'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Άλλες σχολές

Ακαδημία Phoenix Rising

<< < (4/8) > >>

Phoenix:
(συνεχίζοντας)

Ο μόνος λόγος που μιλάει η Ακαδημία Ελληνικά, είναι επειδή εγώ το θέλησα, κι επειδή μιλάω εγώ Ελληνικά. Δεν επιζητώ καμία επικρότηση γι’αυτό. Ήταν μια επιλογή που έγινε από αγάπη και αγανάκτηση συνάμα. Το επισημαίνω γιατί μάλλον σας διέφυγε - ότι δηλαδή η ιδρύτρια είναι Ελληνίδα. Επιπλέον, είναι πραγματικότητα ότι οι Ελληνόφωνοι καθηγητές της Ακαδημίας αποτελούν μειοψηφία επί του παρόντος. Ήδη όμως ετοιμάζεται το πρόγραμμα μεμονωμένων σεμιναρίων Πλατωνικής και Νεοπλατωνικής φιλοσοφίας από τον Δρ. Σφήκα. Επί του παρόντος δεν έχει έρθει στην αντίληψή μας, ούτε μας έχει πλησιάσει, άλλος Έλληνας καθηγητής ο οποίος να κατέχει τα απαιτούμενα προσόντα και ο οποίος να είναι σε θέση να παραθέσει αμερόληπτη και τεκμηριωμένη θέση και βιβλιογραφία. Εφ'όσον βρεθεί-βρεθούν κατάλληλοι άνθρωποι για τους ρόλους αυτούς θα είναι πολύ μεγάλη μας χαρά να συνεργαστούμε μαζί τους.

Όμως, δεν δύναμαι να κατανοήσω, ως ακαδημαϊκός και ως ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος, την αναφορά σας σε "βάρβαρους λαούς". Από τη στιγμή που κάτι αποτελεί παράδοση που επηρέασε τον Δυτικό πολιτισμό και από τη στιγμή που εντάσσεται, επηρέασε τις Δυτικές Εσωτερικές παραδόσεις, συγκρητικές και μη, αποτελεί αντικείμενο μελέτης μας. Εσείς τους ονομάζετε βάρβαρους λαούς. Εμείς τους ονομάζουμε ανθρώπους.


--- Παράθεση ---
--- Παράθεση ---Πραγματικά, χρειάζεται να θέσουμε όλα αυτά τα ερωτηματικά, ως δημιουργική κριτική, διότι μας ενδιαφέρει η Ποιότητα, η Αλήθεια και η Αυθεντικότητα, και όχι ακόμα μία Δήθεν ιστορία, που εξυπηρετεί, προσωπικές ματαιοδοξίες, και προωθεί εισαγόμενες απάτες, είτε ως ακαδημαϊκές δήθεν προσεγγίσεις είτε ως μαζέματα χωρίς κατανόηση, εμβάθυνση και αρκετή έρευνα στον εσωτερισμό.

--- Τέλος παράθεσης ---
Τι επιθυμείτε επιπλέον ώστε να αντληφθείτε τη διαφορά μεταξύ της "δήθεν ακαδημαϊκής προσέγγισης" και της "ακαδημαϊκής προσέγγισης"; Πέρα δηλαδή από δεκαεπτά διεθνώς αναγνωρισμένους καθηγητές πανεπιστημίου;



--- Παράθεση ---'Όταν πριν μερικά χρόνια προτείναμε την δημιουργία μιας Πνευματικής Ακαδημίας, στο φόρουμ μας, δεν εννοούσαμε αυτή την έκφραση όπως οραματίστηκε και υλοποίησε η κα. Σάσσα Τσέϊτοου, χωρίς να υποτιμάμε την αξιόλογη προσπάθειά της.
--- Τέλος παράθεσης ---


‘Όμως για να είναι Αυθεντική μία Ακαδημία Εσωτερισμού, χρειάζεται να βασίζεται σε μία Αυθεντική σχολή εσωτερισμού, που να κατέχει και την Αλήθεια αλλά και την Αυθεντική Μυητική Γνώση, της  χώρας μας, διορθώνοντας όλα τα κακώς κείμενα, από προηγούμενες απάτες και θρησκειολογίες, στο Κίνημα του εσωτερισμού.

Οι δάσκαλοι φυσικά αυτής της Ακαδημίας, χρειάζεται να είναι Αυθεντικά Μυημένοι, διότι, αλλιώς, δεν υφίσταται ακαδημία εσωτερισμού.  Χωρίς την εσωτερική κατανόηση και πνευματική μεταστοιχείωση των Δασκάλων - Μυστών, η "γνώση" που παρέχεται μέσω μιας τέτοιας σχολής, εξυπηρετεί καθαρή περιέργεια πάνω σε (ίσως λανθασμένες πληροφορίες) στον εσωτερισμό, και όχι Αυθεντικές σπουδές εσωτερισμού.
--- Τέλος παράθεσης ---
 

Αυτό στο οποίο εσείς αναφέρεστε, είναι όντως διαφορετικό από αυτό που εμείς κάνουμε. Δεν επιδιώκουμε κάτι σαν αυτό που περιγράφετε και οραματίζεστε. Επαναλαμβάνω ότι είμαστε ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ οργανισμός. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι αυτό που εμείς παρέχουμε, δεν αλληλοσυμπληρώνει αυτό που εσείς λέτε. Σε απάντηση παραθέτω παρακάτω μέρος της ομιλίας που θα παρουσιαστεί μεθάυριο στην επίσημη έναρξη της Ακαδημίας στην Αθήνα:

Στην Ακαδημία Phoenix Rising, επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε στους σπουδαστές μας  τα γεγονότα και τα φαινόμενα, να τους δώσουμε τα εργαλεία και τα ερεθίσματα ώστε να αντιληφθούν όλο το εύρος και τη φύση του περιεχομένου και της επιρροής των εσωτερικών παραδόσεων. Από εκεί και πέρα, γίνονται καθοδηγητές και κύριοι του εαυτού τους, και εκεί το δικό μας έργο τελειώνει.
Επιπλέον, για να μιλήσω με όρους απευθείας από τις εσωτερικές παραδόσεις. Ας θυμηθούμε ότι, σύμφωνα με πολλά εσωτερικά συστήματα, ο άνθρωπος αποτελείται από σώμα, νου, και πνεύμα, και σε πολλές περιπτώσεις θεωρείτο ότι ο νους αποτελεί τον ενδιάμεσο μέσα από τον οποίο η ψυχή επικοινωνεί με την ύλη.  Εμείς ασχολούμαστε με το νου, με τη διανόηση. Θεωρούμε, αντίθετα ίσως με κάποιους, ότι η διανόηση αξίζει εξίσου μεγάλη προσοχή με το πνεύμα. Εάν παραμερίσουμε το νοητικό επίπεδο, τότε τέμνουμε και τον άνθρωπο. Την έννοια αυτή τη βρίσκουμε στα κείμενα που αποδίδονται στον Ερμή Τρισμέγιστο, στα οποία είτε θέλουμε είτε όχι βασίζεται η μέγιστη πλειοψηφία των εσωτερικών παραδόσεων και συστημάτων.
Για παράδειγμα: 1. Ο Νους αποτελείται από την ίδια την ουσία του Θεού, αν υπάρχει ουσία του Θεού. 

3. Άρα ο Νους δεν είναι αποκομμένος, ή διαχωρισμένος από την ουσία του Θεού, αλλά ενωμένος όπως το Φώς του Ηλίου.

4. Και μέσα στους Ανθρώπους, αυτός ο Νους είναι Θεός, και άρα κάποιοι άνθρωποι είναι θείοι, και η ανθρώπινη φύση τους είναι κοντά στη θεϊκή Φύση.

7. Γιατί όπου υπάρχει ψυχή, υπάρχει ο Νούς, και όπου υπάρχει Ζωή, υπάρχει Ψυχή.

68. Γιατί ο ευλογημένος Θεός, ο Αγαθός Δαίμων, είπε, ή διέταξε την Ψυχή να είναι μέσα στο Σώμα, το Νου, μέσα στην Ψυχή, τον Λόγο, ή τη Λογική, μέσα στο Νου, και το Νου, μέσα στον Θεό, και ο Θεός είναι Πατέρας όλων.

69. Άρα ο Λόγος είναι η εικόνα του Νου, και ο Νους του Θεού, και το Σώμα της Ιδέας, και η Ιδέα της Ψυχής.
Σαφώς και υπάρχει ο αντίλογος ότι η βιωματική ενασχόληση είναι το παν. Προσθέτω, επίσης από τον Ερμή Τρισμέγιστο, ότι:
2. (Καθώς) η εμπειρία και η Κατανόηση μοιάζουν να διαφέρουν, γιατί το ένα είναι υλικό, το άλλο ουσιαστικό.

5. Αλλά ο Νους διαφέρει από την Κατανόηση, όσο και ο Θεός από την Θεία Φύση.

6. Γιατί η Θεία Φύση προέρχεται από, ή είναι κάτω από τον Θεό, και η Κατανόηση από το Νου, αφού είναι αδελφή του Λόγου, και το ένα είναι εργαλείο του άλλου.

9. Γιατί δεν είναι δυνατόν να κατανοήσουμε χωρίς την εμπειρία, ούτε να βιώσουμε την εμπειρία χωρίς την κατανόηση.
Συνεπώς, αντιλαμβάνεστε ότι η ανάγνωση και γνώση που προέρχεται από τα βιβλία δεν είναι, όπως συχνά ακούγεται, φτωχή σε σχέση με το βίωμα, εφόσον η προσέγγιση λαμβάνει υπ’όψη και αναγνωρίζει αυτή την αλληλεπίδραση και αλληλοσυμπλήρωση.
Οπότε, συνοψίζοντας το σημείο αυτό, θα ήθελα να διαβεβαιώσω όσους ανησυχούν για την προσέγγιση αυτή, ότι η ακαδημαϊκή μελέτη του Δυτικού Εσωτερισμού την οποία πρεσβεύουμε, δεν απομυθοποιεί, ούτε αλλοιώνει την μετάδοση των εσωτερικών  παραδόσεων. Αντιθέτως, παρουσιάζει μια πλήρη φαινομενολογική και ιστορική κατάρτιση που στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο συγκλονιστική και ενδιαφέρουσα από την υπάρχουσα παραφιλολογία. Από εκεί και πέρα, όποιος επιθυμεί να ακολουθήσει οποιαδήποτε ατραπό για προσωπική του εξέλιξη και εξερεύνηση, είναι απόλυτα δικό του θέμα, αλλά θα έχει την συγκρότηση και τις νοητικές γνώσεις ώστε να το κάνει με τα μάτια ανοιχτά.



--- Παράθεση ---Το να διδάσκουν άτομα που δεν κατέχουν το αντικείμενο, είναι καθαρή απάτη.  Το να προσπαθεί κάποιος να περιγράψει μία τηλεόραση, διαβάζοντας ένα άρθρο στο Ιντερνετ, είναι διαφορετικό, από να έχει σπουδάσει το αντικείμενο και να έχει εμπειρία πάνω σε αυτό.  'Ετσι και κάποιος που έχει απλά διαβάσει "εξωτερικά" κείμενα για τον εσωτερισμό, δεν μπορεί να έχει πραγματικά σπουδάσει το αντικείμενο του εσωτερισμού.

--- Τέλος παράθεσης ---

Συμφωνούμε. Αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι ο υπαινιγμός που ενυπάρχει στην ερώτηση, μας αδικεί από τη στιγμή που δεν λαμβάνει υπ'όψη αυτό που πραγματικά είμαστε κι εκπροσωπούμε.


--- Παράθεση ---Δυστυχώς, ούτε με ξενόφερτους δασκάλους, ούτε με ξενόφερτες διδασκαλίες, ούτε με δήθεν ακαδημίες, δεν προσεγγίζεται η Αυθεντική Ελληνική Φιλοσοφία, ούτε μπορεί να ξεγελαστεί κανείς 'Ελληνας, που επιζητεί να φιλοσοφεί και όχι να πιστεύει.
--- Τέλος παράθεσης ---

Επιμένετε σε μια Ελληνοκεντρική θέση και αυτό είναι δικαίωμά σας. Αλλά πλέον αυτό το επιχείρημα αποκτά πολιτικές προεκτάσεις στις οποίες δεν επιθυμώ και δεν αρμόζει να απαντήσω. Στον ακαδημαϊκό χώρο - όπως εμείς τον αντιλαμβανόμαστε - δεν υπάρχει πολιτική και εθνικότητα. Υπάρχει ιστορία, υπάρχουν φαινόμενα και γεγονότα. Το θέμα πίστης μας αφορά ως μέρος του αντικιμένου που μελετάμε. Όπως προείπα, δεν μας αφορά.


--- Παράθεση ---Οι εποχές έχουν αλλάξει, και η ΑΠΑΤΗ, ή το μαϊμού προϊόν, γίνεται όλο και πιο εμφανές.
--- Τέλος παράθεσης ---

Μακάρι να συμφωνούσα. Αλλα πολύ φοβάμαι ότι αυτό συμβαίνει μόνο σε έμπειρα μάτια. Είναι εύλογη η διάθεση που έχετε να προστατέψετε τους αναγνώστες - αλλά και πάλι ο υπαινιγμός σας μας αδικεί εφόσον γίνεται χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες.

Phoenix:
(συνεχίζοντας)


--- Παράθεση ---Καμπαλά: Εισαγωγή στην ΕβραΪκή Μυστικιστική Παράδοση

'Οπως έχουμε τονίσει στο φόρουμ μας, η Αυθεντική Καμπάλα, είναι Ορφική Διδασκαλία, και δυστυχώς εδώ παρατηρούμε πως διδάσκεται η εβραϊκή θρησκειολογία.
--- Τέλος παράθεσης ---

Υποδείξετε μας καθηγητή/ρια με τα κατάλληλα ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια και την κατοχή έγκυρης και αμερόληπτης τεκμηρίωσης, και με χαρά να επιδιώξουμε την συνεργασία.

--- Παράθεση ---Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Εισαγωγή στον Εσωτερικό Δυϊσμό

Ο Δυϊσμός αναφέρεται και πάλι σε θρησκειολογία, και όχι σε εσωτερισμό.  Η Πανθεϊστική προσέγγιση είναι η επιστημονική φιλοσοφική Ελληνική προσέγγιση.
--- Τέλος παράθεσης ---

Μπορείτε να διασαφηνίσετε τί εννοείτε λέγοντας: ,
--- Παράθεση ---η επιστημονική φιλοσοφική Ελληνική προσέγγιση
--- Τέλος παράθεσης ---
. Ουδέποτε ισχυριστήκαμε ότι αυτή είναι η μόνη προσέγγιση που καλύπτουμε. Επίσης επιτρέψτε μου, αλλά ο Δυϊσμός εμφανίζεται σε σχεδόν όλα τα Δυτικά εσωτερικά ρεύματα. Δεν καλύπτουμε μόνο την αρχαιότητα, αλλά τα τελευταία 2000 χρόνια. Ο Γνωστικισμός που διέπει τη Ροδοσταυρική φιλοσοφία τι είναι; Μπορούμε πολύ εύκολα να παραθέσουμε πάμπολλες βιβλιογραφικές αναφορές από πρωτογενείς πηγές.


--- Παράθεση ---Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Ερμητισμός στην Ύστερη Αρχαιότητα

Πολλοί αποδίδουν τον Ερμητισμό, και τον Ερμή τον Τρισμέγιστο στην Αιγυπτιακή Παράδοση.  Εύχομαστε να μην γίνεται και εδώ αυτό το λάθος, διότι αποτελεί ακόμα μία διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας.
--- Τέλος παράθεσης ---
Συμπτωματικά το τμήμα αυτό δεν θα διδαχτεί φέτος λόγω προσωπικής αδυναμίας του καθηγητή. Όμως, επαναλαμβάνω, γιατί τόση προκατάληψη;

--- Παράθεση ---Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Ιστορία και Φαινομενολογία του Ροδοσταυρισμού Ι & ΙΙ

Εάν γίνεται αναφορά, σε διαμαρτυρόμενους χριστιανούς (προτεστάντες) που προσπάθησαν να το παίξουν ροδόσταυροι, αποκαλώντας τους εαυτούς χριστιανούς ροδόσταυρους, τότε απλά θα διδαχθείτε μία ιστορική απάτη.
--- Τέλος παράθεσης ---
Σας προσκαλώ να  υποστηρίξετε τον ισχυρισμό σας με τεκμηρίωση και πηγές. Γιατί δεν περιμένετε να μάθετε σε τι αναφέρεται το τμήμα προτού προϊδεάσετε τους αναγνώστες; Αυτό θα έπρεπε να το εκλάβουμε ως δίκαιη κριτική, ή ως αθέμιτη επίθεση; Ειδικά δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι ίσως ο πιο διακεκριμένος του χώρου την παρούσα στιγμή.

--- Παράθεση ---Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Σπουδές Εσωτερισμού με ειδίκευση στην Δυτική Μαγεία (εκτεταμένο Πρόγραμμα)
[...]
Ιστορία του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής

Το τάγμα της Χρυσής Αυγής, δεν δίδαξε μαγεία παρά μόνο μαγγανείες, βασισμένες σε λαϊκές δεισιδαιμονίες των Μεσαιωνικών χρόνων.  Επίσης και αυτοί, στις διδασκαλίες τους, αναφέρουν ότι πήραν την γνώση τους, όχι από τους 'Ελληνες, αλλά από τους γύφτους (Αιγύπτιους).   
--- Τέλος παράθεσης ---
Με απογοητεύει η προκατάληψη που εκφράζετε. Να επισημάνω ξανά ότι το τμήμα διδάσκει τη φαινομενολογία και την ιστορία του συγκεκριμένου τάγματος;

--- Παράθεση ---Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Κορμός Προχωρημένων Τμημάτων
[...]
Αγγελική Μυθολογία και Μαγεία
Δαιμονολογία και Δαιμονική Μαγεία
Ο Τζον Ντη και η Μαγεία των Οραμάτων
Αρχές Γοητικής (Γριμοριακής) Μαγείας

Η Μαγεία είναι Θεουργία.  Τα παραπάνω θέματα, αναφέρονται σε μαγγανείες, λαϊκές δεισιδαιμονίες ή ακόμα και φαντασιοπληξίες επικοινωνίας με ανύπαρκτες οντότητες.
--- Τέλος παράθεσης ---

Επηρέασαν το λαϊκό συλλογικό υποσυνείδητο; Επηρέασαν αιώνες τέχνης, κοινωνικής συμπεριφοράς , ίσως και πολιτικής; Εμφανίζονται μέχρι σήμερα στη λαϊκή κουλτούρα; Άρα αποτελούν μέρος του Δυτικού πολιτισμού, είτε τα συμπαθούμε είτε όχι.  Θέλετε τα παιδάκια που παίζουν με τη Σολωμονική να μάθουν τι είναι; Ή επιμένετε να απορρίπτετε χωρίς να γνωρίζετε τι έχουμε να πούμε και να παραθέσουμε;

Η μαγεία δεν είναι μόνο θεουργία. Η μαγεία – ιστορικά – είναι ΚΑΙ η θεουργία, ΚΑΙ αυτό που ονομάζετε μαγγανεία, και πολλές άλλες παραδόσεις. Θέλοντας και μη, με τους αιώνες έχει επέλθει ο συγκρητισμός. Θέλετε ο άνθρωπος που κατ’εσάς, θα «έπρεπε» να ανακαλύπτει τη θεουργία να καταλάβει τις διαφορές γιατί έμαθε να τις ξεχωρίζει μόνος του, ή επειδή απλά διάβασε μια προκατειλημμένη δήλωση χωρίς τεκμηρίωση; Έτσι, έστω και με τις καλύτερς προθέσεις, ουσιαστικά επαναλμβάνετε αυτό που ήδη συμβαίνει στους χώρους αυτούς - απαιτείτε να σας πιστέψουν χωρίς να το στηρίζετε. Εμεις δεν απαιτούμε να πιστέψει κανείς τίποτε. Να μάθουν ιστορία θέλουμε.



--- Παράθεση ---Ευχόμαστε να είναι η Ακαδημία αυτή, ένας ΜΗ κερδοσκοπικός οργανισμός, αν και δεν το αναφέρει η νέα σελίδα τους http://www.phoenixrising.org.gr
--- Τέλος παράθεσης ---

Όχι, τελικά δεν καταφέραμε να γίνουμε μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Είμαστε ΕΠΕ με έδρα την Αγγλία. Το γράφει στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του ιστοτοπού μας. Πέρυσι, όταν έγινε αυτή η ανακοίνωση, αυτός ήταν ο στόχος και είχαμε ήδη κινήσει την διαδικασία. Όμως στην πορεία βρεθήκαμε σε διάφορα αδιεξοδα¨και μεταξύ των άλλων, πολλοί θέλησαν να καπηλευτούν ή να χρησιμοποιήσουν την ιδέα της Ακαδημίας για υστερόβουλους σκοπούς ή για άσκηηση επιρροής σε ιάφορους τομείς. Άρα, η συλλογικότητα που απαιτεί μια μη κερδοσκοπική με ΕΛληνική νομοθεσία δεν μπορούσε να σταθεί χωρις να γίνει η Ακαδημία όλα αυτά που φοβόσαστε.
 Επεξηγούμε λεπτομερώς τους λόγους που εν τέλει αποκτήσαμε την παρούσα μορφή στις συχνές μας ερωτήσεις, βλ. ερώτηση 3:

3. Εφόσον αποτελεί “λειτούργημα” η ίδρυση της Ακαδημίας, γιατί χρεώνετε δίδακτρα, και γιατί δεν έχει ιδρυθεί ως “μη κερδοσκοπικός οργανισμός” αλλά ως εταιρεία;

Θα ήταν ευχής έργον να μπορούσαμε να διαθέτουμε δωρεάν σεμινάρια. Όμως, κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατόν μόνο αν η Ακαδημία δεχόταν μεγάλη οικονομική χορηγεία – κάτι που θα την καθιστούσε υπόλογη στον εκάστοτε χορηγό. Καθώς η Ακαδημία θεωρεί τον εαυτό της πνευματικό τέκνο της Πλατωνικής Ακαδημίας, δεν είμαστε διατεθειμένοι να συμβιβαστούμε ιδεολογικά και ηθικά για κανέναν λόγο, κάτι που μας υποχρεώνει να παραμείνουμε ανεξάρτητη επιχείρηση, που ως φυσικόν, πρέπει να είναι βιώσιμη ώστε να υπάρχει. Επιχειρούμε να κρατήσουμε τα διδακτρά μας όσο πιο χαμηλά επιτρέπει η αγορά, και προσφέρουμε πολλές εκπτώσεις και άλλες ευκαιρίες για μειωμένα δίδακτρα. Στόχος μας δεν είναι το κυνήγι του κέρδους, αλλά να αμείβονται δικαίως και αξιοπρεπώς οι καθηγητές και το υποστηρικτικό μας προσωπικό για τον κόπο τους, και η Ακαδημία να έχει την οικονομική επιφάνεια ώστε να μπορεί να διοργανώνει τις εκδηλώσεις της.

Σας διαβεβαιώ ότι τόσο εγώ όσο και ο δικηγόρος μας είναι σε θέση να επιβεβαιώσει αυτές τις πληροφορίες σε όποιον θελήσει να το διασταυρώσει.

Ευελπιστώ να κάλυψα έστω κάποιες από τις απορίες και τους προβληματισμούς σας. Προσκαλούμε κάθε ενδιαφερόμενο/η στις ανοιχτές μας εκδηλώσεις στην Αθήνα 15/10 και Θεσσαλονίκη 19/11, ώστε να ακούσει τι είμαστε, τι δεν είμαστε, και να εκφράσει όποιους περεταίρω προβληματισμούς από κοντά.

Με εκτίμηση και σεβασμό,

Σάσσα Τσέϊτοου
Υποψήφια Διδάκτωρ Δ. Εσωτερισμού, Παν/μιο του Έξετερ
ΜΑ Δ. Εσωτερισμού, ΜΑ Αγγ. Φιλολογίας

Αναπληρωματική Καθηγήτρια Θρησκειολογίας-Φιλοσοφίας, Παν/μιο Ινδιανάπολης
Ιδρύτρια-Διευθύντρια Ακαδημίας Phoenix Rising

Rose:
Aγαπητή Σάσσα,

ευχαριστούμε για την κατάθεσή σου.  Σύντομα θα λάβεις την απάντησή μας.

Rose:
Αγαπητή Σάσσα,

θα ήθελα να σου ευχηθώ καλή επιτυχία, στο έργο σας, και ευχόμαστε να δραστηριοποιηθεί περισσότερο και ο ακαδημαϊκός χώρος και ο χώρος του Δυτικού Εσωτερισμού, σε μία εκ΄ νέου συνάντηση έτσι ώστε να διαλευκανθούν, αρκετά θέματα, των Εσωτερικών Επιστημών, της Πνευματικής Κληρονομιάς της Δύσης.

H δημιουργία μιας Ακαδημίας Εσωτερικών Σπουδών, είναι μία ανάγκη που αναδύθηκε τα τελευταία χρόνια, από το μεγάλο ενδιαφέρον, αρκετών συνανθρώπων μας προς τα Μυστήρια, και τα Απόκρυφα, και ειδικά, όταν κάποια σύγχρονα λογοτεχνικά ή συγγραφικά έργα, απέκτησαν πολύ μεγάλη διασημότητα.

Παρόλα αυτά, αποτελεί ένα πολύ δύσκολο έργο, η δημιουργία μιας Αυθεντικής Ακαδημίας, και όχι απλά ενός ακόμα χώρου, που θα εξυπηρετεί τη διασκέδαση, αλλά την πραγματική μόρφωση στον εσωτερισμό.

Είναι δύσκολο έργο, διότι αποτελεί την σύζευξη δύο χώρων, που βρίθουν από απάτη, και παραπληροφόρηση, τον ακαδημαϊκό χώρο, και τον χώρο του σύγχρονου εσωτερισμού, των σύγχρονων μυητικών σχολών, αλλά και όλης της παραφιλολογίας που τον συνοδεύουν.

Για αυτό τον λόγο, είναι φυσιολογικό, παρότι εκτιμάται βαθύτατα, μία τέτοιου είδους πρωτοβουλία, δημιουργίας μίας Ακαδημίας Εσωτερικών Σπουδών, να ασκηθεί σφοδρή αλλά δημιουργική κριτική, διότι μας ενδιαφέρει η Ποιότητα των Διδασκαλιών, που θα διδαχθεί μέσω μιας τέτοιας νέας πλατφόρμας, όταν για πρώτη φορά, μετά από αρκετές εκατοντάδες χρόνια η επιστημονική κοινότητα και ο εσωτερισμός, ξανασυναντιούνται.

Καταρχήν, χρειάζεται να ξεκαθαριστεί, πως τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, δηλαδή τα πτυχία, είτε ακαδημαϊκά, είτε μυητικοί βαθμοί, δεν δημιουργούν ούτε αυθεντίες στον ακαδημαϊκό χώρο, ούτε στον χώρο του εσωτερισμού.  Είναι σημαντική η ενασχόληση και με τον ακαδημαϊκό χώρο, αλλά και με τον μυητικό, αλλά το πιο σημαντικό κριτήριο, γνωσιολογικής επάρκειας ενός εισηγητή, καθηγητή ή δασκάλου, είναι το προσωπικό έργο, η διδασκαλία, η αρθρογραφία, και η διδακτορική διατριβή που καταθέτει.

Επειδή ακριβώς υπάρχει πολύ μεγάλη παραπληροφόρηση και απάτη και στους δύο χώρους, χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή, όσον αφορά την αρχική δομή, ενός κορμού διδασκαλιών, πάνω στα εξείς σημεία.

‘Οσον αφορά τον εσωτερισμό

1. Να προσδιοριστεί και να οριστεί όσο τον δυνατόν περισσότερο τι είναι ο Δυτικός Εσωτερισμός επακριβώς, και ποια είναι η καταγωγή του Δυτικού εσωτερισμού, και των Αυθεντικών Μυητικών σχολών.  Χρειάζεται να ξεκαθαριστεί πλήρως ως μία επιστημονική αποδεδειγμένη ιστορική πραγματικότητα,  πως η αφετηρία του Δυτικού Εσωτερισμού, είναι η Αρχαία Ελλάδα, η Αυθεντική Φιλοσοφική Λίθος της Δύσης, και όχι η Αίγυπτος1, όπως δυστυχώς διακίνησαν ως παραπληροφόρηση, διάφορα εσωτερικά τάγματα ή σχολές εκτός Ελλάδος, προσβάλλοντας την Ιστορική και Πολιτισμική μας Κληρονομιά, παγκόσμια, καθώς και θίγοντας κατάφορα την Ιστορική Αντικειμενική πραγματικότητα της Ανθρωπότητας.

2. Να ξεκαθαριστεί πλήρως η Φιλοσοφική Διαφορά μεταξύ θρησκειών ή αιρέσεων και Δυτικού Εσωτερισμού, καθώς και ψυχωσικών εκδηλώσεων διαφόρων ατόμων ή ομάδων, οι οποίες δεν εντάσσονται στο Δυτικό εσωτερισμό2.

‘Οσον αφορά τον ακαδημαϊκό χώρο

1. Η γνώση που θα κατατίθεται για τον Δυτικό εσωτερισμό, είτε ως περιεχόμενο, είτε ως ιστορική μελέτη καθώς και μελέτη της κοινωνικής επίδρασης του φαινομένου του εσωτερισμού, δεν μπορεί να είναι Αντι-επιστημονική, δηλαδή, να κατατίθενται ψευδή στοιχεία, που δεν αντιπροσωπεύουν ακόμα και τις τελευταίες μελέτες και έρευνες της παγκόσμιας επιστημονικής Κοινότητας.

2. Κανένας ακαδημαϊκός ή επιστήμονας που διδάσκει  την Επιστήμη του Εσωτερισμού, δεν μπορεί να είναι θρησκευόμενος, σε καμία θρησκεία, και ειδικά στον Ιουδαιοχριστιανισμό, (τον κύριο εχθρό του Δυτικού Εσωτερισμού) διότι, η δογματικότητα, και η ψυχασθένεια της θρησκευτικότητας, εμποδίζει την κατάλληλη αντίληψη, κατανόηση και παρουσίαση εσωτερικών θεμάτων.

3. Ο εισηγητής, καθηγητής, δάσκαλος, χρειάζεται να έχει μία ακαδημαϊκή και ταυτόχρονα μυητική ΕΠΑΡΚΗ κατάρτιση, καθώς και την κατάλληλη διδακτορική διατριβή ή προσωπική έρευνα σε θέματα εσωτερισμού, πριν αναλάβει να διδάξει τον Εσωτερισμό ακαδημαϊκά.

Υπάρχει όμως και ένα ακόμα σημαντικό ζήτημα όσον αφορά τις Ακαδημαϊκές Σπουδές στον Εσωτερισμό.  Αναφέρεται στην ιστοσελίδα σας, πως ασχολείστε μόνο με την Ιστορική Μελέτη, την Φαινομενολογία του Εσωτερισμού, και πως το Φαινόμενο του Εσωτερισμού έχει επιδράσει ή έχει επηρεάσει την Κοινωνία, είτε τοπικά, είτε παγκόσμια. 

Αυτή η θέση δεν είναι σπουδές στον Εσωτερισμό, αλλά μία εξωτερική Κοινωνιολογική ανάλυση πάνω στο φαινόμενο του εσωτερισμού.

Οι Ακαδημαϊκές Σπουδές στον Δυτικό Εσωτερισμό, περιλαμβάνουν, την κύρια και βασική διδασκαλία των Ερμητικών, της Αλχημείας και της Αυθεντικής Δυτικής Καμπάλα που είναι η Ορφική Διδασκαλία, η Πανθεϊστική Επιστημονική Προσέγγιση, η Αρχαιοελληνική Κοσμογονία.

Επίσης ο Δυτικός Εσωτερισμός, ως Φιλοσοφία (Doctor of Philosophy - Phd), αποτελεί μία ομπρέλα μελέτης όλων των Επιστημών, καθώς και θρησκειολογιών, φιλοσοφώντας, και καταθέτοντας διατριβές, πάνω σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τον Μικρόκοσμο (τον ψυχισμό του ανθρώπου) και τον Μακρόκοσμο (τα Μυστήρια του Σύμπαντος) από μία βαθιά, και πρωτογενή αρχετυπική προσέγγιση.

Μέσα σε αυτό το τόσο ανοιχτό πλαίσιο διαπραγμάτευσης, μελέτης και σπουδών των πάντων, μπορεί να συμπεριληφθεί, η διαδρομή της εσωτερικής γνώσης, καθώς και η διαστρέβλωση της εσωτερικής φιλοσοφίας, είτε μέσω σύγχρονων εσωτερικών σχολών είτε μέσω της δογματικής ή αφοριστικής ακαδημαϊκής κοινότητας.

'Ομως χρειάζεται να γίνει σαφές πως η μελέτη της θρησκειολογίας, ή η συγκριτική μελέτη διαφόρων θρησκειών ή αιρέσεων, δεν αποτελεί σπουδή στον Εσωτερισμό, διότι ο Εσωτερισμός είναι Επιστήμη, και η θρησκεία (ως εξ' αποκαλύψεως αλήθεια) βρίσκεται διαμετρικά αντίθετη.

Επίσης οι Ακαδημαϊκές Σπουδές στον Εσωτερισμό, περιλαμβάνουν εργαστήρια και πειράματα σε θέματα παραψυχολογίας, και μεταφυσικής, καθώς και προσωπικές νέες έρευνες ή διατριβές των μαθητευόμενων, έτσι ώστε ο Εσωτερισμός να προσεγγίζεται ως μία Επιστήμη, και όχι ως μία παραφιλολογία.

Δυστυχώς δεν υπάρχει σήμερα η κατάλληλη πνευματική ωριμότητα, ούτε στο χώρο των σύγχρονων μυητικών σχολών, ούτε στην ακαδημαϊκή κοινότητα να στηριχτεί ένα τέτοιο εγχείρημα, και παρότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση παγκόσμια, για μία Ακαδημία Εσωτερικών σπουδών, και ήδη έχουν γίνει κάποιες απεγνωσμένες κινήσεις να παρουσιαστεί ο Δυτικός Εσωτερισμός, ως ακαδημαϊκές σπουδές, δεν υπάρχουν δυστυχώς οι κατάλληλοι ακαδημαϊκοί, και ταυτόχρονα Μύστες (μυημένοι επαρκώς στον εσωτερισμό), έτσι ώστε να διδάξουν αμερόληπτα και επιστημονικά Δυτικό Εσωτερικό.

Δυστυχώς αυτή η Γνώση και Κατανόηση έχει ευρύτερα χαθεί, και χρειάζεται να επαναπροσδιοριστεί, να ξεκαθαριστεί, έτσι ώστε να λυθεί εκ’ νέου, ο γόρδιος δεσμός της Πνευματικής Κληρονομιάς της Δύσης, και να ελευθερωθεί ο κάθε συνάνθρωπός μας είτε Πνευματικά, είτε ακόμα και Οικονομικά, μια και η κατάργηση αυτής της Πολύτιμης γνώσης, πριν 1700 χρόνια, έγινε με σκοπιμότητα την ανθρώπινη πνευματική και οικονομική εκμετάλλευση και υποδούλωση.

‘Οσον αφορά τα σχόλια σου, για "Ελληνοκεντρική" θέση μας, και για "προκατάληψη" απέναντι σε ακαδημαϊκές θέσεις, από το εξωτερικό, είναι σημαντικό να ληφθεί σοβαρά υπόψιν του κάθε σπουδαστή, που πιθανότατα να πέσει θύμα παραπληροφόρησης, ότι αποτελεί μία αποδεδειγμένη Ιστορική πραγματικότητα, πως η Παιδεία, ο ακαδημαϊκός χώρος, και γενικά ο εκπαιδευτικός τομέας, έχει χρησιμοποιηθεί διαχρονικά, ως πλατφόρμα πολιτισμικού πολέμου, μεταξύ εθνοτήτων3.

Γι΄αυτό το λόγο, είμαστε, και χρειάζεται να είμαστε, πολύ επιφυλακτικοί με ακαδημαϊκές προσεγγίσεις από το εξωτερικό, που άπτονται θεμάτων Ελληνικής Ιστορίας και Ελληνικής Φιλοσοφίας, διότι έχει διαπιστωθεί πολλάκις, πως είτε λόγω της παγκόσμιας κατασυκοφάντησης και της μισελληνικής νοοτροπίας μέσω Ιουδαιοχριστιανισμού, είτε λόγω ζηλοφθονίας απέναντι στην πολιτισμική ανωτερότητα που επέδειξε η Αρχαιοελληνική μας κληρονομιά, είτε λόγω της γλώσσας ή της μη κατάλληλης κατανόησης του Ελληνικού τρόπου σκέψης και φιλοσόφισης4, πολλά θέματα είτε ιστορικά, είτε φιλοσοφικά, δεν παρουσιάζονται αντικειμενικά, ή σύμφωνα με τις τελευταίες ιστορικές ανακαλύψεις της ακαδημαϊκής κοινότητας. 

Αυτό δεν σημαίνει πως ‘Ελληνες ακαδημαϊκοί, δεν έχουν παραποιήσει και δυσφημίσει, την Αρχαία Ελληνική μας παράδοση, μια και η "σύγχρονη" Νεο-Ελληνική Παιδεία, λόγω Ιουδαιοχριστιανικής ή Ελληνο-εβραϊκής5 εκπαίδευσης, έχει προσβάλλει κατάφορα, και έχει κατασυκοφαντήσει την Ελληνική πολιτισμική μας Κληρονομιά, με αποτέλεσμα να παρατηρείται το λυπηρό φαινόμενο σήμερα, ‘Ελληνες πολίτες, και αναγνωρισμένοι ακαδημαϊκοί, να προδίδουν και την Πολιτισμική Κληρονομιά της Ελλάδας, αλλά και την ίδια την επιστήμη της Ιστορίας.

Ταυτόχρονα, υπάρχουν αρκετές αναφορές σε ξένους επιστήμονες και φιλοσόφους που έχουν παρουσιάσει την αντικειμενική πραγματικότητα για το Ελληνικό πολιτισμικό θαύμα της αρχαιότητας, και πως ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός, ο οποίος καταστράφηκε από τον πολιτικό και θρησκευτικό φασισμό, ήταν η βάση ενός πολιτισμένου, μορφωμένου και ανθρώπινου κόσμου.

Θα ακολουθήσει μία πιο λεπτομερή απάντηση στα ερωτήματά σου…
________________________________________________________________________

1 Η αήθης διαστρέβλωση της ιστορίας και η παραποίηση της αλήθειας....
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,1085.0.html
Ο μύθος περί Αιγυπτιακής καταγωγής του Ροδοσταυρισμού....
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,303.0.html
Περί Αιγυπτιακής καταγωγής των μυητικών μυστηρίων.
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,374.0.html
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ «ΚΛΕΜΜΕΝΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ»
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,373.0.html
Η ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,339.0.html
Πυθαγόρας και Αίγυπτος....
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,337.0.html

2 Θρησκεία και Πολιτισμός
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,1029.0.html
Η παραποίηση της Αλήθειας για την προέλευση του Ροδοσταυρισμού
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,874.0.html
Χριστιανός Ροδόσταυρος
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,1162.0.html

3 Αφροκεντρισμός....
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,312.0.html
Ο αφροκεντρισμός και η παραποίηση της ελληνικής ιστορίας
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,341.0.html

4 Είναι χαρακτηριστικό το φιλοσοφικό λάθος που κάνουν αγγλόφωνοι ακαδημαϊκοί, εσωτεριστές, ή ακόμα και θρησκευόμενοι, να έχουν μεταφράσει τον ΛΟΓΟ, σε WORD, δηλαδή ΛΕΞΗ.  Μάλιστα η AMORC (http://www.amorc.org/), λόγω καθαρής παραρμήνευσης και αμορφωσιάς πάνω στην Ελληνική Φιλοσοφία, ανέφερε στις διδασκαλίες της, την ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΗ, τον ΛΟΓΟ, μέσω του οποίου, όταν προφέρεται γίνονται θαύματα.  ;D

5 Ο 'Αγιος Δημήτριος σκοτώνει 'Ελληνα
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,1149.0.html



Πόσο φιλέλληνες ήταν οι πατέρες της Εκκλησίας;
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,868.0.html
ΠΕΡΙ «ΕΛΛΗΝΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ»
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,870.0.html
ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΟΚΡΑΤΙΑ
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,856.0.html
Κατέρρευσε ο μύθος περί "Καιάδα" στη Σπάρτη
http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,833.0.html

Phoenix:
Αγαπητή Rose,
εν συντομία καθώς ουκ εν τω πολλώ το ευ,

Ευχαριστώ για την παραπάνω κατάθεση. Περιλαμβάνει εύλογα ερωτήματα και θεμιτές ανησυχίες. Η διαφορά όμως είναι, κάτι που μάλλον δεν είναι γνωστό στην Ελλάδα, ότι τα ζητήματα αυτά - ανεξαιρέτως - ήταν από τα πρώτα που αντιμετώπισαν οι γίγαντες του κλάδου που τώρα λέγεται Ακαδημαϊκή Μελέτη του Δυτικού Εσωτερισμού, εδώ και 25-30 χρόνια όταν έκαναν τις πρώτες κινήσεις να εισαχθεί στα πανεπιστήμια ώς τομέας, και τα πρώτα που φρόντισαν να επιλύσουν καθώς ανέπτυσσαν την μεθοδολογία και προσέγγιση που διδάσκεται σήμερα.

Μια εξοικείωση με την διακλαδική μεθοδολογία και τους ορισμούς των εννοιών που αναφέρετε - όπως "Δυτικός Εσωτερισμός" και "φαινομενολογία" - που παρεμιπτόντως διαφέρους στον ορισμό από αυτούς που δώσατε - ίσως ρίξει περισσότερο φως. Ύπάρχουν εδώ και είκοσι χρόνια. Δεν έχω σκοπο να τα αναλύσω εδώ, διότι δεν είναι πρόθεσή μου να σας πείσω για τίποτε. Άλλωστε, απ'ότι διακρίνω είστε σε κάθε θέση να το ερευνήσετε μόνη σας εφόσον θελήσετε.

Εμείς γνωρίζουμε το ποιόν μας, γνωρίζουμε τι εκπροσωπούν τα πτυχία μας, και γνωρίζουμε τα κίνητρά μας. Δεν έχουμε λόγο να πείσουμε κανέναν, καθώς θα κριθούμε από τις πράξεις μας. Από εκεί και ύστερα θα μας κρίνει η ιστορία.

Ολόψυχα καλημέρα.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση