'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Άλλες σχολές

Νέα Ακρόπολη

(1/71) > >>

Fallen Angel:
Έχω ψαξει στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό (αν υπάρχει, αμελεια μου), αλλά θα ηθελα να ακούσω τις θεσεις σας για τον οργανισμό Νεα Ακρόπολη (http://www.nea-acropoli-athens.gr/).
Ειχα πάει την Ανοιξη σε ενα σεμινάριο και εδειξαν ότι εχουν και μερακι και ανιδιοτελη κινητρα σε αυτό που κάνουν.
Γνωρίζεται κάτι επι τουτου?
 

Rose:
Αγαπητέ Fallen Angel,

υπάρχουν πολλές σχολές εσωτερισμού ή φιλοσοφίας, που παρότι διατυμπανίζουν τα κοινωνικά τους κίνητρα, και την παρουσίαση της Αλήθειας, παρουσιάζουν μία αντιεπιστημονική παραφιλολογία, κοινώς παραδόσεις, προκαταλήψεις, δεισιδαιμονίες, ανατολικές θρησκειολογίες ανάμικτες με στοιχεία Δυτικής Φιλοσοφίας.

‘Όταν πριν κάποια χρόνια επισκέφθηκα τη Νέα Ακρόπολη και αγόρασα αφελέστατα, κάποιο βιβλίο τους, που είχε γράψει ο ‘Αγιος Γερμανός, τους ρώτησα, αν μπορούσαν να πιστοποιήσουν αν πραγματικά το έγραψε εκείνος, και φυσικά η απάντηση τους ήταν αρνητική.

Είναι όμως πολύτιμο να ερευνάμε και να μελετάμε διάφορους χώρους εσωτερισμού και φιλοσοφίας, έτσι ώστε να αποκτάμε σιγά σιγά την εμπειρία, να διακρίνουμε και να αναγνωρίζουμε το κάλπικο από το αυθεντικό.  Και αυτή είναι η κύρια ικανότητα που αποκτά ένας αφυπνισμένος.

Ο κύριος γνώμονας, για να διακρίνουμε μία Αυθεντική Σχολή εσωτερισμού ή φιλοσοφίας, είναι η αναζήτηση στοιχείων που πιστοποιούν μία θέση της σχολής, είτε μέσω επιχειρημάτων, είτε μέσω ιστορικής και επιστημονικής τεκμηρίωσης της αλήθειας.

Το κύριο πρόβλημα σε όλες αυτές τις ψευτοφιλοσοφικές κινήσεις, είναι πως δεν υπάρχει ξεκάθαρη διάκριση, ανάμεσα στις θρησκευτικές και θρησκευτικού τύπου δοξασίες, και στην Φιλοσοφία, ή οποία δεν στηρίζεται σε (εξ’ αποκαλύψεως αλήθειες) αλλά σε επαληθεύσιμες πραγματικότητες.

γαραντζώτης γιάννης:
Γεια σας. Ας κάνω μια προσπάθεια να νεκραναστήσω αυτό το θέμα.

Είμαι ο Γιάννης Γαραντζώτης και ήμουν αρχηγός, μέχρι το 1991, στην Νέα ακρόπολη Θεσσαλονίκης.

Όπως καταλαβαίνετε γνωρίζω πολλά και από μέσα και από έξω για το θέμα μας.

Είμαι πρόθυμος να απαντήσω σε κάθε ερώτησή σας που είναι σχετική με το θέμα.

Ελπίζω να έχουμε έναν όμορφο διάλογο που θα αποβεί για την ωφέλεια όλων μας.

Αυτό που πρέπει να σας πληροφορήσω, είναι πως έχω πάψει να είμαι μέλος της Ν.Α. από τότε που παραιτήθηκα  από αρχηγός αν και ήμουν ένας από τους τέσσερις ανώτερους ανθρώπους της κίνησης στην Ελλάδα και πως τώρα είμαι ο πλέον αντίθετος, όχι στη ύπαρξή της, γιατί όπως πιστεύω καλύπτει κοινωνικές παθογένειες, αλλά σε όλες τις επιδιώξεις της κίνησης στον κόσμο.

Όπως θα αντιληφθήκατε, από τα λίγα λόγια που σας είπα πιο πάνω, έχει υπάρξει μια βαθύτατη μεταστροφή μέσα μου, την οποία θεωρώ χρήσιμη για να την κάνω κοινό κτήμα όλων σας.

Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει πως το θέμα είμαι εγώ, αυτό σας παρακαλώ μην το ξεχάσετε, αλλά η Νέα Ακρόπολη και οι δράσεις της στον κόσμο.

Rose:
Αγαπητέ Γιάννη,

ευχαριστούμε καταρχήν για την συμμετοχή σου, στο φόρουμ μας, και ειλικρινά, θα χαρούμε πολύ να μας καταθέσεις την άποψή σου, και ότι θα ήθελες να μας αναφέρεις δημόσια για την Νέα Ακρόπολη, έτσι ώστε όλοι μας να γνωρίσουμε καλύτερα, και ειδικά, από ανθρώπους, που γνωρίζουν εκ΄των έσω.  

Αυτό που μου έκανε εντύπωση στην Νέα Ακρόπολη, ήταν κάποια βιβλία του "Αγίου Γερμανού", που όταν ρώτησα, από που τα βρήκανε, δεν υπήρχε απάντηση.  Αυτό δείχνει πως η Νέα Ακρόπολη μπορεί να είχε μία καλή διάθεση για ενημέρωση στον εσωτερισμό, αλλά δυστυχώς υπήρχαν και πολλές παραφιλολογίες που δεν ήταν Αλήθειες.

Θα χαρούμε να ακούσουμε την εμπειρία σου, στην Νέα Ακρόπολη, και στα συμπεράσματα που έχεις καταλήξει, διότι αυτές οι εμπειρίες, είναι πολύτιμες για όλους μας, έτσι ώστε να γνωρίσουμε την Αλήθεια.

Καλωσόρισες λοιπόν στην παρέα μας, και είμαστε πάντα στην διάθεσή σου, για διάλογο.

γαραντζώτης γιάννης:
Αγαπητή Rose σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμά σου.

Σε αυτό που παρατήρησες για το βιβλίο αυτό, έχεις απόλυτο δίκιο.
Δυστυχώς, αυτό το πρόβλημα δεν θα το συναντήσεις μόνο σε αυτή τη περίπτωση.
Τα περισσότερα από όσα θα μάθει κάποιος μέσα στη Νέα Ακρόπολη δεν προσδιορίζουν τις πηγές τους.
Η λέξη «βιβλιογραφία» τους είναι άγνωστη.
Όταν παρακολουθεί κάποιος το εισαγωγικό σεμινάριο, το οποίο κρατάει περίπου τρεις μήνες, θα πάρει ένα μεγάλο όγκο σημειώσεων με πάρα πολλές γνώσεις αλλά με καμία παρουσίαση βιβλιογραφίας που να αποδεικνύει το αληθές των γνώσεων.
Έτσι, όσοι τους πλησιάσουν και είναι λίγο ψαγμένοι θα διαπιστώσουν την ύπαρξη ενός μεγάλου αριθμού ιστορικών μυθοπλασιών, οι οποίες όπως είναι φυσικό οδηγούν και σε λάθος συμπεράσματα, ή καλύτερα σε ψευτοαποδείξεις αυτών που διδάσκουν.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση