, που να ξεκινάει από τον λαό, και να υπηρετεί τον λαό?
--- Τέλος παράθεσης ---

Αγαπητή Rose ανοίγεις μεγάλο θέμα αλλά θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος σε αυτό.
Για αρχή θα σου τοποθετηθώ συνοπτικά και έπειτα αν θες το αναλύουμε.
Όχι δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει μια λαϊκή κίνηση τέτοιου τύπου διότι έτσι όπως τουλάχιστον το ρωτάς δίνει την εντύπωση ότι αυτή η κίνηση θα λύσει ολοκληρωτικά τα προβλήματα. Ενώ τέτοιες λύσεις δεν είναι εφικτές. Έχουμε δει στην ιστορία που οδηγούν οι ολοκληρωτικές προσπάθειες. Στον φασισμό.
Δεν χρειάζεται ο κόσμος σωτήρες οδηγούς μια ολοκληρωτικής λύσης διότι αυτό αυτομάτως στην καλύτερη περίπτωση είναι ουτοπικό και από κάποια άλλη οπτική προβληματικό.
Ο κόσμο μας όταν έχει ανάγκες της λύνει επιτόπου όπως μπορεί και όσο μπορεί. Είναι αρκετό αυτό. Αυτοί που εμφανίζονται ως σωτήρες, απλά έχουν αργήσει σε σχέση με την επικαιρότητα και έπειτα προσπαθούν να καλύψουν αυτό το κενό νομίζοντας ότι θα εμφανιστούν ξαφνικά μπροστά από τα πράγματα με την μία κόβοντας δρόμο. Αυτό μπερδεύει ακόμα περισσότερο τους πολίτες αφού μπλέκει με θεωρητικά ζητήματα την στιγμή που πρέπει να δράση πρακτικά. Είναι φυσικό να επιλέγει εκείνη την στιγμή ο πολίτης τα θεωρητικά ζητηματα διότη ειναι πιο ανάλαφρα και είναι οι διακοπές της ψυχολογίας του(είναι φυσιολογικό, αφού ο οργανισμός λειτουργεί με την εναλλαγή δραση-αναπαυλα). Αλλά μετά, τα προβλήματά του, χτυπούν την πόρτα όλα μαζί.

ΚΡΑΧΤΗΣ:
Rose σβήσε αυτά τα τέσσερα τελευταία μηνύματα σε παρακαλώ, δημοσιεύτηκαν από λάθος μου.

Rose:
Ειλικρινά είμαι εντυπωσιασμένη, από την βαθιά ανάλυση που κάνουμε και πραγματικά είναι πάρα πολύ επίκαιρη... Θα αναλύσουμε τα πάντα σε βάθος, έτσι ώστε να τα ξεκαθαρίσουμε απολύτως, διότι μόνο όταν είμαστε ξεκάθαροι, και κατέχουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την Αλήθεια, μπορούμε και να κάνουμε πραγματικό Εργο, να φανούμε χρήσιμοι και στον εαυτό μας και στην Κοινωνία μας.

Θα επανέλθω σύντομα για την συνέχεια...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση