'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Άλλες σχολές

Νέα Ακρόπολη

<< < (21/71) > >>

γαραντζώτης γιάννης:
Ωραία!, πολύ ωραία! τώρα μάλιστα! πέσανε κάπως οι μάσκες της ευγένειας και θα έχουμε πολλά να πούμε...

Αγαπητή Rose, μου λες...

--- Παράθεση ---Αγαπητέ Γιάννη,

ειλικρινά δεν γίνεται κατανοητό, γιατί θεωρείς "μεγάλο λάθος" αυτή τη φράση του Καζαντζάκη... Επίσης δυστυχώς, ο κόσμος είναι γεμάτος μικρά παιδάκια, που αρνούνται να μεγαλώσουν, και να αναλάβουν τις υποχρεώσεις τους, προς την κοινωνία τους... Αρα λοιπόν, τι έχεις να πεις σε όλα αυτά τα ενήλικα "μικρά παιδάκια", που μπορεί να πέρασαν και τα "....άντα", και τα "...ήντα"?
--- Τέλος παράθεσης ---

Κατ αρχάς αυτή η φράση του Καζαντζάκη  μπορεί να ειπωθεί μόνο από κάποιον που έχει καβαλήσει μεγάλο καλάμι ή μήπως δεν είναι έτσι.
Ποιος νομίζει πως είναι κάποιος που πρέπει να μπορεί , μόνος του, να σώσει ολάκερη τη γή? Σίγουρα ένας όχι και τόσο ταπεινός άνθρωπος.

Όσο για το να ..."αγαπάς την ευθύνη", δεν συμφωνώ και όχι γιατί είμαι φυγόπονος αλλά επειδή βρίσκω πιο σωστό το να προτιμάς να αναλαμβάνεις μια ευθύνη που σου έτυχε χωρίς να την επιδιώξεις από το να κυνηγάς την ευθύνη.

Ο φυσιολογικός άνθρωπος μοιάζει όπως η φωτιά, που όσο πλησιάζεις τόσο πιο πολύ ζεσταίνεσαι ή με την πέτρα που πέφτει σε μια ήρεμη λίμνη και δημιουργεί ομόκεντρους κύκλους. Αν δεν μπορείς να αγαπήσεις την προσωπικότητά σου, την προσωπικότητα της γυναίκας σου, των παιδιών σου, των φίλων σου, των συνεργατών σου και όποιων τυχαία βρέθηκαν στον δρόμο σου, μη περιμένεις να αγαπήσεις τους παραπέρα. Μόνο να υποκριθείς μπορείς. Και αγαπώ σημαίνει... τα προβλήματα του άλλου, να γίνοντε και δικά σου προβλήματα.

Όσο για τα "παιδάκια" που μου λες, αν δεν τα μεγάλωσαν σωστά οι γονείς τους, ε!, δεν θα γίνουμαι και οι γονείς τους. Ο καθένας με την μοίρα του.

Εξ άλλου η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες. Ότι προλαβαίνει κάνει ο καθένας μας, ανάλογα με τις ευθύνες που έχει αναλάβει σε... σύζυγο, παιδιά, γονείς, εργάτες, φίλους, συνεργάτες...

Rose:

--- Παράθεση από: γαραντζώτης γιάννης στις Νοεμβρίου 04, 2013, 18:49:59 ---Ωραία!, πολύ ωραία! τώρα μάλιστα! πέσανε κάπως οι μάσκες της ευγένειας και θα έχουμε πολλά να πούμε...
--- Τέλος παράθεσης ---

Αγαπητέ Γιάννη, ας προσπαθήσουμε έναν πολιτισμένο διάλογο, και ας μην ξεφεύγουμε στα άκρα...


--- Παράθεση από: γαραντζώτης γιάννης στις Νοεμβρίου 04, 2013, 18:49:59 ---Κατ αρχάς αυτή η φράση του Καζαντζάκη  μπορεί να ειπωθεί μόνο από κάποιον που έχει καβαλήσει μεγάλο καλάμι ή μήπως δεν είναι έτσι.
--- Τέλος παράθεσης ---

Όχι δεν είναι έτσι. Είναι απλά κάποιος που Αφυπνίστηκε στην Συν-ευθύνη του...
Δηλαδή ο Καζαντζάκης είναι ένα καβαλημένο καλάμι?... Ο Γκάντι και κάθε Ευεργέτης της Ανθρωπότητας είναι ένα καβαλημένο καλάμι?...


--- Παράθεση από: γαραντζώτης γιάννης στις Νοεμβρίου 04, 2013, 18:49:59 ---Ποιος νομίζει πως είναι κάποιος που πρέπει να μπορεί , μόνος του, να σώσει ολάκερη τη γή? Σίγουρα ένας όχι και τόσο ταπεινός άνθρωπος.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ποιός νομίζει πως είναι κάποιος, που ενηλικιώθηκε ηλικιακά, και δεν θέλει να αναλάβει καμία κοινωνική ευθύνη? Σίγουρα ένας όχι και τόσο 'Ανθρωπος.1


--- Παράθεση από: γαραντζώτης γιάννης στις Νοεμβρίου 04, 2013, 18:49:59 ---βρίσκω πιο σωστό το να προτιμάς να αναλαμβάνεις μια ευθύνη που σου έτυχε χωρίς να την επιδιώξεις από το να κυνηγάς την ευθύνη.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ο Αφυπνισμένος 'Ανθρωπος συν-δημιουργεί το πεπρωμένο του, και δεν αφήνεται στην τύχη...


--- Παράθεση από: γαραντζώτης γιάννης στις Νοεμβρίου 04, 2013, 18:49:59 ---Αν δεν μπορείς να αγαπήσεις την προσωπικότητά σου, την προσωπικότητα της γυναίκας σου, των παιδιών σου, των φίλων σου, των συνεργατών σου και όποιων τυχαία βρέθηκαν στον δρόμο σου, μη περιμένεις να αγαπήσεις τους παραπέρα. Μόνο να υποκριθείς μπορείς. Και αγαπώ σημαίνει... τα προβλήματα του άλλου, να γίνοντε και δικά σου προβλήματα.
--- Τέλος παράθεσης ---

Δυστυχώς νομίζουμε πως αγαπάμε, αλλά δεν αγαπάμε κανέναν, ούτε καν τον εαυτό μας... Μόνο αν Εργαστούμε Εσωτερικά, έτσι ώστε να επέλθει μία βαθύτερη Κατανόηση, θα καταφέρουμε να βιώσουμε την ενσυναίσθηση, και να νοιαστούμε πραγματικά, όπως μία Μητέρα νοιάζεται για το παιδί της...


--- Παράθεση από: γαραντζώτης γιάννης στις Νοεμβρίου 04, 2013, 18:49:59 ---Όσο για τα "παιδάκια" που μου λες, αν δεν τα μεγάλωσαν σωστά οι γονείς τους, ε!, δεν θα γίνουμαι και οι γονείς τους. Ο καθένας με την μοίρα του.

Εξ άλλου η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες. Ότι προλαβαίνει κάνει ο καθένας μας, ανάλογα με τις ευθύνες που έχει αναλάβει σε... σύζυγο, παιδιά, γονείς, εργάτες, φίλους, συνεργάτες...
--- Τέλος παράθεσης ---

Από ότι φαίνεται Γιάννη μου, ο Ανθρωπισμός, είναι μία εξωγήινη συνήθεια για σένα... Κατανοητό...
'Aλλωστε όλα τα "παιδάκια", βγάζουν σπυράκια με την λέξη "ευθύνη"...   :)

'Αρα τι καταγγέλλεις, για να καταλάβουμε? Το να θέλει κάποιος, να είναι Ανθρωπιστής?
Αυτό τελικά σε ενόχλησε στην Ν.Α.? Οι συνειρμοί σου, ειλικρινά σε αδικούν...
___________________________________________________________________________________

1 http://www.youtube.com/watch?v=JX7guuf-3UU

ΚΡΑΧΤΗΣ:
Γιατί τόσος εκνευρισμός και ταραχή;
Το μόνο που έκανα, είναι να ρωτώ γιατί, και πως. Σας πειράζουν τόσο η απόψεις μου;
Όσο για την συκοφαντία που λες Ορφέα. Εντελώς άστοχο!
Δεν απευθύνθηκα σαν επώνυμος σε κάποιον επώνυμο ώστε να Συκοφαντίσω. Δεν μίλησα για κανενός την προσωπικότητα.
Ύστερα, δεν ήμουν εγώ που ξεκίνησα να μιλώ για το Αμρα. Εγώ μιλούσα για την Νέα Ακρόπολη και εσείς αρχίσατε να προσθέτετε για το πόσο σωστό είναι το  Αμρα σε σχέση με της άλλες σχολές. Δεν είναι φυσιολογικό να ρωτήσω;
Δεν κατάλαβα, αν θεωρώ τον εσωτερισμός τον εκφράζει ένα είδους φασισμού, θα μου το απαγορεύσετε.
Παιδικά καμώματα είναι όλα αυτά Λες και σας έκλεψα το κολατσιό για το σχολειό.

Ας γίνουμε λίγο ποιο ουσιαστικοί. Αλλά για να γίνουμε, πρέπει ότι λέμε και να το τεκμηριώνουμε. ειδικά αφού μιλάμε για τα αόρατα Πρέπει να προσέχουμε για το πόσο σίγουροι δείχνουμε ότι είμαστε  για αυτά που πιστεύουμε αλλιώς πάντα θα παραμονεύει ένας συνομιλητής να μας ρωτήσει, γιατί, Πως αυτό πως εκείνο Μην βάζετε ψηλό πήχη, για να μπορούμε να τεκμηριωνόμαστε.
Rose πολύ άστοχο αυτό που ανέφερες για το Σωκράτη. Ύστερα λες έμενα ανιστόρητο.
Καταρχήν, αν ο Σωκράτης είναι υπαρκτό άτομο και έγιναν όλα έτσι όπως μας τα εξιστόρησε ο Πλάτωνας, αν και πάλι δεν παραποιήθηκε από κάποιον νεοπλατωνικό και πάει λέγοντας, τότε ο Πλάτωνας μας μιλά για ένα  άνθρωπο που τον κορόιδευαν γιατί δεν καλλωπιζόταν όσο έπρεπε, αφού φορούσε κατά τους άλλους κουρέλια. Ύστερα, αυτό που μας λέει ο Πλάτωνας, είναι ότι ήταν μανιακός με τον διάλογο και ήταν ο τελευταίος στο συμπόσιο που σταμάτησε να ενδιαφέρετε για την συζήτηση. Τέλος μας λέει ο Πλάτωνας, ότι όταν του πρότειναν να τον φυγαδέψουν, αυτός προτίμησε να πιει το κώνειο για να μείνει πιστός στους νόμους της αγαπημένης του Αθήνας.
Άρα αριστοκράτης δεν ήταν, γιατί ούτε καλλωπίζονταν, ούτε τον ενδιαφέρονταν για τις εξουσίες που είναι η συνηθισμένη μανία του αριστοκράτη και φασίστα. Επιπλέον ή αν ήταν αριστοκράτης, θα ζούσε όπως τον Αριστοτέλη μέσα στο ανάκτορο ή από μεγαλο-οραματισμο θα έφτιαχνε μια σχολή όπως ο Πλάτωνας. Αριστοκράτη δεν τον λες οπότε ούτε με σφαίρες. Προτεραιότητα έδινε στα κοινά. Όταν έλεγαν τότε κοινά, δεν εννοούσαν ούτε ότι κάνανε δωρεές, ούτε σεμινάρια, ούτε ομιλίες και οδοκαθαρισμό, ούτε εθελοντισμό. Όταν έλεγαν κοινά, εννοούσαν αυτόν που δεν κράτα για τον εαυτό του τις απόψεις άλλα  εμπλέκετε με τα πολιτικά. Ότι είχε πολιτική άποψη και όταν έβλεπε κάτι λάθος, το επισήμαινε. Επίσης αν ήταν άνδρας, έπρεπε να πολεμούσε για την πόλη του και τελικά, να συμμετείχε ώς θεατής στο θέατρο. Καμιά σχέση με μυστικές τελετές και μυήσεις μυστικών γνώσεων και ανώτερες πνευματικές αλήθειες. Όι άνθρωποι έγιναν πολύ πρακτικοί με τον καιρό εξήψωσαν την κοινη λογική και έτσι δημιούργησαν ένα λίκνο πολιτισμού. Τον Σωκράτη δεν το συμπαθήσαν ποτε διότι τους χαλούσε την φαντασιοπληξία και του προσγείωνε. Rose να ξέρεις ότι τον Αθηναικό πολιτισμό τον θυμούνται για την δημοκρατία του και όχι για τα μυστήρια του που ήταν μυστικά. Όλος ο κόσμος σήμερα μέχρι και την Ιαπωνία, θρέφουν σεβασμό για την δημοκρατία της Αθήνας όχι για τα μυστήρια της. Άρα η δημοκρατία επηρέασε ποιο άμεσα και περισσότερο κόσμο και μάλιστα με αποδείξεις περίτρανες. Άλλαξε όλων τον κόσμο.
 
Οπότε ο Σωκράτης Rose, είναι το καλύτερο παράδειγμα απλοικού ανθρώπου που αγαπά την πόλη του και πεθαίνει για αυτήν χωρίς να ζητήσει τίποτα, αποφεύγοντας την μανίες για εξουσίες, αφιερώνοντας τον εαυτό του στον διάλογο με τους αγαπημένους του συμπολίτες. Παραμέρισε ακόμα και την προσωπική του ομορφιά. Μόνο φασίστα δεν τον λες.
Η είσαι ανιστόρητη παντελώς για το συγκεκριμένο ζήτημα (γιατί αυτά δεν τα λέω εγώ παραπάνω αλλά οι επίσημοι ιστορικοί την εποχής μας) ή σου βγήκε κακία νομίζοντας ότι θα θίξεις το πρότυπο μου τον Σωκράτη και έτσι κάτι τρέχει στα γύφτικα. Rose διαφωνώ με πολλά χαρακτηριστικά του Σωκράτη, δεν τρέμω μήπως τον υποβιβάσεις όπως θίγεσαι όταν μιλάω για τον εσωτερισμό.  
Εμένα Ορφέα και rose δε με απασχολεί το αν πεισθείτε,  ούτε επιδιώκω να ανεβάσω την βιτρίνα μου. Με ενδιαφέρει να κάνουμε διάλογο. Γι αυτό και θα σας ρωτάω πάντα το γιατί και το πως. Για να είμαστε όσο ποιο έντιμοι ως προς αυτά που διαπραγματευόμαστε. Όσο και να με προσβάλετε. Δεν θα μηδενίσω ούτε την συζήτηση, ούτε τον συνομιλητή μου αποχωρώντας. Για εσάς ο εσωτερισμός είναι κάτι ιερό, γι 'αυτό πληγώνεστε όταν κάποιος μίλα για αυτόν διαφορετικά. Rose δέστε το λίγο αυτό!
Αν Ορφέα κάποιος θέλει αν αποχωρίσει από την συζήτηση, δεν με απασχολεί. Εγώ όμως δεν έχω λόγο να αποχωρίσω.
Ήμουν έντιμος από μιαν αρχή σχετικά με αυτά που σκέφτομαι και δεν κρύβομε πίσω από ευγενικές συμπεριφορές.
Τουλάχιστον μετά από τις μυήσεις που πήρατε, δεν δικαιολογείτε τέτοια κυκοθιμικότητα στην συμπεριφορά σας.
Τέλος πάντων, αν θέλετε μπορούμε να επικεντρωθούμε ποιο ουσιαστικά στα πράγματα. Εξάλλου η οποιαδήποτε παραξήγηση μόνο μέσο διαλόγου θα μπορεί να λυθεί.


--- Παράθεση ---Κράχτη, σε ανάγκασε κανείς, να κάνεις κάτι που δεν θέλεις? 'Ηρθε κανείς "Σωτήρας" και σε υποχρέωσε να σωθείς? Μήπως φαντάζεσαι πράγματα? Για δέστο...
--- Τέλος παράθεσης ---


Καλό, με στρίμωξες πάλι!
Παρόλο που δεν έχω ανάγκη να σωθώ, εφόσον δεν χάθηκα  σε κάποιο υπερβατικό υπερφυσικό πνευματικό μονοπάτι. Παρόλα αυτά, άσε με να εκφράσω την γνώμη μου, για το πως μπορεί να αισθάνεται κάποιος που συζητά με ετοιμοπόλεμους σωτήρες της ανθρωπότητας.
Αν θέλεις πάντως, μπορείς να  σταματήσεις να επαναλαμβάνεσαι και να εμβαθύνουμε λίγο.


--- Παράθεση ---Ποιός είναι ο στόχος σου Κράχτη, σε αυτόν τον διάλογο? Να συνδέσεις τον Εσωτερισμό ή ακόμα την ΑΜΡΑ, με τους Ναζί και την ΧΑ? Αν αυτό επιδιώκεις, πέστο ξεκάθαρα...
--- Τέλος παράθεσης ---

Καλά λοιπόν, θα σου πω ποιος είναι ο στόχος μου!
Είμαι ένας μαύρος μάγος και έχω σκοπό να καταστρέψω την φωτεινή ιεραρχία, να κλέψω τις ψυχές τον μυημένων και να τους κάνω πειθήνια όργανα.
Για να κανουμε και λιγο χουμορ!

Rose:

--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Νοεμβρίου 04, 2013, 21:52:02 ---
--- Παράθεση ---Ποιός είναι ο στόχος σου Κράχτη, σε αυτόν τον διάλογο? Να συνδέσεις τον Εσωτερισμό ή ακόμα την ΑΜΡΑ, με τους Ναζί και την ΧΑ? Αν αυτό επιδιώκεις, πέστο ξεκάθαρα...
--- Τέλος παράθεσης ---

Καλά λοιπόν, θα σου πω ποιος είναι ο στόχος μου!
Είμαι ένας μαύρος μάγος και έχω σκοπό να καταστρέψω την φωτεινή ιεραρχία, να κλέψω τις ψυχές τον μυημένων και να τους κάνω πειθήνια όργανα.
Για να κανουμε και λιγο χουμορ!
--- Τέλος παράθεσης ---

Το ήξερα πως κάποιο κακό σκοπό είχες... ;D

Λοιπόν, πέραν της πλάκας, Κράχτη...

1. Κανείς δεν σου αρνείται τον διάλογο, αλλά γίνεσαι αρκετά προσβλητικός, επιθετικός, ακόμα και συκοφαντικός... Αν θέλεις έναν εποικοδομητικό και υγιή διάλογο, χρειάζεται να γίνει λίγο πιο πολιτισμένη η κουβέντα μας...

2. Συνδέεις τον Εσωτερισμό με τον Φασισμό, ενώ εμείς συνδέουμε τον Εσωτερισμό με την Δημοκρατία... Εξηγήσαμε γιατί τον συνδέουμε με την Δημοκρατία, εξηγήσαμε, ποιός είναι ο Στόχος του Εσωτερισμού, να προάγει τον Ανθρωπισμό, την Πολιτισμική και Πνευματική Εξέλιξη, το ΦΩΣ, και τη Ζωή, πως ο Εσωτερισμός, είναι ένα σχολείο και όχι θρησκεία, όπως επιμένεις...

3. 'Οσον αφορά τον Σωκράτη, μια και εγώ τον είχα συμπαθήσει όσο και εσύ, χρειάζεται ειλικρινά, να κατανοήσουμε πως η Αντικειμενική Αλήθεια, μπορεί να είναι λίγο διαφορετική από την δική μας υποκειμενική αντίληψη, μία αντίληψη που μπορεί να οφείλεται σε μία λανθασμένη Παιδεία που δεχτήκαμε. Aν μελετήσεις την δίκη του Σωκράτη, φαίνεται ξεκάθαρα, πως καταδικάστηκε, επειδή πρόδωσε την Δημοκρατία.1
________________________________________________________________________________________________________

1 http://www.onassis.gr/onassis-magazine/issue-57/socrates-trial

Όσον αφορά στην διαφθορά των νέων αυτή δεν συνίσταται γενικότερα στην εξώθηση στην βία ή στην επιθυμία ανατροπής των θεσμών, αλλά στις αντιδημοκρατικές διδασκαλίες και την περιφρόνηση των θεσμών.

Οι αντιδημοκρατικές διδασκαλίες του Σωκράτη έφεραν τα αποτελέσματά τους. Μεταξύ των μαθητών του ήταν ο Αλκιβιάδης, ο Κριτίας και ο Χαρμίδης. Η καταδίκη του επιβάλλεται για λόγους ασφάλειας της δημοκρατίας, των παραδόσεων, των αξιών της Αθήνας. Η ελευθερία του λόγου, την οποία, άλλωστε, ο Σωκράτης ήθελε μόνον για τον ίδιο, δεν αποτελεί αντεπιχείρημα στην καταδίκη του.
[...]
Το 399 π.Χ. η Αθήνα μόλις είχε αφήσει πίσω της φοβερά δεινά. Η διδασκαλία του Σωκράτη μπορούσε να κλονίσει την Αθήνα στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Ο Αλκιβιάδης και ο Ξενοφών ήταν προδότες, ο Κριτίας και ο Χαρμίδης ήταν δύο από τους Τριάκοντα Τυράννους. Η διδασκαλία του φιλοσόφου οδηγούσε τους πολίτες στην παραμέληση των καθηκόντων τους, αντί να συντελέσει στην προσκόλλησή τους στην Πόλη και στα σύμβολά της, τα οποία αποτελούσαν οι θεοί. Με άλλα λόγια, έκοβε τους δεσμούς των συμπολιτών του με την Πόλη και, έτσι, απειλούσε την ίδια την ύπαρξή της. Κατά την αρχαία αντίληψη περί ελευθερίας, ο Σωκράτης ήταν ένοχος.
[...]
Ο Σωκράτης δεν πολυσύχναζε στην Εκκλησία του Δήμου, συνέχισε η δικαστής, υποτιμούσε το δημοκρατικό πολίτευμα της πατρίδας του, ενώ θαύμαζε το ολιγαρχικό πολίτευμα της Σπάρτης και κατά κάποιον τρόπο υποστήριζε τους Τριάκοντα. Θρησκεία και πολιτεία ήταν απόλυτα συνυφασμένες και το χρέος του δικαστή έγκειτο στο να τις προστατεύει.

Rose:

--- Παράθεση από: ΚΡΑΧΤΗΣ στις Νοεμβρίου 04, 2013, 21:52:02 ---Rose να ξέρεις ότι τον Αθηναικό πολιτισμό τον θυμούνται για την δημοκρατία του και όχι για τα μυστήρια του που ήταν μυστικά. Όλος ο κόσμος σήμερα μέχρι και την Ιαπωνία, θρέφουν σεβασμό για την δημοκρατία της Αθήνας όχι για τα μυστήρια της. Άρα η δημοκρατία επηρέασε ποιο άμεσα και περισσότερο κόσμο και μάλιστα με αποδείξεις περίτρανες. Άλλαξε όλων τον κόσμο.
--- Τέλος παράθεσης ---

«Πιστεύω ότι μεταξύ των πολλών εξαίρετων και θείων πραγμάτων που η Ελλάδα χάρισε στην ανθρωπότητα, το κάλλιστο είναι τα Μυστήρια. Γιατί, μέσα από αυτά μεταμορφωθήκαμε και από έναν σκληρό και βάρβαρο τρόπο ζωής, περάσαμε σε μια κατάσταση ανθρωπισμού και πολιτισμού. Ακριβώς χάρη σε αυτά που ονομάζονται μυήσεις, μάθαμε στην πραγματικότητα τα βασικά πράγματα της ζωής και συλλάβαμε το νόημα, όχι μόνον να ζούμε με χαρά, αλλά επίσης και να πεθαίνουμε με καλύτερη ελπίδα». - Κικέρωνας

Υ.Γ. Η Δημοκρατία, είναι γέννημα, της Μυητικής Αγωγής, της Ελληνικής Αρχαιότητας... και Κράχτη σου έδειξα πώς συσχετίζεται άμεσα με τα Ορφικά Μυστήρια...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση